pääskyvuoren_jere

pääskyvuoren_jere profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Nuori sinkkumies Turusta :)

Mulla on käytössä mun faijan entinen Toyota Carina E joka tuntuu kulkevan maailmanloppuun asti.

Opiskelin logistiikka alaa ja olen tehnyt hommia maansiirtokoneen käyttäjänä.

Vapaa-ajalla pelaan Call of Dutya, juon bisseä kaverien kanssa, käyn salilla tekemässä penkkiä ja haukkaria, käyn faijan kanssa kalastamassa jne. jne.

Ajattelin että Suomi24:n sinkut-palsta olis hyvä väylä löytää muija ;)

Snäpin, wapin, kikin ja ig:n saa kysymällä :)))))))))))))

Liittynyt 7v sitten
5 aloitusta · 44 kommenttia
Ai katos vaan jätkä elää kuin mikäkin kanadalainen. 🙂🙂🙂 Ite en tykkää pössytellä, sillä mä olen monesti kaveriporukan kuskina. Mulla kun on E mallin Carina millä on ajettu jo yli puoli miljoonaa kilsaa. Kylä meinaan on luotettava auto kuhan jakohihnan ja jotain kuluvia osia kuten jarrupaloja vaihtaa.
Oon+ollut+jo+vuoden+päivät+töissä+Pääskyvuoren+Maan+Siirto+Virmassa+jonka+omistaa+faijani+serkku.+Tykkään+kyllä+tästä+duunista+😊+Välillä+käytän+kaivinkonetta,+pyöräkuormaajaa+yms.+työkoneita+kaivuu+hommissa+ja+salaojituksissa,+joskus+kuskaan+tarvikkeita+työmaa+alueelle+autolla+jne.Ja+meillä+on+duunissa+tosi+hyvä+työ+ilmapiiri+ja+rento+pomo.+Varmaan+osatekijänä+on+se+että+hänen+ei+tarvii+kiskoa+viimeisiä+hiuksia+päästään+sen+takia+että+työt+seisoisi+autojen+takia.+Meillä+on+töissä+meinaan+vallan+Hiaceja+ja+Hiluxeja+eikä+koskaan+ole+niiden+kanssa+ollut+ongelmia.+Jotkut+vähän+vanhemmat+työ+kaverit+on+kertoneet+että+vanhimmat+Hiacet+on+jostain+vuosituhannen+vaihteen+tienoilta,+taulussa+puoli+miljoonaa+kilsaa+eikä+näiden+äijien+aikana+ole+kuulemma+tehty+muuta+kuin+vaihdettu+jakohihna+ja+jotain+lamppujen+polttimoita+sun+muuta+pientä.Ja+varsinkin+tälleen+kesä+aikaan+iltavuorot+on+tosi+jees+kun+iltaisin+on+valoisaa+ja+norttitaukojen+yhteydessä+juodaan+porukalla+pirkkakaljaa+ja+jauhetaan+pskaa+😊