lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4938
Maapallo jatkaa kulkuaan
😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh035Aamukaste ruohikolla
😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va335Olishan se kiva tietää
😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja035Jos sulla soi ovikello
😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin335Yleensä en seiska-lehden juttuja lue
😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A235Miehet on sitä varten
🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v135Tänään on valon ja ilonpäivä
🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin235Vaalipäivä tänään
😷🧣👍muistakaa äänestää historiallisissa vaaleissa. Tuskin meidän elinaikanamme uutta poliittista porrasta muodostetaan035Sanokaa mitä sanotte
🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää134Tuli tuosta
☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset1234En muistanutkaan miten
😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks1334Sade ropisee rauhoittavasti
🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t034Ensin tavattiin
😕👓👜ihan liian myöhään ja siitäkin aikaa on kulunut. Silti jos en häntä ajattelisi niin en täällä kaipaisi. Kun eihän434Jotkut ne osaa
😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka534Sanotaan, että koira muistuttaa
🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää034Huomasin, että joku
😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e1634Näissä aloituksissa on muutos
🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa334Antaa palaa nyt
🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise934Muistatteko mitä luki
😍 👓 👜 viimeisessä viestissä, jonka olette kaipaamaltanne henkilöltä saneet? Mulle mies lähetti sähköpostilla 💻 puh2234Voi polle raukkaa
😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty134