Tuli mieleen tuosta, kun yhdessä ketjussa puhuttiin näistä nirsoilukriteereistä ja aihetta sivuttiin siinä?
Ehkä on helppoa löytää myös niitä varjopuolia itsestään vai onko? Oletko kehityskelpoinen kuitenkin?
😊
Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi?
136
854
Vastaukset
- Anonyymi
Niitähän riittää 😂
Ensinnäkin olen hyvin itsepäinen yksilö. Ei sillä, en mä vaadi muita toimimaan samoin, se on hyvä puoli, mutta teen kyllä itse juuri tasan kuten minä haluan. Eikä kanssani kannata kiistellä aiheista, joihin en mielipiteitä enkä lupia kysele.- Anonyymi
Toisekseen ... kun minulla ei ole mielipidettä johonkin, niin minulla todellakaan ei silloin siihen mielipidettä ja se asia on minulle yhdentekevä. Ongelma tietysti on se, että valtaosa asioista ylipäänsä on minulle tasoa jaa no ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisekseen ... kun minulla ei ole mielipidettä johonkin, niin minulla todellakaan ei silloin siihen mielipidettä ja se asia on minulle yhdentekevä. Ongelma tietysti on se, että valtaosa asioista ylipäänsä on minulle tasoa jaa no ihan sama.
Kolmas ... asia, josta olen kuullut ihan jumalattoman usein. Mä olen liian avulias ja liian välittävä 😂. Mikään ei tunnu ärsyttävän ihmisiä enempää kuin se, että heitä yrittää auttaa, olipa se sitten konkreettisesti tai jonkin ongelmallisen asian kanssa. Myöskin se, että heidät yrittää ottaa huomioon, ärsyttää uskomattoman monia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Kolmas ... asia, josta olen kuullut ihan jumalattoman usein. Mä olen liian avulias ja liian välittävä 😂. Mikään ei tunnu ärsyttävän ihmisiä enempää kuin se, että heitä yrittää auttaa, olipa se sitten konkreettisesti tai jonkin ongelmallisen asian kanssa. Myöskin se, että heidät yrittää ottaa huomioon, ärsyttää uskomattoman monia ihmisiä.
Joo, tuo jos yrittää auttaa vaikka neuvomalla muita, kuten mun omaksi negaksi lasken, niin voi saada vihaista palautetta "määräilystä". 😅
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, tuo jos yrittää auttaa vaikka neuvomalla muita, kuten mun omaksi negaksi lasken, niin voi saada vihaista palautetta "määräilystä". 😅
Tuli mieleen neljäs. Tämäkin on asia, josta olen kuullut ihan hiton usein.
Minä en tarvitse miestä mihinkään. Tämä ei edes ole lause, jota itse ikinä olen käyttänyt tai käyttäisin, vaan se on usein sanottu minulle. Siis se, että "ethän sä miestä mihinkään tarvi". Ilmeisesti miestä kuuluu tarvita kaikenlaisiin korjaushommiin ja maksuhommiin ja autokuskiksi ja kaikenlaiseen sellaseen. Miehet mitä ilmeisimmin ovat käyttöesineitä ja jos heistä ihan muuten vaan tykkää, ilman varsinaista tarvetta, niin se loukkaa heitä. Myös se, että nainen yleisesti ottaen ei tarvitse miestä saadakseen asiat hoidettua, jostain syystä loukkaa miehiä yleisellä tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tarvitse miestä mihinkään. Tämä ei edes ole lause, jota itse ikinä olen käyttänyt tai käyttäisin, vaan se on usein sanottu minulle. Siis se, että "ethän sä miestä mihinkään tarvi". Ilmeisesti miestä kuuluu tarvita kaikenlaisiin korjaushommiin ja maksuhommiin ja autokuskiksi ja kaikenlaiseen sellaseen. Miehet mitä ilmeisimmin ovat käyttöesineitä ja jos heistä ihan muuten vaan tykkää, ilman varsinaista tarvetta, niin se loukkaa heitä. Myös se, että nainen yleisesti ottaen ei tarvitse miestä saadakseen asiat hoidettua, jostain syystä loukkaa miehiä yleisellä tasolla.Eli olet naisiin menevä eli tarvit naista
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tämä on asia, josta olen useammalle läheiselleni sanonutkin. Että siis kun kummatkin tiedämme, että minun ei haluta reagoivan mitenkään, niin miksi se asia sanotaan minulle. Ja sitten kun tietoisesti päätän, että no enpäs nyt siis sano mitään, niin sekin on huono.😂
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tarvitse miestä mihinkään. Tämä ei edes ole lause, jota itse ikinä olen käyttänyt tai käyttäisin, vaan se on usein sanottu minulle. Siis se, että "ethän sä miestä mihinkään tarvi". Ilmeisesti miestä kuuluu tarvita kaikenlaisiin korjaushommiin ja maksuhommiin ja autokuskiksi ja kaikenlaiseen sellaseen. Miehet mitä ilmeisimmin ovat käyttöesineitä ja jos heistä ihan muuten vaan tykkää, ilman varsinaista tarvetta, niin se loukkaa heitä. Myös se, että nainen yleisesti ottaen ei tarvitse miestä saadakseen asiat hoidettua, jostain syystä loukkaa miehiä yleisellä tasolla.Ymmärrän mitä tarkoitat. Ihan kuin mies / nainen olisi joku käyttöesine, jolla leikitään ja laitetaan sitten kaappiin. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet naisiin menevä eli tarvit naista
En ole Välis lainkaan kiinnostunut naisista. Sork siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Välis lainkaan kiinnostunut naisista. Sork siitä.
Etkö juuri sanonut että et tarvi miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö juuri sanonut että et tarvi miestä
Kyllä, koska niin minulle on monta kertaa sanottu. Kukaan nainen ei ole koskaan valittanut minulle siitä, etten tarvitse naista mihinkään. Heille se tuo asia vaikuttaa olevan itsestään selvää ja myös normaalia, ei aihe josta valittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, koska niin minulle on monta kertaa sanottu. Kukaan nainen ei ole koskaan valittanut minulle siitä, etten tarvitse naista mihinkään. Heille se tuo asia vaikuttaa olevan itsestään selvää ja myös normaalia, ei aihe josta valittaa.
Eli ystäväsikin ja sukusikin huomannut et tarvi miestä mut annatko naisille yksi puolisen hoidon entä kun he haluais tyydyttää myös sinut no kai niille naisille riittää kun he vain saavat orgasminsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ystäväsikin ja sukusikin huomannut et tarvi miestä mut annatko naisille yksi puolisen hoidon entä kun he haluais tyydyttää myös sinut no kai niille naisille riittää kun he vain saavat orgasminsa
Ystäväni ja sukulaiseni ovat normaaleja ihmisiä, eli eivät he tuollaista edes ajattele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lauseessa "En ole Välis lainkaan kiinnostunut naisista" on sinulle niin kovin vaikeasti ymmärrettävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä lauseessa "En ole Välis lainkaan kiinnostunut naisista" on sinulle niin kovin vaikeasti ymmärrettävää?
Mutta sinä sanoit että et tarvi miestä eli naisen tarvitset muttet miestä ja ystäväsikin sanoo et tosiaan tarvi miestä vaan naisen tarvit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä sanoit että et tarvi miestä eli naisen tarvitset muttet miestä ja ystäväsikin sanoo et tosiaan tarvi miestä vaan naisen tarvit
Sinun on selvästi hyvin vaikea ymmärtää suomea. Mikä äidinkielesi on? Epäilen nimittäin, ettei tämä asia avaudu sinulle, vaikka kokeilisin selkosuomea.
