lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4939
Se on taas lounasaika
😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä1438Ikävä perhosia vatsassa
🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja238Jotenkin tuntuu, että
🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai2137Ikinä ennen ei oo mua hierottu
🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j037Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se137Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen
🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v337Hyvää Äitienpäivää kaikille
🙂 👓 👜 Kerkesin jo aamulla yhden kommentin kirjoittaa, ennenkuin alkoi avustustyöt. Äitienpäivän aamu näet alkoi sil1337Minä vokaalinainen
🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar237Kauhea minkälaista
😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta1037Mulle tulikin nyt
😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus037Hyvää jalkajumppaa
😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata037Se olisi taas lounasaika
😷 👓 👜 Jos joku on ihmetellyt rekisteröityä nimimerkiäni (minulla vain tämä yksi) niin siinä on vahva tunniste. Nimitt337Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt
😷 🕶 👜 niin yksi anonyymi tekee aloituksen ja siihen tulee tusinan verran "omijoita", jotka yrittävät vastata hauskas637Sisustuksessa kaikilla
😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o037Tylsä tietoisku. Älä lue!
😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat037Mukavaa viikonalkua (kaikille)
🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia037Päivän pläjäys
🥰🌦🪟 Olo piristyi kun amupäivän sade loppui ja pääsee ulkohommiin tästä. Ei itketä lauantaina, ei viitsitä murjottaa437Olipas positiivinen yllätys
😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.337Evakot kun levittäytyivät
😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema236Joskus tämä ikävöinti
🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman136