2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Se on sitten kevät
Se on sitten kevät! Hoitokoiran kanssa sen oikein huomaa, kun koiralla on paljon tutkittavaa. Mitä lumen alta paljastuu6229Vuokralaisena helppoa
Hyvää huomenta palstaporukat. Nyt on vihdoin ihkaoikea talvi. Jes! Vuokralaisena asumisen helppous on rautaa. Lumet aur76229Saako apteekista lääkkeen
Katselin Kanta.fi reseptejä, missä on jäljellä vielä lääkettä. On resepti missä on lääkettä hakematta ja voimassaoleva.26225Vanha valokuva
" Suurentakaa perheenne. Välineet saatte meiltä" Tämä vanha mainos tuli mieleeni kun kävin Tuntikuvassa. Löysin veljeni2224Mäkihyppääjä Matti Nykänen on kuollut
Maailman paras mäkihyppääjä on liitänyt pois. Hän nukkui ikiuneen kotonaan. Osanottoni107215Näin elää eläkeläinen Suomessa
Postista tulo vero-kela-keva-ilmarinen päätöksiä. Veroprosenttini on alle 20 % Työeläkkeeni on surkean pieni. Ei kehtoo58213Outo jalkahoitaja
Sain synttärilahjaa lahjakortin jalkahoitajalle. Soitin hänelle tilatakseni ajan. Hän vastasi sanoen, että soitan hetken27207Kotirokotus
Jotkut ihmettelevät, miksi porukat eivät ota koronarokotusta. Itselläni ja monella muulla on ollut ongelma lähteä rokotu10207Hyvin pyyhkii
Olen tässä viestitellyt ja jutellut ihmisten kanssa. Yksi tyyppi lähtee pariksi viikoksi Espanjan lämpöön. Toinen sai uu24205Suvakki ilmassa
Taannoin viherpipertäjä Aino Pennanen yritti estää koneen lähdön seisomalla paikallaan. Hän näki poliisiautoja ja poliis8203Minäkö vanha
Jokin aika sitten tajusin, että olen jo vanhus tai ainakin vanha. 66-vuotiaana kuulun geriatrian piiriin. Voi jessus. A78202Muistolehtoon kukka
Tänään on muistopäivä. Veimme yhdessä hoitokoiran kanssa kukan muistolehtoon Edesmenneen mieheni syntymäpäivä. Syntyi vu5202Vanhus kuolleena yli kuukauden kotonaan
Uutiset Kotimaa Eilen klo 20:55 " Ikäihminen lojui viikkokaupalla kuolleena kodissaan Oulussa. Kukaan ei huomannut viikk27199Joulukyläpaikkoja
Onpa mukava tulla ulkoa, pimeästä, sateisesta tänne palvelutaloon. Omaiseni lepäilee rauhallisena sängyssään lounaan j40197Yksinelävä reissuun
Hyvää huomenta täältä Länsi-Suomesta. Pakkasta on yli kymmenen astetta, mutta ei hätää. Olen lämpimässä kodissani ja juo75187Satasote 01.01.2023
Nyt se on sitten totta. Ensivuoden alusta alkaa vihdoin se soteuudistus. Siitä on puhuttu ja kirjoitettu ties' kuinka k12184Tuntematon virus
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl korona tulloo peräs26183Elokuussa joulukinkku
Saan veropalautusta, joka tulee elokuussa maksuun. Ihan älytöntä. Pitääkö elokuussa ostaa jo joulutarpeet? Onneksi mu69179Kadonnut nuori nainen
Olen seurannut nuoren naisen katoamista. Häntä alettiin kaipaamaan kesäkuussa, hätähuutona," Missä olet"? "Palaa kotiin33178- 4178