taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Helliikö helle lemmikit pilalle
Itse olen sitä mieltä että tämä ns. lämpösumpppu olisi saanut olla tulematta. Lämmin on kiva mutta tämä on hiukka liikaa127Ja tämä kauppojen tyhjentäminen
Oletteko päästänne lahoja vai mikä ihme saa teidät käyttäytymään näin. Olisi kiva saada vastaus oikealta hamstraajalta .027Hyvät uutiset koronasta
Se että laskevat ei välttämättä ole totta. Täytyy ottaa huomioon että tartunnasta voi pahimmillaan mennä pari viikkoa en027Koronan jälkeen
Voisiko mitenkään edes tällä tasolla pidättäytyä tekemästä uusia ennusteita sen enempää sairaista, kuolleista ja hallitu027Lumipallopensas
Viime vuonna lumipalloja oli suht pieni määrä, 4-6. Pensaskin on aika pieni mutta nyt niitä on tulossa 20-30. Pallojen m026Iso ja bodattu keho
Niin paljon ne vaativat harjoitusta mutta valitettavan usein ne vaativat myös uhrinsa. Puhun pojastani joka kuoli 40 vu026Hyvää juhannusta kaikille
Nyt nähdään osaako pieni koirani uida tai haluaako edes veteen. Ei ole aikaisemmin ollut tekemisissä kuin kraanaveden k026Koirattomat vastatkoon jossain
muussa kuin tällä palstalla jossa on pääosin koirallisia . Tuon nuolaisihomman päätään tässä ja nyt että niin kuin edell026Matti Nykäsen kuolema
Olen järkyttynyt ja niin pahoillani hänen kuolemansa johdosta. Tylsä lukea tuolla toisaalla että viina tappaa, tupakka024Julkkisten tunku
On aivan uskomatonta tuo julkkisten pääsy ehdokaslistoille. En näe siinä muuta kuin että puolueet yrittävät heidän varjo324Petoksen tunnusmerkit
Entinen miniani löytää miehen jonka kanssa lyöttäytyy yksiin. Molemmilla on autot. Vaihtavat nämä 2 autoa yhteen joka tu024Koiranomistajille
Luvattoman paljon KORJAAMATONTA paskaa Helsingin Kymintien kävelytieosuudella. Paljon enemmän kuin olen koskaan havain1623Onko kristinusko paras uskonto
Kysymys siksi että luin tuolla tai en siis tarkoituksellisesti etsinyt mutta törmäsin tällaiseen helluntai-uskonlahkoon.223LA- laitteet
Vieläkö joku harrastaa tätä ns. lälläri-hommaa. Meillä sitä harrastettiin. Pari vuotta sitten kun keli oli hyvä saatii023Koira hieman sekaisin
Hei onko kenenkään pitkäkarvainen pieni tai vaikka isokin mennyt sekaisin siitä että Havannan koiran olemus muuttuu niin023Nyt on taas raja auki
Itse olisin toivonut jatkoa asialle ainakin parisen viikkoa. Itse en näe tilannetta niin hyvänä mutta enhän ole minkään022Vaikeat vaalit
Ei ole ikinä elämässäni ollut sellaista tunnetta että nyt en oikeasti tiedä edes mitä puoluetta äänestäisin. Ilmaston m021Voittaako korona koiran nuolaisun
Kyllä kun nyt lukee tai vahingossa eksyy kirjoituksiin joissa ollaan huolestuneita koiran nuolaisusta (mitä bakteereita121Nyt näillä hetkillä näin poikani viimeisen kerran
Niin se oli. Hän oli viettänyt viime vuoden aattoa kansamme kokopäivän. Lähti sitten kotiin ajelemaan ja vielä uuden vuo020Niin jäi SOTE
Nyt ei koskaan saada tietää että oliko hallituksen kupsahdus hyvä vai huono. Tai no se selvinnee kyllä lähitulevaisuudes120