Kaje-tarapia Jalasjärvellä auttoi

kurikkalaanen

Olen pitkään kärsinyt keväisin koivun siitepölyallergiasta löytämättä siihen oikein mitään parannuskeinoa. Allergialääkkeet, zyrtecit sun muut eivät minulle sovi, koska ne aiheuttavat unisuutta, keskittymiskyvyn puutetta, päänsärkyä ja ärtyisyyttä. Noita nappeja olen syönyt pahimpaan hätään kärsien haittavaikutuksista, mutta kuten sanoin, en voi niitä jatkuvasti käyttää.

Lisäksi minulla on ollut ajoittain vasemman käsivarren puutumista ja särkyä. Työterveyslääkäri on määrännyt siihen fysioterapiaa, jota on käynyt silloin tällöin kokeilemassa, saaden samalla mukavaa niska-hartiahierontaa. Käsivarren puutumiseen ei ole hoidoista ollut apua.

Kuulin työkaveriltani Jalasjärvellä toimivasta kaje-terapiahoidosta. Se perustuu
bioresonanssidiagnostiikkaan, jossa erityisellä, tarkoitukseen suunnitellulla laitteella mitataan hermopisteiden värähtelyitä. Laite on yhdistetty tietokoneeseen, jonka näytöltä näkyy heti tutkivan potilaan ongelmakohtia, sairauksia, elimistössä olevia myrkkyjä jne...

Tietenkin epäilin heti huuhaaksi tuollaisia tutkimuksia, puoskarointia! Työkaverini oli kuitenkin tyytyväinen hoitoon ja siinä määrättyjen homeopaattisten aineiden tuloksiin. Ajattelin, että kokeillaan kun vaivoihini ei ole oikein muuta parannuskeinoa löytynyt. Työkaveri kertoi tutkimuksen kulusta ja varauduin siihen etukäteen.

Menin tutkimukseen ja terapeutti kyseli yleisia asioita elämästäni ja terveydestäni. Ilmoitin terapeutille olevani teollisuustyöntekijä tehden toistuvaa ja yksitoikkoista hommaa, vaikka oikeasti toimin tietotekniikka-alalla toimistotyössä. En maininnut vaivojani, allergiaa enkä liioin käsivarren ongelmia. Kumpiakaan oireita minulla ei juuri sillä hetkellä ollut, josta terapeutti olisi havainnut minun vääristelevän totuutta.

Sen sijaan valittelin vatsavaivoja, närästystä ja pitkäaikaista vatsalaukun polttelua. Näitä vaivoja minulla ei ole koskaan ollut. Olin muka etsimässä niihin ratkaisua.

Terapeutti teki kivuttomat mittauksensa toisesta kädestä. Kävi läpi useita hermopisteitä, luullakseni akupunktiopisteitä. Tietokone piippasi aina löytäessään ongelmakohtia.

Vatsavaivoja kone ei löytänyt. Sen sijaan allergiavaivan ja käsivarren säryn kone "piippasi" - aivan oikein. Lisäksi löytyi jotain hivenaineiden puutostiloja.

Terapeutti määräsi lääkityksen. Lääkitys oli luontaistuotteita ja hivenaineita. Ohjeet ja annostukset olivat täysin yksiselitteiset ja vielä tietokoneella esitetyt. Olen nauttinut loppukevään ja alkukesän lääkityksiä. Käsivarsi alkoi olla oireeton parin viikon jälkeen. Sitten alkasin odotella koivun kukinta aikaa taas kylmä rinki takapuolessa. Mutta oireita ei tullut. Vaikka koivun kukinta oli normaalia, jolloin minulla on aina ollut oireita, mutta nyt niitä ei tullut. Terapeutin lääkkeet olivat auttaneet tähänkin vaivaan.

Notta tosiaan voin suositella kaje-hoitoa.

5

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guerillamarkkinointi

Olisit voinut rehellisyyden nimissä käyttää nimimerkkiä Jalasjärveläinen. Aiotko postata mainosta myös muille palstoille? Ei taida bisnekset mennä kovin hyvin?

• Nonmarketing

Älä skepo markkinoi ittees täällä.

Olis varmaan parempi, kun menisit sinne omien "gorilloittesi" joukkoon.

• toiv. auttoi
        Nonmarketing kirjoitti:

Älä skepo markkinoi ittees täällä.

Olis varmaan parempi, kun menisit sinne omien "gorilloittesi" joukkoon.

Ei gorilla vaan guerilla. Opettele lukemaan.

• Savon SISSI
        toiv. auttoi kirjoitti:

Taidat olla latvasta laho eli B2B!

Minulla lukemisen arvosana koulussa 10.

• ..................
        toiv. auttoi kirjoitti:

Oletko kenties simpanssi?
        Kun ajattelet noin huonosti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      195
      1677
    2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1500
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1081
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1047
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1040
    6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1000
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      86
      970
    8. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
      Hindulaisuus
      353
      866
    9. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      861
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      824
    Aihe