On se nyt kumma!

Väärärahaoikearaha

Salilla kaikki vittuilee mulle siitä että mulla on niin kova juoksukunto ja maratonin lähtöviivalla hoikkareisiset "standardi"juoksijat nakkelevat mulle niskojaan kun näkevät lihakseni.

Olen kummajainen koska olen kuulemma liian lihaksikas juoksijaksi mutta myöskin liian hyväkuntoinen voimailijaksi.

No siinäpähän nielette luuviulut taas tomua kun porhallan maratoonin reilusti alle 3 tunnin HCM:ssä. Ja palauttavana treeninä vetäsen sit sunnuntaina 150 kg penkistä :) Ja kyllä niitä salilla taas vituttaa kun kuulevat että paransin maratonenkkani jo alle 2:50. Heh!

Multilahjakkuus on toisaalta aika hauskaa kun ihmisiä ympärillä ottaa niin äärettömästi kupoliin.

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piritta Raisiosta

      Kirjoita juoksuvoorumille ongelmastasi. Luulen, että saat sieltä tukea.

      Mielestäni teet tässä asiassa kärpäsestä härkäsen. Älä välitä siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Kun vain jaksat harjoitella, niin sekä voimailutuloksesi, että maratonaikasi sattavat vielä kehittyä mutta se vaatii hieman lisäpanostusta. Hyviä treenejä ovat lyhyet toistot maksimipainoilla (jalkakyykky) sekä vauhdikkaat rataharjoitukset (30x400m vedot max).
      Mutta lakkaa hyvä ihminen murehtimasta, mitä muut ajattelevat sinusta. Tsemppiä yritykseen!

    • Chuck Norrris

      Hei kaikki

      Aloittaja vaikuttaa kehityskelpoiselta urheilijalta. Nyt pitäisi vain tietää enemmän taustoistaan, jotta voisi antaa ohjeita harjoitteluun. Ikä, sukupuoli, harjoitteluhistoria, persoonallisuustekijät ym. seikat.
      Voimaharjoittelu tuntuisi olevan hyvällä tolalla, ainakin penkiltä nousee rautaa ihan tyydyttävästi. Tosin hartiapankissa ei ole koskaan liikaa, joten sitäkin puolta kannattaa kehittää. Lihakset kuluttavat happea, joten maksimaalisen hapenoton harjoittelua kannattaa myös lisätä. Oletko kokeillut uintia harjoitusmuotona? Siinä yhdistyvät hapenottoa kehittävä harjoittelu sekä hartioita vahvistava liikunta.

    • KuikeliMasa

      Ei taida kuitenkaan olla mustaa vyötä painissa?
      Eli et ole mikään lahjakkuus, älä leuhki turhaan. Ja paskat mitää 150 penkistä vedät. Ota se nolla pois sit voi olla lähempänä totuutta.

    • Höpöukkoja

      Ootko varma ettet ole karannut niuvanniemeltä?

    • höntsääjä

      totta kai alipainoiset nylkyt kuittailee koska ovat kateellisia kovista voimatasoistasi ja silti pystyt juoksemaan maran alle 2.50, itellä menee penkistä 160 kg mutta maratonia en jaksaisi varmaan edes juosta. puolikas meni 1 tunti 50 min joka lienee minun kokoiselle äijälle ihan tyydyttävä aika uskon kyllä jos juoksisin enemmän aika tippuisi tuosta vielä jonkin verran mutta maraton ei ikinä menisi alle 3 tunnin vaikka mitä tekis.

    • mrtesto

      luulen että alottajalla sellanen 750mg testoa viikossa on annoskoko....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe