Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5386

1. Hyvää Uutta Vuotta 2022

😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.
    Ikävä
    2
    51
  2. Henkilökohtaiset kontaktit

😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että
    Ikävä
    1
    50
  3. Mulla ei ole mitään

😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet
    Ikävä
    3
    50
  4. Tämmöinen etäkaipaus

😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime
    Ikävä
    7
    50
  5. Hyvää Vappua

😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui
    Ikävä
    2
    50
  6. Lähtöpuuhissa venähti

😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä
    Ikävä
    1
    50
  7. Eipä haittaa minua jos

😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.
    Ikävä
    9
    50
  8. Sanaleikkiä teemalta

😍👓💋teemalla tekstiuutiset kertoo, että rokotusvuorossa on 60-plussare. Piti lukea kahteen kertaan kun ekalla kerralla
    Ikävä
    1
    50
  9. Kesäisiä harrastuksia

😷🏍🛵 Et ollut laittanut seisontatukea alas Tier sähköpotkulaudasta kun se seisoi talon edessä 2 päivää. Mutta onhan se
    Ikävä
    1
    50
  10. Nyt ei säällä hemmotella!

🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la
    Ikävä
    1
    50
  11. Unohtakaa hyvät kanssasisaret

🤔☀️👙 miesten keksimät ikähömpötykset, biologiset kellot sun muut. Nainen ei ole koskaan liian vanha mihinkään. Gina L
    Ikävä
    0
    50
  12. Huomenna se Jaska

🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, v
    Ikävä
    23
    49
  13. Jaska tulla pöllähti saunaan

🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu
    Ikävä
    6
    49
  14. Ensitreffit alttarilla

😕👓👜on aika kummallinen formaatti kun ei sitä pitkänkään tutustumisen jälkeen avioituessakaan aina onnistu solmimaan
    Ikävä
    9
    49
  15. Kevään ensi kukkanen

😍👓👜bongattu ja valokuvattu fb sivulle ihmeteltäväksi. Tänä vuonna se oli kirkkaankeltainen piskuinen talventähti puis
    Ikävä
    0
    49
  16. Hyvää Vappua

🙂 👓 👜 klaaratkaa Vappuna. Tänään pitää hakea silliä kaupasta huomista aamiaista varten. Simaa myös niille, joilla
    Ikävä
    0
    49
  17. Ensin tavattiin

😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän
    Ikävä
    4
    49
  18. Sen tiedän, että

🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe
    Tunteet
    6
    49
  19. Ihastuksissaan kun katselee

😊👀👓toista silmiin niin unohtuu kaikki siinä ympärillä. Olisko kiva olla kampasimpukka niin saisi tuijotella 40:llä si
    Ikävä
    2
    49
  20. Apua nyt tätä uutta!

😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e
    Ikävä
    0
    49