lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1232
Kommenttia
5614
Hyvää Pääsiäistä!
🤔 🐤 🐥 Pääsiäiseen liittyvä taikausko on säilynyt nykyaikaan asti kristinuskon rinnalla. Noita-akat, trullit ja paho258Pojat eri asemassa Purran mielestä
Al-Holin leirillä ollut suomalaispoika on kotiutettu Orpo-Purran hallituksen toimesta. https://www.suomenmaa.fi/uutiset/569Hyvää lankalauantaita
🤔 🐣 🐥 jotenkin en osaa toivottaa vielä hyvää pääsiäistä ennenkuin sen aika on. Sehän tarkoittaisi etten odottaisi enä6124Nyt se on tutkittu
🤔 🚶 🍳 mikä tekee ihmisen onnelliseksi. Lööppilehdet myy otsikoilla, jotka kertovat miten parantua milloin mistäkin ta7164Koskaan ei tiedä minkälaisen tuotteen saa
🤔🛁☕ "siinä se on tämän jutun suola" (huutokauppakeisarin vakiolausahdus). Pesaisen kaikki jälkeläiselle menevät liinav9168Teetätin tänään toiveikkaana toisen avaimen
🤔🗝☕ Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi ca15294Telkkari on tässä ihan vieressä
🤔💋💄 kirjoituspöydän lähellä. Huomasin, että Kulta-Aatamilla oli ihan rohtuneet huulet. Kas kun mainosten meikkaajat8119Joskus pienet asiat ovat merkityksellisiä!
🤔🧹🧼 Sain whatsappiin niin kivan kiitoksen kiireisen poikamiehen boxin siivouksesta, että olen lukenut sen moneen kert7167En kyllä tajuu
🤔🚽🧻 Kirjoittelen pääsääntöisesti omissa aloituksissani ja yhdelle miehelle. Mikähän näissä houkuttelee kaikenmaailma22378Hyvää Minna Canthin päivää
🤔 🇫🇮📢 eli tasa-arvon päivää. Sehän on ihan selvää, että samasta työstä kuuluu saada sama palkka. Itse pidän tärkeämp7163Kehitys kehittyy
🤔👓👀 eräällä nuorella miehellä lähestyy synttärit. Ajattelin hommata hänelle ns. tiimarilasit helpottamaan silmien väs11208Liikaa kypsytetty kaaliloota haisee pahalta
🤔🥬🍲 oli tainnut kaupan tekoäly sakata ja paistoaika oli venähtänyt liian pitkäksi. Tekoäly kuulostaa hienolta. Uutuud15198- 9231
Hyvää naistenpäivää
🤔🌹☕ etenkin meille naisille. Suomi oli ensimmäisiä maita, joissa naisille saatiin äänioikeus. Harmillista, että nyt ol4269Meillä olis ollut salaattia
😋 🍉 🫑 hunajamelonilla. Päiväkin oli ihana kun sai pitää aurinkolaseja ekan kerran kerhosta palatessa. Hyvää Yötä ❤️17219Mä tykkään kielistä
😋👅🍲Olenkin nyt hyvin kielitaitoinen. Kaupoilla käyn nyt vähän harvemmin kun on hiihtolomataudit liikkeellä, enkä hal25314Olen ostanut pienen termosmukin 1/3 litraa.
😋☕🍪 Jahka lumet sulavat, niin menen puistoon päiväkahville kuuntelemaan varpusten piipitystä.44322Kannattaa varoa ulkona
🤔🤸🩻 näytti olevan tosi liukas jäinen pinta lumen päällä jalkakäytävällä. Mulla oli nastapohjaiset kengät niin ei ollu4236Voikohan kahvia juoda näin myöhään?
🤔💤☕ Brittiläistä dekkarisarjaa katsoessani nukahdin sohvalle. Päivä meni ihan pilalle, mutta niin oli mennyt yökin. He5129sleep divorce
😴🛏💡 Kaikkiin asioihin on olemassa sovinnolliset ratkaisut. Nyt, kun oma yöuni on katkeilevaa, niin olen miettinyt mit6197