lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Ensin tavattiin
😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän468Täällä on jalat maassa
😊👓👜ja järki päässä, eikä mikään ole muuttunut vaikka korona myllää sekä 9.3 täsikuun vaikutus vaivaa vieläkin palsta168Täällä meren lähellä kun ollaan
😷 👓 👜 niin varot sitten jäällä seikkaillessasi. Taas on ongittu kelkkailija turvaan jäälautalta johon oli pelastautu368Mun ei ole mikään pakko
😷 🐣 🐰 hävittää aamun hyvää tuulta avaamalla palsta. Täällä voi olla väärällä jalalla nousseita ihmisiä ym. Vaikken p268Tekemällä oppiiz
😷👓♨vinkki palstan käytöstä lounasaikaan. Kun laitatte paistinpannun liedelle lämpiämään niin kannattaa laittaa pannull1668Kylläpäs kävi taas nolosti
🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j068Lukuhaluinen höppänä
🤗📘🥣 olen aina ollut. Kotona oli kolme kirjaa, jotka luin kannesta kanteen. Raamattu, kotiruoka ja jokanaisen niksikir168Jos jotkut naisille suunnatut
kirjoitukset täällä ovat oikeasti miehiltä, niin ei ihme että kirjoittajat ovat palstalla eivätkä elävässä elämässä seur568Hellyttelynimien käytöstä
😍 👓 🐰 Jonkun teorian mukaan lepertelyllä eli ns. vauvakielellä palataan aikaan, jolloin äiti leperteli lapselleen.568Toisen roska on toisen aarre
😊👍☕ Suomen kaunein koti oli kierrätystalo. Vanha koulurakennus kierrätyshuonekaluja täynnä. Kodissa tärkeintä minusta1068Varovaisena ihmisenä
🤔☕👎en uskalla rekattuna kirjoittaa kulkemisiani. Eikä niitä sitten erota täältä vaikka miten yritän tunnisteita lsitta268- 867
Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!
☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom067Vaikea uskoa että hän olisi
😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta567Sen tiedän, että
🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe667Pitäisikö mun tehdä
😷⛄❄pikkuinen tanssivideo juutuupiin, että lieventäisin hänen etätyö-/etäsuhdeapatiaansa. Ulkona tehtynä siihen saisi m1967Onko kellään maatkakuumetta?
😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie1967Säät suosivat lomalaisia/senttiasiaa
😎 👍 🌞 Lämmintä riittää nyt päivästä päivään. Ilmaston lämpenemistä ihmetteleville täytyy huomauttaa, että viime kesän467Luomua sen olla pitää
🤔🧣❄ sanoi yksi kampaaja kevään trendeistä. Sillä vähennetään kemikaslien luontoon kohdistuvaa rasitusta. Viemäreiden k167Mamman pikkuinen draamaqueen
😍🐶❤️ nukkuu nyt mistään tietämättömänä eläinlääkärillä, kun hammaskiveä poistetaan. Esilääkityspiikki aiheutti sellai467