Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4777

1. Olen nyt askeleen edellä

😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    34
  2. Mukavaa viikonalkua (kaikille)

🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia
    Ikävä
    0
    34
  3. Evakot kun levittäytyivät

😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema
    Ikävä
    2
    34
  4. Perjantai on toinen ilta

😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin au
    Ikävä
    17
    33
  5. Jaska tulla pöllähti saunaan

🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu
    Ikävä
    6
    33
  6. Ikinä ennen ei oo mua hierottu

🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j
    Ikävä
    0
    33
  7. En muistanutkaan miten

😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    33
  8. Jotkut ne osaa

😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka
    Ikävä
    5
    33
  9. Kauheata, että joku

😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t
    Ikävä
    4
    33
  10. Sanotaan, että koira muistuttaa

🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    33
  11. Ikävöintiasiaa

😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah
    Ikävä
    3
    33
  12. Perhe on yksikkö

😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis
    Ikävä
    0
    33
  13. Mulle tulikin nyt

😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus
    Ikävä
    0
    33
  14. Näissä aloituksissa on muutos

🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa
    Ikävä
    3
    33
  15. Maapallo jatkaa kulkuaan

😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    33
  16. Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    33
  17. Voi polle raukkaa

😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Ikävä
    1
    33
  18. Vaalipäivä tänään

😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan
    Ikävä
    0
    33
  19. On kauhean ikävä

😕👓👜välillä enemmän ja välillä vähemmän. Hänelle toivon hyvää yötä kehäkolmosen sisälle.
    Ikävä
    2
    32
  20. Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen

🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v
    Ikävä
    3
    32