Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+ei+jokainen+ole++ostanut+asuntoa+jne?++Ikäänkuin+se+olisi+itsestään+selvää+että+jokainen+pystyy+noin+tekemään.
On+paljon+ihmisiä+jotka+eivät+ole+voineet+sitä+tehdä+syystä+tai+toisesta.+No+sellainenhan+ei+sinulle+tullut+mieleen.
En+tiedä+miten+paljon+tiedät+muista+ihmisistä+ylipäätään+kun+tolleen+"heittelet".
Soisin+että+pidät+nämä+itserakkaat+kommenttesi+itselläsi+ja+toivo+että+elämäsi+on+auvoista+elämäsi+loppuun+saakka.+En+olisi+halunnut+sanoa+mutta+pakko+on:+olet+tyhmä+ja+ymmärtämätön+ihminen+joka+ei+seuraa+muiden+asioita+mutta+kun+nyt+satuin+tän+lukee+niin+ihmettelen+suuresti
23.07.2022 22:56
Kuinka+kommenttiasi+ei+ole+poistettu.+Olet+paha.
23.07.2022 22:32
Ei+ole+kukaan+tullut+kertomaan+mikä+on+aika+ymmärrettävää.
Joka+tapauksessa+vainajan+fyysinen+olemus+on+päättynyt.+
Jokainen+uskoo+mihin+tahtoo,+niin+minäkin.+Ja+kaikki+ne+vaihtoehdot+ovat+oikein.
23.07.2022 22:30
Kyllä+luin+IS:sta+että+olivat+yrittäneet+syöttää+sille+simpukoita+ja+pieniä+kaloja+mutta+se+ei+halunnut+sitä.
Mursuhan+oli+laiha+eli+koska+lienee+syönyt+viimeksi.
Tuli+mieleen+että+ihminen+joka+ei+syö+muutamaan+päivään+hävittää+näläntunteensa.
Olisko+mursulle+käynyt+samoin.+
Kurja+kohtalo+ja+olisi+mielenkiintoista+tietää+se+että+miksi+se+eksyi+vesiin+jossa+sen+luontaista+ravintoa+ei+ole.
Voi+jäädä+arvoitukseksi.+Ainakin+mursu+oli+totta+toisin+kuin+Ruokolahden+leijona+josta+ei+saatu+kummempia+todisteita.
23.07.2022 19:32
Tiedän+ruoan+jota+Kajaanissa+lapsena+söin+ja+nykyisin+Helsingissä+itselleni+laitan+koska+pidän+siitä.
Keitto+jossa+on+haluttu+määrä+perunaa+pilkottuna+ja+suolavedessä+nimenomaan.+Kun+perunat+ovat+kypsiä+niin+lisätään+maito,+kiehautetaan+ja+sitten+voita+ja+suolaa.
Kulki+nimellä+pottumaito+jota+söivät+kaikki.+Mieheni+ei+sitä+halua+mutta+itse+aina+silloin+tälllöin+teen+sitä.
Näinä+pottumaitopäivinä+pantiin+leivän+päälle+makkaraa+(lenkin+viipaleita)+makkaran+valmistajaa+en+muista.++Tässä+näkee+että+Helsinkiläiselle+miehelleni+se+on+kummajainen+mutta+itse+pidän+siitä+edelleen.
20.07.2022 22:54
Kyllä+näin+on.+Eiköhän+pitäisi+uusien+mamujen+ottaminen+lopettaa+ja+hoitaa+ensin+entisten+asiat+kuntoon.
Hienoa+on+että+autetaan+mutta+juuri+noin+
kuin+edellä+kirjoitettu+tässä+ei+ole+enää+järjen+häivää.
Ensin+entisten+asiat+kuntoon+ja+kotouttamiseen+heille+ehkä+lisää+rahaa+että+oikeasti+joskus+olisivat+käyttövara+työelämässä+josta+saisivat+palkkaa+ja+jos+palkka+olisi+niin+pieni+että+meidän+kalliissa+maassamme+ei+pärjää+niin+sitten+sitä+sossu-hommaa+päälle.
Tämä+jatkuvasti+uusien+mamujen+vastaanottaminen+on+kuin+hölmöläisten+tapa+toimia+kun+peitto+on+liian+lyhyt:+Leikataan+peiton+jalkopäästä+ja+ommellaan+alkupäähän+jne+loputtomiin.+Peitto+on+aina+vaan+liian+lyhyt.
20.07.2022 22:31
Niin+ja+kenen+rahoilla?+Venäjän+kansan.
20.07.2022 22:14
Tällasen+kuvan+sai+moni.+Kun+verrataan+vanhusten+kohtelua+tähän+mursuun+pitää+muistaa+että+vanhuksien+hoidosta+meillä+on+vankka+kokemus+.+
Tämä+mursu+oli+ensimmäinen+omilla+vesillämme+ties+sataan+vuoteen+tai+ylikin.
Siksi+on+selvää+että+mursun+"hoitaminen"+oli+hidasta,+ei+vaan+tiedetty+mitä+pitää+tehdä.
Seuraavan+mursun+tulo+Suomen+rannikolle+on+jo+toinen+juttu,++ei+meillä+nytkään+kokemusta+kerinnyt+kertyä+mutta+seuraava+olisi+jo+kerran+nähty.+
Tämähän+voi+toistua+mitä+ei+kyllä+toivo+kukaan.
Mutta+vanhusten+hoidosta+meillä+pitäisi+olla+selvä+näkemys+miten+heitä+hoidetaan.
Ei+voi+vedota+tietämättömyyteen+jos+hommat+ei+hoidu.+
Ennen+maalla+lapset+hoitivat+vanhempansa.+Nyt+elämä+ei+ole+enää+noin.+Tossa+kohtaa+voisi+laulaa+"ei+aika+mennyt+koskaan+palaa".
20.07.2022 20:46
Ei+muuhun+kuin+nälkään.+Koira+hylkäsi+Orlandon+ja+jotain+piti+ostaa.+Mielijohteesta+ostin+kahden+kilon+säkin+Royalia+ja+siitä+
tykätään,+samoin+kuin+tuo+Crave+kelpaa+hyvin.
Se+on+tärkeää+että+syöty+ruoka+tulostuu+ulos+suhteessa+siihen+syötyyn+ruoan+määrään.+Joistakin+nappuloista+tulee+sellaisia+kasoja+että+sitä+ihmettelee+mitä+sille+koiralle+jäi.+Samoin+tulostus+pitää+olla+suhteellisen+kovaa+ja+sillä+haetaan+sitä+että+anaalirauhaset+toimivat+normaalista.+Nuo+huomioon+ottaen+nykyruoat+toimivat+molemmat.
20.07.2022 18:25
Ei+syö+koirani+enää+em.+ruokaa+vaan+syä+nyt+kahta+erilaista+sekaisin,+ne+ovat+Royal+Canin+ja+Crave+merkkisiä+ruokia.+Orlando+heitettiin+romukoppaan+aikoja+sitten.
16.07.2022 20:38
Ei+ole+ei.+Ei+ollut+minullekaan+jatkuvat+uudet+ohjelmat+ja+niiden+opettelu+ollut+helppoa.+En+mielestäni+koskaan+kunnolla+hallinnut+niitä.+
Olen+ollut+jo+seitsemän+vuotta+eläkkeellä+ja+jo+silloin+tunsin+näin.+Liian+paljon,+liian+nopeassa+aikataulussa+ja+puolen+päivän+diaesitys+uudesta+ohjelmasta.+
Oli+nimetty+ihminen+joka+neuvoo+ja+auttaa+kun+ei+käsitä+tai+muuten+ymmärrä.
Hänellä+kuitenkin+oli+omat+työnsä+joten+sitä+sitten+odotteli+että+joku+joka+tietää+tulisi+hollille.
Se+oli+monen+työntekijän+miete+että+Talpa+haalii+kaikkien+virastojen+myynti-,+ostolaskut+jotka+olivat+jo+pitkälle+toteutuneet.+Lisäksi+myös+palkat+ja+kirjanpito.
Jossain+tuli+raja+vastaan,+onneksi+ei+minun+aikanani.
16.07.2022 20:30
Olin+Talpassa+töissä+yli+10+vuotta,+en+palkoissa+vaikka+nekin+meillä+kerroksissa+hoidettiin+vaan+myyntilaskutuksessa.
Olen+ollut+eläkkeellä+lähes+kahdeksan+vuotta.+
Siihen+aikaan+palkanlaskenta+sujui+hyvin+ja+sen+teki+siis+Talpan+työntekijät.+Ei+mitään+soraääniä+kuulunut+mistään.
