PUOLEN VUODEN SESSIO

Innemon

Hei taas kaikille!
Mitenkäs on viikko alkanut ja edellinen viikko mennyt?
Mulla ei oo paino pudonnu sitten yhtään, kun edelleen etsin ajoittain sitä motivaatiota :-( mutta onneksi olen sentään päässyt lenkille, pari kertaa viime viikolla, joten liikuttu on edes vähän.
Seuraava lähitavoitteeni on kyllä tuo alle 80 kilon pääsemiseen. Siihen pitäisi kyllä päästä tämän viikon aikana. Kun vaan hammasta kiristää...
Tsemppiä kaikille pienentyjille!!!

42

1742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kait se on vain uskottava että toi -11kg on totta. Eli niinku jo eilen tänne kirjottelin niin vaaka näytti 80kg ja niinhän se näytti tänäänkin..eli hienoo upeeta mahtavaa! :) En vain tajua miten ne 2kg yhtäkkiä lähti, mutta ei sillä väliä..pääasia on että lähtivät. Nyt on sit tavotteena, että olisin pian seiskalla alkava! :)

Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille!

• Mä yritän päästä seuraavalle kymmenelle myös, viime viikon tavoite oli päästä edes 69kg:n puolelle, mutta en onnistunut. Eli tämän viikon tavoite on nyt tuo sama, paino pitäisi saada alkamaan kutosella tällä viikolla... Tsemppiä sulle ja muillekin!

• Micci_67

Laskeskelin tuossa ja jos mun kirjauksissa ei nyt hirveitä virheitä ole, niin tämän porukan tulos vuoden alusta laskien olisi

!!! -32,9 kiloa !!!

Tuloksiin on otettu 10 henkilön painot huomioon, ne on sellaisia jotka ovat kahden viime viikon aikana ilmoittanut painonsa.

Oma painoni viime viikolla oli 93kg, eli pudotus oli 500g edellis viikosta. Tänään paino onkin sitten jo about 95kg, joten tästä alkaa teho kuuri, kunnes saavutan 90kg. Ei välttämättä tiukkaa ketoosia kumminkaan, mutta hiilareiden vähentämistä ja tarkempaa syömisien suunnittelua muutama seuraava viikko. Ja alkoholia EI enempää kuin muutama saunaolut/siideri per viikko.

• Micci_67

Parin päivän tulos n.-2,5kg. Onneksi nuo turvotukset lähtee helposti. Tänään olen jo -100g viime perjantaista, vaikka maanantaina olin *ihan*varma* että tästä tulee nolla viikko (tai plussaa).

• Innemon
        Micci_67 kirjoitti:

Parin päivän tulos n.-2,5kg. Onneksi nuo turvotukset lähtee helposti. Tänään olen jo -100g viime perjantaista, vaikka maanantaina olin *ihan*varma* että tästä tulee nolla viikko (tai plussaa).

Niinpä ne turvotukset lähtee nopeesti, mutta on sulla muutenkin ollut mieletön tahti päällä! :-)

• Micci_67
        Innemon kirjoitti:

Niinpä ne turvotukset lähtee nopeesti, mutta on sulla muutenkin ollut mieletön tahti päällä! :-)

Viime kesänä vaan jostain syystä sain tarpeekseni ja totesin että pakko on alkaa ihan tosissaan painolle jotain tehdä (eikä vain mukalaihduttaa silloin tällöin). BMI oli silloin jo yli 35 ja tänään se on 28,7, tarkka pudotus on 6,6 pykälää 7 kuukaudessa.

Mutta on tässä töitäkin tehty, punnittu ruokaa ja laskettu kaloreita (ja kulutusta) hiilarien lisäksi. (ei toki ihan jatkuvasti) Nyt on tullut kuntopyörällä ajettua 2 kertaa viikossa 30min (kulutus 250-300kcal peruskulutuksen lisäksi) ja sitä pitäisi lisätä tässä pikkuhiljaa. Ja tietysti keskikropan lihaksille pitäisi myös tehdä jotain.

Kyllä tuo 13kg pitäisi saada pois heinäkuun loppuun mennessä, ja nyt ainakin otan tiukemmin kunnes tuo 90kg alittuu. Siinä jää sitten perjantai rentoutukset juomatta, mutta pakko kärsiä muutamia viikkoja jotta tää homma saadaan taas ruotuun.

• Micci_67
        Micci_67 kirjoitti:

Eilisestä lähtenyt vielä 600g, joten viime perjantain tuloksesta tullut alas jo 700g. Toivottavasti ei tästä pompsahda huomiseen viralliseen mittaukseen ylöspäin.

• Micci_67
        Micci_67 kirjoitti:

Eilisestä lähtenyt vielä 600g, joten viime perjantain tuloksesta tullut alas jo 700g. Toivottavasti ei tästä pompsahda huomiseen viralliseen mittaukseen ylöspäin.

No tuohon eiliseen se sitten jäi, eli 700g pudotusta viime viikosta.
        Tämän vuoden pudotukset on ollu
        -3,6kg, -0,9kg, -1,0kg, -0,3kg, -0,6kg, -0,5kg, -0,7kg
        joista ainakin eka oli pelkkää joulun ja uudenvuoden turvotusta. (ehkä pari seuraavaakin)

Tulosta on tähän mennessä tullut noin 31 viikon aikana seuraavasti: paino nyt 92,3kg, mikä on joulusta laskien -2,9kg, BMI nyt 28,49, aloituksesta painoa on pudonnut 22,0kg.

• Viikko alkaa tarkalla syömisten syynäämisellä, koska viime viikolla oli painoa tullut kilo lisää. Lisäks revähtäneen takareisilihaksen takia en voi mennä pariin päivään salille, keskiviikkona vasta uskallan sinne uudestaan, niin senkin vuoksi joudun tässä vähän tarkemmin vahtaamaan mitä syön. Ei ole kivaa, mutta koitan tsempata...

• siis liikunta jää kyllä nyt tällä viikolla ihan armottoman vähiin. Ja ruokaa pitää sitten sen takia säännöstellä ja tarkemmin miettiä mitä syön. Voi itkujen itku!! Sain antibioottikuurin pahaan ihotulehdukseen, enkä saa missään nimessä mennä salille tai uimaan ennen kuin tulehdus on parantunut. Voi helvata!! Ottaa päähän ihan kympillä. Ja kipeä olo on niin, että tekis mieli vaan itkeä.

