Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4939

1. Se on taas lounasaika

😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä
    Ikävä
    14
    38
  2. Ikävä perhosia vatsassa

🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja
    Ikävä
    2
    38
  3. Jotenkin tuntuu, että

🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai
    Ikävä
    21
    37
  4. Ikinä ennen ei oo mua hierottu

🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j
    Ikävä
    0
    37
  5. Mun suosikkini

🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Ikävä
    1
    37
  6. Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen

🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v
    Ikävä
    3
    37
  7. Hyvää Äitienpäivää kaikille

🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil
    Ikävä
    13
    37
  8. Minä vokaalinainen

🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar
    Tunteet
    2
    37
  9. Kauhea minkälaista

😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta
    Ikävä
    10
    37
  10. Mulle tulikin nyt

😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus
    Ikävä
    0
    37
  11. Hyvää jalkajumppaa

😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata
    Ikävä
    0
    37
  12. Se olisi taas lounasaika

😷 👓 👜 Jos joku on ihmetellyt rekisteröityä nimimerkiäni (minulla vain tämä yksi) niin siinä on vahva tunniste. Nimitt
    Ikävä
    3
    37
  13. Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt

😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas
    Ikävä
    6
    37
  14. Sisustuksessa kaikilla

😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o
    Tunteet
    0
    37
  15. Tylsä tietoisku. Älä lue!

😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat
    Ikävä
    0
    37
  16. Mukavaa viikonalkua (kaikille)

🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia
    Ikävä
    0
    37
  17. Päivän pläjäys

🥰🌦🪟 Olo piristyi kun amupäivän sade loppui ja pääsee ulkohommiin tästä. Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa
    Ikävä
    4
    37
  18. Olipas positiivinen yllätys

😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.
    Ikävä
    3
    37
  19. Evakot kun levittäytyivät

😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema
    Ikävä
    2
    36
  20. Joskus tämä ikävöinti

🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman
    Ikävä
    1
    36