lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1075
Kommenttia
4777
Olen nyt askeleen edellä
😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the034Mukavaa viikonalkua (kaikille)
🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia034Evakot kun levittäytyivät
😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema234Perjantai on toinen ilta
😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin au1733Jaska tulla pöllähti saunaan
🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu633Ikinä ennen ei oo mua hierottu
🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j033En muistanutkaan miten
😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks1333Jotkut ne osaa
😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka533Kauheata, että joku
😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t433Sanotaan, että koira muistuttaa
🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää033Ikävöintiasiaa
😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah333Perhe on yksikkö
😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis033Mulle tulikin nyt
😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus033Näissä aloituksissa on muutos
🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa333Maapallo jatkaa kulkuaan
😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh033Mulla on hampaat
😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o1333Voi polle raukkaa
😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty133Vaalipäivä tänään
😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan033On kauhean ikävä
😕👓👜välillä enemmän ja välillä vähemmän. Hänelle toivon hyvää yötä kehäkolmosen sisälle.232Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen
🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v332