2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Sit o iha hik
Millai perskiles näoän ikkään pääs käymää. Lähin turrukkatta kusettaa, kun äkkäsin tienposkesa kirkkauden. Ol meinaa isk6242Vuokralaisena helppoa
Hyvää huomenta palstaporukat. Nyt on vihdoin ihkaoikea talvi. Jes! Vuokralaisena asumisen helppous on rautaa. Lumet aur76241Se on sitten kevät
Se on sitten kevät! Hoitokoiran kanssa sen oikein huomaa, kun koiralla on paljon tutkittavaa. Mitä lumen alta paljastuu6239Mäkihyppääjä Matti Nykänen on kuollut
Maailman paras mäkihyppääjä on liitänyt pois. Hän nukkui ikiuneen kotonaan. Osanottoni107236Saako apteekista lääkkeen
Katselin Kanta.fi reseptejä, missä on jäljellä vielä lääkettä. On resepti missä on lääkettä hakematta ja voimassaoleva.26233Vanha valokuva
" Suurentakaa perheenne. Välineet saatte meiltä" Tämä vanha mainos tuli mieleeni kun kävin Tuntikuvassa. Löysin veljeni2232Kotirokotus
Jotkut ihmettelevät, miksi porukat eivät ota koronarokotusta. Itselläni ja monella muulla on ollut ongelma lähteä rokotu10229Näin elää eläkeläinen Suomessa
Postista tulo vero-kela-keva-ilmarinen päätöksiä. Veroprosenttini on alle 20 % Työeläkkeeni on surkean pieni. Ei kehtoo58227Minäkö vanha
Jokin aika sitten tajusin, että olen jo vanhus tai ainakin vanha. 66-vuotiaana kuulun geriatrian piiriin. Voi jessus. A78222Hyvin pyyhkii
Olen tässä viestitellyt ja jutellut ihmisten kanssa. Yksi tyyppi lähtee pariksi viikoksi Espanjan lämpöön. Toinen sai uu24218Elokuussa joulukinkku
Saan veropalautusta, joka tulee elokuussa maksuun. Ihan älytöntä. Pitääkö elokuussa ostaa jo joulutarpeet? Onneksi mu69215Vanhus kuolleena yli kuukauden kotonaan
Uutiset Kotimaa Eilen klo 20:55 " Ikäihminen lojui viikkokaupalla kuolleena kodissaan Oulussa. Kukaan ei huomannut viikk27212Yksinelävä reissuun
Hyvää huomenta täältä Länsi-Suomesta. Pakkasta on yli kymmenen astetta, mutta ei hätää. Olen lämpimässä kodissani ja juo75209Hankala ja äksy
Anonyymi 2023-04-28 20:31:18 " Kokeile tota leskee. Se vaikuttaa ehkä äkikseltään hankalalta ja äksyltä, mutta se voi0209Suvakki ilmassa
Taannoin viherpipertäjä Aino Pennanen yritti estää koneen lähdön seisomalla paikallaan. Hän näki poliisiautoja ja poliis8207Muistolehtoon kukka
Tänään on muistopäivä. Veimme yhdessä hoitokoiran kanssa kukan muistolehtoon Edesmenneen mieheni syntymäpäivä. Syntyi vu5207Raittiusapostoli iskee
Olen viiden vuoden aikana kirjoitellut ja lukenut tätä 60 plus palstaa. Kertonut alkoholismistani ja raitistumisestani37204Osku koira
Ihana Osku koira. Toivottavasti ei pureskele arvokkaita linnan huonekaluja palasiksi.28204Joulukyläpaikkoja
Onpa mukava tulla ulkoa, pimeästä, sateisesta tänne palvelutaloon. Omaiseni lepäilee rauhallisena sängyssään lounaan j40202- 4201