Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Ensin tavattiin

😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän
    Ikävä
    4
    68
  2. Täällä on jalat maassa

😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta
    Ikävä
    1
    68
  3. Täällä meren lähellä kun ollaan

😷 👓 👜 niin varot sitten jäällä seikkaillessasi. Taas on ongittu kelkkailija turvaan jäälautalta johon oli pelastautu
    Ikävä
    3
    68
  4. Mun ei ole mikään pakko

😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p
    Ikävä
    2
    68
  5. Tekemällä oppiiz

😷👓♨vinkki palstan käytöstä lounasaikaan. Kun laitatte paistinpannun liedelle lämpiämään niin kannattaa laittaa pannull
    Ikävä
    16
    68
  6. Kylläpäs kävi taas nolosti

🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j
    Ikävä
    0
    68
  7. Lukuhaluinen höppänä

🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir
    Ikävä
    1
    68
  8. Jos jotkut naisille suunnatut

kirjoitukset täällä ovat oikeasti miehiltä, niin ei ihme että kirjoittajat ovat palstalla eivätkä elävässä elämässä seur
    Ikävä
    5
    68
  9. Hellyttelynimien käytöstä

😍 👓 🐰 Jonkun teorian mukaan lepertelyllä eli ns. vauvakielellä palataan aikaan, jolloin äiti leperteli lapselleen.
    Ikävä
    5
    68
  10. Toisen roska on toisen aarre

😊👍☕ Suomen kaunein koti oli kierrätystalo. Vanha koulurakennus kierrätyshuonekaluja täynnä. Kodissa tärkeintä minusta
    Ikävä
    10
    68
  11. Varovaisena ihmisenä

🤔☕👎en uskalla rekattuna kirjoittaa kulkemisiani. Eikä niitä sitten erota täältä vaikka miten yritän tunnisteita lsitta
    Ikävä
    2
    68
  12. Jos nyt jotain yllättävää

😊👓👜minulta tänään niin se, etten kirjoita mistään!
    Ikävä
    8
    67
  13. Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!

☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom
    Ikävä
    0
    67
  14. Vaikea uskoa että hän olisi

😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta
    Ikävä
    5
    67
  15. Sen tiedän, että

🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe
    Tunteet
    6
    67
  16. Pitäisikö mun tehdä

😷⛄❄pikkuinen tanssivideo juutuupiin, että lieventäisin hänen etätyö-/etäsuhdeapatiaansa. Ulkona tehtynä siihen saisi m
    Ikävä
    19
    67
  17. Onko kellään maatkakuumetta?

😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie
    Ikävä
    19
    67
  18. Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa

😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän
    Tunteet
    4
    67
  19. Luomua sen olla pitää

🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k
    Suhteet
    1
    67
  20. Mamman pikkuinen draamaqueen

😍🐶❤️ nukkuu nyt mistään tietämättömänä eläinlääkärillä, kun hammaskiveä poistetaan. Esilääkityspiikki aiheutti sellai
    Ikävä
    4
    67