- En oo kyllä suutelusta koskaan lauennut, mutta kyllä seksiin mun mielestäni suutelu kuuluu.
- En tiedä pitääkö, mut itse ainakin pesen kun mulla tulee tulemisen jälkeen yleensä pissahatä. Ja pissaamisen jälkeen kuitenkin aina pesen.
- Sitä sanotaan sissijuustoksi.
- Mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat, sano.
- Sit mun kaluni ei tuntuis miltään :(
- Jotkut tykkää omanikäisistä.
- Ei kai sekään nyt niin kamalaa ole jos ekalla kerralla tulee nopeasti, kunhan halu ja mielenkiinto riittää sen jälkeen vähintään toiseen kertaan.
- Ei kai sun iässäsi vielä mitään ongelmia pitäisi olla useampaankin kertaan tulossa. Ei mulla ainakaan ole (50v). Vai onko vika pirkossa?
- En ymmärrä millä alapäätäsi ajelet jos se menee verille.
- Aika usein on jotain pepussa. Mikään extremetyttö en ole, vaan mulla on aika maltillisen kokoisia leluja.
- "kuten nykyäänkin ruotsin kielessä"
Kyllä ruotsissa haukutaan etenkin feministejä fittaneiksi. - Juu. Mun isältäni, Jormalta, poistettaisi etunimikin.
- Mua kyllä innostais tuollainen. Alue on vain vähän etäällä.
Itse olen Länsi-Uudeltamaalta. - No niin, nikki on naisen niminen kun tyttöilen. Halian siis olla Kajsa jollekin miehelle.
Vanha sanahan tuo fittan on, mutta ei kovin kaunis nykysuomessa. Etenkään kun sen merkitys on pahasti muuttunut.
https://m.youtube.com/watch?v=mHdHu5FZTJU - Niinno, sama aloitus ties monennettako kertaa.
Minä olen saunassa ilman silmälaseja, enkä muutenkaan kroppia tsekkaa siellä. Saunassa joko nautitaan tai sit jutellaan.
En tiiä mistä maasta on, jos saunassa tiirailee muiden varustuksia tai kroppaa.
Muutenhan mulla aina kääntyy pää jos näen seksikkään naisen. (seksikkäitä miehiähän ei ole olemassakaan. Vaikka haluankin kalua.) - Miesten saunassa ei vertailla tissejä. Sekasaunassa en tietenkään voi olla tissejä huomaamatta (mies kun olen), mutta naama on aina tärkein.
"Lähes poikkeuksetta naisen sukupuolielimet ovat huikean kauniit. Siinä ei naisen ja naisen ero voi olla merkittävä. '
On ne niin monenlaisia, mutta aina yhtä seksikkäitä.
Kuten on rinnatkin. En voi sanoa tykkäänkö isoista vai pienistä. Kaikki on omallatavalla seksikkäitä jos diggaan gimmasta. Mista riippitissitkin on seksikkäät.
Musta "vittu" on aika ruma sana. Itse käytän muita sanoja. - Minen tiedä miten ihan poikien kanssa olisin. Tietysti haluan jotain peppuun ja suuhun, mut en kiihotu miesvartalosta. Kalusta ja spermasta kyllä.
Nyt ei ole tyttöystävää, mut mikä olis ihanampaa, kuin nuolla hänet puhtaaksi muiden spermasta? - Ite olen saunassa ilman silmälaseja, joten vähän paha tiirailla muita.
- Mikä sinä olet sanomaan, mikä kuuluu minnekin?
- Musta on kiva että makuja on monenlaisia. Itse tykkään eniten täysin posliineista, mutta mun mielestäni makuja saa olla muitakin.
Ainoastaan aitojen punapäiden karvoituksesta tykkään, se kun on usein niin nättiä hentoa ihanaa. Oon kyllä muutenkin heikkona aitoihin punapäänaisiin.