Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Ei mene yhtään. Tällainenko on Suomen toiseksi suuren puolueen meno ja ajatus.
    Unohtakaa Purra ja ja olkaa samaa mieltä kuin ennenkin, Purran ja koko persujen lento jäi lyhyeksi.
  2. Pian venäjä pyytää Eu:lta apua että possuilla on mitä syödä.
  3. Ei se loppunutkaan, pien huili vaan. Nyt söi taas toissapäivänä mutta muuten homma jatkuu kuin ennenkin. Tänään istuin sängyn reunalla niin se hyppäsi selkääni mitä se ei vielä koskaan ole tehnyt.
    Annoin kyytiä kyllä ja uskon että se muistaa mutta kumpi on vahvempi, vietti tai käsky ettei hypitä mun selkään.

Tilaan maanataina ajan lekuriin mutta jos vaihtoehdot ovat implantti tai leikkaus ja niiden vaikutus (siis imblantin) on kokeiltu niin ei sekään houkuttele.
    Nyt se arkuus mmikä sillä oli tulisi moninkertaisesti takaisin. Ainakin viimeksi kävi niin ja vaan odotin millon se hemmetin 6 kk tulee täyteen että koirasta tulee taas normaali.
    Sen jälkeen ollaan eletty tähän asti normaalisti ja joskus olen huomannut sen enemmän kiinnostuneen esim. hajuista ja pelko että koira taas sekoaa on käunyt mielessä mutta niin ei ole käynyt,

Aikoinaan kun vanha sakuni 12 v rupesi tiputtelemaan verta soitin pieneläinklinikkalle
    ja kävimme siellä ja koira sai yhden pistoksen. Se oli joku hormoonipistos ja ongelma loppui siihen. Sen eliaikana se ei enää uusiutunut.
    Olen kysynyt monesta paikkaa että leikkaus tai imblantti ovat sama asia. Eli imblantilla voi nähdä millaiseksi koira tulee kun se on leikattu mm.

Nähty on. En tiedä mitä voin tehdä. Eikä nyt ole sellaista hormoonipiikkiä joka auttaisi koiraa kuukauden eteenpäin.

Jos olisin nuori jaksaisin mitä vaan niin kuin olen jaksanutkin. Ikä (69) ja sen mukanaan tuomat sairaudet ottavat osansa niin että jaksaminen on välillä vähissä.
    Täytyi olla omaa pihaa kun se nyt korvaa syömisiään veden juonnilla ja käytän sitä nyt ulkona 4 kertaa päivässä entisen kolmen asemasta. Olisi helppo päästää se vaan pissalle pihalle.
    Tänäänkin ollaan kävelty 2 tuntia ja hyväähän se tekee minullekin mutta välillä tuntuu että ei vaan jaksa.
    Eikö kukaan tiedä mitään vinkkiä muita kuin em. asiat.