lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Hyvää Uutta Vuotta 2022
😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.251Henkilökohtaiset kontaktit
😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että150Mulla ei ole mitään
😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet350Tämmöinen etäkaipaus
😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime750Hyvää Vappua
😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui250Lähtöpuuhissa venähti
😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä150Eipä haittaa minua jos
😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.950Sanaleikkiä teemalta
😍👓💋teemalla tekstiuutiset kertoo, että rokotusvuorossa on 60-plussare. Piti lukea kahteen kertaan kun ekalla kerralla150Kesäisiä harrastuksia
😷🏍🛵 Et ollut laittanut seisontatukea alas Tier sähköpotkulaudasta kun se seisoi talon edessä 2 päivää. Mutta onhan se150Nyt ei säällä hemmotella!
🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la150Unohtakaa hyvät kanssasisaret
🤔☀️👙 miesten keksimät ikähömpötykset, biologiset kellot sun muut. Nainen ei ole koskaan liian vanha mihinkään. Gina L050Huomenna se Jaska
🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, v2349Jaska tulla pöllähti saunaan
🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu649Ensitreffit alttarilla
😕👓👜on aika kummallinen formaatti kun ei sitä pitkänkään tutustumisen jälkeen avioituessakaan aina onnistu solmimaan949Kevään ensi kukkanen
😍👓👜bongattu ja valokuvattu fb sivulle ihmeteltäväksi. Tänä vuonna se oli kirkkaankeltainen piskuinen talventähti puis049Hyvää Vappua
🙂 👓 👜 klaaratkaa Vappuna. Tänään pitää hakea silliä kaupasta huomista aamiaista varten. Simaa myös niille, joilla049Ensin tavattiin
😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän449Sen tiedän, että
🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe649Ihastuksissaan kun katselee
😊👀👓toista silmiin niin unohtuu kaikki siinä ympärillä. Olisko kiva olla kampasimpukka niin saisi tuijotella 40:llä si249Apua nyt tätä uutta!
😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e049