Minä en ole sanonut tarvitsevani minkään sukupuolen edustajaa. Minä en myöskään ole sanonut ettenkö tarvitsisi miestä mihinkään. Tuo on lause, jota en koskaan käyttäisi. Se on mielestäni hyvin outo lause sanottavaksi. Kukaan ystävänikään, ei ole niin outo, että sanoisi tai ajattelisi minun tarvitsevan minkään sukupuolen edustajaa. Kukaan heistä ei ole myöskään niin outo, että sanoisi tai ajattelisi, että minä en tarvitse minkään sukupuolen edustajaa.
Monet miehet ovat kuitenkin todenneet minulle, että heidän mielestään minä en tarvitse miestä mihinkään. Tämä on lause, jota monet miehet käyttävät. Monien miesten mielestä miestä kuuluisi tarvita johonkin. Kukaan nainen ei ole koskaan sanonut minulle tuollaista.
Jos ei asia avautunut sinulle tästä, niin en voi auttaa sinua enempää Välis. En osaa arabiaa tai somaliaa tai mikä sitten mahtaakaan olla äidinkielesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun on selvästi hyvin vaikea ymmärtää suomea. Mikä äidinkielesi on? Epäilen nimittäin, ettei tämä asia avaudu sinulle, vaikka kokeilisin selkosuomea.
Minä en ole sanonut tarvitsevani minkään sukupuolen edustajaa. Minä en myöskään ole sanonut ettenkö tarvitsisi miestä mihinkään. Tuo on lause, jota en koskaan käyttäisi. Se on mielestäni hyvin outo lause sanottavaksi. Kukaan ystävänikään, ei ole niin outo, että sanoisi tai ajattelisi minun tarvitsevan minkään sukupuolen edustajaa. Kukaan heistä ei ole myöskään niin outo, että sanoisi tai ajattelisi, että minä en tarvitse minkään sukupuolen edustajaa.
Monet miehet ovat kuitenkin todenneet minulle, että heidän mielestään minä en tarvitse miestä mihinkään. Tämä on lause, jota monet miehet käyttävät. Monien miesten mielestä miestä kuuluisi tarvita johonkin. Kukaan nainen ei ole koskaan sanonut minulle tuollaista.
Jos ei asia avautunut sinulle tästä, niin en voi auttaa sinua enempää Välis. En osaa arabiaa tai somaliaa tai mikä sitten mahtaakaan olla äidinkielesi.Tämä oli hyvä 😂. Voin mielessäni kuulla kuinka tuon lukee "uutisia selkosuomeksi" lukija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä 😂. Voin mielessäni kuulla kuinka tuon lukee "uutisia selkosuomeksi" lukija.
No, kuten huomaamme tästä Väliksenkin reaktiosta, niin jostain syystä osa miehistä takertuu tuohon lauseen suorastaan pakkomielteisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei asia avautunut sinulle tästä, niin en voi auttaa sinua enempää Välis. En osaa arabiaa tai somaliaa tai mikä sitten mahtaakaan olla äidinkielesi.Eli et tarvi miestä ja miehet sanoneet et tarvitse miestä vaan naista ja naisten ei tarvitse sanoa noin vaan sanovat kiitos orgasmista juu tuskin ne naiset valittavat
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat. Ihan kuin mies / nainen olisi joku käyttöesine, jolla leikitään ja laitetaan sitten kaappiin. 🤔
Noita Väliksen lätinöistä tuli mieleen viides asia. Mulla on vähäinen toleranssi tyhjänpäiväiseen paskanjauhantaan. Tarkotan siis tollasta mitä Väliskin tossa harrastaa, jossa ei ole sitten niin minkäänlaista järjenhäivää tai merkitystä ja sen on tarkoitus korkeintaan olla kiusa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et tarvi miestä ja miehet sanoneet et tarvitse miestä vaan naista ja naisten ei tarvitse sanoa noin vaan sanovat kiitos orgasmista juu tuskin ne naiset valittavat
Kukaan ei koskaan eikä missään ole sanonut minun tarvitsevan naista. Minä tunnen vain normaaleja, tervepäisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et tarvi miestä ja miehet sanoneet et tarvitse miestä vaan naista ja naisten ei tarvitse sanoa noin vaan sanovat kiitos orgasmista juu tuskin ne naiset valittavat
Oletko harkinnut terapiaa harhojesi hoitoon?
Anonyymi kirjoitti:
Noita Väliksen lätinöistä tuli mieleen viides asia. Mulla on vähäinen toleranssi tyhjänpäiväiseen paskanjauhantaan. Tarkotan siis tollasta mitä Väliskin tossa harrastaa, jossa ei ole sitten niin minkäänlaista järjenhäivää tai merkitystä ja sen on tarkoitus korkeintaan olla kiusa.
Itse en tunnista kuka milloinkin kirjoittaa, niin pyrin suhtautumaan ihmisiin tasavertaisesti.
Ehkä Väliksellä on hieman raflaava tyyli esittää asiat ja joskus tulee fiilis, kun selviää kuka kirjoittaa, että hän on päättänyt istuttaa ihmiset samaan muottiin. Varsinkin naisista hänellä on aika vahvoja mielipiteitä, joista kannattaisi hieman joustaa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden viiden kohdan ja lukemattomien vielä sanomatta jääneidenkin takia en olekaan oikein koskaan ymmärtänyt miksi seuraani on kuitenkin aina ollut tulijoita. Vielä kummallisempaa on se, ettei vain tulijoita, vaan myös seuraani jäädä haluavia.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Itse en tunnista kuka milloinkin kirjoittaa, niin pyrin suhtautumaan ihmisiin tasavertaisesti.
Ehkä Väliksellä on hieman raflaava tyyli esittää asiat ja joskus tulee fiilis, kun selviää kuka kirjoittaa, että hän on päättänyt istuttaa ihmiset samaan muottiin. Varsinkin naisista hänellä on aika vahvoja mielipiteitä, joista kannattaisi hieman joustaa.Mä lähinnä koen hänet usein kiusanhengeksi. Motiiviinsa en ota kantaa, sillä voihan kyse olla myös sosiaalisten taitojen puutteesta. Lähinnä kuitenkin epäilen täysiveristä trollamista. Sinällään täysin yhdentekevää miksi hän toimii noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä sanoit ettet tarvi kikkelii ja miehet joiden kanssa olet ollut niin sanovat ettet ole kiinnostunut kikkelistä etkä miehistä ja naiset ei ole valittanut saatuaan lesbo seksiä niin itse sinä niin sanoit ylempänä ettet tarvi mies etkä miehiä mutta naiset ei valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä sanoit ettet tarvi kikkelii ja miehet joiden kanssa olet ollut niin sanovat ettet ole kiinnostunut kikkelistä etkä miehistä ja naiset ei ole valittanut saatuaan lesbo seksiä niin itse sinä niin sanoit ylempänä ettet tarvi mies etkä miehiä mutta naiset ei valita
Nyt sinulla kyllä iskivät harhat päälle ja kuvittelet nähneesi sellaisia viestejä, joita ei ole kirjoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näiden viiden kohdan ja lukemattomien vielä sanomatta jääneidenkin takia en olekaan oikein koskaan ymmärtänyt miksi seuraani on kuitenkin aina ollut tulijoita. Vielä kummallisempaa on se, ettei vain tulijoita, vaan myös seuraani jäädä haluavia.
Etkö sanonut naiset ei valita vaan haluavat lisää mutta miehet jättää sinut rauhaan kun huomaavat ettet tarvi miestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sanonut naiset ei valita vaan haluavat lisää mutta miehet jättää sinut rauhaan kun huomaavat ettet tarvi miestä
Totta. Sanoin, ettei yksikään nainen ole kokenut tarpeelliseksi valittaa siitä, että EN tarvitse naista mihinkään. Heistä se on itsestäänselvää. Kaikki muu tuosta onkin sitten oman tuulitunnelisi tuotosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on asia, josta olen useammalle läheiselleni sanonutkin. Että siis kun kummatkin tiedämme, että minun ei haluta reagoivan mitenkään, niin miksi se asia sanotaan minulle. Ja sitten kun tietoisesti päätän, että no enpäs nyt siis sano mitään, niin sekin on huono.😂
Tuon olen jo kauan sitten ristinyt prinsessaefektiksi sadun mukaan, se ei ollut prinsessa herne vaan prinsessa toisinpäin 🤔 muistaakseni...
