Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paksuniska-make
profiilit
paksuniska-make
paksuniska-make
Vapaa kuvaus
Marco Porari
Työskentelee yrityksessä JyystaXi
Aloituksia
24
Kommenttia
335
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+eiköhän+tuo+penis-logo+nahkaliivin+selässä+ole+ihan+hyvä+tuntomerkki+:))))))))
Oli+tosiaan+ihan+onnistunut+viikonloppu+Monster+Jam+tapahtumassa.+Jostain+syystä+mä+"vahingossa"+missasin+hyppyreitä+ja+meidän+rakentama+jyystö-monsteri+rysähti+VAG-konsernin+farmari-+ja+tila-autojen+päälle.+Siinä+meni+muutama+Octavia,+Touran+ja+muutama+muu+vahinkovankkuri+ihan+pannukakuksi+:)))))))))))))))))))))))))))))))
05.11.2017 22:52
Ei+DarkFear+ole+mikään+trollihahmo+eikä+hän+myöskään+liity+perikseen+mitenkään,+sillä+esim.+mä+olen+jutellut+molempien+kanssa+palstan+ulkopuolella.+
Muutama+vuosi+sitten+kun+DarkFear+asui+vielä+Turussa+enkä+mä+ollut+joutunut+vielä+poseen,+niin+me+vaihdettiin+muutama+sana+Varissuon+liikekeskuksessa.+Ihan+mukavan+ja+normaalin+oloinen,+vähän+Andrea+Pirlon+tai+Fernando+Alonson+näköinen+parikymppinen+mies.
Perikseen+olen+törmännyt+useammin.+Ollaan+oltu+toisinaan+samaan+aikaan+Shellillä+kahvilla,+kerran+satuttiin+samaan+pizzeriaan,+muutaman+kerran+juteltu+kaupan+pihalla+jne.+Joskus+heitin+että+hän+voisi+tulla+käymään+Penetrators+MC:n+kerhotiloilla+tai+hakeutua+prospect-jäseneksi,+mutta+asia+jätettiin+vielä+vähän+avoimeksi.
05.11.2017 12:01
Pitäiskö+ottaa+uus+tatuointi+tohon+mun+kaljuun+päähän,+ja+siinä+olisi+hienosti+kirjailtuna+teksti:+"Mun+ahdasmieliset+persujunttikaverit+eivät+antaneet+lupaa+syödä+niitä+fina-tabuja"
02.11.2017 19:56
Niin+täähän+on+suorastaan+naurettavaa+kun+joku+paranoidi+hullu+luulee+että+sä+kirjoittaisit+muka+useammalla+nimimerkillä.+
Mehän+nähtiin+silloin+kesällä+ensin+siellä+pizzeriassa+jossa+tapasin+myös+sun+mutsin,+ja+myöhemmin+myös+Lidlin+pihalla.+
Äläkä+välitä+siitä+että+vanhassa+bensamersussa+ei+ole+vääntöä+kuten+viritetyssä+jenkki-dieselissä.+Sun+auton+kori+on+kuitenkin+niin+helvetin+hyvässä+kunnossa+että+sun+kandee+pitää+tota+autoa+käytössä.+Monesti+näkee+uudempiakin+Mersuja+mitkä+ovat+paljon+pahemmin+ruosteessa.
20.10.2017 23:03
Joku+taitaa+trollata+ja+oikein+huolella.
DarkFear+nimittäin+ei+ole+mikään+invalidi,+sillä+olen+nähnyt+hänet+useammankin+kerran+muutama+vuosi+sitten+kun+hän+vielä+asui+Turussa.+Eikä+mun+käsittääkseni+Penetrators+MC:n+tiimissä+aja+kukaan+muu+kuin+Bicky+Jr+MotoGP+sarjassa.+Ja+sekin+on+nyt+katkolla+itse+Bicky+Royal+miehen+aiheuttamien+epäselvyyksien+vuoksi.
Mutta+joo+ei+muuta+kun+onnittelut+Kubicalle+mikäli+tällanen+kisa+tosiaan+on+pidetty+ja+hän+on+sen+voittanut.
18.10.2017 22:49
Pidän+ainakin+(ihan+näin+heteromiehen+näkökulmasta)+Bicky+Royal+miehestä,+Bicky+Junnusta,+Janskusta,+Jessicasta,+SUOMI-Makesta,+Black-Jakesta,+Periksestä,+DarkFearista+sekä+Mies86:sta.+Liljalaakson+Timppaa+lähinnä+säälin,+mut+iteppä+se+on+valintansa+tehnyt.