Ainoa+ongelma+mielestäni+esim+myyntilaskuissa+oli+se+että+kun+lähes+koko+kaupungin+myyntilaskut+tulivat+meille+kunkin+viraston+omalla+ohjelmalla,+niin+välillä+oli+vaikeaa+ainakin+minulle+kaiken+aikaa+oppia+uusia+ohjelmia+jotta+saisi+laskutettavan+materiaalin+ulos+sieltä+ja+sitä+kautta+omalta+koneeltani+eteenpäin.
Ajatelin+monesti+että+"koko+kaupunki"+on+liian+kunnianhimoinen+niin+ohjelmistojen+tekijöille+kuin+muillekin.
Palkkapuoli+oli+silloin+vielä+ok+mutta+nähtävästi+tämä+joka+oli+ensin+meillä+on+nyt+sitten+
palkoissa+ei+sitten+toimi.+Olisiko+taas+liikaa+liian+pian+tai+jotain+vastaavaa.
Omana+aikanani+palkanlaskijat+olivat+tyytyväisiä++työhönsä+mutta+lienevätkö+he+vielä.
Tunsin+monia+mutta+nyt+en+muista+enää+edes+nimiä.
Tosi+kurjaa+lukea+että+hoitajat+ovat+nyt+joutuneet+tuohon+sontaan.+
Toivon+että+asianne+korjaantuu+ja+kyllä+tässä+olisi+korkeamman+johdon+tehdä+asialle+jotain.
16.07.2022 19:59
Minä+asun+kaupunkiasunnossa++1950+luvulla+rakennetussa+Hgin+kaupungin+omistamassa+talossa.
Helsingin+keskustaan+matkaa+7+km.+Meillä+on+iso+valkotiilinen+kakluuni+joka+lämmittää+pakkasillakin+helposti+liikaa+jos+ei+osaa+puuta+annostella.
Eli+hyvin+tehokas+ja+40+m2:n+asunto+lämpenee+kyllä.
Onneksi+ovat+Helsingin+päättäjät+tehneet+viisaan+ratkaisun+aikoinaan+kun+peruskorjauksia+sun+muita+on+tehty.
Normaalisti+käytetty+vain+makkaranpaistoon.
16.07.2022 15:00
Onko+jossain+vielä+mm.+terveyskeskusmaksu?++Helsinki+on+poistanut+sen+jo+vuosia+sitten.+Olen+ollut+siinä+uskossa+että+sitä+ei+peri+enää+kukaan.
13.07.2022 23:16
Vielä+mitä.+Nythän+kuljetukset+Liettuan+kautta+taas+toimii.+Iso+EU+määräsi+näin.
13.07.2022 23:08
Ei+sammuneet+ihmiset+pakene+minnekään.+Ne+ns.+nukkuu.
13.07.2022 23:01
Meillä+klapihomma+kyllä+passa.+Sen+takia+ei+tartte+diktaattoria+kumartaa.
13.07.2022 22:59
Minulla+2592+ja+odotan+sydämenultraan.+Rytmihäiriöt+jatkuvat.+Olen+odottanut+jo+yli+3+kk.
13.07.2022 22:46
Jos+olisin+yksi+näistä+äideistä++niin+en+minäkään+koskaan+unohtaisi+saatikka+anteeksi+antaisi+poikani+turhaa+kuolemaa.
Näitä+äitejäkin+on+iso+määrä+ja+toivon+että+he+omasta+puolestaan+puhuvat+muille+tästä.+Varmasti+saavat+tukea+mutta+myös+toisenlaisia+reaktioita.
13.07.2022 22:11
Kiva+nähdä+kommentoiko+putleri+tätä+selvää+myönnytystään+mitenkään.+Hykertelee+kyllä.
Eikä+tarvitse+koko+venäjän+kansaa+nyt+valkoiseksi+pestä.+Iso+osa+heistä+ovat+olleet+ja+ovat+putlerin+raakamaisien+tekojen+puolustajia+ja+ymmärtäjiä.
Vaikka+olisi+mikä+niin+venäjä+on+tappanut+kauhean+määrän+ihmisiä.+Kerrostalojen+pommituksissa+ovat+menneet+niin+äidit++ja+isovanhemmat+kuin+lapsetkin,+myöskin+isiä+jotka+eivät+syystä+tai+toisesta+ole+olleet+sodassa+mukana.
Ei+voida+nyt+yhtä+äkkiä+ymmärtää+venäjän+kuljetussysteemejä,+olihan+heillä+meri+vielä+käytettävissä.+Hidas+mutta+kuitenkin.+Paska+juttu.+Mitä+seuraavaksi+EU.
13.07.2022 22:00
6 / 81