Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PalstaTrolli
profiilit
PalstaTrolli
PalstaTrolli
Vapaa kuvaus
GRRR!
Aloituksia
5
Kommenttia
282
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Uhriutuminen on pidemmän päälle perceestä, vaikka voikin tuntua hyvältä ja voimaanuttavalta.
31.08.2025 13:39
Lähentelin exän tytärtä ensi kertaa ja melko onnistuneesti, etten sanoisi.
Puolustuksekseni haluan huomauttaa, että olen eronnut hänen äidistään pari vuotta sitten ja että tyttö on 27-vuotta sekä minusta taloudellisesti riippumaton.
Kiitän myös alkoholia estojen alentajana.
31.08.2025 13:37
Kohta on myös Halloween, tuo suomalainen perinnejuhla.
Teinit pyörivät pitkin kyliä ja soittavat minunkin ovikelloani.
Kun minulta kysyttiin, että "karkki vai kepponen?", niin lupasin tehdä julleille pienen jäynän, koska heillä tuskin on karkkia minulle.
Ja kun totesin että sinähän taidat asua siinä keltaisessa tiilitalossa, niin teinit lähtivät vähin äänin pois.
31.08.2025 12:59
Öisin on noustava peikon noustava kryptastaan, kun ennen päivän laskua ei vaan voi.
Sellaista se on kadotetun elämä.
07.07.2025 01:31
Sattuiko+nenään?
No+voivoi+sentään.
13.03.2020 16:31
Pitänee+tankata+sitruunoita+ja+limettejä.
Muuten+autenttisten+Cuba+Libre-+tai+Sidecar-juomien+tarjonta+on+uhattuna.
13.03.2020 16:30
Ihmiset+eivät+tahdo+kestää+hyviä+oloja,+se+näyttää+aiheuttavan+pahoinvointia+monille.
26.04.2019 12:06
Jaa-a.
Naisen+"meidän+täytyy+keskustella"+onnistui+loistavasti.
Emme+keskustelleet+ja+olemme+nauttineet+yhteisestä+aamupuurosta+melkein+koko+viikon.
Voi+olla,+että+"keskustelun"+hetki+koittaa+vielä+joskus,+mutta+mitäpä+sitä+etukäteen+suremaan.
29.06.2018 10:01
Rutiinini+on++kuin+tämän+palstan+tökeröimmistä+standardi-stereotypioista+konsanaan.
"Meidän+pitää+keskustella".
Minulla+on+kuitenkin+jonkinlainen+jännittävä+ennakkoaavistus+siitä,+että+tämä+"keskustelu"+ei+menekään+ihan+naisen+suunnitelmien+mukaan.
26.06.2018 16:04
Ja+ihan+Harmiksen+inspiroimana+kehoitin+tuomaan+kaljaa+ja+preservatiiveja.
26.06.2018 13:56
Nyt+nainen+haluaa+keskustella+kanssani+tänä+iltana.
Jep+jep.
26.06.2018 13:45
Tylsyys+ei+edes+riitä,+olen+vielä+ha-ha-hauskakin.
25.06.2018 19:24
No+en+vissiin+sitten+ole+niin.
Väitettäsi+vahvistaa+kiusallisesti+saamani+viesti,+joka+nainen-suomi+sanakirjan+mukaan+tarkoittaa+ei+kemiaa,+ei+jatkoon.
Joku+pöljempi+olisi+voinut+kuvitella+viestiä+kehuiksi+ja+kiitoksiksi.
25.06.2018 19:14
No+voi+*****!
Nainen+ei+halunnut+jutella,+purjehtia,+polttaa+kokkoa,+nauttia+kuohuviinistä+ja+mansikoista,+käydä+savusaunassa,+valvoa+yötöntä+yötä,+syödä+muikkuja+ja+uusia+perunoita,+lenkittää+koiraa,+heittää+tikkaa,+nukkua+tai+samassa+sängyssä,+grillata,+geokätköillä,+juoda+olutta,+siideriä,+kuohuviiniä,+syödä++herneitä,+istua+samalla+sohvalla+tai+yhtään+mitään.
Tai+siis,+onneks+siis+ees+i-luuri+ja+some+toimii+takahikiällä.
Ja+päälle+vielä+ttuiluksi+tulkittava+viesti+kesken+työpäivän.
Miksi+naiset+on+/c:stä+ja+en+vaan+osaa?
25.06.2018 17:45
Elämä+on+hassua.
En+ajatellut+kirjoittaa+palstalle+juhannuksena+tai+kenties+koskaan.+
Viime+viikon+alussa+olin+hapan+ja+pirullinen+muista+eristäytyvä+sinkku-setä.+
Nyt+olen+hapan+ja+pirullinen+muista+eristäytyvä+setä.
Voi+tosin+olla,+että+jo+ensi+viikolla+suoritan+katkeria+yleistyksiä+naisista+ja+heidän+ominaisuuksistaan+parisuhteissa.
21.06.2018 18:17
Unohdit+dinosaurusten+joukkotuhon.
18.06.2018 17:43
Toiset+ovat+rakkauden+temppeleita,+toiset+rakkauden+tomppeleita.
15.06.2018 10:49
Ei+se+ole+kiinni+siitä+mitä+tekee+vaan+kuka+tekee.
Kun+minä+laitoin+neniä+uuteen+uskoon+yläasteen+lopulla+muutamalta+kovikselta+(joilla+oli+vakavia+ongelmia+ymmärtää+hyviä+käytöstapoja,+kunniallisuutta,+omistusoikeutta+sekä+fyysisen+koskemattomuuden+käsitettä)+niin+arvatkaapas+mitä?
No+sitä+tietenkin,+että+tytöt+kävivät+joukolla+haukkumaan+minua+ja+puolustamaan+näitä+kimpuuni+käyneitä+urpoja.+
Entäs+koulu+sitten?+
No+nyt+sitten+oli+aihetta+toimenpiteisiin,+kun+apinoita+sattui.++Se+oli+aiheuttanut+lähinnä+hyssyttelyä,+että+apinat+(kotoperäiset)+olivat+satuttaneet+useita+muita.+
Väitän+sattumuksen+vaikuttaneen+koko+elämänasenteeseeni.
14.06.2018 15:04
Hah!
Sait+peukun+ylöspäin.
13.06.2018 15:14
Asiaa+on+vallan+psykopatologianlaitoksen+toimesta+tutkittu+apurahaperusteisesti.
Tulos:
-Miesten+arvio+naisten+luonteesta+ei+korreloi+naisen+ulkonäköön
-Naisten+arvio+miesten+luonteesta+korreloi+voimakkaasti+miehen+ulkonäköön
Siis+naisen+mielestä+komealla+miehellä+on+aina+parempi+luonne+(vaikka+näinhän+se+ei+tietenkään+ole).
Ja+KVG.
13.06.2018 15:12
2 / 15