Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4938

1. Maapallo jatkaa kulkuaan

😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    35
  2. Aamukaste ruohikolla

😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va
    Ikävä
    3
    35
  3. Olishan se kiva tietää

😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja
    Tunteet
    0
    35
  4. Jos sulla soi ovikello

😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿‍⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin
    Ikävä
    3
    35
  5. Yleensä en seiska-lehden juttuja lue

😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A
    Ikävä
    2
    35
  6. Miehet on sitä varten

🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v
    Ikävä
    1
    35
  7. Tänään on valon ja ilonpäivä

🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin
    Tunteet
    2
    35
  8. Vaalipäivä tänään

😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan
    Ikävä
    0
    35
  9. Sanokaa mitä sanotte

🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää
    Ikävä
    1
    34
  10. Tuli tuosta

☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset
    Ikävä
    12
    34
  11. En muistanutkaan miten

😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    34
  12. Sade ropisee rauhoittavasti

🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t
    Tunteet
    0
    34
  13. Ensin tavattiin

😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän
    Ikävä
    4
    34
  14. Jotkut ne osaa

😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka
    Ikävä
    5
    34
  15. Sanotaan, että koira muistuttaa

🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    34
  16. Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e
    Ikävä
    16
    34
  17. Näissä aloituksissa on muutos

🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa
    Ikävä
    3
    34
  18. Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise
    Ikävä
    9
    34
  19. Muistatteko mitä luki

😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet? Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puh
    Ikävä
    22
    34
  20. Voi polle raukkaa

😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Ikävä
    1
    34