lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Ihanaa kun täällä
🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan242Ikävä perhosia vatsassa
🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja242Näissä aloituksissa on muutos
🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa341Antaa palaa nyt
🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise941Ulkona maisema näyttää
😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On141Olen nyt askeleen edellä
😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the041Kuumalla säällä on
🥵☀️🦟 epämiellyttävää nihkeä iho, joka kutisee hyttysten pistoista. Apukädet olisi hyvät kuljettamaan jääpalasia kutise541Pääsiäinen takana
😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s340Rakas päiväkirja
🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta440- 540
Sanotaan, että koira muistuttaa
🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää040Perhe on yksikkö
😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis040Maapallo jatkaa kulkuaan
😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh040Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1240Saunavahasta
😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s1040Yksityisyyttäni on taas
😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv040Mulla on hampaat
😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o1340Mitenkähän sen ilmaisisi
😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par040Liika on liikaa
😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule1440Yleensä en seiska-lehden juttuja lue
😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A240