Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Täällä jostakin syystä

    😊👓👜 ovat kaikki rekatut muiden hampaissa. Onneksi on oikea elämä, johon asiallisten viestien poistelu ei vaikuta! Jot
    Ikävä
    1
    64
  2. Mä oon sun perjantai

    😅👓👜 ja maanantai. Mut nyt just maskit näkyy vaan töllöttimestä ja puikot kilisee pinkkien pikkulapasten merkeissä .
    Tunteet
    1
    64
  3. Eihän nyt toki

    😊🐝👋ei mulla ole nyt uutta hiuskorua. Satuin vain kävelemään liian läheltä lampunvarjostimeen ripustettua kärpäspaperi
    Ikävä
    0
    64
  4. Söpöysvaroitus -ei tosikoille!

    😍❤️💍 Lounasseuraksi tänään elämäni biisi areenalta. Mietin tässä, että minkähän itselleni valitsisin elämäni biisiksi.
    Ikävä
    0
    64
  5. Kotieläin väsähti lääkärireissulla

    😷 🐶 🩺 Nyt on pillereitä ja tippoja korviin. Muut vaivat eivät olleetkaan niin huolestuttavia, kuin olin luullut. Oliv
    Ikävä
    6
    64
  6. Albert Åbergissa

    😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkip
    Ikävä
    10
    63
  7. Jotkut ne osaa

    😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka
    Ikävä
    5
    63
  8. Huomasin, että joku

    😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e
    Ikävä
    16
    63
  9. Perunat itää huimaa

    😷🌱🌽vauhtia. Popcorneista tulee tänä vuonna ruukkukasvi jaa herneistä salaattia. Pientä puuhaa riittää ennen mökkikaut
    Ikävä
    8
    63
  10. Ei saisi nauraa toiselle

    😂🐕⚡mutta välillä tuon koiran touhut naurattavat. Aamulenkillä se ei mitenkään suvainnut kulkea siihen suuntaan missä l
    Ikävä
    4
    63
  11. Nyt olis hyvä keskustella

    😷🧣👍 kaivatun kanssa herkkiäkin asioita 😍❤ Punasteluni jäisi huomaamatta. Koko naama helottaa nyt koko ajan, kun iho
    Ikävä
    11
    63
  12. Tänään hain sairaalasta hoitotarvikkeita

    😷🚑🛏️ niin hoitaja kuljetti käytävällä mieshenkilöä pedissä. Missä lienee kuvauksissa käyneet vai vietiinkö polilta os
    Ikävä
    0
    63
  13. Ihan kiva että vedet

    😍🧊🍧 jäähtyvät. Vilpoisempaa olen toivonutkin. Joku tutkija sanoi kerran, että optimaalinen ulkolämpötila suurimmalle
    Ikävä
    2
    63
  14. Unohtakaa hyvät kanssasisaret

    🤔☀️👙 miesten keksimät ikähömpötykset, biologiset kellot sun muut. Nainen ei ole koskaan liian vanha mihinkään. Gina L
    Ikävä
    0
    63
  15. Ikävää on se

    😕🏝☕ kun muuttaa johonkin omasta mielestä mukavaan asuinpaikkaan ja sinne tulee myöhemmin väkeä, jotka eivät ole mukavi
    Ikävä
    13
    63
  16. Eilen sukujuhlissa mainitsin

    😀🎶💿 tanssimusiikkia levyttäneen sukulaisen esittävän niin hyvin, että hänet pitäisi pyytää häihin esittämään. Tämä h
    Ikävä
    16
    62
  17. Ikäväähän se on

    😍🌕☕ huomenna taas yksin vilkuilla täysikuuta. Huokaus ❤
    Tunteet
    3
    62
  18. Huomenna se Jaska

    🥰🩱👕 heittää kiven veteen ja uimavedet alkavat kylmetä. Vettäkin sataa taivaan täydeltä joten ei uimavettä tarvitse, v
    Ikävä
    23
    62
  19. Ei koskaan pitäisi

    🤔🥽🧹 kuunnella huonoja ohjeita tai tyytyä halpoihin kopioihin. Naapurin vinkki punamultamaalin säilyttämisestä kellari
    Ikävä
    16
    62
  20. Huomenta, päivää ja hyvää yötä!

    🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat
    Ikävä
    1
    62