14.10.2017 19:15
No+joo+en+varmasti+äänestä+Pekkaa!
14.10.2017 11:27
Mä+ostin+pari+viikkoa+sitten+sen+uuden+GMC+Sierran+ja+oon+ollut+kyllä+tosi+tyytyväinen,+mut+tietty+joillain+voi+tulla+budjettikysymys+vastaan.+Mä+kun+voitin+Kenosta+sen+250k€+niin+maksu+hoitui+kätevästi+tilisiirrolla.+
Tollanen+peli:+http://www.gmc.com/content/dam/GMC/global/master/nscwebsite/en/home/Vehicles/Current_Vehicles/2018_Sierra_3500_Denali/Model_Overview/01_images/2018-gmc-sierra-3500-denali-mov-exterior-mm1-lightbox-960x600-01.jpg
Moottorina+tossa+hörskyttää+6,6+litrainen+V8+turbodiesel.+Tehoa+on+445+heppaa+ja+vääntöä+1234+Nm.+Kyllä+ton+kanssa+kelpaa+kiskoa+painavaakin+traileria+ja+lavalle+mahtuu+kätevästi+työkaluja+tai+tarvittaessa+vaikka+prätkä.+Aikasemmin+mulla+oli+vm.+2000+Ford+F350+Super+Duty+ja+oli+sekin+ihan+hyvä+auto,+mut+nyt+tän+uuden+rinnalla+tuntuis+varmaan+ihan+mopoautolta.
Valinta+riippuu+tietty+siitä+mitä+autoltaan+tarvitsee+ja+haluaa.+Jos+vierastaa+dieseleitä+tai+pickuppeja,+niin+esim.+Chrysler+300C+vois+olla+myös+ihan+siisti++valinta+https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Chrysler-300C-SRT8.jpg
27.09.2017 16:32
Oon+tässä+visioinut+myös+sellasta+vaihtoehtoa,+että+Penetrators+perustaisi+oman+kilpatiimin+tällaiseen+Stadium+Super+Trucks+sarjaan.++https://www.youtube.com/watch?v=PqIziuag21I++Varmaan+omasta+porukasta+löytyisi+eteviä+kuskeja+ja+osaamista+sekä+tietotaitoa+jyystö-truckien+suhteen.
Pitää+tässä+olla+yhteydessä+ainakin+Chevroletin+sekä+sarjan+järjestäjän+suuntaan+ja+pistää+asiaa+eteenpäin.+Jos+sattuisimme+pärjäämään,+niin+palkintorahat+olis+varmasti+parempia+kuin+pääsylipputulot+yksityisistä+jyystö-truck+rymistelyistä+ja+penislihasreeni+showsta.+Tai+oikeastaan+voisimme+saada+mukavasti+alkupääomaa+juurikin+näistä+näytöstapahtumista+Suomessa.
Toistaiseksi+Bicky+Jr:n+MotoGP-ura+on+katkolla+kun+itse+Bicky+Royal+mies+on+tosiaan+pidätettynä+ja+nyt+on+meneillään+muutamia+avoimia+kysymyksiä+Penetrators+MotoGP+Teamin+budjetista+yms.+
Noh+katsotaan+mihin+suuntaan+asiat+kääntyy.+Mikäs+tässä+on+olla+Tatuoitukaluisena+Penetraattorina,+tissutella+80%+Saaremaa+Vodkaa+ja+katsella+pimenevää+syysiltaa+8.+kerroksessa+yli+60+neliöisestä+omistusasunnosta+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
20.09.2017 19:35
Olihan+se+aika+diippiä+shittiä+kun+kytät+yhtäkkiä+vei+Bickyn+kahvipöydästä.+
Tää+tuskin+on+liian+arkaluontoinen+juttu,+mutta+mulla+tuli+tossa+mieleen+että+mehän+voitaisiin+hommata+joku+Jyystö-Truck+esim.+Chevy+Silverado+tai+Dodge+Ram+projektiksi+ja+tuunata+siitä+kunnon+Monster+Truck.+Korotussarja,+turvakaaret+jne.+Ja+sitten+mahdollisimman+paljon+VAG-konsernin+farmariautoja+esim.+Skoda+Octavioita+ja+VW+Golfeja+yms.+riviin+ja+ajetaan+hyppyjä+niiden+yli+tai+tarkoituksella+niiden+päälle.+Kjäh+häh+hääää!!!!+Ja+ehkä+myös+yhtenä+ohjelmanumerona+penislihasreenaus+:)))))))))))))))))))))))))))
18.09.2017 22:45
Niin+eipä+Peris+liity+mitenkään+Penetratorsiin+eikä+hän+ole+myöskään+mikään+Liljalaaksossa+asuva+aisuri.+Mitä+nyt+kerran+muutaman+sanan+vaihdoin+Periksen+kanssa+yhessä+pizzeriassa+sekä+kerran+Lidlin+pihalla.+Vissiin+joskus+Bicky+Royal+mies+oli+myös+esitellyt+keulivaa+Silveradoaan+Perikselle+Myllyn+parkkihallissa,+mut+siihen+se+yhteys+sitten+jääkin.
17.09.2017 22:19
Niin+eipä+ne+penislihasreenit+ole+mitään+huuhaa-touhua+vaikka+jotkut+täällä+haluavatkin+niin+uskoa.+Itse+asiassa+tunnen+ton+tyypin+joka+sortui+tuohon+aloittelijan+mokaan+ihan+kuten+mäkin+aikoinani,+mut+onneksi+sain+sentään+irroitettua+painon+itse.+Muistakaa+käyttää+aina+jonkinlaista+vyötä+tai+taljaa+kun+reenaatte+penislihaksia+levypainolla!+Ehtiihän+sitä+penistä+työntämään+muihinkin+reikiin+ihan+tarpeeksi.+Kjäh+häh+hää!
17.09.2017 22:12
Joo+mä+tein+tarjouksen+tyylillä+ota+tai+jätä.+Samalla+mun+kerhokaverit+olivat+taustalla+pesismailat+kädessään+ja+Bicky+Royal+mies+housut+kintuissa+valmiina+huitaisemaan+lihaksikkaalla+peniksellään+:))))+Tasan+sata+tonnia+ja+kaksio+vaihtoi+omistajaa.
Myös+Itäharjun+Prisman+yhteydessä+olevassa+S-pankissa+työskentelevä+nuori+nätti+mimmi+on+käynyt+ihan+kuumana+viime+päivinä+kun+rahaa+on+liikkunut+suuntaan+ja+toiseen.+Kutsuin+sen+"kahville"+kunhan+oon+ensin+kalustanut+uuden+kämppäni+:))))))+Tähän+asti+"Tmi+Maken+kairaus+&+höyläys"+-firman+tilillä+on+pyörinyt+muutamia+satasia+tai+korkeintaan+tonneja,+mut+johan+nyt+oli+toinen+ääni+kellossa+kun+nollia+oli+tarpeeksi!+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
14.09.2017 22:05
Joo+oli+meitä+siellä+iso+porukka+pukeutuneena+penislogoisiin+nahkaliiveihin.+Se+on+hyvä+keino+tinkiä+hintaa+alaspäin+tai+oikeastaan+siis+määrätä+hinta+:))))))))))))))
Eli+tosiaan+eilen+tein+kaupat+Lausteella+olevasta+61-neliöisestä+kerrostalokaksiosta.+On+vieläpä+8.+kerroksessa+niin+on+kyllä+siistimmät+maisematkin+kuin+Saramäessä+tai+meidän+kerhotilojen+takahuoneessa.+
Tänään+olis+tarkoitus+käydä+Ikeassa+ostamassa+kaikkea+mitä+uuteen+kämppään+tarvitaan.+Taidan+parkkeerata+ton+mun+GMC:n+sellaseen+leveään+lapsiperheille+tarkoitettuun+ruutuun.+Aisurit+perheineen+ei+voi+todeta+muuta+kuin+"oivoi"+kun+joutuvat+nostamaan+lastenrattaat+autostaan+erityisen+varovasti+ja+kävelemään+parkkipaikan+perältä+kauppaan+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
14.09.2017 08:46
Jep+ei+valittamista!+
Joo++kun+vapauduin+vankilasta+alkuvuodesta+niin+eihän+mulla+ollut+kämppää+tai+mitään,+niin+oon+lähinnä+punkannut+Penetrators+MC:n+tiloissa.+Tää+on+just+sitä+yhteisöllisyyttä+mistä+Bicky+on+kertonut+esim.+juurikin+siinä+elämänkertakirjassaan.+
Eiköhän+Bicky+Jr.+näe+mun+auton+ennemmin+tai+myöhemmin+täällä+kerhotiloilla.+Varmasti+hän+arvostaa+OIKEAN+isänsä+sekä+mun+autoa+enemmän+kuin+tän+hetkisen+ns.+iskän+farmari-Octaviaa+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
12.09.2017 23:14
Joo+olihan+se+vitunmoinen+positiivinen+yllätys+kun+kirjauduin+yks+aamu+Veikkaukseen+ja+tajusin+että+tilillä+on+neljännesmiljoona+:)))
Pitää+tosiaan+kattella+sopivaa+vähintään+60+neliöistä+asuntoa+tästä+lähistöltä.+Kuten+ylempänä+kerroin+niin+oon+tosiaan+pyörinyt+kerhon+tiloissa+siitä+asti+kun+vapauduin+posesta,+joten+eipä+ole+mitään+vuokranantajaa+kenelle+suositella+mitään.+
Mutta+onhan+tää+GMC+Sierra+aivan+mahtava+laitos!+Vanha+Ford+F350+Super+Duty+on+pelkkä+mopoauto+tän+rinnalla+ja+VAG-konsernin+vehkeet+pelkkiä+starttimoottoreita!+:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
12.09.2017 22:23
Oon+mä+Rivoja+napsinut,+en+lähe+sitä+kieltämään,+mut+en+tosin+vähään+aikaan+kun+sillä+on+aika+vahva+lihaksia+relaksoiva+vaikutus.+Ja+se+taas+on+haitaksi+penislihasreenien+ja+muunkin+reenaamisen+kannalta.+
Enkä+myöskään+ole+työtön+tai+mikään+peräkammarin+poika+että+tiedoksi+tämä!!!+Teen+remontti-+ja+saneeraushommia+ja+lisäksi+Penetrators+MC:n+kautta+järjestyy+kaikenlaista+duunia.+Jos+Penetrators+MC:n+kerhotiloilla+majailu+lasketaan+peräkammariksi+niin+okei,+sitten+oon+peräkammarin+poika.+Bicky+on+ollut+tosi+reilu+jätkä+kaveriaan+kohtaan+kun+on+antanut+mun+majailla+kerhotiloilla+alkuvuodesta+asti+jolloin+vapauduin+posesta.
12.09.2017 22:15
No+lähetään+siitä+liikkeelle,+että+en+oo+koskaan+joutunut+maksamaan+panosta+enkä+usko+että+tää+onnenpotku+ainakaan+yhtään+vaikeuttaa+saantia+jatkossa.+
Luultavasti+koko+loppu+summa+riittää+sellaseen++reilun+60+neliön+kerrostalokaksioon,+jonka+ajattelin+ostaa.+Huomenna+oon+menossa+Kaarinaan+kattomaan+yhtä+ja+seurailen+tässä+tarjontaa.+Kämppään+pitää+ehdottomasti+hommata+pinkeä+musta+nahkasohva+kuten+esim.+tällanen+http://www.turunkaluste.fi/assets/pic/Emma+3.JPG+Ja+sitten+selvitän+minkä+kokoinen+telkkari+Liljalaakson+Timpalla+on,+ja+ostan+10"+isomman+:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
12.09.2017 19:04
Pitäähän+sitä+kaveria+auttaa+mäessä!+Sä+jeesaat+mua+joskus+jossain+jutussa+tai+tarjoot+lasilliset+:)
En+mä+erityisemmin+seuraa+ton+mun+F350+Super+Dutyn+kulutusta+tai+bensan+hintaa,+tankkaan+yleensä+maanantaisin+satasella.+Mut+enpä+oo+myöskään+koskaan+joutunut+maksamaan+viittä+tonnia+jakopäärempasta+kun+näillä+jenkkiraudoilla+oon+lähinnä+ajanut.
30.08.2017 21:43
Satuttiin+samaan+aikaan+Kärsämäentien+Lidliin.+Peris+oli+tulossa+kaupasta+ja+mä+menossa+ostoksille,+siinä+sitten+vaihdettiin+muutama+sana+parkkipaikalla,+mutta+meillä+molemmilla+oli+tosiaan+duunijuttuja+niin+jatkettiin+sitten+matkaa+kumpikin.+Lähinnä+kummasteltiin+näitä+
autistisia+trolleja+jotka+jaksavat+vainota+kaikkia+turkulaisia+kirjoittajia+ja+käytiin+nopeasti+läpi+naisasioita,+autoasioita+yms.+miesten+juttuja+:))))
22.08.2017 21:44
15 / 17