taruolento
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
125
Kommenttia
1614
Nurinnarin
Miksi viestit ylipäänsä ovat vanhemmasta alkaen ja tuoreemmat pitkän selauksen jälkeen. Jo on vaikeaksi tämäkin tehty.086Koronarokotus Helsingissä
Koronarokotus Helsingissä on järjestetty enemmän kuin mallikkaasti. Mieheni käynyt kerran, samoin minä. En ole keltään484Koirien trimmaushinta tänäpäivänä
Luin tuolta vanhoja viestejä jossa esi. koiran trimmaus "ei maksanut vähempää" kuin 30-, En tiedä mitä muualla suomessa077Koiran nuolaisu jne.
Miten selitätte sen että yksikään nuolaisu ei ole tehnyt tuhojaan. Olen saanut niitä tuhansia ja taas tuhansia. Koiria e2576Hammaskeskustelu
Minulla on reilun 4 vuoden ikäinen pienen ja keskikoisen väliltä oleva serobi. Minulle oli sanottu että sillä on hammas076Huumeet pannaan
Siinä otsikossa on kaikki. Tiedän monia ihmisiä jotka ovat kuolleet siihen. Tosin myös monia jotka kuolevat viinaan. K275Koiran trimmaus HELSNKI
Oen kahtena viime vuotena maksanut 70 e. Sisältää turkin leikkuun ja pesun. Olen aina ollut enemmän kuin tyytyväinen.074Nuorille ihmisille
Voitteko mitenkään ottaa huomioon meidät vanhat ihmiset tässä koronahommassa. Me olemme äitejä ja isiä mutta nyt mummo1774Koiranomistajille
Luvattoman paljon KORJAAMATONTA paskaa Helsingin Kymintien kävelytieosuudella. Paljon enemmän kuin olen koskaan havain1673PANKKI PYYTÄÄ
Onko kukaan saanut Nordeasta viestiä että nyt pitäisi laittaa sähköisesti kuva viimeisestä henkilötodistuksesta tai kä073Trumppi ja hänen aattesa
Luojalle kiitos siitä että meillä täällä Suomessa ei koskaan ole ollutkaan ehdolla hänenlaistaan ihmistä presidentiksi1072Ihminen joka on
äkkipikainen, ei voi arvostella lainkaan, masentunut, manipuloiva (myös sukulaiset) , valehtelee pääsääntöisesti, pitää369Helle hellii vai tappaa
Ehkä ensin helli mutta nyt on keinot vähissä. Asun Helsingissä ja tätä on riittänyt koko viikon. Kolme ekaa päivää riitt567Laajasalon kähäräpää
Jumalauta, vanha yrjö syyllistynyt vaikka mihin. Mitä jotkut nuoret tuossa hyypiössä näkivät. Tietty on voinut olla hyvä067Joko teillä ollut eläimissä punkkeja
Meillä kaksi vuorokautta sitten ensimmäinen eli ainakin etelä-suomessa punkkikausi on alkanut. Ei kun vastamyrkyt kehii066Vaikeat vaalit
Ei ole ikinä elämässäni ollut sellaista tunnetta että nyt en oikeasti tiedä edes mitä puoluetta äänestäisin. Ilmaston m064Lumipallopensas
Viime vuonna lumipalloja oli suht pieni määrä, 4-6. Pensaskin on aika pieni mutta nyt niitä on tulossa 20-30. Pallojen m061Koirien trimmaus
Ajatelin vähän päivittää kun tuolla aiemmin koiranomistaja kertoi pöyristyneenä koiransa trimmauksesta (kokkeri) joka o058Koira hieman sekaisin
Hei onko kenenkään pitkäkarvainen pieni tai vaikka isokin mennyt sekaisin siitä että Havannan koiran olemus muuttuu niin057Ruokasooda pesuaineena
Vanha kikka kuulema. Ilallalla nukkumaan mennessäni tuli mieleen että ikkunat täytyisi taas pestä. En tiedä mistä mielee056