Kumminkin ydin on siinä että "teit niin tai näin, niin aina väärinpäin" 😄
Mun omat negat:
- herkkyys
- ylianalysointi
- ajoittain besserwisser (googletan paljon)
- suoruus (voi olla myös nega herkälle miehelle)
- äijämäinen huumorintaju (kaksimielisyys)
- itsepäisyys ja yrittäjämäinen luonne
- olen enemmän chiliä kuin mannaa (temperamenttisuus)
- nauran omille kuiville vitseilleni
- itsenäisyys (tarvitsen omaa tilaa)
- tarkkuusÄlähän nyt kaksimielisyyshän on just hyvä.. 🤪 tai no toki riippuu ehkä siitä kumppanista… Ymmärtääkö yhtään… Onko sulle muuten sanottu joskus jotain negaa huumorintajusta?
- Anonyymi
Olen köyhä eli minulla ei oo rahaa eikä omaisuutta eikä tule koskaan olemaankaan
Suomessa pidetään hyvin huolta siitä, että raha menee rahan luokse. Itse olen ollut joskus parempituloinen, mutta nykyään pienituloinen. Voimia sinulle, se ei ole helppoa koko ajan laskea jokaista penniä. 🫶
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Suomessa pidetään hyvin huolta siitä, että raha menee rahan luokse. Itse olen ollut joskus parempituloinen, mutta nykyään pienituloinen. Voimia sinulle, se ei ole helppoa koko ajan laskea jokaista penniä. 🫶
Ei edes naapurin naiset halua tervehtiä köyhää sylkevät päin
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes naapurin naiset halua tervehtiä köyhää sylkevät päin
No se on heidän häpeänsä, ei sinun. Jos ihmisellä ei ole käytöstapoja niin, että ei tervehdi naapureita, niin vaikea niitä on aikuisena opettaa.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No se on heidän häpeänsä, ei sinun. Jos ihmisellä ei ole käytöstapoja niin, että ei tervehdi naapureita, niin vaikea niitä on aikuisena opettaa.
Mut miksi rikkaille miehille tervehditään ja kutsuvat kahville luokseen mut köyhälle ei voi edes sanoa moi
Anonyymi kirjoitti:
Mut miksi rikkaille miehille tervehditään ja kutsuvat kahville luokseen mut köyhälle ei voi edes sanoa moi
En tiedä, koska tervehdin naapureitani. Sosiaalinen status ei vaikuta tässä suuntaan eikä toiseen. Ajatus naapurin kutsumisesta kahville rahojen takia ällöttää minua, koska en ole mikään kullankaivaja.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En tiedä, koska tervehdin naapureitani. Sosiaalinen status ei vaikuta tässä suuntaan eikä toiseen. Ajatus naapurin kutsumisesta kahville rahojen takia ällöttää minua, koska en ole mikään kullankaivaja.
Kumman mukaan lähtisit rikas ja varakas mies tulee luoksesi 2025 mallin porschella ja pyytää raflaan syömään ja sanoo tuu nyt niin pääset vielä koittamaan 2025 mallin porshea 4 kuukauden päästä istut 2026 mallin porschessa vai mies pyytää treffeille opel astraan 1992 malliseen ja autossa syötte puoliks popsi iso viitos nakkeja
Anonyymi kirjoitti:
Kumman mukaan lähtisit rikas ja varakas mies tulee luoksesi 2025 mallin porschella ja pyytää raflaan syömään ja sanoo tuu nyt niin pääset vielä koittamaan 2025 mallin porshea 4 kuukauden päästä istut 2026 mallin porschessa vai mies pyytää treffeille opel astraan 1992 malliseen ja autossa syötte puoliks popsi iso viitos nakkeja
Riippuu käytöstavoista, mutta yleisesti ottaen lähtisin sen matkaan, jota kohtaan on tunteita.
Eikä mun tunteita rahalla osteta.
Köyhemmällä on yleensä parempi mielikuvitus, koska ei voi vain hömpöttää rahojaan.
Rikas voi helposti ajatella, että hän saa kaiken, koska hänellä on rahnulia - ja käytös on sen mukaista: röyhkeää ja ylimielistä.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Riippuu käytöstavoista, mutta yleisesti ottaen lähtisin sen matkaan, jota kohtaan on tunteita.
Eikä mun tunteita rahalla osteta.
Köyhemmällä on yleensä parempi mielikuvitus, koska ei voi vain hömpöttää rahojaan.
Rikas voi helposti ajatella, että hän saa kaiken, koska hänellä on rahnulia - ja käytös on sen mukaista: röyhkeää ja ylimielistä.Eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies ja raha on sama kuin käytös tavat eli porschen kyytiin menisit niin köyhäl ei oo käytös tapoi loukkaa sinua
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies ja raha on sama kuin käytös tavat eli porschen kyytiin menisit niin köyhäl ei oo käytös tapoi loukkaa sinua
Ei, vaan käytöstapoja ei voi ostaa rahalla. Niitä joko on tai ei ole, riippuen miten on kotona opetettu.
Kirjoitan vain siitä, miten itse olen kohdannut ihmisiä, en sinusta. Tiedät varmasti itse onko sinulla käytöstapoja vai ei, siihen en ota kantaa.
Mulla on joskus ollut varakkaampi mies, mutta en välittänyt hänen tavastaan tuhlailla rahaa kaikkeen omasta mielestäni turhaan. En kuitenkaan puuttunut asiaan, koska hänen rahojahan ne olivat.
Jos olisi yhteinen talous, niin tuhlaileva elämäntyyli saisi itseltä ihon nykyisin kananlihalle, koska on kurjaa odottaa seuraavaa tilipäivää, jos rahat on tuhlattu jo viikkoa / paria ennen. Mun on ollut pakko oppia venyttämään penniä.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valinta vaihtoehdot pelkästään varallisuuden perusteella ei ole validi.
- Anonyymi
En kelpuuta ketään elän itseäni varten en ketään muuta varten.
Yleisin syy voisi olla, että olen liian vanha (55) vaikka moni huomattavasti nuorempi voisi huolia minut seksikumppaniksi, niin kumppaniksi halutaan usein lähempänä omaa ikää oleva.
Jollekin voisin olla liian pitkä (195).
Miljoona muuta pienempääkin syytä voisi löytyä, mutta monessa mielessä olen tai ainakin olen ollut monelle ns unelmavävy: komea, kohtelias, varakas, sivistynyt, kiltti jne ja tietysti vaatimaton 😉Et ole mielestäni liian vanha, tuohan riipouu täysin elintavoista. Sinun ikäisesi voi olla vielä kovassa vedossa ja toisaalta nelikymppinen voi olla jo ihan setämies, jos ei millään tavalla huolehdi itsestään. 👍
- Anonyymi
Ei minua haittaa ollenkaan vaikka minua ei kukaan haluaisi kumppaniksi pelkkänä ystävänä! Seksiä en enää koskaan aio harrastaa!
- Anonyymi
Yksi kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde takana ja erosta aikaa yli viisitoista vuotta. Todella hyvin olen yksin viihtynyt, joten ei se ole ongelma eikä mikään olla yksin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi kymmeniä vuosia kestänyt parisuhde takana ja erosta aikaa yli viisitoista vuotta. Todella hyvin olen yksin viihtynyt, joten ei se ole ongelma eikä mikään olla yksin!
Juuri tuota kysymystä olisi kannattanut kysyä ennen projektin aloitusta! Miksi ette kysyneet minulta mitään? Kumpa joku voisi kertoa sen minulle!
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuota kysymystä olisi kannattanut kysyä ennen projektin aloitusta! Miksi ette kysyneet minulta mitään? Kumpa joku voisi kertoa sen minulle!
En nyt tiedä mihin projektiin viittaat, mutta hyvä jos olet niin vahva ja itsenäinen, että pärjäät yksin.
Myönnän olevani tarvitseva ja heikompi, olisi kiva löytää joku mukava kumppan, mutta vaikeaa on.- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
En nyt tiedä mihin projektiin viittaat, mutta hyvä jos olet niin vahva ja itsenäinen, että pärjäät yksin.
Myönnän olevani tarvitseva ja heikompi, olisi kiva löytää joku mukava kumppan, mutta vaikeaa on.Ei minulla ole ollut mitään tarvetta löytää uutta kumppania. Ainoa mikä voisi sopia minulle on pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa. Yhdessä lenkkeilyä, teatterissa käyntiä ja kaikkea muuta mukvaa yhteistä tekemistä ja aina vaatteet päällä! Sitten kun ollaan raihnaisia voisimme asua yhdessä ja auttaa toinen toisiamme voimiemme mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole ollut mitään tarvetta löytää uutta kumppania. Ainoa mikä voisi sopia minulle on pelkkä ystävyys ikäiseni miehen kanssa. Yhdessä lenkkeilyä, teatterissa käyntiä ja kaikkea muuta mukvaa yhteistä tekemistä ja aina vaatteet päällä! Sitten kun ollaan raihnaisia voisimme asua yhdessä ja auttaa toinen toisiamme voimiemme mukaan!
Alkaisitko omaishoitajaksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaisitko omaishoitajaksi?
Se voisi olla mahdollista vain 60v miehen kanssa! Riippuu tietenkin siitä, kuinka vakavasti hän on sairas, koska minulla on nivelrikkoa, käteni eivät toimi kunnolla.
- Anonyymi
Aloituksen otsikko on ongelmallinen.
Jos ei altista itseään kohteeksi, niin mitään ei tapahdu.
Täytyy olla todella erityinen, mikä aiheuttaa aha-ilmiön minussa.
Suhde vain suhteen vuoksi ei nappaa millään tasolla.
Ystävyys on hyvä asia.
VilmaNiin. Halusin keskittyä tässä aloituksessa nimenomaan kumppanuuteen. En itsekään huolisi ihmistä vain sen takia, että minulla olisi vain joku.
- Anonyymi
Aikalailla kaikki minussa on jotain sellaista mikä jakaa mielipiteet ja ärsyttääkin ihmisiä helposti. Minusta tää on aikalailla totuus.
Ihmiset haikailee kaikkea sellaista mitä minä en ole, joten ei olisi mitään ideaa yrittää enää uutta kumppania pyydystää, jos nykyinen loittonisi.
JasuVoi, tunnistan itseni tuosta. Minua joko vihataan tai minusta pidetään. Onneksi livessä on enemmän niitä, jotka pitävät kuitenkin. 👍
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi, tunnistan itseni tuosta. Minua joko vihataan tai minusta pidetään. Onneksi livessä on enemmän niitä, jotka pitävät kuitenkin. 👍
Minusta IRL yleensä enimmäkseen pidetään, mutta ne ihmiset eivät ole niin syvällisesti minua tuntevia, että se johtuu ihan siitä. He näkee minusta vain sen seurallisen, hyväntuulisen ja positiivisen minun. Parisuhteessa kumppani näkee myös ne huonotkin puolet ja sairaudet yms.
Elää sitä arkea kanssani, jossa tulee esiin nekin puolet minusta, jotka voi ärsyttää ja kyllästyttääkin.
Olen kaverina kiva ja helppo, kumppanina helppo mielestäni, mutta hyvin erilainen kun kumppaneilta toivotaan. Kotijumia harva haluaa. 😅
Tai sairauksia katsella, en törsäile eli rahaa käytän vain vähän, sekin voi olla jollekin vitun kitupiikki jne. Moni elää paljon lennokkaampaa elämää kun minä. Enkä kaipaa edes kuin kotia ja harvakseltaan maailmalla keikkumista. 😄
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta IRL yleensä enimmäkseen pidetään, mutta ne ihmiset eivät ole niin syvällisesti minua tuntevia, että se johtuu ihan siitä. He näkee minusta vain sen seurallisen, hyväntuulisen ja positiivisen minun. Parisuhteessa kumppani näkee myös ne huonotkin puolet ja sairaudet yms.
Elää sitä arkea kanssani, jossa tulee esiin nekin puolet minusta, jotka voi ärsyttää ja kyllästyttääkin.
Olen kaverina kiva ja helppo, kumppanina helppo mielestäni, mutta hyvin erilainen kun kumppaneilta toivotaan. Kotijumia harva haluaa. 😅
Tai sairauksia katsella, en törsäile eli rahaa käytän vain vähän, sekin voi olla jollekin vitun kitupiikki jne. Moni elää paljon lennokkaampaa elämää kun minä. Enkä kaipaa edes kuin kotia ja harvakseltaan maailmalla keikkumista. 😄
JasuJa sitten se seksi, olen hyvin tosissani kun sanon etten kaipaa yhtään tai juuri yhtään, aniharvoin. Se on jo iso syy kiertää minut kaukaa. 😄
Taitaa valtaosa tykätä elimiensä kihnuttelusta ja minua taas se ei oikein huvita. Eli tulisi aikas kuivaa elämää sillä saralla eteen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten se seksi, olen hyvin tosissani kun sanon etten kaipaa yhtään tai juuri yhtään, aniharvoin. Se on jo iso syy kiertää minut kaukaa. 😄
Taitaa valtaosa tykätä elimiensä kihnuttelusta ja minua taas se ei oikein huvita. Eli tulisi aikas kuivaa elämää sillä saralla eteen.
JasuKeksisin paljon lisääkin miksi en minä, mutten viitsi täyttää ketjuasi jorinoihini. 🥴
Saa muutkin suunvuoron niin sanotusti. 😂
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Keksisin paljon lisääkin miksi en minä, mutten viitsi täyttää ketjuasi jorinoihini. 🥴
Saa muutkin suunvuoron niin sanotusti. 😂
JasuPorise ja jorise kuule ihan niin paljon kuin tykkäät, ei haittaa. ☺️
- Anonyymi
Minussa ei ole mitään varsinaisia varjopuolia 🤷♀️
Mutta mies saattaisi pitää varjopuolena, etten alkaisi asutaan-yhdessä -parisuhteeseen.
- SheenaOlet vahva ja itsenäinen nainen. Itse ainakin arvostan itsenäisyyttä ja uskon, että sellaisia miehiäkin löytyy. 👍
- Anonyymi
"Miksi sinua ei huolittaisi kumppaniksi".
Varmasti jo sen vuoksi, että käyttäydyn siten ettei siihen ole edes mahdollisuutta.
Rajat ja etäisyys, en vie keskusteluja alueille, jotka johtaisivat edes ajatukseen parisuhteesta. Naisia ja parisuhteita on tullut nähtyä jo tarpeeksi.
Jo ajatuksesta tulee ihottumaa:)
AV - Anonyymi
Se on kyllä niin, että minä en huoli ketä tahansa! Tilanne on ollut kauan se, että haluan vain ikäiseni miehen ystäväkseni ja jos sopivaa ei löydy ei sen minun elämääni huonommaksi muuttaisi!
- Anonyymi
Olen liian itsekäs nykyään kumppaniksi. Miehenä ei liioin tarvitse edes mahdollisia kanditaatteja ravistella kintuista irti, mutta muutamalle olen sanonut, etten halua mitään suhdetta.
