Vapaa kuvaus

Olen syntinen, kurja ja erehtyväinen ihminen. Onneksi kyse ei olekaan minusta, vaan Jumalasta, Jeesuksesta, Pyhästä Hengestä ja Raamatun sanan terveestä opista.

Aloituksia

1

Kommenttia

2424

1. Oikein+hyvin+kirjoitettu+ja+sisällötäänkin+aivan+moitteeton+kirjoitus.+Olen+samaa+mieltä+ja+samalla+hyvin+surullinen,+että+nämä+asiat+ovat+niin+monelle+ei-uskovaiselle+epäselvää+mössöä,+jossa+kaikki+perusasiat+ovat+kadoksissa+ja+oman+personallisuuden+rajat+ovat+hämäriä.+Pelkään+pahoin,+että+tästä+kaikesta+ei+seuraa+mitään+hyvää.+Tuntuu+ihan+siltä,+että+pakostakin+tästä+seuraa+kaaos,+kun+ajattelukin+on+yhtä+kaaosta.Homouden+ja+trans-sukupuolisuuden+hyväksyntä+ja+esilletuominen+"luonnollisina"+on+pitkälti+samaa+kuin+mielenterveysongelmien+samantyyppinen+hyväksyntä.+Jos+näitä+asioita+aletaan+nähdä+hyvinä+ja+niitä+nostetaan+esikuviksi+lapsille,+niin+tietenkin+tästä+seuraa+se,+että+hulluna+on+hyvä+olla,+että+se+on+coolia+ja+kivaa.+Yhteiskunta+murenee+ja+kaikki+on+aivan+mullin+mallin.+Ei+hyvä+juttu.
  2. Hyvä+ja+napakka+aloitus.+Täst+mie+tykkään.+Itse+en+edes+suvaitse+homoja+ja+hyväksymiseen+on+tuplasti+pitempi+matka,+siis+ainakin.+:)+Olen+sen+verran+varovainen+luonne,+että+minusta+kannattaa+ensin+katsoa+ja+miettiä+ihan+rauhassa,+jos+joku+vaatii+minun+hyväksyntää+sellaiselle,+joka+kuulostaa+Raamatun+opetusten+vastaiselta.+Minä+kun+niin+tykkään+Raamatusta+ja+Jeesusta+suorastaan+rakastan.+En+halua+toimia+toisin+kuin+hän+opettaa.Jeesus+muuten+määritteli+avioliiton+vain+miehen+ja+naisen+väliseksi.+Lisäksi+hän+sanoi,+ettei+tullut+kumoamaan+Jumalan+lakia.+Siinä+laissa+kielletään+monia+asioita,+mutta+kielletään+myös+seksi+saman+sukupuolen+kesken.+Kun+näitä+yhdistelee,+huomaa,+että+Jeesus+vastustaa+homoseksuaalista+käytöstä+ja+pitää+sitä+syntinä+ja+vastustaa+myös+heidän+avioliittojaan.+Mutta+Jeesus+myös+rakastaa+jokaista+syntistä,+eli+myös+homoja+ja+homomyönteisiä+heteroita.+Tarkoittaa,+että+homoseksin+synnin+saa+anteeksi.+Homoseksuaalisuuden+hyväksymisen+saa+anteeksi.+Kaikki+synnit+saa+anteeksi+paitsi+Pyhän+Hengen+pilkan.+Eikö+tämä+ole+ihana+uutinen!+Tietenkin+on.+Kukaan+ei+tarvitse+ihmisten+hyväksyntää.+Ja+miksi+minä+vaatisin+ketään+ajattelemaan+kuin+minä?+Minähän+olen+varsin+keskinkertainen+ajattelutaidoiltani+ja+usein+ihan+väärässäkin.+Ei+minusta+kannata+mallia+ottaa.+Olen+syntinen+ja+kurja+maan+matonen.Mutta+ottakaa+mallia+Jeesuksesta.+Etsikään+ensin+Jumalan+hyväksyntää.+Nämä+asiat+ovat+ne+kaikkein+tärkeimmät+ihmisen+elämässä.
  3. Kiitos+kommentistasi.+Oikein+hyvä.+Elä+pitkään+ja+menesty.+:)