lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Täällä jostakin syystä
😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot164Mä oon sun perjantai
😅👓👜 ja maanantai. Mut nyt just maskit näkyy vaan töllöttimestä ja puikot kilisee pinkkien pikkulapasten merkeissä .164Eihän nyt toki
😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi064Söpöysvaroitus -ei tosikoille!
😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.064Kotieläin väsähti lääkärireissulla
😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv664Albert Åbergissa
😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkip1063Jotkut ne osaa
😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka563Huomasin, että joku
😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e1663Perunat itää huimaa
😷🌱🌽vauhtia. Popcorneista tulee tänä vuonna ruukkukasvi jaa herneistä salaattia. Pientä puuhaa riittää ennen mökkikaut863Ei saisi nauraa toiselle
😂🐕⚡mutta välillä tuon koiran touhut naurattavat. Aamulenkillä se ei mitenkään suvainnut kulkea siihen suuntaan missä l463Nyt olis hyvä keskustella
😷🧣👍 kaivatun kanssa herkkiäkin asioita 😍❤ Punasteluni jäisi huomaamatta. Koko naama helottaa nyt koko ajan, kun iho1163Tänään hain sairaalasta hoitotarvikkeita
😷🚑🛏️ niin hoitaja kuljetti käytävällä mieshenkilöä pedissä. Missä lienee kuvauksissa käyneet vai vietiinkö polilta os063Ihan kiva että vedet
😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle263Unohtakaa hyvät kanssasisaret
🤔☀️👙 miesten keksimät ikähömpötykset, biologiset kellot sun muut. Nainen ei ole koskaan liian vanha mihinkään. Gina L063Ikävää on se
😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi1363Eilen sukujuhlissa mainitsin
😀🎶💿 tanssimusiikkia levyttäneen sukulaisen esittävän niin hyvin, että hänet pitäisi pyytää häihin esittämään. Tämä h1662- 362
Huomenna se Jaska
🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, v2362Ei koskaan pitäisi
🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellari1662Huomenta, päivää ja hyvää yötä!
🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat162