lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Olen melko tyytyväinen
😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvai10201Rotat pakenee koloistaan
🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva7201Korealaisten miesten aloittaman
💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse32200Rustailin eilen
🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen osto5200Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä
🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka3200Hyvää Pääsiäistä!
🤔 🐤 🐥 Pääsiäiseen liittyvä taikausko on säilynyt nykyaikaan asti kristinuskon rinnalla. Noita-akat, trullit ja paho6200AAaargh voi voi
🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin5199Hyvää arkeen palaamista!
😍🎄🥣 joulu on jälleen kerran lusittu ja arki koittaa. Mulla alkoi tämä päivä ikävästi kun selkä napsahti aamulla säng5199Täällä olisi vieläkin miesten hommia
🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si3199Keitin tänään 10 minuuttia
😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais10199Nykyisin syyllistetään ihmisiä liikaa terveysasioilla
🤔 🛏 🍲 milloin syöt väärin tai liikut liian vähän. Nyt on nukkuminen kovasti tapetilla. Joku on mitannut kuinka paljon10198Vanessa atalanta
🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti14197Ilmastomuutoksen myötä
🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni4197Lueskelin lahjaehdotuksista
👰💍🌷 häiden merkkipäivinä. Kaikkien lahjojen ei tarvitse olla kalliita. Parhaimmat lahjat ovat ilmaisia. Tämä oli minu10196Ihminen on sikäli yhteisöllinen
🤔☕👍 luomus, että toisten ihmisten hyväksyntä tuntuu mukavalta -voimaannuttaa. Sukulaisten tapaaminen on siksi tärke17196Onkohan minusta tullut vanha?
🧑🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu5196Oikeat ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä
🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena mone2196Kuntopyöräily kannattaa eduskunnan
🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysym4195Hjärngympa
🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas18195Aamutoimista tuli mieleen
👀💭☕ aamukahvi on tärkeä aamun käynnistäjä. Mutta sitäkin ennen levittelen silmien ympärille silmänympärysvoidetta. Sam7195