Vapaa kuvaus

Korppikotka jäi tämän vuoden viimeiseksi keramiikkatyökseni. Aloitin sen teon viime keväänä, mutta se jäi kesken koska korona lopetti kurssit. Sain sen lopullisesti valmiiksi 21.9.2020.

Aloituksia

5

Kommenttia

293

1. Miksi+koet+kirjoitukseni+leuhkimiseksi?+Tottahan+minä+vain.+Pitkät+on+sääreni,+hiukseni+lähes+ristiselkään+pitkät+ja+koostumukseltaan+paksut.+Kasvoni+iho+ei+ole+kuin+luistinrata,+lie+geeniperimä+äidiltäni+ja+isältäni,+tietty+en+ole+ihan+silonen+vaan+ajan+patimoima.Ostan+vaatteita+Hollannista+koska+siellä+on+hyvä+hinta/laatusuhde.+Lisäksi+esim.+löydän+jalkaani+sopivia+ison+koon+kenkiä.Vartaloni+on+entinen+H-tyttö,+nykyinen+O-tyttö.+Eli+vyötärö+on+aina+ollut+kateissa.+Enhän+minä+tällä+vartalolla+kuin+kotioloissa+ja+mökillä+legginstele.Pönäkkä+en+ole,+en+liioin+kauniskaan.Luonteeni+on+sosiaalinen,+oikeudenmukainen+ja+läheisistäni++huolehtiva.Olen+ihminen,+josta+joko+tykätään+tai+ei+tykätä.+Livessä+vältän+ikäviä+ihmisiä,+jätän+huomiotta.Olin+mökillä,+join+kahvia+porrasterassilla.+Luin+palstalta+saamani+ohjeen+miten+minun+pitäisi+ottaa+selfiekuvia+itsestäni,+että+paksu+kaulani+näyttäisi+joutsenkaulalta.No,+arvaa+naurattiko,+kamera+pään+yläpuolella+vinosti+eteen,+katse+ylös+kohti+kameraa+ja+leveä+hymy.+Kolmen+kuvan+otoksen+jälkeen+mietin+miten+saisin+silmäni+kohtalokkaan+anoviksi.+Ei+onnistu+sillä+nauraissani+silmäni+menee+sirrilleen.+Pitää+kokeilla+seuraavaksi+vakavampaa+ilmettä,+suu+törröttämään+suppuralle+ja+silmät+selkosen+selällee.+No,+tulipas+taas+kehuttua,+mutta+onneksi+ei+ollut+mitään+uutta.
  2. Huomenta+ylisiltä@Olen+usein+ihmetellyt+kuinka+paljon+ihmiset+kertovat+omasta+elämästään,+mutta+tuomitsevat+jonkun+kirjoittajien+kuten+nimimerkki+Aitohelmi+teki.Kerroit+hauskasta+illastasi+ulkolaisten+ystäviesi+kanssa.+Kun++kirjoitin+illastani+Haarlemilaisessa+jazz-klubissa+se+tulkittiin+kehumisena,+epäiltiin+kielitaitoani+jne.+Miksiköhän+ulkomaalaiset+ystäväni+ärsyttävät+kun+taas+esim.+sinun+iltasi++ulkomaalaisten+ystäväväsi+kanssa+koetiin++jo+mm.+hienoksi+kirjoitukseksi?Osaatko+selittää?