lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1075
Kommenttia
4777
Mulla on pihalla
🥰 🐝 🦊 pörriäisille ja villieläimille vettä astioissa. Käyvätpä naapurin kissatkin niitä latkimassa. Kasteluvesisaavis931Hyvää adventtisunnuntain iltaa
🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!131Mitähän kaikkea me
😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on031Tarinaa sohvasta
🥰🛋🐕🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re031Yritän kirjoittaa lyhyesti
🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä331No nyt en muutamaan päivään
🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷1731Mitäs sitä turhaa mietiskelee
😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva230Palmusunnuntaina mittarissa 7,7
🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass330Sanokaa mitä sanotte
🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää130Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se030Palstan ilkeilyyn ei auta
🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta1830Piekkulapsilla kivut
😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell130Tiivistys otsikko
😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii830Nastat renkaissa
☺👓👜on kivemmat kuin hampaiden paikalla. Ensimmäisiä tarvitsen jos innostun käymään tyhjentämässä hiirenloukut. Jälkimm130Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin
😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl230Olen semmoinen
😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit030Kauhea minkälaista
😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta1030Taidanpa antaa periksi
😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost330Huomasin, että joku
😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e1630Antaa palaa nyt
🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise930