2lesken
![]()
2Lesken
Aloituksia
467
Kommenttia
6303
Nyt se loppui
Meinaan Nordean pahviläpysköiden käyttö. Ei muuta kuin tunnuslukulaite käyttöön. Ja hyvä näkö ja hemmetin pitkien nume748Ongelmia pukkaa
Hyvää huomenta palstalaiset. Karmea ilma iski tänne länteen. Räntäsadetta sataa vaakasuoraan. Jaa, hoitokoiran inhokkike1248- 648
Matti Mattsson Tokiossa
Hurraa uimari. Loistava suoritus Matti Mattsson https://youtu.be/GhdKm0U3lVc547Ylös ulos ja lenkille.
Oikein hyvää huomenta palstalaiset. Olen tullut aikaisella koulubussilla keskustaan. Sivumennen sanoen bussi oli täynnä747Paljo kello o
Kysäisin yhtenä päivänä eräältä mieheltä "paljo kello o" Mies vastasi "150 ekee" Mitäh? Olin sanaton ainakin 10 sekuntia247Se on sitten heinäkuu
Hienosti alkoi heinäkuu. Leskeneläke retkotti tilillä ja ei muuta kuin törsäämään. Uhkaavat mokomat lopettaa koko etuude2246Hyvää huomenta
Oikein hyvää huomenta palstalaiset. Päästiin vihdoinkin noista arkipyhistä ja päästään normaaliin järjestykseen. Ja nyhä3946Vieras mies rimpautti
Hyvää huomenta. "Kuka on poissa näin kauniina päivänä", kysyi kirjanpidonmaikka kauppiksessa tuntinsa alussa, joskus 501145Mitään kadu en
Irina Milanin hieno tulkinta Piaffista. Olisikohan elämääni yhtäläisyyksiä. https://youtu.be/VHSgFZp4a0E745Köyhännaisen maski
Käväisin keskustassa. Ilmaisten maskien jako oli alkanut. Olin menossa palvelukotiin ja kysyin että, kenelle niitä jaet2045Kiinalainen Hevonen
Minäpä olen kiinalaisessa horoskoopissa Hevonen. Tämä on paljon parempi kun se toinen. Hevosen vuonna syntyneet ihmiset744Krassin kukka
Huomenta palstalaiset. On melkoinen sumu, että ei tuulimyllyjäkään näy kaffeta juodessa. Nyt on minun onnenpäivä. Juon t642Nikkien kuvat
Nyt näkyy tuollainen ilmiö, että joku sekopää katselee kirjoittajan kuvaa ja pistää irstasta tekstiä nikille. Tosi törk041Voihan korona minkäs teit.
Onpa itselläni outo ja ristiriitainen tilanne ja tunne. Korona on päivän sana ja koko maailma on sekaisin tämän tappaja741- 141
Hyvää huomenta palstalaiset
Hyvää huomena täältä lännestä. Istuin kuumassa bussissa maanantaina Oli alkanut asfalttityöt. Siinä sitten odotettiin, k241Elämän kiertokulkua
Nautin kahvista eilen aamulla kuuden aikaan. Katselin ulos kaunista maisemaa. Iso peltoaukea ja taivaanrannalla pyöriv240Porilaisten marssi
Pojat, kansan urhokkaan, mi Puolan, Lützin, Leipzigin ja Narvan mailla vertaan vuoti, viel' on Suomi voimissaan, voi vai240Pääministerimme puhe pysäytti
Nyt se vasta oikeastaan iski sisimpään ja tietoisuuteen. Meinaan tuota koronavirusta ja kaikkea siihen liittyvää. Kun me6240