- Ei ole normaali elää suhteessa jossa saa pelätä, tai väkivallan uhkaa, fyysistä tai henkistä sellaista.
Eikä myöskään jos ei saa kokea että saa olla oma itsensä, epänormaalia jos itseään täytyy muuttaa, tai pyrkiä muuttamaan toisen takia.
hae apua, harkitse kannattaako olla/jatkaa suhteessa. Tai listaa parisuhteen miinukset ja plussat.
Myös asiat joista itse nauttii, harrastukset muut auttaa jaksamaan. - jätin hänet, kyllä opin.
kaikista suhteista opimme jotain, asia erikseen sisäistääkö oppimaansa. - postinumero.
- itseasiassa taitaa olla ikävä, retku mikä retku, vaiko rekkuko se oli... =)
ei voi yhdistää muuhun tarjoukseen, heh heh. - Ihastuin itseäni vanhempaan mieheen, rahalla ei tässä tapauksessa ole merkitystä.
niin vain kävi, että ihastuin. - Moi, sanoisin...
en välttämättä kokisi että niitä sanoja tarvittaisiin, annettais tunteiden puhua omaa kieltään. - joo, haluaisin <3
- Hui pakkomielteiset on pelottavia.
tosin ei mun koskaan liikaa ihailua tarvinnut pelätä, tällä naamalla. =) - kyllä hänet muistan.
- Käytöstavat kunniaan, kohtuullisen törkeetä käytöstä tuollane.
- Riittää laskemiseen sormet, yhden käden.
- hahahahahahahaha!
tää oli hyvä. - ei oo numeroo, olisin ehkä soittanut jo.
- Jep.
- No paljastetaan sitten, että yli 10 vuotta.
koska en usko että hän palstailee, tai tunnistaisi, eikä se haittaisi vaikka tunnistais. - Ok, sori.
- joo, on sitä.
M- miehelle. - joo, yhtä miestä.
kyseessä ei ole kukaan ex-mies. - joo, on tai olen tuntenut vetovoimaa erästä miestä kohtaan monta kertaa, aika voimakasta sellaista. =)
saattaa hyvinkin olla että mielikuvituksen tuotetta, mutta kuitenkin. <3 - Joo, en olis uskonu kyllä kuin voi ihmises olla erilaiset puolet. tai luulin, ja luulo ei olekaan tiedon väärti.