2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Krassin kukka
Huomenta palstalaiset. On melkoinen sumu, että ei tuulimyllyjäkään näy kaffeta juodessa. Nyt on minun onnenpäivä. Juon t656Porilaisten marssi
Pojat, kansan urhokkaan, mi Puolan, Lützin, Leipzigin ja Narvan mailla vertaan vuoti, viel' on Suomi voimissaan, voi vai255Rahalla saa ja hevosella pääsee
Korona-aikaan on vedottu ihmisiin, että autettaisiin vanhuksia kauppa-asioilla ja apteekkikäynneillä. Minulla ei ole aik5455- 155
Se on sitten talvi
Se on sitten oikein talvi kun lunta sataa reippaanpuoleisesti. Lapset ja koirat tykkää. Mutta aikuiset ovat ihan helis1054Ihana juhannus
Muistoja tulvii mieleeni ihanasta juhannuksesta. Maistraattiin mentiin polkupyörillä. Ja sanoimme tahdon. Elämäni mies.1554Uutta virusta pukkaa maahamme
No niin. Voi luoja Nyt on sitten uudet koronavariaatiot saapuneet Suomeen. Isosta-Britanniasta ja Afrikasta. Ei tiedä e1954- 653
Se on sitten heinäkuu
Hienosti alkoi heinäkuu. Leskeneläke retkotti tilillä ja ei muuta kuin törsäämään. Uhkaavat mokomat lopettaa koko etuude2251Mitään kadu en
Irina Milanin hieno tulkinta Piaffista. Olisikohan elämääni yhtäläisyyksiä. https://youtu.be/VHSgFZp4a0E751Nyt se loppui
Meinaan Nordean pahviläpysköiden käyttö. Ei muuta kuin tunnuslukulaite käyttöön. Ja hyvä näkö ja hemmetin pitkien nume751Hyvää huomenta
Oikein hyvää huomenta palstalaiset. Päästiin vihdoinkin noista arkipyhistä ja päästään normaaliin järjestykseen. Ja nyhä3951Kiinalainen Hevonen
Minäpä olen kiinalaisessa horoskoopissa Hevonen. Tämä on paljon parempi kun se toinen. Hevosen vuonna syntyneet ihmiset750Köyhännaisen maski
Käväisin keskustassa. Ilmaisten maskien jako oli alkanut. Olin menossa palvelukotiin ja kysyin että, kenelle niitä jaet2049Vieras mies rimpautti
Hyvää huomenta. "Kuka on poissa näin kauniina päivänä", kysyi kirjanpidonmaikka kauppiksessa tuntinsa alussa, joskus 501148- 147
Hyvää huomenta palstalaiset
Hyvää huomena täältä lännestä. Istuin kuumassa bussissa maanantaina Oli alkanut asfalttityöt. Siinä sitten odotettiin, k247Voihan korona minkäs teit.
Onpa itselläni outo ja ristiriitainen tilanne ja tunne. Korona on päivän sana ja koko maailma on sekaisin tämän tappaja746Nikkien kuvat
Nyt näkyy tuollainen ilmiö, että joku sekopää katselee kirjoittajan kuvaa ja pistää irstasta tekstiä nikille. Tosi törk045Älyvapaa missi
No voi hyvät hyssykät tuotakin yhtä fittnesmissiä. Valittu myös miss Helsingiksi. Eikö hänelle mikään riitä? Lahjaksi045