Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Tämän vuoden ensimmäinen kiinnittynyt punkki

No niin, nyt se alkoi. Koirallani punkki kaulassa ja vasta huhtikuun puoliväli. Ei muuta kuin apteekkiin ostamaan liuos
    Yleistä koirista
    10
    42
  2. Nurinnarin

Miksi viestit ylipäänsä ovat vanhemmasta alkaen ja tuoreemmat pitkän selauksen jälkeen. Jo on vaikeaksi tämäkin tehty.
    Yleistä koirista
    0
    41
  3. Ruokasooda pesuaineena

Vanha kikka kuulema. Ilallalla nukkumaan mennessäni tuli mieleen että ikkunat täytyisi taas pestä. En tiedä mistä mielee
    Koti ja rakentaminen
    0
    40
  4. Koronarokotus Helsingissä

Koronarokotus Helsingissä on järjestetty enemmän kuin mallikkaasti. Mieheni käynyt kerran, samoin minä. En ole keltään
    Paikkakunnat
    4
    39
  5. Nuorille ihmisille

Voitteko mitenkään ottaa huomioon meidät vanhat ihmiset tässä koronahommassa. Me olemme äitejä ja isiä mutta nyt mummo
    Nuoret
    17
    38
  6. Trumppi ja hänen aattesa

Luojalle kiitos siitä että meillä täällä Suomessa ei koskaan ole ollutkaan ehdolla hänenlaistaan ihmistä presidentiksi
    Yhteiskunta
    10
    38
  7. Ihminen joka on

äkkipikainen, ei voi arvostella lainkaan, masentunut, manipuloiva (myös sukulaiset) , valehtelee pääsääntöisesti, pitää
    3
    38
  8. No nyt lapsetkin kuolevat koronaan

Olisi kyllä Marinan tarvetta tarkistaa kannanottojaan koronan suhteen ja olisi aika nyt kuitenkin yrittää jotain. Yhtei
    Yhteiskunta
    2
    37
  9. Koirien trimmaushinta tänäpäivänä

Luin tuolta vanhoja viestejä jossa esi. koiran trimmaus "ei maksanut vähempää" kuin 30-, En tiedä mitä muualla suomessa
    Yleistä koirista
    0
    36
  10. Laajasalon kähäräpää

Jumalauta, vanha yrjö syyllistynyt vaikka mihin. Mitä jotkut nuoret tuossa hyypiössä näkivät. Tietty on voinut olla hyvä
    Laki ja rikos
    0
    36
  11. Koiran nuolaisu jne.

Miten selitätte sen että yksikään nuolaisu ei ole tehnyt tuhojaan. Olen saanut niitä tuhansia ja taas tuhansia. Koiria e
    Yleistä koirista
    25
    36
  12. Koirani kertoo paljon

Jopa kengät aamulla mitkä laitan jalkaan. Se istuu ja odottaa ja jos olen liian hidas mielestään niin tökkii kuonollaan
    Eläimet kertovat
    0
    35
  13. Kyllä menee persiilleen

Tämä elo tässä maailmassa. En puhu paskasta taksilaista enkä koiraveroista kun niitä ei ole. Puhun ihmisen olennaisesta
    Yhteiskunta
    0
    35
  14. Koirien trimmaus

Ajatelin vähän päivittää kun tuolla aiemmin koiranomistaja kertoi pöyristyneenä koiransa trimmauksesta (kokkeri) joka o
    Lemmikit
    0
    34
  15. Suomen pitää huolta

Omistaan muttei niin että ulkomailta rahdataan sieltä tulevia suomalaisia lainkaan mitään valvontaa. Joka ikinen ulkomai
    Yhteiskunta
    0
    31
  16. Mökkeily sun muut

Eiköhän pian jo kohta olisi nähtävissä Uudenmaan vapautuksen jälkeinen tilanne. Mökkiläiset pääsivät mökilleen jne. -S
    Yhteiskunta
    0
    30
  17. No nyt susi nähty meilläkin

Susi Helsingin alueella ja nyt siirtynyt Espooseen. Tämä vähän erikoisempi uutinen tänne etelään kun ei ole ollut muuta
    Uusimaa
    0
    29
  18. Helliikö helle lemmikit pilalle

Itse olen sitä mieltä että tämä ns. lämpösumpppu olisi saanut olla tulematta. Lämmin on kiva mutta tämä on hiukka liikaa
    Lemmikit
    1
    28
  19. Helle hellii vai tappaa

Ehkä ensin helli mutta nyt on keinot vähissä. Asun Helsingissä ja tätä on riittänyt koko viikon. Kolme ekaa päivää riitt
    Terveys
    5
    28
  20. Ja tämä kauppojen tyhjentäminen

Oletteko päästänne lahoja vai mikä ihme saa teidät käyttäytymään näin. Olisi kiva saada vastaus oikealta hamstraajalta .
    Yhteiskunta
    0
    28