Kaje-tarapia Jalasjärvellä auttoi

kurikkalaanen

Olen pitkään kärsinyt keväisin koivun siitepölyallergiasta löytämättä siihen oikein mitään parannuskeinoa. Allergialääkkeet, zyrtecit sun muut eivät minulle sovi, koska ne aiheuttavat unisuutta, keskittymiskyvyn puutetta, päänsärkyä ja ärtyisyyttä. Noita nappeja olen syönyt pahimpaan hätään kärsien haittavaikutuksista, mutta kuten sanoin, en voi niitä jatkuvasti käyttää.

Lisäksi minulla on ollut ajoittain vasemman käsivarren puutumista ja särkyä. Työterveyslääkäri on määrännyt siihen fysioterapiaa, jota on käynyt silloin tällöin kokeilemassa, saaden samalla mukavaa niska-hartiahierontaa. Käsivarren puutumiseen ei ole hoidoista ollut apua.

Kuulin työkaveriltani Jalasjärvellä toimivasta kaje-terapiahoidosta. Se perustuu
bioresonanssidiagnostiikkaan, jossa erityisellä, tarkoitukseen suunnitellulla laitteella mitataan hermopisteiden värähtelyitä. Laite on yhdistetty tietokoneeseen, jonka näytöltä näkyy heti tutkivan potilaan ongelmakohtia, sairauksia, elimistössä olevia myrkkyjä jne...

Tietenkin epäilin heti huuhaaksi tuollaisia tutkimuksia, puoskarointia! Työkaverini oli kuitenkin tyytyväinen hoitoon ja siinä määrättyjen homeopaattisten aineiden tuloksiin. Ajattelin, että kokeillaan kun vaivoihini ei ole oikein muuta parannuskeinoa löytynyt. Työkaveri kertoi tutkimuksen kulusta ja varauduin siihen etukäteen.

Menin tutkimukseen ja terapeutti kyseli yleisia asioita elämästäni ja terveydestäni. Ilmoitin terapeutille olevani teollisuustyöntekijä tehden toistuvaa ja yksitoikkoista hommaa, vaikka oikeasti toimin tietotekniikka-alalla toimistotyössä. En maininnut vaivojani, allergiaa enkä liioin käsivarren ongelmia. Kumpiakaan oireita minulla ei juuri sillä hetkellä ollut, josta terapeutti olisi havainnut minun vääristelevän totuutta.

Sen sijaan valittelin vatsavaivoja, närästystä ja pitkäaikaista vatsalaukun polttelua. Näitä vaivoja minulla ei ole koskaan ollut. Olin muka etsimässä niihin ratkaisua.

Terapeutti teki kivuttomat mittauksensa toisesta kädestä. Kävi läpi useita hermopisteitä, luullakseni akupunktiopisteitä. Tietokone piippasi aina löytäessään ongelmakohtia.

Vatsavaivoja kone ei löytänyt. Sen sijaan allergiavaivan ja käsivarren säryn kone "piippasi" - aivan oikein. Lisäksi löytyi jotain hivenaineiden puutostiloja.

Terapeutti määräsi lääkityksen. Lääkitys oli luontaistuotteita ja hivenaineita. Ohjeet ja annostukset olivat täysin yksiselitteiset ja vielä tietokoneella esitetyt. Olen nauttinut loppukevään ja alkukesän lääkityksiä. Käsivarsi alkoi olla oireeton parin viikon jälkeen. Sitten alkasin odotella koivun kukinta aikaa taas kylmä rinki takapuolessa. Mutta oireita ei tullut. Vaikka koivun kukinta oli normaalia, jolloin minulla on aina ollut oireita, mutta nyt niitä ei tullut. Terapeutin lääkkeet olivat auttaneet tähänkin vaivaan.

Notta tosiaan voin suositella kaje-hoitoa.

5

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guerillamarkkinointi

      Olisit voinut rehellisyyden nimissä käyttää nimimerkkiä Jalasjärveläinen. Aiotko postata mainosta myös muille palstoille? Ei taida bisnekset mennä kovin hyvin?

      • Nonmarketing

        Älä skepo markkinoi ittees täällä.

        Olis varmaan parempi, kun menisit sinne omien "gorilloittesi" joukkoon.


      • toiv. auttoi
        Nonmarketing kirjoitti:

        Älä skepo markkinoi ittees täällä.

        Olis varmaan parempi, kun menisit sinne omien "gorilloittesi" joukkoon.

        Ei gorilla vaan guerilla. Opettele lukemaan.


      • Savon SISSI
        toiv. auttoi kirjoitti:

        Ei gorilla vaan guerilla. Opettele lukemaan.

        Taidat olla latvasta laho eli B2B!

        Minulla lukemisen arvosana koulussa 10.


      • ..................
        toiv. auttoi kirjoitti:

        Ei gorilla vaan guerilla. Opettele lukemaan.

        Oletko kenties simpanssi?
        Kun ajattelet noin huonosti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1717
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1537
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1062
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      973
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      116
      891
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      789
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      768
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      55
      641
    9. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    10. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      53
      619
    Aihe