lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1074
Kommenttia
4771
Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin
😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl222Outo olotila tälläine
😊👓👜kun olen saanut nukkua ilman nukkumispäiväkirjan pitämistä. Eihän yksi vähän paremmin nukuttu yö kaikkea korjaa, m022Minulla on vahva
😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist522Pitää tehdä testialoitus
😕👓👜 että näkee mikä on etusivu täällä ikävässä. Ennen oli sivunumerot alimmaisena aloituslistalla.022Eri puolilla Suomea
😯👓👜 on erilaisia tapoja ja erilainen huumori tai ei huumoria ollenkaan. Jos toista ihmistä ei ymmärrä niin se ei tar322Hyvää viikon alkua
😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi022Aurinko nousi 9:02 ja laskee 15:09
🤶🌲👍lyhyt on valoisa aika, mutta onneksi tätä pimeyttä ei kestä kauaa. Uutta passia hommaan toiveikkaana jotta olen022Hyvää vappuaattoa palstalaisille
🤗 👓🧶 juhlavalmisteluni alkoivat siitä, kun kaivoin melko tyhjästä pakastimesta vuoden 2018 hernekeiton lounaaksi 😋.121Naisille taitaa miehiä herkemmin
😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka020Hävisi kuin pieru Saharaan
😅👓👜 palstakielellä kirjoitettuna eilinen aloitukseni. Sepä ei mitään miksikään muuta. Naiselta miehelle kehä kolmen020Vastoinkäymisille voi välillä
😕 👓👜 antaa periksi. Sitä voi olla ihan hyvä ihminen, vaikka ei koko ajan yritä tehdä parhaansa. Nyt särkee polvea nii020- 120
Täällä maalla kun sataa niin sataa
🙄🌨️🔨 koira on siitä fiksu, ettei se halua ulos. Mutta voisi se pitää sisätiloista parempaa huolta. Se edellinen peto020Lounasta laittaessani
😎 🕶 👜 mietin taas, että mistä ruokasuositusten mitat oikein otetaan. Esim. saksanpähkimöitä pitää syödä 32 grammaa019