Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1101

Kommenttia

4960

1. Kiva kuulua oikean gallupin raatiin!

🥰👍☕ sitä suhtautuu ihan eri tavalla puoluegalluppiinkin kun saa itse äänestää. Hurahti tuo aika vastaillessa niin, e
    Ikävä
    4
    129
  2. Sain tehtyä pääsiäistervehdykset

🥰🐥🐣 valmiiksi. En kuitenkaan vienyt niitä kauppareissulla postilaatikkoon. Pelkäsin, että paikalliset jyrsijät syövät
    Ikävä
    4
    128
  3. Toisenlaiset tomaatit

😃👓👜ja käyrät kurkut poikkeavat ulkonäöltään standardista. Sisus on kumminkin samaa hyvää kotimaista vihannesta kuin m
    Ikävä
    1
    128
  4. Kaksi ääntä saa ihon kananlihalle

🤔🎺☕ erilaisin syin. Toinen on espoolaisen miehen ääni 😍 ja toinen on Nasan julkaisema mustasta aukosta lähtevä ääni �
    Ikävä
    4
    128
  5. Silloin kun olen läsnä

😀🚶‍♀️👞 ulkoillessa, käy niinkuin eilen. Koiran tuotosta maasta kerätessäni huomaan, että vierestäni kulkevat hyvin ho
    Ikävä
    34
    128
  6. Olen nyt vaikutusvaltainen henkilö

😊⚖👍 Liityin taloustutkimuksen galluppiraatiin jokuaaika sitten. Tänään oli puoluekannatuskysely. Sen täyttämiseen meni
    Ikävä
    4
    128
  7. HUOM! Muistutus!

🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅 Kala ja pytty on tossa
    Ikävä
    12
    127
  8. Tänäänkin olis ollut

🔥⛑📣 vaikka mitä asiaa. Varsinkin kun aamupäivällä kesken palsun syöksyttiin ulos palohälytyksen takia.🥰 Hyvää yötä
    Ikävä
    5
    127
  9. Mitä varten te mainostatte

🤔🪪☕ vaaleja täällä noin paljon. Joka kommentissa lukee "Äänestä". Uutisissa niistä jauhetaan niin pljon, että ei kenel
    Ikävä
    6
    126
  10. Kuuntelen joskus ruåttinkielisiä

🤔🇸🇪☕ohjelmia että kielitaito jotenkin säilyy. Nyt ykkösellä studio65:ssä jutellaan ruuasta. Ruotsi on kyllä vaikeata.
    Ikävä
    4
    125
  11. Arjesta selviää hymyllä

😀👍🌞sanotaan tuossa yhdessä mainoksessa. Se on totta, että hymyily saa ihmisen paremnalke tuulelle. Elimistöä voi hui
    Ikävä
    33
    125
  12. Ilma on kuin morsian

🥰🌞🪰 (tosin jotkut morsiamet -itseni mukaan lukien- tarttee vähän enemmän aikaa kaunistautumiseen) Nyt on melkein kesä
    Ikävä
    7
    124
  13. Kivaa sohjopäivää!

🥰🫶🍫 emojit alkuun, että mun aloitus helpommin erottuu ja turhana pitävät voivat jättää lukematta. Uutiskatsaus: Joit
    Ikävä
    1
    124
  14. Just kun luulee

🙄🔥☄että kaikki onnettomuudet on koettu niin tulee jotakin uutta mitä ei ole osannut kuvitella pahimmissa painajaisunis
    Ikävä
    6
    123
  15. Saksalaisessa sarjassa

🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e
    Ikävä
    3
    123
  16. Pirkka nikseistä

😅🧻☕ luen aina pirkkaniksit pirkka lehdestä. Tällä kertaa siellä oli niksinä ottaa aikakausilehti mukaan pitkille junam
    Ikävä
    4
    123
  17. Kesä jatkuu

🌪☔🙄 onneksi ei olla Norjassa missä hurrikaani vaivaa. P.S. Mä olen rauhallinen luonne. Kotonakaan ei ole myrskyjä odo
    Ikävä
    3
    122
  18. Olipas ulkona raikas keväinen ilma

😊🌡🛒 täällä pöis 4,6 ja aurinkokin pilkisteli niinkuin eilen. Hain jälkeläiselle putkireiskaa ja mustat nitriilikäsine
    Ikävä
    2
    122
  19. Elämäni biisi

😍📻🎶 Monta vaihtoehtoa, mutta kyllä Hän (=mies pks) on niin merkityksellinen että One in a million: https://youtu.be/h
    Ikävä
    13
    120
  20. Kauhea miten naisia

🤔👙☕ vieläkin aliarvostetaan. Olen harmistunut tuosta yhdestä maaseudun lehdestä. Se mainostaa digilehteään ilmaisena
    Ikävä
    31
    120