Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Kyllä+näin+on.+Ruotsi-juttu+on+törkeä+jos+pitää+paikkansa.+vaikea+vaan+uskoa.+Edelliseen+viitaten+kyllä+valtio+hyötyy+siitä+vanhuksesta+joka+kuolee.+Eläkkeet+voivat+olla+liittojen+maksamia+mutta+myös+kunta/valtio+maksaa+osan+eläkkeistä.+Lääkkeistä+Kela+korvaa+osan+joka+menee+sekin+valtion+piikkiin.+Sairaalapaikat+yleisissä+sairaaloissa+maksavat+paljon+mutta+potilaan+itsensä+ei+tarvitse+kustantaa+itse+kuin+muto-osa+siitä.Eli+kyllä+sairas+ihminen+rasittaa+enemmän+tai+vähemmän+valtion/kunnan+varoja.+Tähän+asti+tämä+on+ollut+itsestäänselvyys.+Ja+pitääkin+olla.Saamme+olla+kiitollisia+Suomelle+näistä+hyvistä+järjestelyistä,+oli+sitten+koronaa+tai+ei.+Minä+ainakin+olen.
  2. Joo+tuskin+monikaan+uuden+koiran+hankkiessaan+ajattelee+korvaavansa+vanhan.+Siinä+mielessä+tavallaan+että+haluat+uuden+koiran+lenkkikaveriksi+tai+miksi+kaveriksi+sitten+ikinä.+Jokainen+tietää+että+kaikilla+koirilla+on+oma+persoonansa+niin+että+vaikka+olisivat+samaa+rotua,+löydät+ehkä+summittaisesti+samoja+piirteitä+mutta+luonne+todennäköisesti+on+erilainen.+Onnea+teille+matkaan+ja+oikein+hyvää+kesää!!!!!