lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5657
Mikäs kiire tässä
😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissu2457Huh hellettä
😎👓🐕 täytyy tänään taluttaa tuo eläin ennen pahinta paahdetta. Tuossa se lattialla makaa toipuen eilisestä ajomatkast057Iloita voi pienistä asioista
😊👓☔kun elää ympäristössä missä kaikki ei ole valmiina. Esimerkiksi tänään aamulla ilahduin siitä kun saunassa oli iso1557Kevät keikkuen tulevi
😷🌞 🌹 ja kukkapenkeistä alkaa nousta narsissit, tulppaanit, hyasintit ja maskintit! Lumen alta paljastuneet maskit ov457Lounaaksi eilen kaupasta
😷 🍽 👍 haetut kreikkalaiset lihapullat (oli muuten kaupan viimeinen tölkki). Hänen annoksensa meni parempaan kitaan. M057Perunan viljely on helppoa!
😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel657Mitähän sille mun
😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt157Nyt ei säällä hemmotella!
🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la157Sanokaa mitä sanotte
🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää156Minä vokaalinainen
🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar256Liian hyvin pidetty
😊👓👜kännykkäni 📱tarvitsi uudet kuoret. Eilen löysin uudemman mallin suojakuoret kahdella eurolla. Takakannen mikki ja756Mulla ei ole mitään
😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet356Täällä minä katselen
Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.356Kaikenlaisia keksintöjä
😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko756Mun kirjoitukset
😍🎶👍 kestää mielestäni päivänvalon 😇. Voin hyvin tunnustaa tutuilleni ja hänelle, että tuhertelen täällä ikävissäni.256Se on sitten amerikkalaisten
🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii256Lahjabuumin lähestyessä
tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa056Harvinaisuudet on parhautta
🤔👍☕ ruoanlaitossa. Pompiakin on harvinainen sardinialainen sitrushedelmä. Se on niin hapan, että kestää tuntikausia s1056No nyt en muutamaan päivään
🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷1756Itse kullekin ja autolle
😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha1855