• Helmi78 kirjoitti:

siis liikunta jää kyllä nyt tällä viikolla ihan armottoman vähiin. Ja ruokaa pitää sitten sen takia säännöstellä ja tarkemmin miettiä mitä syön. Voi itkujen itku!! Sain antibioottikuurin pahaan ihotulehdukseen, enkä saa missään nimessä mennä salille tai uimaan ennen kuin tulehdus on parantunut. Voi helvata!! Ottaa päähän ihan kympillä. Ja kipeä olo on niin, että tekis mieli vaan itkeä.

Tiedän ton tunteen! Mulla on ainakin tullut tosta lenkkeilystä sellanen, että en voi jättää sitä päivittäistä lenkkiä tekemättä. Suon itselleni yleensä 2 päivää viikossa jolloin en käy lenkillä, mut loput 5 päivää on käytettävä lenkkeilyyn. Ja sit jos tuleekin sellanen viikko, että tulee käytyä lenkillä vain esim. neljänä päivänä niin se on oikeesti aika hirveetä. Ei mulla ennen tällästä ongelmaa ollut..sillon syötiin vaan sipsii ja karkkii melkein joka päivä :)

Mutta ihan oikeesti, sitten kun se tulehdus on parantunut niin sitten menet sinne salille intoa puhkuen! Älä nyt masennu. Täytyyhän näit takapakkejakin jossain vaiheessa tulla, mutta kyllä sä siitä selviit!

• Kirsikk.a kirjoitti:

Tiedän ton tunteen! Mulla on ainakin tullut tosta lenkkeilystä sellanen, että en voi jättää sitä päivittäistä lenkkiä tekemättä. Suon itselleni yleensä 2 päivää viikossa jolloin en käy lenkillä, mut loput 5 päivää on käytettävä lenkkeilyyn. Ja sit jos tuleekin sellanen viikko, että tulee käytyä lenkillä vain esim. neljänä päivänä niin se on oikeesti aika hirveetä. Ei mulla ennen tällästä ongelmaa ollut..sillon syötiin vaan sipsii ja karkkii melkein joka päivä :)

Mutta ihan oikeesti, sitten kun se tulehdus on parantunut niin sitten menet sinne salille intoa puhkuen! Älä nyt masennu. Täytyyhän näit takapakkejakin jossain vaiheessa tulla, mutta kyllä sä siitä selviit!

Kiitti tuesta ja kannustuksesta. Pakkohan se vain on kestää ja odotella paranemista. Kyllähän tää olo koko ajan paranee, kun vähemmän koskee. Tietysti lääkkeet alkaa vaikuttamaan... Mutta ärsyttää kun ei saa hikoilla eikä varsinkaan mennä uimaan samaan altaaseen kenenkään toisen kanssa. Vähän kenkuttaa, kun sieltä hallista just sain tämän tosi tympeän tulehduksen, ja nyt sen takia pitää vaan löysäillä ilman pienintäkään hikeä muutama päivä. On niin tylsää, kun muuten alkaa olo olla jo ihan ok! Älkää ihmiset menkö uimaan jos iho on pikkasenkin rikki! Ette tiedä miten karmeen tulehduksen sain...

• jättilimppu

Hei ja hyvää uutta laihisviikkoa kaikille! Voitteko kuvitella, että kolme päivää sen mun mässypäivän jälkeen dieettiä ja liikuntaa ( se sokeripaasto, josta kerroin) tiputti 2,2 kiloa nesteitä!!! Ihan uskomaton juttu. Tällä hetkellä notkun 103 ja 103,5 kilon paikkeilla. Veikkaanpa kyllä, että seuraavan viiden vrk.n aikana (mitä tätä minun laihisviikkoa jäljellä on) en varmaan paljoa enempää tuosta kahdesta kilosta pysty tiputtaa. Sitten alkaisin jo pelätä, että jotain on vialla...ja että kaikki tapahtuu liian nopeesti.
      Anyway, aamulla oli tosi voimaton olo. Syy on varmaan viikonlopun ylenpalttinen kävely. Tänään on siis löhöpäivä. Töissä tuli syötyä ihan liikaa ja ihan liian hyvää (raskasta) ruokaa. Toivottavasti elimistö vaan saisi lisäspurttia aineenvaihduntaan tästä eikä toisinpäin. :) Tsemppiä kaikille.

• Claudia

Heips!

Täällä olis kanssa yks laihduttaja, joka kaipais samanhenkistä keskusteluporukkaa. Noin puoltoista viikkoa sitten lähdin painonvartijoihin. Tarkoitus ei ole käydä viikoittain ryhmissä, mutta pisteitä laskeskellen painoa aion pudottaa.

Lähtöpainoni tuolloin painonvartijoihin mennessäni oli 76,3 kiloa ja tarkoitus olis painaa heinäkuussa 66 kiloa. Uskon, että hiljaa hyvä tulee. :)Tarkoituksena on siis pudottaa puoli kiloa viikossa. Kuitenkin kun viime torstaina menin ensimmäiseen punnitukseen, niin painoa olikin pudonnut 1,5 kiloa! Tästä kuitenkin suuri osa on nesteitä, joten en mitenkään kuvittele liikoja. Pisteistä tykkään paljon, niitä on helppo laskea ja saa syödä hyvin!

Mutta olis kiva kirjoitella tänne välillä kuulumisia ja myös tsempata muita!

T: Claudia

• Innemon
        Claudia kirjoitti:

Heips!

Täällä olis kanssa yks laihduttaja, joka kaipais samanhenkistä keskusteluporukkaa. Noin puoltoista viikkoa sitten lähdin painonvartijoihin. Tarkoitus ei ole käydä viikoittain ryhmissä, mutta pisteitä laskeskellen painoa aion pudottaa.

Lähtöpainoni tuolloin painonvartijoihin mennessäni oli 76,3 kiloa ja tarkoitus olis painaa heinäkuussa 66 kiloa. Uskon, että hiljaa hyvä tulee. :)Tarkoituksena on siis pudottaa puoli kiloa viikossa. Kuitenkin kun viime torstaina menin ensimmäiseen punnitukseen, niin painoa olikin pudonnut 1,5 kiloa! Tästä kuitenkin suuri osa on nesteitä, joten en mitenkään kuvittele liikoja. Pisteistä tykkään paljon, niitä on helppo laskea ja saa syödä hyvin!

Mutta olis kiva kirjoitella tänne välillä kuulumisia ja myös tsempata muita!

T: Claudia

Mukaan mahtuu kyllä, joten ei muuta kuin liity joukkoomme iloiseen!!!
        Meillä on täällä joukossamme todella mahtavia pudottajia, jotka ovat keventyneet "silmissä" ja sitten on tämä toinen ääripää, kuten minä, että paino on paikallaan tai tulee jopa lisää joskus, kun hengessä kuitenkin mukana ollaan ja välillä motivaatio katoaa...
        Joten tervetuloa!!!
        :-)

• Tiuhti

Lauantaina tuli vedettyä pizzaa, karkkia, sipsejä,viiniä ja siideriä siis oikein herkkujen herkkupäivä. Se näkyi heti ja vaaka näytti kilon enemmän ja siitä kilosta on vielä jääny viimeviikkoon verrattuna 400g eli tämän päivän paino oli 66,6kg. Huomenna menen salille ja ens viikoksi on tavote päästä 66kg tai vähän alle. Saas nähdä kuin ämmän käy. Nyt on taas hyvä tsemppi päällä kun olen alkujärkytyksestä toipunut. Helposti tuntuu kilo tulevan mut sen pois saaminen on toinen juttu.
      Nyt alkuviikosta en ole päässyt edes lenkille kun mies on töissä ja lapset vielä niin pieniä ett niitä ei voi jättää viel kotiin kahdestaan. Harmittaa mut loppuviikkona lenkkeilen joka päivä. On pakko jos tohon tavotteeseen aion päästä.
      Onks teillä tullu noin paljon painoo lisää yhden herkkupäivän jälkeen? Mun mielestä mä söin ihan kohtuuden rajoissa kaikkea(ennen laihdutusta mä söin paljon enemmän)ja viiniä vain pari lasia ja yksi siideri.

• Kirsikk.a

Mulla on ollut joulukuussa viimeksi kunnon herkkupäiviä, mutta paino ei noussut silloinkaan..en siis hirveesti herkutellut. Ainut kerta tässä 5kk aikana kun paino on noussut on uusi vuosi. Sillon viikonloppuna tuli syötyä sipsiä, sipsiä ja sipsiä...eikä liikuttua oikeestaan yhtään.

Mä ajattelin palkita itseni ja antaa miehenkin herkutella lauantaina. Aijon syödä pitsaa. Siis ei mitään omatekosta laihispitsaa vaan ihan ravintolapitsaa...rasvasta sellasta.. :) Olen jo suunnitellut, että en syö koko pitsaa, vaan minun pitsan loppuni on miehen iltapala :) -11kg ja kerran olen täs laihdutuksen aikana syönyt pitsaa, joten eiköhän nyt saa herkutella.. :) Sunnuntaina voi olla paha mieli, mutta sit lähetään vaan lenkille.. :)

Ja hyvää ystävänpäivää munkin puolesta kaikille.

• mulla nousi paino kilon myös kun oli tossa helmikuun alussa hyvän ystävän synttärit. Tuli vietettyä niitä aika kosteissa merkeissä, tarjolla oli luonnollisesti kakkua, ja pasteijoita, sipsejä ja karkkia. Sit seuraavana päivänä käytiin Raxissa pizzalla ja sitä tuli mätettyä ihan entiseen malliin. Kilon maksoi tuo herkuttelu. Sitten kävinkin neljä kertaa viikossa salilla...

En tiedä olenko liian optimistinen, kun ajattelen, että minusta kilo on vähän, jos vertaa siihen mitä kaikkea herkkupäivinä söin! Mä en kyllä yhtään säännöstellyt syömisiäni, vaan mätin tosiaan ihan vanhaan tapaan... Olin varautunut oikeasti jopa kolmen kilon pompsahdukseen ja kuvittelin, että nestettä olis tullut enemmänkin kehoon, mutta ei. Ja mikä parasta, antoi hyvän potkun painonpudotukselle kunnon herkuttelu! =) Nyt harmittaa vaan, kun pitää jonkun aikaa jatkaa tätä painonvahtaamista ihan ruokapuolta kyttäämällä, ei pääse oikein kunnolla kaloreita kuluttamaan. Enkä edes tiedä millon voin seuraavan kerran mennä salille hikoilemaan, mutta ei tässä auta kun ajatella positiivisesti!

Hyvää ystävänpäivää minunkin puolestani kaikille kanssalaihduttajille! =)

• Tiuhti
        Kirsikk.a kirjoitti:

Mulla on ollut joulukuussa viimeksi kunnon herkkupäiviä, mutta paino ei noussut silloinkaan..en siis hirveesti herkutellut. Ainut kerta tässä 5kk aikana kun paino on noussut on uusi vuosi. Sillon viikonloppuna tuli syötyä sipsiä, sipsiä ja sipsiä...eikä liikuttua oikeestaan yhtään.

Mä ajattelin palkita itseni ja antaa miehenkin herkutella lauantaina. Aijon syödä pitsaa. Siis ei mitään omatekosta laihispitsaa vaan ihan ravintolapitsaa...rasvasta sellasta.. :) Olen jo suunnitellut, että en syö koko pitsaa, vaan minun pitsan loppuni on miehen iltapala :) -11kg ja kerran olen täs laihdutuksen aikana syönyt pitsaa, joten eiköhän nyt saa herkutella.. :) Sunnuntaina voi olla paha mieli, mutta sit lähetään vaan lenkille.. :)

Ja hyvää ystävänpäivää munkin puolesta kaikille.

Mä tein pizzasta laihis versiota. Laitoin pohjaan osan jauhoista sämpyläjauhoja(kokojyväpitoista) ja tuli tosi hyvää. Kannattaa kokeilla. Täytekin oli ajateltu kevyemmäksi mut varmaan ne sipsien suola oli suurin syy painon nousuun ja viini ym. Tää oli mun ensimmäinen herkkupäivä koko laihiksen aikana(aloittanut vuoden alusta). Ei tähän oo syytä nyt jämähtää vaan jatkaa eteenpäin. Uusi viikko ja uudet haasteet painon suhteen.

Kevyempää viikon jatkoa kaikille!!

• Claudia
        Helmi78 kirjoitti:

mulla nousi paino kilon myös kun oli tossa helmikuun alussa hyvän ystävän synttärit. Tuli vietettyä niitä aika kosteissa merkeissä, tarjolla oli luonnollisesti kakkua, ja pasteijoita, sipsejä ja karkkia. Sit seuraavana päivänä käytiin Raxissa pizzalla ja sitä tuli mätettyä ihan entiseen malliin. Kilon maksoi tuo herkuttelu. Sitten kävinkin neljä kertaa viikossa salilla...

En tiedä olenko liian optimistinen, kun ajattelen, että minusta kilo on vähän, jos vertaa siihen mitä kaikkea herkkupäivinä söin! Mä en kyllä yhtään säännöstellyt syömisiäni, vaan mätin tosiaan ihan vanhaan tapaan... Olin varautunut oikeasti jopa kolmen kilon pompsahdukseen ja kuvittelin, että nestettä olis tullut enemmänkin kehoon, mutta ei. Ja mikä parasta, antoi hyvän potkun painonpudotukselle kunnon herkuttelu! =) Nyt harmittaa vaan, kun pitää jonkun aikaa jatkaa tätä painonvahtaamista ihan ruokapuolta kyttäämällä, ei pääse oikein kunnolla kaloreita kuluttamaan. Enkä edes tiedä millon voin seuraavan kerran mennä salille hikoilemaan, mutta ei tässä auta kun ajatella positiivisesti!

Hyvää ystävänpäivää minunkin puolestani kaikille kanssalaihduttajille! =)

Tulipa tässä syötyä vähän aikaa sitten pitkästä aikaa kunnolla karkkia... Ostin poikaystävälle ystävänpäivän kunniaksi kääreellisiä karkkeja, ja minähän sitten niistä mässytin puolet... Eikä siinä vielä kaikki, tänään kaupassa jaettiin ilmaiseksi karkkirasioita! Enhän mä nyt siitä voinu kieltäytyä, kun sen antoi sellainen iloinen ja hymyilevä kassantäti ystävänpäivätoivotusten kera. Ei ehtinyt olla kauaa pöydällä se rasia!

Nyt on sitten maha ihan ähkynä niistä mun poikaystävän karkeista... No huomenna oon menossa kuntosalille, oon ilmoittautunu mukaan sellaiseen kuntosaliryhmään. Tulee siten mentyä helpommin salille, kun on sitoutunut ryhmään.

Laihdutusta alle kaks viikkoa takana ja nyt jo sorruin mässäilemään karkeilla, ja kahdesti! Ei nyt sillei, ettenkö muuten söisi karkkia. Suurta herkkuani ovat sitruuna- ja turkinpippuritäytteiset lakritsit, niissä on vain yksi piste (painonvartijoiden ohjeilla siis laihdutan)! Pilates-video houkuttelisi, että taidan vielä nyt illalla vähän jumppailla, että olisi vähän parempi mieli. :)

• Kaikkihan tietää, että ystävänpäivänä hellitellään toista herkuilla ja muilla lahjoilla... Siksi tässä kysynkin nyt teiltä, että miten meni, tuliko syötyä jotain herkkuja? Mulla meni ystävänpäivä niin, että ex-mies sai mut viekoteltua elokuviin. Eilenhän oli Finnkinolla se tarjous, että 2 yhden hinnalla...Ei mahduttu mukaan. Olis ollut enää kaksi paikka eka rivillä tai toisessa näytöksessä yksittäisiä paikkoja. Ei menty sinne, arvatkaapa vaan minne sen sijaan mentiin... Amarilloon syömään. Eilinen meni muuten tosi kevyillä ruuilla, ja pakko myöntää, että mulla oli kyllä tosi nälkä jo. Amarillossa tuli syötyä sitten vähemmän kevyesti... Voi että mua nyt harmittaa, varsinkin, kun en pääse karistamaan ylimääräisiä kaloreita ton ihotulehduksen takia! Jokatapauksessa sellaista edistystä huomasin, että jouduin kiristämään kellon ranneketta! Tosi ilonen olen tuosta! Nyt kun saisin tämän viikon menemään edes niin ettei paino nouse, niin olisin tosi onnellinen!

Ai niin, ja se ex-mies on sitten tätä nykyä uusi mies... =)

• Jiiikooo

Onnea eksmiehen sopimuksen uusiutumisesta.. :D Hieno juttu toi.

MÄ OLEN TAAS KIPEÄ. Just pari viikkoa sitten sairastin semmosen viikon flunssan, ja nyt olen jo kolmatta päivää kuumeessa ja hirveessä räkätaudissa. Eli ei nyt ihan putkeen mene. :P

Ja myöhästynyttä ystävänpäivää minultakin.. ehkä voidaan tätä myötä sopia, että joka päivä on ystävänpäivä, niin en minäkään oikeastaan myöhästynyt.

Pariin päivään en ole oikeastaan syönyt juuri mitään, ei vaan tee mieli kun on kuumetta sata ja röhä ja yskäryskä). Eilen tosin söin ihanan ystävänpäivämunkin (semmoisen vaaleanpunaisen sydänmunkin, missä oli pieni punainen suklaasydän päällä), kun isäntä toi sairaalle semmoisen. :) Tänään on taas vähän laihistelupäivä, mutta ehkä jotain pientä voi synttärin kunniaksi harkita (jätskiä!!!).

Jatkuu sitten taas kun olen terve.. :)

• Innemon

että päivällä kaikki sujui oikein mukavasti, mutta sitten tuli riitaa miesystävän kanssa jonka tuloksena olimme eri osoitteissa koko eilisen illan ja yön ja vielä senkin jälkeen.
        Sen tuloksena join pari lasia viiniä ja söin kaksi hampurilaista grilliltä. Joten meni ihan ketuilleen....Mä kun oon tämmönen tunnesyöjä, syön kun ketuttaa tai syön lohdutukseksi, turvaksi, rauhoittaakseni itseäni.
        Tänään onkin sitten päivä uusi.
        onnea myös sinulle ja uudelle miehellesi :-)

• Meni silleen, että olin aamulla kolme tuntia töissä..töiden jälkeen ostin miehelle ystävänpäivälahjaksi muutaman karkin (melkein työtön kun olen niin rahaa ei hirveästi ylimääräistä ole), joista sainkin idean...annoin 4 kokonaista sydänkarkkia ja yhden vähä vajaa puolikkaan, koska olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja 4kk :)

Noh, sit otin päiväunet ja kävin lenkillä...ja ystävänpäivän kunniaksi haimme hesburgerista ruokaa kun mies pääsi töistä. Minä siis söin tonnikalasalaatin, enkä hampurilaista. Illalla sitten katsoimme tv:tä ja söimme porkkanoita.

Eli melkein normi päivä..Mutta kiva päivä :)

Tulin tossa äsken lenkiltä ja lenkillä mietiskelin tätä laihduttamistani. Nyt on 11 kiloa takanapäin, mutta 12 kiloa edessäpäin. Epäilen, että en pääse heinäkuun alkuun mennessä siihen 68kg, mutta totta kai yritän. Ja mielestäni joka tapauksessa olen jo onnistuja..melkein puolet on jo poissa :) Ja onhan tässä vielä aikaa...vähän yli 4kk...luulisi että ainakin lähelle 70kg pääsisi..Hope so.

Hyvää päivän jatkoa kaikille ja Helmille onnea "uuteen" suhteeseen.

• Jiiikooo kirjoitti:

Onnea eksmiehen sopimuksen uusiutumisesta.. :D Hieno juttu toi.

MÄ OLEN TAAS KIPEÄ. Just pari viikkoa sitten sairastin semmosen viikon flunssan, ja nyt olen jo kolmatta päivää kuumeessa ja hirveessä räkätaudissa. Eli ei nyt ihan putkeen mene. :P

Ja myöhästynyttä ystävänpäivää minultakin.. ehkä voidaan tätä myötä sopia, että joka päivä on ystävänpäivä, niin en minäkään oikeastaan myöhästynyt.

Pariin päivään en ole oikeastaan syönyt juuri mitään, ei vaan tee mieli kun on kuumetta sata ja röhä ja yskäryskä). Eilen tosin söin ihanan ystävänpäivämunkin (semmoisen vaaleanpunaisen sydänmunkin, missä oli pieni punainen suklaasydän päällä), kun isäntä toi sairaalle semmoisen. :) Tänään on taas vähän laihistelupäivä, mutta ehkä jotain pientä voi synttärin kunniaksi harkita (jätskiä!!!).

Jatkuu sitten taas kun olen terve.. :)

Vai ymmärsinkö väärin jotain? Jos on synttärit niin syö nyt sitä jätskiä sitten sen kunniaksi! Ja ONNEA!! =)

• Innemon kirjoitti:

että päivällä kaikki sujui oikein mukavasti, mutta sitten tuli riitaa miesystävän kanssa jonka tuloksena olimme eri osoitteissa koko eilisen illan ja yön ja vielä senkin jälkeen.
        Sen tuloksena join pari lasia viiniä ja söin kaksi hampurilaista grilliltä. Joten meni ihan ketuilleen....Mä kun oon tämmönen tunnesyöjä, syön kun ketuttaa tai syön lohdutukseksi, turvaksi, rauhoittaakseni itseäni.
        Tänään onkin sitten päivä uusi.
        onnea myös sinulle ja uudelle miehellesi :-)

Kamala taistelu on ollut herkkuja vastaan kun tossa jonkun aikaa meni tosi huonosti miehen kanssa ja erossa oltiin kuukausi suurin piirtein. Aina kun on ollut jotain isompaa riitaa, niin pizzerian numero on tullut ekana mieleen. Ihan uskomaton juttu kyllä... Se on jännä miten se vähän aikaa helpottaa, sillon kun syö, mutta sen jälkeen tulee yleensä (ainakin mulle) tosi huono mieli. Olen pahoillani, että sun ystävänpäivä meni noin ikävästi. Toivottavasti saatte riidat sovittua ja tulette taas onnellisiksi yhdessä! Koita jaksaa tsempata tämän projektin kanssa kaikesta huolimatta. Mä oon koittanu pitää kaapissa tunnesyöminkejä varten jotain kevyempää herkkua, niinku dippiä ja porkkanoita, kurkkua ja paprikaa, ja sit oikein pahoja tilanteita varten on popcorneja, ne ei ihan kamalia ole laihduttajallekaan...Vaikka ei niitäkään ihan kauheesti voi mättää eikä joka päivä...

Voimia ja tsempitykset!

• Kirsikk.a kirjoitti:

Meni silleen, että olin aamulla kolme tuntia töissä..töiden jälkeen ostin miehelle ystävänpäivälahjaksi muutaman karkin (melkein työtön kun olen niin rahaa ei hirveästi ylimääräistä ole), joista sainkin idean...annoin 4 kokonaista sydänkarkkia ja yhden vähä vajaa puolikkaan, koska olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja 4kk :)

Noh, sit otin päiväunet ja kävin lenkillä...ja ystävänpäivän kunniaksi haimme hesburgerista ruokaa kun mies pääsi töistä. Minä siis söin tonnikalasalaatin, enkä hampurilaista. Illalla sitten katsoimme tv:tä ja söimme porkkanoita.

Eli melkein normi päivä..Mutta kiva päivä :)

Tulin tossa äsken lenkiltä ja lenkillä mietiskelin tätä laihduttamistani. Nyt on 11 kiloa takanapäin, mutta 12 kiloa edessäpäin. Epäilen, että en pääse heinäkuun alkuun mennessä siihen 68kg, mutta totta kai yritän. Ja mielestäni joka tapauksessa olen jo onnistuja..melkein puolet on jo poissa :) Ja onhan tässä vielä aikaa...vähän yli 4kk...luulisi että ainakin lähelle 70kg pääsisi..Hope so.

Hyvää päivän jatkoa kaikille ja Helmille onnea "uuteen" suhteeseen.

Onnitteluista... Oon kyllä saanut mieheltä nyt sellasta kohtelua, mitä kukaan toinen mies ei ole mulle ikinä antanut. Eikä itse toi mieskään koskaan aikaisemmin. Olen ollut ihan silmät ymmyrkäisinä ihmetyksestä, että mitä oikein on tapahtunut!?! On tullut kukkia, on auttanut koiran ulkoilutuksessa, vienyt roskia mun puolesta, sain kaulaketjun jossa pieni sydän, on vienyt syömään ja käyttänyt kaupassa vaikka ei oltu yhdessäkään (mulla on oma auto ilman talvirenkaita parkkipaikalla...) Ja on ollut muutenkin jotenkin niin ihana mua kohtaan. Auttanut koko ajan ja koittanut helpottaa mun oloa. On se jotenkin niin kultainen... Ei sille voi vihanen olla. =) Mukava huomata, että lämpimiä tunteita löytyy molemmin puolin vieläkin, vaikka paha riita olikin sillon kun erottiin.

• Jiiikooo
        Helmi78 kirjoitti:

Vai ymmärsinkö väärin jotain? Jos on synttärit niin syö nyt sitä jätskiä sitten sen kunniaksi! Ja ONNEA!! =)

On tänään synttärit mulla.. :) Päivä alkoi ihanasti, kun isäntä oli laittanut mulle aamiaisen valmiiksi (leivät ja kaikki, kahvikin oli mukissa ja maidon kanssa..amazing!!!), ja sitten sain vielä kauan kaipaamani kirjan ja vielä kauemmin kaipaamani leffan lahjuksiksi.

Ah, tämä on kyllä paras ikä - ei sillä että niissä muissakaan olisi ollut mitään vikaa! :)

• Innemon
        Helmi78 kirjoitti:

Onnitteluista... Oon kyllä saanut mieheltä nyt sellasta kohtelua, mitä kukaan toinen mies ei ole mulle ikinä antanut. Eikä itse toi mieskään koskaan aikaisemmin. Olen ollut ihan silmät ymmyrkäisinä ihmetyksestä, että mitä oikein on tapahtunut!?! On tullut kukkia, on auttanut koiran ulkoilutuksessa, vienyt roskia mun puolesta, sain kaulaketjun jossa pieni sydän, on vienyt syömään ja käyttänyt kaupassa vaikka ei oltu yhdessäkään (mulla on oma auto ilman talvirenkaita parkkipaikalla...) Ja on ollut muutenkin jotenkin niin ihana mua kohtaan. Auttanut koko ajan ja koittanut helpottaa mun oloa. On se jotenkin niin kultainen... Ei sille voi vihanen olla. =) Mukava huomata, että lämpimiä tunteita löytyy molemmin puolin vieläkin, vaikka paha riita olikin sillon kun erottiin.

Mulla on nyt meinaa niin järkyttävä koirakuume, ettei oo sitten ollutkaan...

Etsin vain nettisivuilta koko ajan sopivaa rotua itselleni....

• Jiiikooo kirjoitti:

On tänään synttärit mulla.. :) Päivä alkoi ihanasti, kun isäntä oli laittanut mulle aamiaisen valmiiksi (leivät ja kaikki, kahvikin oli mukissa ja maidon kanssa..amazing!!!), ja sitten sain vielä kauan kaipaamani kirjan ja vielä kauemmin kaipaamani leffan lahjuksiksi.

Ah, tämä on kyllä paras ikä - ei sillä että niissä muissakaan olisi ollut mitään vikaa! :)

Onnea ihan hirveesti! Ja niinkun Helmi jo "sanoikin" niin syö nyt sitä jätskiä synttärien kunniaksi! :) Saat luvan hemmotella itteäs :)

• Innemon kirjoitti:

Mulla on nyt meinaa niin järkyttävä koirakuume, ettei oo sitten ollutkaan...

Etsin vain nettisivuilta koko ajan sopivaa rotua itselleni....

Nöffi. (newfoundlandikoira) Harjauspäivinä ei ole kiva olla koiran omistaja. Eikä sillon kun on kipeä, eikä ole toista aikuista taloudessa. Siivouspäivä on vähintään joka toinen päivä, karvaa lähtee vaikka ei olisi karvanlähtöaika. Karvanlähtöaikana karvaa on ihan mattoina joka paikassa. Mutta kyllä tuo paljon antaakin. On se tosi luhnaus, ei ole ikinä ilkeä eikä valita. Vie lenkille säännöllisesti säistä riippumatta. Kovista pakkasista ei ole moksiskaan. Kiva kaveri se on. Aikaa se kyllä vaatii ja hellyyttä... =)

• jättilimppu
        Helmi78 kirjoitti:

Nöffi. (newfoundlandikoira) Harjauspäivinä ei ole kiva olla koiran omistaja. Eikä sillon kun on kipeä, eikä ole toista aikuista taloudessa. Siivouspäivä on vähintään joka toinen päivä, karvaa lähtee vaikka ei olisi karvanlähtöaika. Karvanlähtöaikana karvaa on ihan mattoina joka paikassa. Mutta kyllä tuo paljon antaakin. On se tosi luhnaus, ei ole ikinä ilkeä eikä valita. Vie lenkille säännöllisesti säistä riippumatta. Kovista pakkasista ei ole moksiskaan. Kiva kaveri se on. Aikaa se kyllä vaatii ja hellyyttä... =)

Heips laihduttajat!
        Mun eilinen ystävänpäivä meni ihan siinä missä muutkin arkipäivät. Töissä oli pullaa, jota kyllä sorruin ottamaan. Mutta olipas sairaan hyvää, kahvi ja pulla. En ole aikoihin saanut pullakahveja. :) Nautinto oli suuri.

Mutta nyt minä en vaan tajua, kun minulla on hirveä himo yhteen lidlin rahkaan (uskokaa tai älkää, mut se on suhteellisen kevyttä vrt. muut lidlin jukurtit ja rahkat). Tahtoisin lusikoida sitä iltaisin ja vielä sitä yhtä ja samaa makua. Mikä ihmeen himotus nyt on??? :(

Koirista sen verran, että onnellinen koiran omistaja olen minäkin. Koira on tosin vanhempieni kotipaikalla maalla, eikä tuotuna tänne kaupungin hälinään. Valitettavan harvoin sitä ihanaa karvapalloa pääsee hoitamaan. Koirani on suomenpystykorva ja mitä tulee noihin helmin mainitsemiin newfoundlandeihin niin tutullani on sellainen piki musta ja iso kuin mikä. Varsinainen mörökölli. :)

Mutta uskomattominta tässä meikäläisen ystävänpäivässä oli se, että menin tilaamaan kuntosalikortin ja vieläpä jopa ohjaajan sinne!!! En ole ollut kuin joskus yläasteella punttiksella, enkä koskaan "tosissani" raatamassa lihasten eteen. Mutta nyt jää sitten tämä laiskan pulskea elämä totaalisesti, kun aloitan täysin alusta! Jännittää ja pelottaa, että mitäköhän tapahtuu? Pelkokuvia on paljon, mm. makaan lattialla henki pihisten ja ohjaaja karjuu vieressä täyttä kurkkua -kyllä nyt viisi vatsaa vielä täytyy jaksaa!
        Noh, yrittänyttä ei laiteta. Tosin mun kunto ja etenkin noi lihakset on hirveen huonossa jamassa. Sen takia pelkäänkin, että mitä tästä tulee. Ja vielä kun painoakin on hirveesti, kolminumeroisella luvulla (verrattuna teihin muihin jotka alatte jo olla minusta katsottuna keijukaissarjassa). Mutta nyt minä lähden sauvakävelylle. Sukset olisivat ihana lisä. Kaipaan hiihtämistä, jospa viikonloppuna maalla voisi uskaltautua suksille ekaan kertaan pitkään aikaan.

• Innemon
        Helmi78 kirjoitti:

siis noi nöffit?!
        Mun tädillä on joskus ollut sellainen ja oli se oikea mörökölli. Turkissa vaan on tietty hoitamista.

Mulla on itselläni ollut joskus sakemanni ja se rotu vei kyllä täysin sydämeni...

...en tiedä kallistunko jälleen siihen vai löydänkö jonkun muun rodun...kuitenkin kun yksin asun minäkin,niin se ajankäyttö koiran kanssa on kuitenkin rajallista.

• jättilimppu
        Innemon kirjoitti:

siis noi nöffit?!
        Mun tädillä on joskus ollut sellainen ja oli se oikea mörökölli. Turkissa vaan on tietty hoitamista.

Mulla on itselläni ollut joskus sakemanni ja se rotu vei kyllä täysin sydämeni...

...en tiedä kallistunko jälleen siihen vai löydänkö jonkun muun rodun...kuitenkin kun yksin asun minäkin,niin se ajankäyttö koiran kanssa on kuitenkin rajallista.

Moips. Minä ihastuin ystäväni myötä lapinkoiraan. On todella monikäyttöinen rotu ja ne silmät...ne vie mukanaan. Hellyn aina makupaloihin, kun ne tuijottaa pöydän kulman takaa. :)

Mutta tällä hetkellä sydämen täyttää oma pieni pystykorvani, jonka kanssa on yhdessä monet itkut itketty ja naurut naurettu. Koiralla on kyllä ihme terapeuttinen vaikutus. En olisi varmaan selvinnyt elämäni viime vuosista ilman tuota "juttukaveria", jolle höpöttää lenkillä omat asiansa julki. Ai niin täytyyhän sinne sydämeen toki mahduttaa tuo toinenkin "kotieläin" sohvanvaltaaja, äijäseni. :)

• Tiuhti

Nyt on jokapaikka kipee. Eilen kävin salilla ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2004 ja sen jälkeen vielä reilun tunnin sauvalenkillä. Löytyi taas uusia lihaksia josta en tiennyt mitään, mutta nyt ne tuntuu joka hetki. Eikä siinä vielä kaikki poika tuli yöllä oksennustautiin ja itsellä on myös vellova olo mut töissä on oltava. Eilisestä paino on tippunut 400g mutta vielä on viikonlopun mässäilystä jäljellä 200g. Nyt pidän itseni kurissa viikonlopun yli että saan pudotusta ensiviikkoon. Tosin se hoituu siinä samalla jos se oksennustauti tulee myös minuun (toivottavasti ei tule). Tänään oli tarkoitus lähteä salille kiusaamaan kipeytyneitä lihaksia mutta se siirtyy koska lapsi on kipeä.:o(

Tsemppiä kaikille viikonloppuun ja muistetaanhan ulkoilla kun nyt on loistavat säät!

• jättilimppu

Sinulle Tiuhti ja myös kaikille muille ryhmäläisille! Toivottavasti et saa vatsatautia ja poika paranee pian. :) Olipas mukava kuulla, että joku toinenkin täällä "aloittaa uudelleen" kuntosalilla käynnin. Taitaa se venyttely olla sitten treenin jälkeen aika tärkeetä. Oma suoritus siellä punttiksella kahden viikon päästä ohjaajan kanssa kyllä jännittää, kun olen niin veltostunut herkkuahteri että vastaavaa saa hakea. Mutta tosissani aion yrittää! Oikeastaan olen ylpeä itsestäni, että uskalsin tehdä noin suuren päätöksen ja lähteä aloittamaan minulle ihan uutta harrastusta.
        Kuulumisiin... ja hyvää alkavaa viikkistä kaikille! Minä lähden kotopuoleen maalle koiran kanssa lenkkeilemään ja hiihtämään. En ole koskenut suksiin pariin vuoteen, joten voin olla varsin konstikas näky. :)

• jättilimppu kirjoitti:

Sinulle Tiuhti ja myös kaikille muille ryhmäläisille! Toivottavasti et saa vatsatautia ja poika paranee pian. :) Olipas mukava kuulla, että joku toinenkin täällä "aloittaa uudelleen" kuntosalilla käynnin. Taitaa se venyttely olla sitten treenin jälkeen aika tärkeetä. Oma suoritus siellä punttiksella kahden viikon päästä ohjaajan kanssa kyllä jännittää, kun olen niin veltostunut herkkuahteri että vastaavaa saa hakea. Mutta tosissani aion yrittää! Oikeastaan olen ylpeä itsestäni, että uskalsin tehdä noin suuren päätöksen ja lähteä aloittamaan minulle ihan uutta harrastusta.
        Kuulumisiin... ja hyvää alkavaa viikkistä kaikille! Minä lähden kotopuoleen maalle koiran kanssa lenkkeilemään ja hiihtämään. En ole koskenut suksiin pariin vuoteen, joten voin olla varsin konstikas näky. :)

Minähän aloitin myös kuntosalilla käymisen, tosin jo heti tammikuussa. Mulla oli taukoa salittelussa noin puolitoista vuotta, vähän reilu. Se on kyllä sellanen harrastus, että jos yhtään tykkää, niin se koukuttaa tosi nopeesti! Se on varmaan se kehon oma mielihyvähormoni, mitä rankan rasituksen jälkeen erittyy elimistöön, sellanen luontainen huumausaine. Mä olen jo niin koukussa endorfiiniin, että oon tosi kiukkunen kun nyt en ole voinut salille mennä neljään päivään! Muistakaa kuitenkin uuden liikuntaharrastuksen innoittamat, että lihakset tarvitsevat myös lepoa palautuakseen. Nauttikaa ja treenatkaa, kesällä voidaan sitten esitellä kaikille uimarannalla six-päckejä, vai mitä? =)

• Tiuhti
        jättilimppu kirjoitti:

Ohjaajan kanssa olin minäkin salilla. Ohjelma saatiin tehtyä nyt vaan harmittaa kun ei tiedä millon pääsen sitä ihan tosissani kokeilemaan. Venytyksetkin tuli tehtyä mutta siitä huolimatta lihaksia särkee. Ostin kymmenen kerran sarjalipun että varmasti tulee mentyä kun on maksettu.
        Hiihtäminen on hauskaa puuhaa kun muistaa aloittaa tarpeeksi rauhallisesti. Kävin jokin aika sitten pojan(5v.) kanssa hiihtämässä. Tahti oli sopivan rauhallinen ja maasto juuri sopivan loivaa. Ei kuitenkaan ihan tasaista, pieniä mäkiä. En ole aktiivisesti hiitänyt sitten kouluaikojen joten jätän jyrkemmät maastot muille. Hyvä jos saan sukset jalkaan 2-3 kertaa talvessa.

