Vapaa kuvaus

Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi

Aloituksia

24

Kommenttia

338

1. En+mä+ole+helppo+vaan+mä+saan+helposti.+No+mut+ihmekös+tuo+kun+mähän+nyt+kuitenkin+olen+tatuoitukaluinen+penetraattori+ja+mulla+on+61-neliöinen+omistuskaksio+jossa+on+hyvä+oikein+jyystämällä+jyystää+mimmejä+sellaisella+muhkealla+ja+pinkeällä+mustalla+nahkasohvalla+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  2. Joo+oli+meitä+siellä+iso+porukka+pukeutuneena+penislogoisiin+nahkaliiveihin.+Se+on+hyvä+keino+tinkiä+hintaa+alaspäin+tai+oikeastaan+siis+määrätä+hinta+:))))))))))))))Eli+tosiaan+eilen+tein+kaupat+Lausteella+olevasta+61-neliöisestä+kerrostalokaksiosta.+On+vieläpä+8.+kerroksessa+niin+on+kyllä+siistimmät+maisematkin+kuin+Saramäessä+tai+meidän+kerhotilojen+takahuoneessa.+Tänään+olis+tarkoitus+käydä+Ikeassa+ostamassa+kaikkea+mitä+uuteen+kämppään+tarvitaan.+Taidan+parkkeerata+ton+mun+GMC:n+sellaseen+leveään+lapsiperheille+tarkoitettuun+ruutuun.+Aisurit+perheineen+ei+voi+todeta+muuta+kuin+"oivoi"+kun+joutuvat+nostamaan+lastenrattaat+autostaan+erityisen+varovasti+ja+kävelemään+parkkipaikan+perältä+kauppaan+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))