lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä
❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄4167- 4166
Tänään on oksasilppuripäivä
🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmava4166Nyt ei jaksa
🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.36165Yöt ovat viileitä
😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke6165Eläimet on ihania
🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollu9165- 7165
Luonto lohduttaa lämmöllään
😎🌞🧣Ei tarvitse palella, vaikka nukkuukin yksin. Pattereitakaan ei ole tarvinnut laittaa päälle. Aamu-usvan häivyttyä5164Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia
🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puoli18164Ukonilmalla jumituin koirauutisiin
🙄⛈🐕🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä2163Pikainen hyvänyön toivotus tänne
🌞🪣🐺 sateen keskeltä. Aurinko laskee kohta joten en näe pestä pyykkiä👙 . Mietin tässä viikko-ohjelmaa pihatöille ja t9163Tuleekojan tästä yhtä pimeä talvi
🤔◼💡 kuin se jolloin aurinko paistoi vain muutamana päivänä? Vähän kastuinkin kauppareissulla. Ei mikään parhain sää ol10163En ole vielä antiikkia
🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk2163Minä olen nyt vähän hiljainen
🙄🏋️♀️💤 nukkunut huonosti ja touhunnut liikaa taas. Toivottavasti en nukahda kesken kirjoituksen 🥱 Hyvää yötä👍 päi3162Romantiikka näyttää hävinneen täältä
🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keitt1162No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi
🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne L3162Päivän luontotyö tehty!
🤔🐦🐦 Autoa pihalla puunatessani eilen huomasin navetassa liikehdintää. Kun menin katsomaan, niin siellä oli talitintti6162Kolmen päivän kotivara
🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla.4161Esiliina päällä paistelen
😋🥞🍯ohukaisia. Näitä voisin paistella hänellekin jälkkäriksi tai välipalaksi. Tai oikeastaan räiskäleitä. Niitä kun la5161Se oli niin surullista
😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin9160