marsunkiillottaja

Keski-ikäinen miekkonen joka työskentelee marsuvarikolla. Huuhaajutut ovat yksi minun ja paremman puoliskoni Knark5:n harrastuksista.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia55 aloitusta · 1431 kommenttia
- Todellisuus on virheellistä myös silloin, jos parittelevien uuhien ja kuttujen eteen asetetut kuviolliset oksat eivät saakaan aikaan kuviollisia karitsoja ja kilejä. Oksat on aseteltu väärällä tavalla, uuhet ja kutut tai pässit ja pukit ovat väärää kantaa, oksat eivät ole olleet paikallaan tarpeeksi kauan, mitä ikinä, mutta koska Raamatussa ei ole virheitä niin tässä tapauksessa virhe on todellisuudessa.
- Mikä on kreationistinen selitys sille, että siivettömälle kehittyy elämän aikana siivet?
- Aurinko on kieltämättä järkeenkäyvä jumala.
- Tuo taisi perustua yurkin lauseisiin "Sharia tuloo. Oletko valmis?"
Joskus sitä ihmettelee, miten nuo sharia-tulee-oletko-valmis-väitteen esittäjät luulevat lakeja Suomessa säädettävän. Olen nimittäin nähnyt samaa väitettä muuallakin.
Suomeenhan tulee sharia heti kun se äänestetään eduskunnassa kahden kolmasosan ääntenenemmistöllä voimaantulevaksi. Eli sitä saa kaikessa rauhassa odottaa lähes yhtä kauan kuin Jeesuksen toista tulemista. - Yle Areenassa vielä kuukauden verran.
http://areena.yle.fi/1-2542361 - Nin mutku eihän lespot oo mitään homoja kun ne ei pöki anaaliin ja se on niin hirmu sööttiä ku söpöt tytöt lespoilee. :-)
- On ilmeistä ettei Jumala ole kaikkivoipa. Jos hän olisi, hän toki vakuuttaisi paatuneimmankin ateistin omasta olemassaolostaan.
Ai mitä? Että ateistit ovat saatanan vallassa? Siinä tapauksessahan saatana on Jumalaa vahvempi. - Helkkari sentään, jos kymmenen vuotta sitten olisin nähnyt jonkun kirjoittavan tuollaisia, olisin pitänyt aikaansaannosta parodiana. Mutta nyt olen seuraillut näitä palstoja...
- Muhammed taisi ottaa ainakin yhden lapsivaimon. Minäkin haluaisin sellaisen, mutta vain jos olisin itse 11-vuotias.
- Kyllä voi. Jyri on ilmeinen patologinen valehtelija.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Patologinen_valehtelu - Kas kun ei morfiininen.
- Älä kuitenkaan unohda, bebebebe, että sinun totuutesi on erilainen kuin kaikkien muiden uskovien totuudet. Jokaisella uskovalla on oma jumalansa ja oma totuutensa.
- Siinäpä se temppu seisoo ja häntäänsä heiluttaa: kun ei noista millään tahdo saada selkoa.
- "Onko mahdollista ettei luokanopettaja tunne edes yleisiä viljalajeja?"
Näyttää olevan. Jos muistan oikein, tuo viljojen polyploidia käsiteltiin keskikoulun 5. luokalla eli nykyisellä 9. luokalla. - Eikö syöpä olekaan Jumalan rangaistus siitä, että esi-isäsi varasti hevosen vuonna 1760?
- Epäilen kyllä, ettei kaikki valehtelu ja vääristely ole tahallista.
- Jospa ROT on samanlainen tapaus kuin Leisola: tekee työnsä luopioevokkina ja on kretu vain vapaa-aikanaan puhtaasta ja aatteellisesta harrastuksesta.
- Pakkohan sen on, kun isot pojat teki siitä koulukodissa homon.
- Ovatko kaikki talvipäivänseisaukset keskiviikkoisin?
- Millä tuon tyypin saisi tajuamaan, että hänen "todellisuutensa" on pääasiassa hänen omassa ajukopassaan?
No ei millään.