Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+kuulema+kaljaa+kyytipojaksi.
22.09.2021 22:43
Niin+ei+se+synnyinpaikka+ole+kuosissaan+enää.+Ei+tuoksu+kesäisin+vaniljajäätelö+niin+kuin+aina+mielestäni+teki.
Ei+tee+maaseutu+onnellisia+ihmisiä,+minut+se+teki+ja+tekisi.+
Siellä+ei+vaan+ole+enää+ketään,+kaikki+sukulaiset+löytyy+hautuumaalta.
Kun+olen+salaa+ajatellut+itsekseni+että+joskus+kyllä+muutan+sinne+niin+en+tee+sitä+enää.
Täytyy+vain+ymmärtää+että+samat+ongelmat+ovat+siellä+kuin+täällä+pääkaupungissakin.++Eli+ei+vaihtamalla+parane.+Täällä+niitä+on+tietty+enemmän+kuin+siellä+mutta+onhan+täällä+lääniäkin/asukkaita+enemmän.++Voi+surku-olen+elänyt+siinä+uskossa+että+siellä+se+ei+olisi+ongelma.
22.09.2021 22:42
Siis+kysytkö+oikeasti+että+mikä+ero+on+viinan+juonnilla+ja+huumeilla.+Yksi+vissi+ero+on.+Viinanjuonti+on+laillista,+huumeet+eivät.+
Toinenkin+huomattava+ero+on+se+että+jos+samassa+rapussa+juodaan+jossain+viinaa+niin+haju+ei+tule+meille+sisään.+Toisin+on+huumeiden+kanssa.+Paska+makea+lemu+leijailee+rapussa+kuin+myös+aiemmin+tuli+meille+kotiin.+Asiasta+huomautettiin,+nyt+haisee+enää+vain+rapussa.
Että+kyllä+eroa+on.+Heikot+sortuu+mieron+tiellä,+näinhän+tuo+lienee.
22.09.2021 22:28
Niin+ei+heidänkään+tapauksessa+ollut+armoa+uhrille+ei+pätkän+vertaa.+Paskamainen+tulevaisuus+odottaa+joka+tapauksessa.+Tätä+kansa+ei+unohda+eikä+saakaan+unohtaa.
08.09.2021 15:14
Joo+nähtäväksi+jää+ensin+nämä+ensi+askeleet-+ja+firma+missä+oli+töissä+voisi+pikku+hiljaa+laskeskelemaan++++imagotappiotaan+jos+sellaista+on+syntynyt.++
No+ainakin+karu+poliisin+putka+voisi+hieman+rauhoittaa.+Siellä+on+sinät,+bunkka+ja+sillä+siisti.+Itse+en+ole+saanut++kunniaa+vierailla+ko.+paikassa+mutta+siellä+ei+oikein+mitään+synny+tulevaisuutta+ajatellen.+
Se+on+semmosta.+Kyllä+Tytillekin+kuri+löytyy+jahka+tutkimus+on+ohi.
01.09.2021 22:38
Mitähän+tuossa+olisi+tehtävissä.+Mutta+kuka+tai+ketkä?+Ja+aina+ne+todisteet.Pitäisi+alkaa+vaikka+vanhemmista.
01.09.2021 22:28
Tuntuu+oudolta+että+koira+ei+tulisi+uuden+lapsen+kanssa+toimeen.+Yleensä+perheessä+uusi+lapsi+on+yhtä+kuin+vauva.
Me+toimme+toisen+palsen+eli+vauvan+kotiimme+kun+koiramme+oli+noin+4+vuotias.+Ei+mitään+ongelmia.+Yöllä+kun+syötin+ja+vaihdoin+kuiviin+niin+koira+istui+vieressä+ja+katseli.
Ensimmäinen+vieraamme+oli+äitini+joka+tuli+vauvaa+katsomaan.+Silloin+vauva+oli+olohuoneen+sohvalla.+Koira+meni+sohvan+ja+sohvapöydän+väliin+ja+näytti+äidille+hapaita+ja+murisi.
Eli+koira+suojeli+lasta.+
Koira+otettiin+sivuun+ja+sa+sanoin+sille+että+ei+haittaa,+äiti+pääsi+vauvan+luo+ja+minä+rapsuttelin+koiraa.
Siihen+loppui+vauvan+vahtiminen+kotioloissa.
Minulla+oli+ollut+hoitolapsia+jo+aiemmin+ja+koira+oli+tottunut+pieniin+lapsiin.+
Ei+koskaan+ollut+sakumme+ja+lasten+välillä+pienintäkään+ristiriitaa.+Lapsilla+oli+kuitenkn+sääntö+että+kun+koira+nukkuu+omalla+paikallaan,+sen+pitää+saada+olla+rauhassa.
28.08.2021 23:16
No+minkä+näköinen+olet+itse+aamulla+herätessäsi?++Ei+nyt+ollut+tarkoituskaan+näyttää+muuta+kuin+mitä+se+on.+Ehdota+itseäsi+Veitolan+tilalle.++On+aidompaa+katsoa+aamukuvaa+oikeasti+Veitolasta+heränneenä+kuin+että+pitäisi+kammata+ja+paklata++itsensä+ennen+ekaa+kuvaa.+
Nyt+on+Veitola+aidoimmillaan+niin+kuin+me+kaikki+juuri+herätessämme.+Hyvä+Veitola.
