Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Onkohan hän

    😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    3
    33
  2. En nyt lounastele

    😷👓👜 Sellossa kun siellä näyttää käyvän koronaihmisiä. Olisipa muuallakin tieto ajankohdista milloin tartuttajat on vi
    Ikävä
    0
    33
  3. Eipä haittaa minua jos

    😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.
    Ikävä
    9
    33
  4. Mun kirjoitukset

    😍🎶👍 kestää mielestäni päivänvalon 😇. Voin hyvin tunnustaa tutuilleni ja hänelle, että tuhertelen täällä ikävissäni.
    Ikävä
    2
    33
  5. No nyt on kylmää ja harmaata

    😊🪣🔨 päivän puuhat alkaa olla pulkassa 🛷 vielä ehtii saunaan pesulle 🚿 ennenkuin tulee pimeää. Sitten joku hyvä leff
    Ikävä
    6
    33
  6. Osta kiikari sillä näet nimittäin

    🤓🏋️‍♀️🏊‍♀️ oon miettinyt kaikenlaisia kivoja uusia harrastuksia ensi vuoden puolelle. Jos olis kiikarit voisi tarkka
    Ikävä
    1
    33
  7. Hyvää Uutta Vuotta 2022

    😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.
    Ikävä
    2
    33
  8. Minusta on kiva kun Hän

    🤗❤🎶 ei puhu kuin ruuneperi. Toivoa sopii, että Hän olisi Runebergia luotettavampikin. Enää ei jaksaisi katsella sellai
    Ikävä
    16
    33
  9. Kerra valitin töissä

    😴💻🧽 olleeni yöllä niin väsynyt, että nukahdin pää näppäimillä. Pomo totesi vain, että mulle pitää hommata pehmustetut
    Ikävä
    1
    33
  10. Keltainen muistilappu

    🥰📝👍tien vieressä kiinnitti huomioni. Mutta ei! Tuskin oli häneltä, kun siinä olevassa kauppalistassa luki ensimmäisen
    Ikävä
    3
    33
  11. Eilen sukujuhlissa mainitsin

    😀🎶💿 tanssimusiikkia levyttäneen sukulaisen esittävän niin hyvin, että hänet pitäisi pyytää häihin esittämään. Tämä h
    Ikävä
    16
    33
  12. Hiukan hellyyttä voit antaa

    😍🐝🦟 askeettisessa ympäristössä ruumiillista työtä tehdessä korostuu se mikä elämässä olisi tärkeintä.🤗 Hiukan helly
    Ikävä
    1
    33
  13. Ei koskaan pitäisi

    🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellari
    Ikävä
    16
    33
  14. Huulia polttelee nyt

    🤭🌶☕ ei kuitenkaan pussailu vaan keskivahva salsa. Tiesittekö muuten, että pussailu pidentää elinikää ja sillä on muita
    Ikävä
    12
    33
  15. Onpa ihana keväinen päivä ollut

    😎🧑‍⚕🐕 Tuli mieleen eläinlääkärille mennessä, että kerran kun olin näkevinäni Hänet bussipysäkillä niin olisi pitänyt
    Ikävä
    4
    33
  16. Hyvää Ystävänpäivää

    ❤🍫🍓 toivottavasti palstalle tulee kiva päivä täynnä ystävällisiä kirjoituksia 😍👍 Mr. Bean Ystävänpäivä, 8min https:/
    Tunteet
    0
    32
  17. Yleensä en tee samaa mokaa toiseen kertaan

    🤔📷🕶️ Tässä jo jossakin eiemmin kirjoittamani kameramoka. Kävipä kerran niiden kanssa sellainen moka, ettei heti unohd
    Ikävä
    1
    32
  18. Lemmikeillä on terapeuttinen merkitys

    😍🐶🐱 Vanhastaan on tiedetty, että elukoitten silittely alentaa verenpainetta ja lisää mielihyvähormoneita. Nyt on ale
    Tunteet
    4
    32
  19. En mä mitään tehnyt

    😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset
    Ikävä
    30
    32
  20. Näyttää tuo säätiedotus

    ☺☀️☕ sellaiselta, että on siirryttävä kesäpuuhiin tällä viikolla. Tarkoittaen kesätavaroiden pakkaamista nyt ensi alkuun
    Ikävä
    0
    32