Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

124

Kommenttia

1613

1. Helliikö helle lemmikit pilalle

Itse olen sitä mieltä että tämä ns. lämpösumpppu olisi saanut olla tulematta. Lämmin on kiva mutta tämä on hiukka liikaa
    Lemmikit
    1
    27
  2. Ja tämä kauppojen tyhjentäminen

Oletteko päästänne lahoja vai mikä ihme saa teidät käyttäytymään näin. Olisi kiva saada vastaus oikealta hamstraajalta .
    Yhteiskunta
    0
    27
  3. Hyvät uutiset koronasta

Se että laskevat ei välttämättä ole totta. Täytyy ottaa huomioon että tartunnasta voi pahimmillaan mennä pari viikkoa en
    Yhteiskunta
    0
    27
  4. Koronan jälkeen

Voisiko mitenkään edes tällä tasolla pidättäytyä tekemästä uusia ennusteita sen enempää sairaista, kuolleista ja hallitu
    Yhteiskunta
    0
    27
  5. Lumipallopensas

Viime vuonna lumipalloja oli suht pieni määrä, 4-6. Pensaskin on aika pieni mutta nyt niitä on tulossa 20-30. Pallojen m
    Puutarha
    0
    26
  6. Iso ja bodattu keho

Niin paljon ne vaativat harjoitusta mutta valitettavan usein ne vaativat myös uhrinsa. Puhun pojastani joka kuoli 40 vu
    0
    26
  7. Hyvää juhannusta kaikille

Nyt nähdään osaako pieni koirani uida tai haluaako edes veteen. Ei ole aikaisemmin ollut tekemisissä kuin kraanaveden k
    Lemmikit
    0
    26
  8. Koirattomat vastatkoon jossain

muussa kuin tällä palstalla jossa on pääosin koirallisia . Tuon nuolaisihomman päätään tässä ja nyt että niin kuin edell
    Lemmikit
    0
    26
  9. Matti Nykäsen kuolema

Olen järkyttynyt ja niin pahoillani hänen kuolemansa johdosta. Tylsä lukea tuolla toisaalla että viina tappaa, tupakka
    Yhteiskunta
    0
    24
  10. Julkkisten tunku

On aivan uskomatonta tuo julkkisten pääsy ehdokaslistoille. En näe siinä muuta kuin että puolueet yrittävät heidän varjo
    Yleistä politiikasta
    3
    24
  11. Petoksen tunnusmerkit

Entinen miniani löytää miehen jonka kanssa lyöttäytyy yksiin. Molemmilla on autot. Vaihtavat nämä 2 autoa yhteen joka tu
    Laki ja rikos
    0
    24
  12. Koiranomistajille

Luvattoman paljon KORJAAMATONTA paskaa Helsingin Kymintien kävelytieosuudella. Paljon enemmän kuin olen koskaan havain
    Yleistä koirista
    16
    23
  13. Onko kristinusko paras uskonto

Kysymys siksi että luin tuolla tai en siis tarkoituksellisesti etsinyt mutta törmäsin tällaiseen helluntai-uskonlahkoon.
    Kristinusko
    2
    23
  14. LA- laitteet

Vieläkö joku harrastaa tätä ns. lälläri-hommaa. Meillä sitä harrastettiin. Pari vuotta sitten kun keli oli hyvä saatii
    Harrastukset
    0
    23
  15. Koira hieman sekaisin

Hei onko kenenkään pitkäkarvainen pieni tai vaikka isokin mennyt sekaisin siitä että Havannan koiran olemus muuttuu niin
    Koirat
    0
    23
  16. Nyt on taas raja auki

Itse olisin toivonut jatkoa asialle ainakin parisen viikkoa. Itse en näe tilannetta niin hyvänä mutta enhän ole minkään
    Yhteiskunta
    0
    22
  17. Vaikeat vaalit

Ei ole ikinä elämässäni ollut sellaista tunnetta että nyt en oikeasti tiedä edes mitä puoluetta äänestäisin. Ilmaston m
    Vaalit
    0
    21
  18. Voittaako korona koiran nuolaisun

Kyllä kun nyt lukee tai vahingossa eksyy kirjoituksiin joissa ollaan huolestuneita koiran nuolaisusta (mitä bakteereita
    Yhteiskunta
    1
    21
  19. Nyt näillä hetkillä näin poikani viimeisen kerran

Niin se oli. Hän oli viettänyt viime vuoden aattoa kansamme kokopäivän. Lähti sitten kotiin ajelemaan ja vielä uuden vuo
    Terveys
    0
    20
  20. Niin jäi SOTE

Nyt ei koskaan saada tietää että oliko hallituksen kupsahdus hyvä vai huono. Tai no se selvinnee kyllä lähitulevaisuudes
    Hallitus
    1
    20