28.08.2021 22:17
No+mutta+ei+ulkonäön+arvosteleminen+kuulu+edes+hyviin+tapoihin.+Yksi+tykkää+äidistä+ja+toinen+tyttärestä.+Ei+kenenkään+ulkonäköä+saa+arvostella.
Saagin+muutenkin+niin+huishapeli+että+sen+uskottavuus+on+0.+Pysyköön+siellä+virossa+ja+pitäköön+mielipiteensä+itsellään.+
Jos+hän+on+kaunis?+niin+Veitola+on+fiksu.
28.08.2021 22:10
Kyllä+täysin+oikein.+Joku+laki+se+tälle+ylimieliselle,+asian+ymmärrystä+vaille+ja+siten+tyhmälle+pomolle+on+ainoa+oikea+ratkaisu.
Leikkii+jotain+kirjoineen+ja+päivineen.+Lieköhän+ajatustakaan+uhrannut+itse+asialle.
Luoja+meitä+varjelkoon+näistä+pomoista+vaikka+saattoi+kyllä+läheisilleen+olla+hyväkin+sellainen.+
Oikeus+tapahtukoon+ja+viikari+pannaan+asemaan+mihin+hän+oikeasti+pystyy+ja+missä+hän+ei+rasita+veronmaksajien+eikä+kenenkään++muun+kuin+omia+varojaan.
28.08.2021 21:47
Niin+ja+unohtui+tuo+rikollisuus.+Jo+nyt+tappelevat+ja+puukottavat+meikäläisten+tapaan++eri+ryhminä.+
Poliiseille+lisää+vakansseja,+he+eivät+muuten+pärjää.
18.08.2021 23:19
Joo+niin+justiins+ja+tsemppiä+suomalaisille+veronmaksajille.
18.08.2021 23:16
No+sinne+Henrikssonille+sitten+nämä+tulijat.+Se+on+kiva+de+että+tala+svenska+sitten.
18.08.2021 22:57
Se+on+vaan+niin+että+kyllä+meillä+majoitetaan,+syötetään+ja+juotetaan+ja+asunnotin+järjestetään.
Aluksi+kaikki+on+tässä+mutta+entäs+se+yhteiskuntaan+sopeuttaminen?+
Ei+tule+olemaan+helppoa.+Kaikki+psykologit+ja+psykiatrit+käyttöön,+samoin+kaikki+maamme+tulkit.
Tämähän+ei+ole+vielä+mitään,+tämä+on+se+kohta+jossa+ko.+maahanmuuttajan+täytyisi++itsekin+havaita+ja+ymmärtää+että+nyt+pitäisi+jotain+oppiakin.+Ainaskin+ensin+kieli.
Eli+ei+hän+ole+töitä+hakemassa+3-5+vuoden+ajalla,+hyvä+jos+edes+kymmenen.
Kontrasti+heidän+omaan+ympäristöönsä+ja+maansa+lakeihin+ja+kaikkiin+asioihin+on+niin+suuri+verrattuna+maamme+omiin+että+itseäkin+jo+pyörryttää+ajatella+koko+hommaa.
Kyseessä+on+ovat+valmiiksi+rikkonaiset+ihmiset+ja+meidän+yhteiskuntamme+sen+sitte+liimaa+ja+leikkaa+kasaan.+
Onneksi+olen+itse+sen+ikäinen+että+tuskin+kuulen+heidän+hommistaan+tässä+yhteiskunnassa+omana+aikanani+enää+mitään.++Mutta+jälkipolville+tsemppiä.
18.08.2021 22:45
Ikävä+kyllä+minusta+tuntuu+samalta.+Menetettyjä+sieluja+ovat+kyllä.
Itse+olen+miettinyt+kahden+pojan+äitinä+että+lapseni+eivät+olisi+kyenneet+moiseen+raakuuteen.
Toinen+heistä+on+jo+kuollut+mutta+vanhempi+viettää+normaalia+elämää.
Ei+heistä+olisi+kummastakaan+ollut+tuohon,+ei+ennen+eikä++nyt.
18.08.2021 22:28
Lienee+joku+"+varovaisuusperiaate",+jos+sittenkin+selvät+murhat+olisi+huuhaata.+Eivät+olleet.
18.08.2021 22:22
Olisi+kiva+kuulla+perustelut.+Miksi+ei,+varsinkin+jos+kyseessä+on+aito+sairaanhoitaja.
18.08.2021 22:20
Tuo+työ+oli+ennen+vanhaan+paras+lääke+surun+unohtamiseen.+Totta+tänäkin+päivänä,
14.08.2021 21:37
Joo+siitä+on+vaikea+valita+kun+on+niin+paljon.
14.08.2021 21:35
Laittakaa+lisää+omianne,+niitä+on+hauska+verrata+niihin+mitä+itse+tiedän+tiedän-
14.08.2021 21:20
27 / 81