Muutama kaveri/ystävä haluis nähdä mut onnellisena jonkun naikkosen kanssa, mutta itse tiedän, että sitten kun rakastuisin kunnolla ja eroisin, niin taas pitäis alkaa nostamaan itseään suosta jaloilleen...joten ei kiitos. Ei ole sen arvoista.- Anonyymi
Minussa on tuota samaa, etten enää halua ruveta kumppaniksi kenellekään ja noin päätin jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Minulla ei ole sellaista tarvetta, että haluaisin rakastua ja seksiä en ole harrastanut yli kymmenen vuoteen, enkä enää tule harrastamaan sitä koskaan! Kerroin noista ajatuksistani jo yli kymmenen vuotta sitten minun elämäni ihanimmille työkavereille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minussa on tuota samaa, etten enää halua ruveta kumppaniksi kenellekään ja noin päätin jo aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen! Minulla ei ole sellaista tarvetta, että haluaisin rakastua ja seksiä en ole harrastanut yli kymmenen vuoteen, enkä enää tule harrastamaan sitä koskaan! Kerroin noista ajatuksistani jo yli kymmenen vuotta sitten minun elämäni ihanimmille työkavereille!
Seksiä voi harrastella yksinäänkin ja ihan tyydyttävää sellaista.
Jopa parempaa kuin jonkun kehnon kumppanin kanssa.
Rakastuminen ja muut isot tunteet on jees, mutta niihin liittyy myös negatiivisiakin, jotka kuitenkin tuppaa raastamaan.
Jotenkin noista on tehty jotenkin sellaisia "tottakai pitää rakastua"- juttuja...
Ei suuretkaan rakastumiset ja rakkaudet nyt niin suuremmoisia ole olleet, että sellaista "tarvitsisi".
Ehkä noi rakkausjutut on nuorien juttuja...
Kyllä keski-ikäisenä enemmän tarvitsee tasaisuutta ja varmaa arkea enemmän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksiä voi harrastella yksinäänkin ja ihan tyydyttävää sellaista.
Jopa parempaa kuin jonkun kehnon kumppanin kanssa.
Rakastuminen ja muut isot tunteet on jees, mutta niihin liittyy myös negatiivisiakin, jotka kuitenkin tuppaa raastamaan.
Jotenkin noista on tehty jotenkin sellaisia "tottakai pitää rakastua"- juttuja...
Ei suuretkaan rakastumiset ja rakkaudet nyt niin suuremmoisia ole olleet, että sellaista "tarvitsisi".
Ehkä noi rakkausjutut on nuorien juttuja...
Kyllä keski-ikäisenä enemmän tarvitsee tasaisuutta ja varmaa arkea enemmän.Olen samaa mieltä, mutta minä olen sinua vanhempaa ikäluokkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta minä olen sinua vanhempaa ikäluokkaa.
No kai joskus itselläkin jää kiinnostus seksiin pois ja keskittyy vielä enemmän vain tavalliseen elämiseen. Mutta niin pitkään kuin se antaa jotain, aion leikkiä senkin kanssa.
Mutta vielä tuohon rakastumiseen... se ja joku parisuhde (milläänmuotoa) on isossa kuvassa yhä jokin "perustarve" olevinaan, mitä kohti ihmisten "pitäisi" kulkea.... höpöhöpö... ei pidä.
Moni hakkaa tuossa päätään seinään vuosikymmeniä ja suotta. Suhteeseen kuin suhteeseen joutuu panostamaan ja tekemään kompromisseja, uhrautumaan, kestämään jne. Ei mitkään suhteet ole kellekään nettovoittoisia.
Esimerkiksi työsuhde.... ei sekään nykyään (jos milloinkaan) ole ollut ihan itsestäänselvä. Kyllä siellä on aina hiertämistä ja vääntämistä... mutta pääosin se on helppoa, kun välissä on raha.
Parisuhteen ja vaikka terapiasuhteen erokin on ammattilaisuus siinä, miten jaetaan syntyjä syviä...
Jotenkin tuntuu jopa humoristiselta, että kun ollaan parisuhteessa, niin toiselle voisi kipata mitä vaan ja vaatia mitä vaan. Seksistä voi tulla vaikka "maksuväline" tai jostain muusta "hyödykkeestä" suhteessa. Mutta niin siinä lopulta käy...liki poikkeuksetta. Olen huomannut, että jos on pitkään yksin, niin siihen tosiaan on vaikeampi sovittaa ketään. Arki rullaa omalla painollaan ja ei ehkä ole valmis joustamaan asioista niin paljon mitä kumppanuus vaatisi.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen huomannut, että jos on pitkään yksin, niin siihen tosiaan on vaikeampi sovittaa ketään. Arki rullaa omalla painollaan ja ei ehkä ole valmis joustamaan asioista niin paljon mitä kumppanuus vaatisi.
Niin... ja miksi edes lähteä johonkin mukaan, mikä "vaatii"? Siinä on hyvä kysymys...
Moni vastaa, että sitten saa olla rakastettu ja rakastaa... eikö ole muka muita vaihtoehtoja kuin joku muu ihminen, joka ei ole sukua?
Kyllä toi kumpuaa jostain uskonnoista tai entisajoista, kun oli pakko hyötyä yhteiselosta. Anonyymi kirjoitti:
Niin... ja miksi edes lähteä johonkin mukaan, mikä "vaatii"? Siinä on hyvä kysymys...
Moni vastaa, että sitten saa olla rakastettu ja rakastaa... eikö ole muka muita vaihtoehtoja kuin joku muu ihminen, joka ei ole sukua?
Kyllä toi kumpuaa jostain uskonnoista tai entisajoista, kun oli pakko hyötyä yhteiselosta.Voi on veikkoste, esimerkiksi joku nelijalkainen karvakasa. Koirat ainakin näyttävät pyyteettömästi tunteensa, mutta toki hekin "vaativat" oman osansa.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi on veikkoste, esimerkiksi joku nelijalkainen karvakasa. Koirat ainakin näyttävät pyyteettömästi tunteensa, mutta toki hekin "vaativat" oman osansa.
Niin. Oon huomannut sitäkin, että hommataan se nelijalkainen kaveri, kun se on niin lutunen, mutta se on kuin lapsi ja tarttee kokoajan jotain. Sitten niitä tyrkitään hoitokoteihin etelänmatkan ajaksi ja ei välitetä lajityypillisistä vaatimuksista, ei kouluteta.
Suhteet vaatii aina jotain. Se unohdetaan helposti ja ihmetellään kun joku mättää...
Kannattaisi ensin miettiä mihin on valmis ja mitä vastuita ottaa kontolleen.
- Anonyymi
Olen löytänyt mukavuusalueeni jo pari vuosikymmentä sitten, eikä minulla ole aikomustakaan astua siltä pois. Olen siis täysin kehityskelvoton yksilö.
Lisäksi häivyn välillä omille teilleni korpeen useiksi viikoiksi kerrallaan kyselemättä sen enempiä.
Kovin moni muija ei varmaan kattelis.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Olet siis erakkoluonne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis erakkoluonne!
Juuri näin.
-keinovaginamies- No joo, jos moneksi viikoksi katoaa, niin onhan siinä toisella sulattamista, jos ei sitten itse ole kans katoavaa kansanperinnettä.
Häh-härä-hähhää!
Minä olen mielestäni ihan toivoton tapaus, mutta jostain syystä osa naisista ei ole samaa mieltä.Mu5tasydän kirjoitti:
Jostain syystä vastaus poistettiin...
Sitä tuntuu olevan liikkeellä kohtuullisen paljon.
Haluatko yrittää uudestaan?PalstaTrolli kirjoitti:
Sitä tuntuu olevan liikkeellä kohtuullisen paljon.
Haluatko yrittää uudestaan?Koetko olevasi naismagneetti?
Mu5tasydän kirjoitti:
Koetko olevasi naismagneetti?
No jopas nyt jotakin, mikä sai sinut esittämään tuollaisen kysymyksen?
PalstaTrolli kirjoitti:
No jopas nyt jotakin, mikä sai sinut esittämään tuollaisen kysymyksen?
No tuli vain mieleen. 😅
Mu5tasydän kirjoitti:
No tuli vain mieleen. 😅
Voi olla, että toisinaan olen vähän sellainen peikko, toisinaan kenties en.
- Anonyymi
Jaa en tie onko kyse siitä huolisko mua kukaan mua ei jaksa kauaa kukaan olen itse yrittäny parhaalla osaamallani tavalla siitä pitää huolen ihan ensimmäiseksi testaan luotettavuuden ni tiedän varmuudella onko pientäkään toivoa edes että toinen pystyisi oleen edes vuotta uskollinen opin jo kauan sitte että nainen kun pitää jo sitä pettämisenä että näet unta jostakusta toisesta kuin hänestä siltikään en ole eläissäni tavannu yhtäkään naista joka edes itse pystyisi hallitsemaan uniaan ja siinä kohti kun toinen alkaa syyttämään pettämisestä se on jo ihan sama pettää eipä tarvi ainakaan aiheetta syytellä minun oppimani mukaan johtuu siitä että toinen on jo itse pettänyt vähintäänkin omien kriteeriensä mukaan mitä on pettämisen rajaksi asettanut olenko liian tiukka voi olla mu mitä sitte ei mun lähellä ole mikään pakko olla ei mua tarvi haluta elämäänsä mä olen pärjänny tähänkin asti hyvin yksin ikinä ole niin yksin edes ollu kuin mitä olen ollu yksin parisuhteessa jossa toinen ei ole ainakaan mielessään samassa parisuhteessa kuin minä
Tuo pettämisen raja on varmasti sellainen, että se on hyvä keskustella jo melko varhaisessa vaiheessa. Ne rajat kun voi olla kuin yö ja päivä.
No siihen löytyy varmasti muutama miljardi mahdollista syytä ja ne syyt on usein sellaisia, joista en saa edes tietää. Joten... Miksi miettiä moisia alkuunkaan?
En kelvannut, tirautan kyyneleen ja jatkan matkaani, ehkä kelpaan jolle kulle toiselle? Tai jos en kelpaa kellekään, niin kai nyt edes itselleni kelpaan? Se kuitenkin riittäisi, kaikki muu on ekstraa.
Eli noin keskimäärin minua ei kiinnosta pätkääkään miksen kelvannut jollekin, koska asialla ei enää siinä vaiheessa ole itselleni mitään merkitystä. Ja vaikka tietäisin, miksen kelvannut, niin mitä tekisin sillä tiedolla? Koittaisin muuttaa itseäni toisen toivomaan suuntaan saadakseni hänet? Muuttaa itseäni muuksi kuin todella olen? Massiivinen mahdollisuus pilata elämänsä ja 99,99% varma tie eroon myöhemmin, joten ei, ei tule tapahtumaan.Ihan hyviä pointteja nostit esille. Varsinkin tuo, että et halua muuttaa itseäsi toisen takia. Itse ajattelen niin, että haluan vaikuttaa omaan toimintapaani, jos toinen antaa siitä palautetta, mutta en halua muuttaa perusluonnettani, koska se olisi vain lyhytkestoinen ristiretki. Joku viisas on joskus sanonut, että temperamenttin ei pysty vaikuttamaan. 👍
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihan hyviä pointteja nostit esille. Varsinkin tuo, että et halua muuttaa itseäsi toisen takia. Itse ajattelen niin, että haluan vaikuttaa omaan toimintapaani, jos toinen antaa siitä palautetta, mutta en halua muuttaa perusluonnettani, koska se olisi vain lyhytkestoinen ristiretki. Joku viisas on joskus sanonut, että temperamenttin ei pysty vaikuttamaan. 👍
Niin. Sorruin selittelemään, kun olisin voinut vain todeta, ettei minua varsinaisesti kiinnosta yhtään se, että kelpaanko toiselle, vaan minua kiinnostaa ainoastaan se, että kuka kelpaa minulle. Sen murhetiminen kelpaako jolle kulle tai jos ei kelpaa, niin miksi ei, on aivan täydellisen turhaa ajan haaskausta.
Kaksi asiaa on sanottu suoraan ja ne ovat pituus sekä duunari. Kummassakaan en ole mitenkään kehityskelpoinen. Pituutta en pysty kasvattamaan ja työelämään en haluakaan muutoksia. Työelämässä kaikki on nyt enemmän kuin hyvässä hapessa.
Kuntapolitiikassa toimiminen ja eri luottamustoimet saattaa luoda sellaisen kuvan että joka ilta istuisin kokouksissa.
Pieni varustus, matala libido, heikko kestävyys sekä mielikuvitukseton sänkyakrobatia ovat harvoin voittava yhdistelmä.
Ehkä myös sellainen liiallinen pehmeys tai tarve löytää asioihin vähintään kompromissi. Sellainen tervepohjainen tilanteiden dominointi, joka tuo
naiselle turvallisuuden tunnetta, puuttuu varsinkin tapailun alkuvaiheessa.Sänkyakrobatia? Kuulostaa aika hurjalta. No multa ainakin onnistus, jos hinattas sänky johonkin nosturin nokkaan.
Ja kyllähän duunari pohjalla pystyy kehittyy. Uusia cnc pohjasia sovelluksia tulee jatkuvasti. Ja onhan, ainakin sellanen suunta oli, että ois siirrytty itsejohtajuuteen. Mutta kaatukohan noi suuret suunnitelmat lamaan. Siis tähän nykyiseen. 90 luvun lamaan aikaanhan sentäs kehitettiin paljon, ei ollut kaikki seis tunnelma kuin nyt.Täällä hyvin monesti nousee esille tuo, että miehen pitäisi olla rikas. Onko siis palstan naiset sitä mieltä, että vain raha ratkaisee? En jotenkin jaksa uskoa tähän, mikäli tuo duunari-viittaus koskee rahaa.
Sänkyakrobatia kuulostaa hurjalta suorittamiselta, mutta itse uskon, että tälle tellukselle mahtuu vielä ihmisiä, joita ei niin paljon seksi kiinnosta. Ehkä sellainen sopisi sinulle kumppaniksi?
Minusta konpromissit ovat hyvä asia, kuten olen tainnut jo mainitakin. Ei se tee miehestä vähemmän miestä, jos haluaa kompromissin. Ennemmin voisin kuvitella, että sellaisen haluamattomuus ärsyttäisi.- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Täällä hyvin monesti nousee esille tuo, että miehen pitäisi olla rikas. Onko siis palstan naiset sitä mieltä, että vain raha ratkaisee? En jotenkin jaksa uskoa tähän, mikäli tuo duunari-viittaus koskee rahaa.
Sänkyakrobatia kuulostaa hurjalta suorittamiselta, mutta itse uskon, että tälle tellukselle mahtuu vielä ihmisiä, joita ei niin paljon seksi kiinnosta. Ehkä sellainen sopisi sinulle kumppaniksi?
Minusta konpromissit ovat hyvä asia, kuten olen tainnut jo mainitakin. Ei se tee miehestä vähemmän miestä, jos haluaa kompromissin. Ennemmin voisin kuvitella, että sellaisen haluamattomuus ärsyttäisi.Tälleen naiseba totean sivusta, että itselleni varallisuus on toisarvoista. Minä elätän kyllä itse itseni. Jostain syystä moni täällä kuitenkin kuvittelee rahan olevan olellista.
Anonyymi kirjoitti:
Tälleen naiseba totean sivusta, että itselleni varallisuus on toisarvoista. Minä elätän kyllä itse itseni. Jostain syystä moni täällä kuitenkin kuvittelee rahan olevan olellista.
No sama homma. Rahalla ei (välttämättä) saa tunneälyä. Harmi, kun asiasta pitää monesti vääntää.
