Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5386

1. Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä

❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄
    Ikävä
    4
    167
  2. Upea ilma tänään

🥰👍☕ aurinko pilkistää taivaalla ja lumet melkein sulaneet. Turkkia ei tarvita.
    Ikävä
    4
    166
  3. Tänään on oksasilppuripäivä

🤔🪚☕ siinä saa sopivasti hyötyliikuntaa samalla. Ei tartte sen kummemmin jumppailla. Onneksi mulla on vielä tapaturmava
    Ikävä
    4
    166
  4. Nyt ei jaksa

🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.
    Ikävä
    36
    165
  5. Yöt ovat viileitä

😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke
    Ikävä
    6
    165
  6. Eläimet on ihania

🥰🐶❤ koiran puutetta lievittää pentulive 24/7 ohjelma. Ajatella, että bortskut oppii jopa 1000 sanaa. Jollakin oli ollu
    Ikävä
    9
    165
  7. Hyvää itsenäisyyspäivää!

🇫🇮🇫🇮🇫🇮 HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! 🇫🇮🇫🇮🇫🇮 Ei multa muuta tänään.
    Ikävä
    7
    165
  8. Luonto lohduttaa lämmöllään

😎🌞🧣Ei tarvitse palella, vaikka nukkuukin yksin. Pattereitakaan ei ole tarvinnut laittaa päälle. Aamu-usvan häivyttyä
    Ikävä
    5
    164
  9. Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia

🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puoli
    Ikävä
    18
    164
  10. Ukonilmalla jumituin koirauutisiin

🙄⛈🐕‍🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä
    Ikävä
    2
    163
  11. Pikainen hyvänyön toivotus tänne

🌞🪣🐺 sateen keskeltä. Aurinko laskee kohta joten en näe pestä pyykkiä👙 . Mietin tässä viikko-ohjelmaa pihatöille ja t
    Ikävä
    9
    163
  12. Tuleekojan tästä yhtä pimeä talvi

🤔◼💡 kuin se jolloin aurinko paistoi vain muutamana päivänä? Vähän kastuinkin kauppareissulla. Ei mikään parhain sää ol
    Ikävä
    10
    163
  13. En ole vielä antiikkia

🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk
    Ikävä
    2
    163
  14. Minä olen nyt vähän hiljainen

🙄🏋️‍♀️💤 nukkunut huonosti ja touhunnut liikaa taas. Toivottavasti en nukahda kesken kirjoituksen 🥱 Hyvää yötä👍 päi
    Ikävä
    3
    162
  15. Romantiikka näyttää hävinneen täältä

🥰🌕❤ täällä sitä ei ole myöskään. Haikeana katselin yöllä, kun melkein superkuu ja melkein sininen kuu valaisivat keitt
    Ikävä
    1
    162
  16. No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi

🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne L
    Ikävä
    3
    162
  17. Päivän luontotyö tehty!

🤔🐦🐦 Autoa pihalla puunatessani eilen huomasin navetassa liikehdintää. Kun menin katsomaan, niin siellä oli talitintti
    Ikävä
    6
    162
  18. Kolmen päivän kotivara

🤔📢🪣 välillä on kotivara ja välillä ei. Juomavettä mulla ei vielä ole ollut varastossa, niinkuin yhdellä tuttavalla.
    Yhteiskunta
    4
    161
  19. Esiliina päällä paistelen

😋🥞🍯ohukaisia. Näitä voisin paistella hänellekin jälkkäriksi tai välipalaksi. Tai oikeastaan räiskäleitä. Niitä kun la
    Ikävä
    5
    161
  20. Se oli niin surullista

😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin
    Ikävä
    9
    160