Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1074

Kommenttia

4771

1. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    22
  2. Outo olotila tälläine

😊👓👜kun olen saanut nukkua ilman nukkumispäiväkirjan pitämistä. Eihän yksi vähän paremmin nukuttu yö kaikkea korjaa, m
    Ikävä
    0
    22
  3. Minulla on vahva

😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    22
  4. Pitää tehdä testialoitus

😕👓👜 että näkee mikä on etusivu täällä ikävässä. Ennen oli sivunumerot alimmaisena aloituslistalla.
    Ikävä
    0
    22
  5. Eri puolilla Suomea

😯👓👜 on erilaisia tapoja ja erilainen huumori tai ei huumoria ollenkaan. Jos toista ihmistä ei ymmärrä niin se ei tar
    Ikävä
    3
    22
  6. Hyvää viikon alkua

😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi
    Ikävä
    0
    22
  7. Aurinko nousi 9:02 ja laskee 15:09

🤶🌲👍lyhyt on valoisa aika, mutta onneksi tätä pimeyttä ei kestä kauaa. Uutta passia hommaan toiveikkaana jotta olen
    Tunteet
    0
    22
  8. Hyvää vappuaattoa palstalaisille

🤗 👓🧶 juhlavalmisteluni alkoivat siitä, kun kaivoin melko tyhjästä pakastimesta vuoden 2018 hernekeiton lounaaksi 😋.
    Tunteet
    1
    21
  9. Naisille taitaa miehiä herkemmin

😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    20
  10. Hävisi kuin pieru Saharaan

😅👓👜 palstakielellä kirjoitettuna eilinen aloitukseni. Sepä ei mitään miksikään muuta. Naiselta miehelle kehä kolmen
    Ikävä
    0
    20
  11. Vastoinkäymisille voi välillä

😕 👓👜 antaa periksi. Sitä voi olla ihan hyvä ihminen, vaikka ei koko ajan yritä tehdä parhaansa. Nyt särkee polvea nii
    Ikävä
    0
    20
  12. Internetistä on muodostunut

🙂 🕶 👜 tosi hyödyllinen pelkästän shoppailuunkin. Siellä
    Ikävä
    1
    20
  13. Täällä maalla kun sataa niin sataa

🙄🌨️🔨 koira on siitä fiksu, ettei se halua ulos. Mutta voisi se pitää sisätiloista parempaa huolta. Se edellinen peto
    Ikävä
    0
    20
  14. Lounasta laittaessani

😎 🕶 👜 mietin taas, että mistä ruokasuositusten mitat oikein otetaan. Esim. saksanpähkimöitä pitää syödä 32 grammaa
    Ikävä
    0
    19