Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4777

1. Mulla on pihalla

🥰 🐝 🦊 pörriäisille ja villieläimille vettä astioissa. Käyvätpä naapurin kissatkin niitä latkimassa. Kasteluvesisaavis
    Ikävä
    9
    31
  2. Hyvää adventtisunnuntain iltaa

🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!
    Ikävä
    1
    31
  3. Mitähän kaikkea me

😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on
    Ikävä
    0
    31
  4. Tarinaa sohvasta

🥰🛋🐕‍🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re
    Ikävä
    0
    31
  5. Yritän kirjoittaa lyhyesti

🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä
    Ikävä
    3
    31
  6. No nyt en muutamaan päivään

🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷
    Ikävä
    17
    31
  7. Mitäs sitä turhaa mietiskelee

😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva
    Ikävä
    2
    30
  8. Palmusunnuntaina mittarissa 7,7

🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass
    Ikävä
    3
    30
  9. Sanokaa mitä sanotte

🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää
    Ikävä
    1
    30
  10. Mun suosikkini

🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Tunteet
    0
    30
  11. Palstan ilkeilyyn ei auta

🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta
    Ikävä
    18
    30
  12. Piekkulapsilla kivut

😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    30
  13. Tiivistys otsikko

😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    30
  14. Nastat renkaissa

☺👓👜on kivemmat kuin hampaiden paikalla. Ensimmäisiä tarvitsen jos innostun käymään tyhjentämässä hiirenloukut. Jälkimm
    Ikävä
    1
    30
  15. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    30
  16. Olen semmoinen

😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit
    Ikävä
    0
    30
  17. Kauhea minkälaista

😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta
    Ikävä
    10
    30
  18. Taidanpa antaa periksi

😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost
    Ikävä
    3
    30
  19. Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e
    Ikävä
    16
    30
  20. Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise
    Ikävä
    9
    30