- ei voi tietää mikäli ei kokeile! =)
ollaan näennäisesti erilaisii, mutta hän vetää minua puoleensa, ehkäpä juurikin siksi
=) - Katja on nimi, kaunis naisen nimi mutta ei ole mun nimeni. Vaikkakin nimessäni on sama kirjainmäärä, eli 5.
- mun nimi ei ala k- kirjaimella
=) eikä nimessäni muutenkaan ole k- kirjainta - Mielessä myös mies jonka nimi alkaa M- kirjaimella.
MUTTA mun nimi ei ala M- kirjaimella. - Lähtisin
- Lähtisin
- tuo oli jollekin kauniisti kirjoitettu
- tuo oli jollekin kauniisti kirjoitettu
- olen siis mykkä
=) - vain hänen numeronsa kelpaa tai suostun vaihtamaan en muiden. hänen numeronsa ei pääty 69 heh
- en ole avannut, joten se siitä enkä tuu avaamaankaan.
- täytyy, eikä antaa kenelle tahansa. siks mulla onkin laskut ja miehetkin tiedossa hyvinkin tarkkaan.
laautietoinen ei anna kenelle tahansa, horo en ole koskaan ollut eikä minusta sellaista tuu. - nyt kun palsta haluaa tietää , en oo koskaan sellasen kanssa pannut, eli alkkiksen tai narkin.
eli on ollut varaa valita jotain tasoa.
kuten aikaisemmin mainitsin, miehillä useimmiten hammashygienia tavallisillakin saattaa olla ei niin hyvällä tolalla, osa miehistä pelkää hammaslekuria. - nyt kun palsta haluaa tietää , en oo koskaan sellasen kanssa pannut, eli alkkiksen tai narkin.
kuten aikaisemmin mainitsin, miehillä useimmiten hammashygienia tavallisillakin saattaa olla ei niin hyvällä tolalla, osa miehistä pelkää hammaslekuria. - nyt kun palsta haluaa tietää , en oo koskaan sellasen kanssa pannut, eli alkkiksen tai narkin.
kuten aikaisemmin mainitsin, miehillä useimmiten hammashygienia tavallisillakin saattaa olla ei niin hyvällä tolalla, osa miehistä pelkää hammaslekuria. - eikös täällä palstalla kaikki omi ja kaikkea.
en muuten ole valinnut, kun ei oo ukkoa! en oo narkkipiireistä kylläkään valitsemassa ihan muista piireistä. - suostun näytteen ottoon vaikka huomenna, mun suussa korkeintaan sokerin aiheuttamia vaurioita, ei muiden aineiden ei edes tupakan.
- kuka tässä on katkohoista maininnut mitään, ihan tavallisissakin miehissä niitä huonon hammashygienian omaavia saattaa olla, ilmat et on alkkis tai narkki.
miehet tunnetusti käy harvemmin hammastarkistuksessa kuin naiset, tutkittu juttu.
en oo itse koskaan ees maistanut alkoa vahvempia aineita, enkä meinaa maistaa, en ollut katkolla eikä kukaan ex- seurustelukumppaneistakaan oo katkolla olleet. - farkkumies/ huppari pipo =)
- itse pesen hampaani, se tarttuu suudellessa, mutta seurustellut ihmisen kanssa kuka ei aina viitsinyt niitä legojaan kuurata, yhhh