Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Koirien trimmaus

Ajatelin vähän päivittää kun tuolla aiemmin koiranomistaja kertoi pöyristyneenä koiransa trimmauksesta (kokkeri) joka o
    Lemmikit
    0
    42
  2. Rotukoira/rotukissa

Aika hurjaa olla minkään koiran/kissan omistaja. Se kun on aina jotain sukupuolta. Mikä tässä on niin vaikeaa, ihmette
    Lemmikit
    2
    41
  3. Iso ja bodattu keho

Niin paljon ne vaativat harjoitusta mutta valitettavan usein ne vaativat myös uhrinsa. Puhun pojastani joka kuoli 40 vu
    0
    40
  4. No nyt susi nähty meilläkin

Susi Helsingin alueella ja nyt siirtynyt Espooseen. Tämä vähän erikoisempi uutinen tänne etelään kun ei ole ollut muuta
    Uusimaa
    0
    40
  5. Koira hieman sekaisin

Hei onko kenenkään pitkäkarvainen pieni tai vaikka isokin mennyt sekaisin siitä että Havannan koiran olemus muuttuu niin
    Koirat
    0
    39
  6. Koronan jälkeen

Voisiko mitenkään edes tällä tasolla pidättäytyä tekemästä uusia ennusteita sen enempää sairaista, kuolleista ja hallitu
    Yhteiskunta
    0
    39
  7. Matti Nykäsen kuolema

Olen järkyttynyt ja niin pahoillani hänen kuolemansa johdosta. Tylsä lukea tuolla toisaalla että viina tappaa, tupakka
    Yhteiskunta
    0
    38
  8. Helliikö helle lemmikit pilalle

Itse olen sitä mieltä että tämä ns. lämpösumpppu olisi saanut olla tulematta. Lämmin on kiva mutta tämä on hiukka liikaa
    Lemmikit
    1
    38
  9. Mökkeily sun muut

Eiköhän pian jo kohta olisi nähtävissä Uudenmaan vapautuksen jälkeinen tilanne. Mökkiläiset pääsivät mökilleen jne. -S
    Yhteiskunta
    0
    37
  10. Hyvää juhannusta kaikille

Nyt nähdään osaako pieni koirani uida tai haluaako edes veteen. Ei ole aikaisemmin ollut tekemisissä kuin kraanaveden k
    Lemmikit
    0
    37
  11. Koirattomat vastatkoon jossain

muussa kuin tällä palstalla jossa on pääosin koirallisia . Tuon nuolaisihomman päätään tässä ja nyt että niin kuin edell
    Lemmikit
    0
    35
  12. Petoksen tunnusmerkit

Entinen miniani löytää miehen jonka kanssa lyöttäytyy yksiin. Molemmilla on autot. Vaihtavat nämä 2 autoa yhteen joka tu
    Laki ja rikos
    0
    34
  13. Ja tämä kauppojen tyhjentäminen

Oletteko päästänne lahoja vai mikä ihme saa teidät käyttäytymään näin. Olisi kiva saada vastaus oikealta hamstraajalta .
    Yhteiskunta
    0
    34
  14. Opettajat ja lapset nyt

Mitä ihmettä Andersson mietti tullessaan tähän johtopäätökseen että koulut avataan 2-3 viikoksii uudestaan. Juuri kun o
    Yhteiskunta
    0
    34
  15. Julkkisten tunku

On aivan uskomatonta tuo julkkisten pääsy ehdokaslistoille. En näe siinä muuta kuin että puolueet yrittävät heidän varjo
    Yleistä politiikasta
    3
    33
  16. Onko kristinusko paras uskonto

Kysymys siksi että luin tuolla tai en siis tarkoituksellisesti etsinyt mutta törmäsin tällaiseen helluntai-uskonlahkoon.
    Kristinusko
    2
    32
  17. LA- laitteet

Vieläkö joku harrastaa tätä ns. lälläri-hommaa. Meillä sitä harrastettiin. Pari vuotta sitten kun keli oli hyvä saatii
    Harrastukset
    0
    31
  18. Hyvät uutiset koronasta

Se että laskevat ei välttämättä ole totta. Täytyy ottaa huomioon että tartunnasta voi pahimmillaan mennä pari viikkoa en
    Yhteiskunta
    0
    31
  19. Nyt näillä hetkillä näin poikani viimeisen kerran

Niin se oli. Hän oli viettänyt viime vuoden aattoa kansamme kokopäivän. Lähti sitten kotiin ajelemaan ja vielä uuden vuo
    Terveys
    0
    29
  20. Nyt on taas raja auki

Itse olisin toivonut jatkoa asialle ainakin parisen viikkoa. Itse en näe tilannetta niin hyvänä mutta enhän ole minkään
    Yhteiskunta
    0
    29