marsunkiillottaja

Keski-ikäinen miekkonen joka työskentelee marsuvarikolla. Huuhaajutut ovat yksi minun ja paremman puoliskoni Knark5:n harrastuksista.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia55 aloitusta · 1431 kommenttia
- Kas, sinua ei ole näkynytkään mariin päivään. Ja heti kun palaat tänne, puhut himosta miehiin...
- Mitäpä jos vaihteeksi antaisit tieteellisen näytön Jumalasta ja luomisesta?
- Sitä ei kannata katsoa. Torppa on vuosien varrella niin moneen kertaan osoitettu oppimattomaksi ääliöksi, poikjuhgin määritelmää käyttääkseni, että tiedämme hänen toistelevan vanhoja väärinkäsityksiä ja suoranaisia valheita.
- Kreationistien vakioselityshän on se ettei ihminen ole mikään apina. Heitä hävettää olla väkivaltaisten simpanssien, seksihullujen bonobojen, ärtyisten paviaanien ja äänekkäiden mölyapinoiden sukulainen - olkoonkin että samat taipumukset ovat kretuissa itsessään aika tavallisia.
- Yle otsikoi muuten raflaavasti, että tekevät siellä proteiinia ilmasta.
- Kuinka olennaista on että tutkijat ovat israelilaisia?
- Suomen lipun risti on lainattu muista pohjoismaista ja leijona on yhtä lailla niin yleiseurooppalaista lainatavaraa, ettei kukaan jaksa muistella mistä se on peräisin. Elämme vuotta 2019 käytännöllisyyden vuoksi, koska olemme liian laiskoja keksiäksemme omaa ajanlaskua, saati vaatimaan että kaikkien muidenkin olisi noudatettava sitä. Lainsäädäntömme ei läheskään kaikin perustu juutalaiskristillisiin arvoihin, kuten oikein onkin - kukaan ei enää kaipaa kivittämällä toimeenpantua kuolemantuomiota paitsi ehkä jotkut yksittäiset hihhulit.
Oliko muuta? - Ei säteilyttäminen ole mitään muuta kuin nopeutettua luontaisen muuntelukyvyn ohjaamista.
- Eihän Torppa piekse muuta kuin suutaan. Pahasti on piessytkin kun sieltä tuollaista lantaa tulee.
- "On aivan mahdotonta yrittää käsittää maailman syntyä ja alkuperää."
Miten niin? - "miksi alkeisvaraus on tietyn suuruinen ja miksi kvarkkien varaukset ovat tietyn suuruisia?"
Stanislaw Lemin henkeä tavoitellen: millaisia niiden sitten pitäisi olla?
"Oletetaan, että joku mittaa minun pituuteni ja painoni ja toteaa 200 cm ja 120 kg. Ja oletetaan, että hän mittaa vielä lisää ja saa selville veden määrän kehossani, rasvan määrän ja luun määrän yms. Hän tietää kyllä noiden mittausten perusteella minusta paljon, mutta MIKSI minä olen erilainen kuin lintu tai susi hän ei välttämättä osaa selittää?"
Miksi juuri hänen pitäisi osata selittää? Pystytkö itse selittämään jos joku kysyy sinulta miksi-kysymyksen joltakin muulta alalta kuin omaltasi? - Kai muistat että Hitler lainasi suuren osan juutalaisvastaista ajatuksiltaan Lutherilta? Mitä Luther olisi mahtanut tehdä juutalaisille, jos hänellä olisi ollut käytössään sama tekniikka kuin Hitlerillä?
- Piin tarkka arvo ei siis ole mielestäsi tiedettä. Mark5 saattaisi sanoa, ettei piin tarkalla arvolla ole merkitystä ihmiselle, mutta onhan sillä ja vallan perkuleesti onkin.
- Ihmisapinoiden kuvamuistin paremmuus on osoitettu useita kertoja aikaisemminkin. Saat toki tehdä uusia tutkimuksia mielesi mukaan. Voit vaikka seurata Jane Goodallin jälkiä ja kadota muutamaksi vuodeksi Tansanian viidakkoon. Tai mielellään pitemmäksikin aikaa.
- Kerro toki lisää tutkimustuloksistasi.
- Oliko Raamattu0nTotuus jo kirjattu nimimerkki kun tekaisit omasi?
- Eikö niitä ole edes Rajatieto-otsikon alla? Olisi omalla tavallaan kiinnostavaa tutustua "tohtorin" höpinöihin. Vai onko "tohtori" kirjoja julkaissutkaan?
- "Lähtökohtahan sen kehittäjällä oli, että hän tiesi olevan Luojan mutta päätti keksiä minkä tahansa tarinan, että sillä voisi Luojan kieltää."
Eivätkö uskonveljesi ole takavuosina kiivaasti toitottaneet että Darwin oli pappismies? - Myönnät että Raamatun ristiriitojen löytäminen edellyttää luetun ymmärtämistä. Lukitsetko kommenttisi?
Onko orjuus Raamatun mukaan kiellettyä vai sallittua? - Missä sitä homopropagandaa on? Kerrohan sinä, kun ilmeisesti olet perehtynyt asiaan.