Ota kaikki irti tästä viikonlopusta ja nauti ulkoilusta. Toivottavasti itsekin pääsen ulkoilemaan eikä tauti ota yliotetta.

• Helmi78 kirjoitti:

Minähän aloitin myös kuntosalilla käymisen, tosin jo heti tammikuussa. Mulla oli taukoa salittelussa noin puolitoista vuotta, vähän reilu. Se on kyllä sellanen harrastus, että jos yhtään tykkää, niin se koukuttaa tosi nopeesti! Se on varmaan se kehon oma mielihyvähormoni, mitä rankan rasituksen jälkeen erittyy elimistöön, sellanen luontainen huumausaine. Mä olen jo niin koukussa endorfiiniin, että oon tosi kiukkunen kun nyt en ole voinut salille mennä neljään päivään! Muistakaa kuitenkin uuden liikuntaharrastuksen innoittamat, että lihakset tarvitsevat myös lepoa palautuakseen. Nauttikaa ja treenatkaa, kesällä voidaan sitten esitellä kaikille uimarannalla six-päckejä, vai mitä? =)

"Endorfiini-narkomaani?

Voivatko adrenaliini ja endorfiini aiheuttaa riippuvuutta?

“Kyllä voivat”, tietää ylilääkäri, liikuntalääketieteen tohtori Harri Selänne liikunnan ja kansanterveyden edistämissäätiön liikuntalääketieteen klinikalta.

”Kemiallista riippuvuutta ei synny, vaikka endorfiini on morfiinin läheinen sukulainen. Endorfiinin määrästä syntyvä hyvänolontunne sen sijaan addiktoi. Silloin kohtuus on vaarassa.”

”Rakenteellista muutosta aivoissa ei kohonneiden pitoisuuksien vuoksi synny.”

Mistä endorfiiniriippuvuuden tunnistaa?

”Jos on järkeviä syitä pitää tauko, eikä sitä pidä. Ylikuormitusta on vaikea tunnistaa, mutta oleellisinta on levon ja rasituksen suhde. Kolme treenipäivää ja yksi lepopäivä. Levossahan lihaksetkin kasvavat, rasitus vain aiheuttaa kasvamisen tarpeen.”

”Riskiryhmiä on kaksi: pitkäkestoisen suorituksen kuten juoksun harrastajat, ja urheiluvalmennuksessa olevat. Olen kuullut, että junnutasolla on ollut kahdetkymmenet harjoitukset viikossa.”

Selänne on huolissaan hyötyliikunnan puuttumisesta. Liikunta ei jakaannu kansan kesken tasaisesti: toiset liikkuvat liikaa ja toiset liian vähän. Dopingin ja rasitusvammojen keskellä ajatus on suorastaan paradoksaalinen. Yksilöllistä fyysistä aktiivisuutta hyväksi käyttäen kun liikuntalääketieteen missio olisi kansan terveyttä kohentaa. Vaan missäpä enää halkoja hakata?

--------------------------------------------------------------------------------

Julkaistu: City-lehti, nro 16/2003 "

Endorfiini-narkkari täällä siis... No kyllä mä pidän ne lepopäivät, pääsääntösesti 3-4 kertaa viikossa käyn salilla ja uin, eli noin joka toinen päivä. Paitsi tällä viikolla...

• Perjantaipainoni...tasan 80, eli ei ole liikkunut mihinkään tällä viikolla. Mä kun toivoin, että olisin pian seiskalla alkava!

Huomenna on se pitsapäivä. Oon ajatellu sitä joka päivä. Miettiny, että syönkö vai en. Toisaalta jos haluan pian seiskalla alkavaksi niin jätän syömättä, mutta toisaalta jos syön vain puolet enkä oikein hirveesti muuta koko päivänä niin eihän se sit niin paha ole.

Kun mä ihan oikeasti haluisin nämä kilot pois kesäksi ja ihan oikeasti haluisin jo tilata hennesiltä pienempiä vaatteita (ennen ku ne loppuu), mutta kun en uskalla. Jospa en mahdukkaan niihin ikinä.

Stressaan tätä laihtumista varmaan liikaa, ehkä senkään takia en laihdu sitä tahtia kun haluaisin. Mutta ei auta, lenkille mars! :)

Hyvää viikonloppua kaikille!

• Claudia

Hei kaikki!
        Kävin eilen Painonvartijoilla punnituksella, ja kyllä näkyi ne ylimääräiset mässäilyt, joista aiemmin kirjoitin. Eli viikon aikana tuli syötyä pizzaa ja karkkia. Paino oli noussut 400 grammaa! Paino siis oli 75,2 kiloa. Olipas loistava toisen laihdutusviikon tulos...

Tiedän kuitenkin tasan tarkkaan, että mistä toi painonnousu johtuu. Nyt aion olla tiukempi syömiseni suhteen, niin katsotaan vaikutusta.

Mullakin on kotona vaaka (digitaalinen), joka näyttää ihan mitä sattuu. Harmittaa, kun ostin sen painon tarkkailun vuoksi, mutta kun se näyttää eri lukemia vaikka sen päälle menisi kaksi kertaa peräkkäin, niin eihän siihen voi luottaa. Pitäisi olla vanhanaikainen mekaaninen vaaka!

• Meinasin pyörtyä...Kävin just vaakalla. Vähän taitaa sekasin olla tää meidän kotivaaka... Mähän normaalisti punnitsen itteni uimahallilla digitaalisella vaakalla. Nyt kokeilin kotivaakaa... Hehe... Näytti 45kg!! Eli saatan tilata pizzaa tänään! No enkä. Mut oli pieni yllätys! En olekaan tällä kotivaakalla punninnut pitkilleen. Sekasinhan toi on ku seinäkello!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe