taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Tämän vuoden ensimmäinen kiinnittynyt punkki
No niin, nyt se alkoi. Koirallani punkki kaulassa ja vasta huhtikuun puoliväli. Ei muuta kuin apteekkiin ostamaan liuos1042Nurinnarin
Miksi viestit ylipäänsä ovat vanhemmasta alkaen ja tuoreemmat pitkän selauksen jälkeen. Jo on vaikeaksi tämäkin tehty.041Ruokasooda pesuaineena
Vanha kikka kuulema. Ilallalla nukkumaan mennessäni tuli mieleen että ikkunat täytyisi taas pestä. En tiedä mistä mielee040Koronarokotus Helsingissä
Koronarokotus Helsingissä on järjestetty enemmän kuin mallikkaasti. Mieheni käynyt kerran, samoin minä. En ole keltään439Nuorille ihmisille
Voitteko mitenkään ottaa huomioon meidät vanhat ihmiset tässä koronahommassa. Me olemme äitejä ja isiä mutta nyt mummo1738Trumppi ja hänen aattesa
Luojalle kiitos siitä että meillä täällä Suomessa ei koskaan ole ollutkaan ehdolla hänenlaistaan ihmistä presidentiksi1038Ihminen joka on
äkkipikainen, ei voi arvostella lainkaan, masentunut, manipuloiva (myös sukulaiset) , valehtelee pääsääntöisesti, pitää338No nyt lapsetkin kuolevat koronaan
Olisi kyllä Marinan tarvetta tarkistaa kannanottojaan koronan suhteen ja olisi aika nyt kuitenkin yrittää jotain. Yhtei237Koirien trimmaushinta tänäpäivänä
Luin tuolta vanhoja viestejä jossa esi. koiran trimmaus "ei maksanut vähempää" kuin 30-, En tiedä mitä muualla suomessa036Laajasalon kähäräpää
Jumalauta, vanha yrjö syyllistynyt vaikka mihin. Mitä jotkut nuoret tuossa hyypiössä näkivät. Tietty on voinut olla hyvä036Koiran nuolaisu jne.
Miten selitätte sen että yksikään nuolaisu ei ole tehnyt tuhojaan. Olen saanut niitä tuhansia ja taas tuhansia. Koiria e2536Koirani kertoo paljon
Jopa kengät aamulla mitkä laitan jalkaan. Se istuu ja odottaa ja jos olen liian hidas mielestään niin tökkii kuonollaan035Kyllä menee persiilleen
Tämä elo tässä maailmassa. En puhu paskasta taksilaista enkä koiraveroista kun niitä ei ole. Puhun ihmisen olennaisesta035Koirien trimmaus
Ajatelin vähän päivittää kun tuolla aiemmin koiranomistaja kertoi pöyristyneenä koiransa trimmauksesta (kokkeri) joka o034Suomen pitää huolta
Omistaan muttei niin että ulkomailta rahdataan sieltä tulevia suomalaisia lainkaan mitään valvontaa. Joka ikinen ulkomai031Mökkeily sun muut
Eiköhän pian jo kohta olisi nähtävissä Uudenmaan vapautuksen jälkeinen tilanne. Mökkiläiset pääsivät mökilleen jne. -S030No nyt susi nähty meilläkin
Susi Helsingin alueella ja nyt siirtynyt Espooseen. Tämä vähän erikoisempi uutinen tänne etelään kun ei ole ollut muuta029Helliikö helle lemmikit pilalle
Itse olen sitä mieltä että tämä ns. lämpösumpppu olisi saanut olla tulematta. Lämmin on kiva mutta tämä on hiukka liikaa128Helle hellii vai tappaa
Ehkä ensin helli mutta nyt on keinot vähissä. Asun Helsingissä ja tätä on riittänyt koko viikon. Kolme ekaa päivää riitt528Ja tämä kauppojen tyhjentäminen
Oletteko päästänne lahoja vai mikä ihme saa teidät käyttäytymään näin. Olisi kiva saada vastaus oikealta hamstraajalta .028