lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
Loppiaisaamun kurja herätys
😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt247Ihanan lämmin
☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei047Hui sentään
😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko347Mikäs kiire tässä
😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissu2447Täällä minä katselen
Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.347Huh hellettä
😎👓🐕 täytyy tänään taluttaa tuo eläin ennen pahinta paahdetta. Tuossa se lattialla makaa toipuen eilisestä ajomatkast047Oi kun on kaunis päivä
😷 👓 🌞 ja aurinko paistaa kauniisti pimeän talven jälkeen. Kaipauksen keskellä valoisuus piristää. Auringolle on teht847Sisustuksessa kaikilla
😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o047Tuli tässä kivojen lomasäiden
😎👍🌞 keskellä mieleen miten kamalan lyhyt on joku kolmen viikon vuosiloma töistä. Eka viikko menee totutellessa siihen447Perunan viljely on helppoa!
😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel647Keskiviikkona alkaa syksy
😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as047Se on sitten amerikkalaisten
🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii247Outo tunne, tuntuu kuin
🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja047Olin palsussa aamupäivällä
😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva147Hyvää joulukuun ensimmäistä
🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t047Osta kiikari sillä näet nimittäin
🤓🏋️♀️🏊♀️ oon miettinyt kaikenlaisia kivoja uusia harrastuksia ensi vuoden puolelle. Jos olis kiikarit voisi tarkka147Nyt olis hyvä keskustella
😷🧣👍 kaivatun kanssa herkkiäkin asioita 😍❤ Punasteluni jäisi huomaamatta. Koko naama helottaa nyt koko ajan, kun iho1147Itse kullekin ja autolle
😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha1846Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen
🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v346Huomenta tänne
☺👓👜kuluuhan se hellepäivä näinkin, kun herää näin myöhään raatamisen aiheuttaman väsymyksen takia. Täällä kun ei ulkon846