lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1160
Kommenttia
5271
- 537
Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin
😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha037Sanotaan, että koira muistuttaa
🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää037Huomasin, että joku
😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e1637Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1237Syksyn lähestyessä
😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso237Aamukaste ruohikolla
😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va337Mulla on hampaat
😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o1337Jos sulla soi ovikello
😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin337Piekkulapsilla kivut
😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell136Minä olen liian hyvä
😐👓👜miettimään mitä kaikkea voi tapahtua. Kouliinnuin siihen vuosien mittaan töissäni. Nyt, kun pitää miettiä mihin ka036Jotkut ne osaa
😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka536Taasen on perjantai
🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska036Luonnossa ei ole
pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.236No nyt ollaan samalla viivalla
😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun436Yksityisyyttäni on taas
😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv036Mitenkähän sen ilmaisisi
😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par036Olishan se kiva tietää
😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja036Kielioppia sunnuntain ratoksi
😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo236- 036