Vapaa kuvaus

Nuori sinkkumies Turusta :)

Mulla on käytössä mun faijan entinen Toyota Carina E joka tuntuu kulkevan maailmanloppuun asti.

Opiskelin logistiikka alaa ja olen tehnyt hommia maansiirtokoneen käyttäjänä.

Vapaa-ajalla pelaan Call of Dutya, juon bisseä kaverien kanssa, käyn salilla tekemässä penkkiä ja haukkaria, käyn faijan kanssa kalastamassa jne. jne.

Ajattelin että Suomi24:n sinkut-palsta olis hyvä väylä löytää muija ;)

Snäpin, wapin, kikin ja ig:n saa kysymällä :)))))))))))))

Aloituksia

5

Kommenttia

38

1. Voi kauhia ettei nyt aloittaja ole kukaan Turku lainen joka on kuullut bussissa kun frendille sanoin että on bentso reflat ja ketuttaa kun Carinaan laitettiin uusi jako pään hihna eikä 500 eurolla sanottu päivääkään. Mutta kyllä kestää taas sen seuraavat 100 tuhatta kilsaa.. Lekuri haluaa että noita Temestoja pudotellaan pikku hiljaa enkä mä kyllä itekään ajatellut että syön niitä loppuelämäni ajan tälleen 24-vuotiaana miehenä.
  2. Joo+tosiaan+meni+Carinasta+valorele+mikä+oli+alkuperäinen+ja+kesti+melkein+puoli+miljoonaa+kilsaa.+Muuten+tossa+autossa+ei+ole+ollut+mitään+ongelmia,+mitä+nyt+kerran+vuodessa+laitetaan+lappua+lattiaan+kemppiliimalla.+Olen+kyllä+säästänyt+pitkän+pennin+työmatkaajoissa+ja+aiemmin+pystyin+hyvin+ylläpitämään+sitä+ihan+jopa+opiskeliabudjetilla.