- AnonyymiUUSI
Minulla on jotenkin sellainen käsitys, että aika moni nainen ei nimenomaan etsi hilpeää/taitavaa/mahdotonta sänkyakrobatiaa harrastavaa miestä.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Täällä hyvin monesti nousee esille tuo, että miehen pitäisi olla rikas. Onko siis palstan naiset sitä mieltä, että vain raha ratkaisee? En jotenkin jaksa uskoa tähän, mikäli tuo duunari-viittaus koskee rahaa.
Minusta konpromissit ovat hyvä asia, kuten olen tainnut jo mainitakin. Ei se tee miehestä vähemmän miestä, jos haluaa kompromissin. Ennemmin voisin kuvitella, että sellaisen haluamattomuus ärsyttäisi.Niin miesten mielestä miehen pitää olla rikas "saadakseen" naisen. Naiset etsivät oikeasti vain rakasta miestä.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No sama homma. Rahalla ei (välttämättä) saa tunneälyä. Harmi, kun asiasta pitää monesti vääntää.
Tämä raha asia kuulluu pitkälti siihen samaan kategoriaan, mistä tuolla aiemmin ketjussa puhuttiinkin. Jon nainen sanoo, että hän pärjää taloudellisesti omillaan ja vielä pahempi, jos hänellä on omaisuutta, oma asunto, autokin, niin sitten kuulee helposti, ettei kyseinen nainen tarvitse miestä mihinkään. Sehän taas todettiin jo tuolla aiemmin erittäin huonoksi asiaksi, että nainen ei tarvitse miestä. Sitten kuitenkin sekin on huono juttu, jos eläisi miehen piikkiin. Ison osan miehistä mielestä täydellinen nainen on silleen sopivasti taloudellisesti alisteisessa asemassa, ei ihan täysin pärjäisi omillaan, ainakin joutuisi rajusti laskemaan omaa elintasoaan ilman miestä. Käy töissä joo, ei täysin lokkeile, mutta ei tule hyvin toumeen.
Mu5tasydän kirjoitti:
Minusta konpromissit ovat hyvä asia, kuten olen tainnut jo mainitakin. Ei se tee miehestä vähemmän miestä, jos haluaa kompromissin. Ennemmin voisin kuvitella, että sellaisen haluamattomuus ärsyttäisi.En tietenkään tarkemmin tiedä miksi tuo duunaritausta on hylkinyt sillä en minä nyt tarkempaa selvitystä lähde kyselemään.
Omalla kohdallani en usko että kyse oli rahasta sillä ei heidän elämäntyylinsä niin paljoa poikennut omastani. Epäilen että kyse oli enemmän statuksesta.
Ehkä ystäväpiiri on organisaatiossa korkeammalla jolloin tuntuisi jopa kiusalliselta esitellä koneistaja ystäville joilla on ulkomaalainen titteli käyntikortissa.
Oma epäilys on että kyse oli joko ennakkoluuloista tai kokemusperäisestä päätöksestä. Ei nimittäin ole mikään salaisuus että monelle miehelle naisen ura on henkisesti kova paikka. Jos näitä tarnoita on lukenut saati että on omalle kohdalle sattunut niin on ymmärrettävää miksi tämä karsiva päätös on ollut helppo tehdä.M184 kirjoitti:
En tietenkään tarkemmin tiedä miksi tuo duunaritausta on hylkinyt sillä en minä nyt tarkempaa selvitystä lähde kyselemään.
Omalla kohdallani en usko että kyse oli rahasta sillä ei heidän elämäntyylinsä niin paljoa poikennut omastani. Epäilen että kyse oli enemmän statuksesta.
Ehkä ystäväpiiri on organisaatiossa korkeammalla jolloin tuntuisi jopa kiusalliselta esitellä koneistaja ystäville joilla on ulkomaalainen titteli käyntikortissa.
Oma epäilys on että kyse oli joko ennakkoluuloista tai kokemusperäisestä päätöksestä. Ei nimittäin ole mikään salaisuus että monelle miehelle naisen ura on henkisesti kova paikka. Jos näitä tarnoita on lukenut saati että on omalle kohdalle sattunut niin on ymmärrettävää miksi tämä karsiva päätös on ollut helppo tehdä.Jos kumppanin ammatista pitää saada jotain egoboostausta, niin ei ole kovin hyvä itsetunto silloin.
M184 kirjoitti:
En tietenkään tarkemmin tiedä miksi tuo duunaritausta on hylkinyt sillä en minä nyt tarkempaa selvitystä lähde kyselemään.
Oma epäilys on että kyse oli joko ennakkoluuloista tai kokemusperäisestä päätöksestä. Ei nimittäin ole mikään salaisuus että monelle miehelle naisen ura on henkisesti kova paikka. Jos näitä tarnoita on lukenut saati että on omalle kohdalle sattunut niin on ymmärrettävää miksi tämä karsiva päätös on ollut helppo tehdä.Ei varmaan auta sua, mutta oon ite koittanut keksiä työlle tarkoitusta ja siinä sivussa lukenu työn filosofiaa. En kyllä ymmärrä miks duunari tausta vois mitenkään olla este. Siitä taas että halutaan puolelle väestöä korkeakoulututkinto, niin kasvatustieteilijät ennustaa että siitä seuraa vaan koulutusinflaatio. Mitä taas ulkomaisiin titteleihin tulee. Niin mä en ymmärrä esim stubbin tutkinnoista yhtään mitään. Sen sijaan koneistaja on hyvä arvostettu ammatti. Monessa asiassa paras menetelmä vaikka joissakin 3d tulostaminen korvannut.
- Asperger
- Mielisairaus
- Tylsä
- Köyhä
- Ruma- AnonyymiUUSI
Onhan siinä sulattelemista :-D, mutta pitääkö kaikki paikkansa?
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siinä sulattelemista :-D, mutta pitääkö kaikki paikkansa?
Näin ainakin itse koen.
Lyhyt ja ytimekäs listaus. Tuosta rumuudesta voi toki varmasti olla yhtä monta mielipidettä kuin on ihmisiä. 👍
- AnonyymiUUSI
Asperger voi olla oikein hyvä kumppani. Ja mielisairauskin on ok. Nuo muut ovat makuasioita.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Asperger voi olla oikein hyvä kumppani. Ja mielisairauskin on ok. Nuo muut ovat makuasioita.
- SheenaMielisairaus on hoitotasapainossa, eikä se näy ulos päin minusta. Voi toki olla monelle turn off.
Kiitos :)
- Anonyymi
Käsittääkseni aika moni olisi huolinut minut kumppaniksi, mutta minä en etsi kumppania koska seksi ei ole enää minun juttuni. Pelkkä ystävyysuhde kiinnostaa ikäiseni miehen kanssa ja jos tulemme hyvin toimeen toistemme kanssa, voisimme auttaa toinen toisiamme kun ikää tulee lisää!
- AnonyymiUUSI
Suoraan sanoen en ymmärrä mistään mitään! En varsinkaan itsestäni. 😵
1. Ensin en ymmärtänyt, miksi kukaan ei huolinut minua.
2. Sitten tämä yksi ihana mies halusi JUURI minut. Hänelle ei ollut keski-ikään mennessä kelvannut kukaan muu kuin minä! 🤔
3. Kun kysyin häneltä, miksi hän rakastaa minua, hän sanoi että olen herttainen.
4. Olemme uudelleen pisteessä numero 1.
Tämä kehä pyörii päässäni melko loputtomasti. 😁
🦄- AnonyymiUUSI
Olet jälleen pisteessä yksi, koska pidät miestä liian huonona sinulle.
Jos mies olisi komea ja rikas, ei olisi väliä ettei muut miehet huolineet sinua. Sinulla ei olisi mitään tarvetta palata pisteeseen yksi. Olisit sadun lopussa, missä he elivät onnellisesti yhdessä elämänsä loppuun saakka.
Mutta koska mies on ainakin alitajunnaisesti liian huono sinulle, palaat aina ihmettelemään, miksi se kaupungin komein pukki ja pelimies ei nuorena huolinut sinua ylitse muiden vaan jatkoi juoksemistaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet jälleen pisteessä yksi, koska pidät miestä liian huonona sinulle.
