Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1160

Kommenttia

5271

1. Hyvää palstataukoa

🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
    Ikävä
    5
    37
  2. Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin

😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha
    Ikävä
    0
    37
  3. Sanotaan, että koira muistuttaa

🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    37
  4. Huomasin, että joku

😷👓🐕 oli palstalla yhdistellyt eri ketjujen koirajuttuja mieleisekseen tarinaksi. Helposti täällä menee sotkuun jos e
    Ikävä
    16
    37
  5. Elämme jännittäviä aikoja

😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon
    Ikävä
    12
    37
  6. Syksyn lähestyessä

😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso
    Tunteet
    2
    37
  7. Aamukaste ruohikolla

😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va
    Ikävä
    3
    37
  8. Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    37
  9. Jos sulla soi ovikello

😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿‍⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin
    Ikävä
    3
    37
  10. Piekkulapsilla kivut

😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell
    Ikävä
    1
    36
  11. Minä olen liian hyvä

😐👓👜miettimään mitä kaikkea voi tapahtua. Kouliinnuin siihen vuosien mittaan töissäni. Nyt, kun pitää miettiä mihin ka
    Tunteet
    0
    36
  12. Jotkut ne osaa

😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka
    Ikävä
    5
    36
  13. Taasen on perjantai

🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska
    Tunteet
    0
    36
  14. Luonnossa ei ole

pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.
    Tunteet
    2
    36
  15. No nyt ollaan samalla viivalla

😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun
    Ikävä
    4
    36
  16. Yksityisyyttäni on taas

😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv
    Ikävä
    0
    36
  17. Mitenkähän sen ilmaisisi

😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par
    Suhteet
    0
    36
  18. Olishan se kiva tietää

😍 ⭐️ 🍀 Hänen horoskooppinsa. Itse olen Vesimies ja viikkohorosjooppini on aivan ihana. Sydäntäni olen tässä koko aja
    Tunteet
    0
    36
  19. Kielioppia sunnuntain ratoksi

😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo
    Ikävä
    2
    36
  20. Kaikkein ihaninta

😷👓👜 minusta oli ne meidän juttuhetket. Vai olisko ollut ne hissimatkat. Wau 😍
    Ikävä
    0
    36