- yhtä vaan olen täällä kaipaillut, nimen olen kertonutkin täällä palstalla.
- ei varatuille, antaa selvittää tilanteensa ensin itse tai olla selvittämättä.
sitä paitsi varatun kaipaaminenkin ois ihan turhaa touhua.. itsensä kuluttamista - oijoijoi jos hän tuliskin tuohon viereen!
pelkkä ajatus pistää sukat pyörimään jaloissa ja ajatukset vaeltamaan =) - miehellekö menee?
kuka vapaaehtoisesti myöntää olevansa rikottavissa, heh en minä ainakaan. - perjantaina vasta =(
ei se pelkkä näkeminen, en se minäkään siitä mitään kostuis, tai no kostun kun nään hänet MUTTA jos ei numeroita esim. vaihdeta nii ei johta mihinkää , yhtään mihinkään - ei oo Timo eikä Juha, eikä hän asu edes omakotitalossa, vaan kerrostalossa, aika lähellä mua.
- Tämä on helppo, muistuttaa näyttekijä Jarmo Mäkistä =) vaan lyhyempi versio =)
- samoin, miehelle <3
- kauniisti kirjoitettu, aloitus
- onhan niitä joitakin vaatimuksia, kenelläpä ei olisi,
Tällä hetkellä HÄN tosiaan vaan kelpais, vikoinensakin. - juu, ei haittais muakaan
vaikka sittenhän sen näkis kumpiko olis kovalla käytöllä =) =)
se täytyis kokea. - N>M
kyllä kävis - Aikuinen ihminen tuskin kirjoittaa, noin kuin aloittaja.
Kaikissa meissä on rakennettuna niin kauneutta, rumuutta, ilkeyttä kieroutta, tietyn paikan tullen, ihan jokaisessa.
En tule koskaan ymmärtämään aikuisten ihmisten kiusaamisesta toisia kohtaan, täytyis osata käyttäytyä. - ei osunut eikä uponnut.
en oo koskaan käynyt depis ryhmässä, hän ei asu aivan naapurissa. - baareista?
kyllähän miehet aina rahalla ainakin saa..
kokeile nettiä - ja sä olet??
- siis kenen niskassa roikun??
- elämä on!
etsivä ei aina löydä, todettu on niin monesti. - en tunne tosiaan, mutta olen tavannut ja nimi tiedossa. numeroa ei harmi ole, oisin soittanut jo viime viikolla.
- kuluu ne illat niinkin, arkistoja tonkimalla.
en oo hetkeen enää ollut 29- v ja mies ketä kaipaan on vanhempi vielä mua.