Jos mies olisi komea ja rikas, ei olisi väliä ettei muut miehet huolineet sinua. Sinulla ei olisi mitään tarvetta palata pisteeseen yksi. Olisit sadun lopussa, missä he elivät onnellisesti yhdessä elämänsä loppuun saakka.
Mutta koska mies on ainakin alitajunnaisesti liian huono sinulle, palaat aina ihmettelemään, miksi se kaupungin komein pukki ja pelimies ei nuorena huolinut sinua ylitse muiden vaan jatkoi juoksemistaan.Jopas taas meni kitkeräksi. 😁 Mutta vastaan nyt kuitenkin.
Pelimiehistä sanon sen verran, ja tämän olen sanonut ennenkin: en koske pitkällä tikullakaan miehiin, joilla on korkea body count. 20 sänkykeikkaa on ehdoton maksimi ja mitä vähemmän, sen parempi. Oma body countini on 10, enkä mene lähellekään ketään, joka on ollut sängyssä vaikkapa yli 30 ihmisen kanssa. Sori. Eli tuo pelimiesteoriasi ei päde minuun. 😁
Jos tuota viedään vielä pidemmälle, niin en oikeastaan siedä muita kuin vastuuntuntoisia ihmisiä elämässäni, oli kyse sitten miehistä tai naispuolisista ystävistä. Mieheni on komea, pitää huolta itsestään ja on suhteellisen rikas, erityisesti taloudellisesti todella älykäs. Olen oppinut häneltä paljon.
Mikään ei poista sitä, etten voi koskaan ymmärtää, miksi tämä ihminen halusi minut elämäänsä mutta ei kukaan muu koskaan. Sitä tarkoitin pisteeseen 1 palaamisella.
🦄 - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihana tilanne. Hän halusi juuri sinut. 🤗
Niin, se oli ihmeellistä. Tarvitseeko kaikkea aina ymmärtääkään?
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli ihmeellistä. Tarvitseeko kaikkea aina ymmärtääkään?
🦄Ei tarvitse. 😊
- AnonyymiUUSI
Evoluution on muokannut naisista manipuloijia. Naisten voima ei ole fyysistä vaan manipuloinnissa. Koska olen huippuälykäs, näen manipuloinnin läpi enkä ole naisten manipuloitavissa. Naiset taas eivät halua miestä, jota he eivät voi hallita manipuloinnillaan. Tämän vuoksi olen parisuhdekelvoton.
- AnonyymiUUSI
Huippuälykäs ymmärtäisi, ettei naiset ole kaikki samanlaisia. Sinä taas puhut monikossa, että ovat manipuloivia.
Nyt jäit kiinni huijaamisesta, että huippuälykäs. 😅
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Huippuälykäs ymmärtäisi, ettei naiset ole kaikki samanlaisia. Sinä taas puhut monikossa, että ovat manipuloivia.
Nyt jäit kiinni huijaamisesta, että huippuälykäs. 😅
JasuJuuh, sitäpaitsi tunneäly ja äo ovat kaksi täysin eri asiaa. Hän on kuitenkin päättänyt, että kaikki naiset manipuloivat, niin minkä me sille teemme? Emme mitään. 🤦
- AnonyymiUUSI
On varmaan monenlaisia syitä, miksi juuri minä en jollekin kelpaisi tai olisi sopiva kumppani. En takuulla vastaa kaikkien käsitystä ihannekunppanista, mutta näen asian enemmänkin niin, että sitten emme vain ole yhteensopivia kuin, että minussa tai toisessa olisi jotain varsinaista vikaa, jota pitäisi korjata.
Olen kyllä motivoitunut kehittymään ihmisenä, mutta pidän itsestäni aikalailla tällaisena kuin olen. Kumppanina tiedän olevani lämminsydäminen, huomioiva ja rakastava. Minulla on kaikki elämän perusasiat kunnossa. En koe siis, että minulla olisi mitään valtavia muutostarpeita, jotta minusta olisi hyväksi kumppaniksi. Täydellistä minusta ei saa, mutta eipä kumppaninkaan tarvitse täydellinen olla, koska haluan kumppaniksi ihmisen, en mitään kiiltokuvaa.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Tjaa tämmöinen kypsä vanha käpy, siemenkota jo vähäsen irvistelee, siemenetkin jo maailmalla melkein kaikki...muutenkaan tuskin mikään keräilyharvinaisuus kenenkään kokoelmaan. Lienee kuitenkin vielä käyttökelpoinen oikein ottein käsiteltynä 😄
- AnonyymiUUSI
Minusta vaikuttaa siltä että olen 50-54 vuotta liian vanha.
Mikäli olet tuon ikäinen, niin et mielestäni ole liian vanha, mutta voihan se olla, että kaksikymppinen on erimieltä.
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Mikäli olet tuon ikäinen, niin et mielestäni ole liian vanha, mutta voihan se olla, että kaksikymppinen on erimieltä.
Ikäni on 68v.
Anonyymi kirjoitti:
Ikäni on 68v.
No vitsi. Toivottavasti saisin itsekin elää sinun ikäiseksi hyvää elämää. Arvostan. 👌
Minä olen kykenemätön parisuhteeseen, sillä en kestä itse itseäni parisuhteessa. Minusta tulee parisuhteessa ihan lapanen. Olen niin sopuisa ja mukavuudenhaluinen ihminen, että välttelen konflikteja viimeiseen asti. Kuten palstallakin on varmaan joskus huomattu, että en suinkaan ole ihmisenä vastoinkäymisiä pelkäävä ja osaan olla ihan omaa mieltä asioista. Jopa hankalakin välillä.
Minä olen impulsiivinen ja temperamenttinen luonne kun olen itsenäni. Parisuhteessa en ole ihan minä itse. Minä jotenkin asetan parisuhteen itseni edelle ja laiminlyön itsenä olemisen.
Se on minun ehdottomasti huonoin puoli parisuhdetta ajatellen. Kuka jaksaa lammasmaista kumppania.. en minä ainakaan. Ja sellainen olen sit ihan itse parisuhteessa. Eli oisko sit se, että halveksun itse itseäni parisuhteessa ollessani syy siihenkin, että erosin exästä, kun hän alkoi vaatimaan avioliittoa..?
En kykene enää sitoutumaan siksi, kun en siedä omaa käytöstäni parisuhteessa.Juu, liika miellyttäminen parisuhteessa tekee hallaa ja katkeroittaa helposti. Hyvä, että olet löytänyt itsesi ja tiedät mitä tarvitset. Kiva, kun sinunkin kommenttia näkee. 🤗
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, liika miellyttäminen parisuhteessa tekee hallaa ja katkeroittaa helposti. Hyvä, että olet löytänyt itsesi ja tiedät mitä tarvitset. Kiva, kun sinunkin kommenttia näkee. 🤗
En nyt sanoisi ehkä, että miellytän, vaan ennemminkin se on jonkinlaista uhrautumista. Mut toisaalta sekin voi olla jonkinlainen miellyttämisen muoto. Mene ja tiedä.
- AnonyymiUUSI
Lopettakaa jo toi toisina esiintyminen ja kelatkaa vain omaa parisuhdetta.
Miksei minua epäillä mistään?
Vaadin tasapuolista epäilyksenalaisuutta, tai muutoin täällä suositaan eräitä palstanäkyvyydessä.
- AnonyymiUUSI
Mites kun itse 20 vuoden avioliiton jälkeen sain kuulla, että puoliso oli alunperinkin ryhtynyt suhteeseen kanssani "vääristä syistä"?
No, siinä meni 20 vuotta vessasta alas. Kaikki oli ollut pelkkää harhaa.
Itse kyllä rakastin koko sydämestäni, mutta vastapuoli oli koko ajan näytellyt.
Ai miltä tuntuu?
No miettikää sitä....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386724Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153134En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911209Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000