Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Loppiaisaamun kurja herätys

😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt
    Ikävä
    2
    47
  2. Ihanan lämmin

☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei
    Ikävä
    0
    47
  3. Hui sentään

😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    47
  4. Mikäs kiire tässä

😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissu
    Ikävä
    24
    47
  5. Täällä minä katselen

Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.
    Ikävä
    3
    47
  6. Huh hellettä

😎👓🐕 täytyy tänään taluttaa tuo eläin ennen pahinta paahdetta. Tuossa se lattialla makaa toipuen eilisestä ajomatkast
    Ikävä
    0
    47
  7. Oi kun on kaunis päivä

😷 👓 🌞 ja aurinko paistaa kauniisti pimeän talven jälkeen. Kaipauksen keskellä valoisuus piristää. Auringolle on teht
    Ikävä
    8
    47
  8. Sisustuksessa kaikilla

😷👓🏡on omia mielipiteitä. Myös muoti vaikuttaa asiaan. 60-luvun epämääräisestä lapsenkakan väristä keittiönkaapeissa o
    Tunteet
    0
    47
  9. Tuli tässä kivojen lomasäiden

😎👍🌞 keskellä mieleen miten kamalan lyhyt on joku kolmen viikon vuosiloma töistä. Eka viikko menee totutellessa siihen
    Ikävä
    4
    47
  10. Perunan viljely on helppoa!

😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel
    Ikävä
    6
    47
  11. Keskiviikkona alkaa syksy

😊🌞🍁 äkkiä mennyt tämäkin viikko työn touhussa. Vielä muutama pihapäivä niin keväällä villiintynyt puutarha näyttää as
    Ikävä
    0
    47
  12. Se on sitten amerikkalaisten

🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii
    Ikävä
    2
    47
  13. Outo tunne, tuntuu kuin

🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja
    Ikävä
    0
    47
  14. Olin palsussa aamupäivällä

😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva
    Ikävä
    1
    47
  15. Hyvää joulukuun ensimmäistä

🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t
    Tunteet
    0
    47
  16. Osta kiikari sillä näet nimittäin

🤓🏋️‍♀️🏊‍♀️ oon miettinyt kaikenlaisia kivoja uusia harrastuksia ensi vuoden puolelle. Jos olis kiikarit voisi tarkka
    Ikävä
    1
    47
  17. Nyt olis hyvä keskustella

😷🧣👍 kaivatun kanssa herkkiäkin asioita 😍❤ Punasteluni jäisi huomaamatta. Koko naama helottaa nyt koko ajan, kun iho
    Ikävä
    11
    47
  18. Itse kullekin ja autolle

😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha
    Tunteet
    18
    46
  19. Jos ette ole yli kymmeneen vuoteen

🙂 👓 👜 nähneet sydänkäpystänne niin tässä teille ilmainen käytösneuvo. Perjantaina olin pukeutunut liian kevyesti v
    Ikävä
    3
    46
  20. Huomenta tänne

☺👓👜kuluuhan se hellepäivä näinkin, kun herää näin myöhään raatamisen aiheuttaman väsymyksen takia. Täällä kun ei ulkon
    Ikävä
    8
    46