Vapaa kuvaus

Olen ihmeellinen maapallolla tallustaja, joka yrittää taistella kilojaan vastaan :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

147

1. Tämä viikko on sitten mennyt niin nopeesti, että hui. Ehkä senkin takia, että olen tällä viikolla ollut monessa paikassa töissä (työtönhän olen niin työt ehkä tekevät viikosta nopeasti kuluvan) eikä ole paikallaan tullut oltua kun vaan sillon kun nukkuu.. :)

Mitään muutosta ei ole tapahtunut. Joka päivä olen käyny lenkillä, paitsi tänään, ja olen syönyt kohtuudella. Silti paino on edelleen 80kg. Jos maanantaina vielä näyttää tasan 80 niin sitten masennun täysin! Koska tähän asti mulla on sentäs se vaivanen 500g lähteny kahessa viikossa...Maanantaina tulee kaks viikkoo viimesestä laskusta...Jännittää.
  2. Eli paino on edelleen tasan 80, ei yhtään yli eikä yhtään alle...Eli viime viikosta ei miinusta yhtään..en kyl oikein oottanutkaan, koska just lähti 2kg jonnekin jotenkin ihmeellisesti.. :) Tavoite olis että painaisin kahen viikon päästä (veljen 30w synttärit) max 79kg.

Ja edelleen seuraavana tavotteenahan mulla on, että huhtikuun puolessa välissä kun miehellä on synttärit olisin 15-16kg laihtunut, eli 4-5kg täytyis saada vähän vajaassa kahdessa kuukaudessa pois. Toivon, että onnistun, mutta tällä vauhdilla (500g/2vko) en siihen pysty, koska aika loppuu kesken (8vko aikaa).

Mä en tiedä, että syönkö mä liian vähän vai mikä on vikana. Nyt viikonloppuna tuli ainakin syötyä liian paljon, mutta onneksi vaaka ei liikahtanut :) Eli siis oon yrittänyt syödä 1200-1500 kcal/päivä (toki joskus voi mennä ylikin..), mutta en tiedä onko toi sitten liian vähän, koska paino tippuu todella hitaasti. Kutri.net:in kalorilaskurin mukaan mun tulisi syödä väh. 1600 kcal päivässä laihtuakseni. Eli siis auttakaa, mitä teen väärin? Miksi paino laskee niin hitaasti?!

Pitäisi kohta mennä lenkille. Tein eilen vain pienen lenkin, koska lenkkarini rupes satuttaan mua. Ne on jo todella kuluneet ja vanhat, mutta olen ajatellut, että vasta keväämmällä ostan uudet. No, tänään pitäis mennä koittaan, että jos niillä ei todellakaan enää voi kävellä noit mun tunnin lenkkejä niin sit on uudet ostettava...ja jo tänään! Mä toivon, et jos niil ei voi enää hirveesti kävellä niin eivät tekisi mulle tänään hirveitä rakkoja jalkoihin kun meen niitä koittamaan. Koska jos ne tekee mulle rakot niin en pääse huomennakaan kunnon lenkille! :/

No, mut jos lähtis koittaan. Hyvää viikkoa taas kaikille!
  3. Siskollanihan oli keuhkoveritulppa. No, hän on aina ollut tosi hirvee jännittämään ja me oltiin sukujuhlissa..ja siskollani oli kepit..jalkaa kun oli operoitu. Vasta vähän aikaa oli kulunut juhlien alusta kun siskoni oli todella vaikea hengittää. Kaikki tietysti ajatteli että se johtuu jännittämisestä. No, siskoni yritti kaikki mahdolliset konstit, että saisi paremmin hengitettyä, sitä ei kuitenkaan tapahtunut.

Sukulaisemme on sairaanhoitaja (ja siskoni kummitäti) ja hän yritti tutkia siskoani...mittasi pulssia jne. Hän yritti saada toisen sukulaisemme (joka on lääkäri) tutkimaan siskoani, mutta hän ei ottanut koko juttua tosissaan, koska tiesi, että siskoni on kova jännittämään.

Siskoni oli lähdössä kotiin..hän käveli..tai siis yritti kävellä autolle, mutta ei jaksanut, koska ei saanut henkeä. Isäni talutti siskoni autolle ja minä hain lääkärisukulaisemme paikalle. Lääkäri tutki siskoani ja sanoi, että nyt lähdetään.

Siinä vaiheessa sukulaislääkärimme vasta tajusi, että nyt on tosi kyseessä. Isä, äiti, siskoni ja sukulaislääkäri lähtivät hurjaa vauhtia sairaalaan ja sukulaisemme selitti tilanteen sielä oleville lääkäreille. Epäilen, että siskoni sai sairaalassa nopeampaa parempaa ja oikeaa hoitoa, koska sukulaisemme oli mukana. Eli vaikka hän ei aluksi meinannut uskoa/tajuta niin ajattelen silti että hän pelasti siskoni.

Tuli sitten kerrottua koko juttu. Mutta siis pääjuttuhan oli se että siskoni ei meinannut saada henkeä. :)
  4. Tiedän ton tunteen! Mulla on ainakin tullut tosta lenkkeilystä sellanen, että en voi jättää sitä päivittäistä lenkkiä tekemättä. Suon itselleni yleensä 2 päivää viikossa jolloin en käy lenkillä, mut loput 5 päivää on käytettävä lenkkeilyyn. Ja sit jos tuleekin sellanen viikko, että tulee käytyä lenkillä vain esim. neljänä päivänä niin se on oikeesti aika hirveetä. Ei mulla ennen tällästä ongelmaa ollut..sillon syötiin vaan sipsii ja karkkii melkein joka päivä :)

Mutta ihan oikeesti, sitten kun se tulehdus on parantunut niin sitten menet sinne salille intoa puhkuen! Älä nyt masennu. Täytyyhän näit takapakkejakin jossain vaiheessa tulla, mutta kyllä sä siitä selviit!