Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Olen melko tyytyväinen

😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvai
    Ikävä
    10
    201
  2. Rotat pakenee koloistaan

🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva
    Ikävä
    7
    201
  3. Korealaisten miesten aloittaman

💄💋😅 meikkauksen ennustetaan leviävän maailmalla. Aika outoa minusta. Jos kaipauksen kohde innostuu tuosta hömpötykse
    Ikävä
    32
    200
  4. Rustailin eilen

🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen osto
    Ikävä
    5
    200
  5. Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä

🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka
    Ikävä
    3
    200
  6. Hyvää Pääsiäistä!

🤔 🐤 🐥 Pääsiäiseen liittyvä taikausko on säilynyt nykyaikaan asti kristinuskon rinnalla. Noita-akat, trullit ja paho
    Ikävä
    6
    200
  7. AAaargh voi voi

🤕 🎯💊 olis pitänyt vain heitellä tikkaa pihalla. Puutarhahommattuntuu selässä niin ikävältä, että tässä odotan milloin
    Ikävä
    5
    199
  8. Hyvää arkeen palaamista!

😍🎄🥣 joulu on jälleen kerran lusittu ja arki koittaa. Mulla alkoi tämä päivä ikävästi kun selkä napsahti aamulla säng
    Ikävä
    5
    199
  9. Täällä olisi vieläkin miesten hommia

🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si
    Ikävä
    3
    199
  10. Keitin tänään 10 minuuttia

😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais
    Ikävä
    10
    199
  11. Nykyisin syyllistetään ihmisiä liikaa terveysasioilla

🤔 🛏 🍲 milloin syöt väärin tai liikut liian vähän. Nyt on nukkuminen kovasti tapetilla. Joku on mitannut kuinka paljon
    Ikävä
    10
    198
  12. Vanessa atalanta

🥰🌺🦋 amiraaliperhonen oli tullut keittiön ikkunasta sisään ja lepatteli ympäriinsä. Kun avasin ikkunan se lehahti heti
    Ikävä
    14
    197
  13. Ilmastomuutoksen myötä

🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni
    Ikävä
    4
    197
  14. Lueskelin lahjaehdotuksista

👰💍🌷 häiden merkkipäivinä. Kaikkien lahjojen ei tarvitse olla kalliita. Parhaimmat lahjat ovat ilmaisia. Tämä oli minu
    Ikävä
    10
    196
  15. Ihminen on sikäli yhteisöllinen

🤔☕👍 luomus, että toisten ihmisten hyväksyntä tuntuu mukavalta -voimaannuttaa. Sukulaisten tapaaminen on siksi tärke
    Ikävä
    17
    196
  16. Onkohan minusta tullut vanha?

🧑‍🦳📯❤ kun ei enää kiinnosta vastailla palstan gallupeihin anonyyminäkään. Eihän sillä ole mitään väliä mitä siellä lu
    Ikävä
    5
    196
  17. Oikeat ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä

🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena mone
    Ikävä
    2
    196
  18. Kuntopyöräily kannattaa eduskunnan

🤔🚴🎖 kyselytunnin aikana. Harmitti niin se, että ministerit eivät vastanneet kysymyksiin, että tuli matkaenkka. Kysym
    Ikävä
    4
    195
  19. Hjärngympa

🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas
    Ikävä
    18
    195
  20. Aamutoimista tuli mieleen

👀💭☕ aamukahvi on tärkeä aamun käynnistäjä. Mutta sitäkin ennen levittelen silmien ympärille silmänympärysvoidetta. Sam
    Ikävä
    7
    195