Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5657

  1. Mikäs kiire tässä

    😊👌🏃on valmiissa maailmassa. Tuo sanonta kannattaa välillä muistaa ja yrittää levätä tarpeeksi. Se koskee myös ihmissu
    Ikävä
    24
    57
  2. Huh hellettä

    😎👓🐕 täytyy tänään taluttaa tuo eläin ennen pahinta paahdetta. Tuossa se lattialla makaa toipuen eilisestä ajomatkast
    Ikävä
    0
    57
  3. Iloita voi pienistä asioista

    😊👓☔kun elää ympäristössä missä kaikki ei ole valmiina. Esimerkiksi tänään aamulla ilahduin siitä kun saunassa oli iso
    Ikävä
    15
    57
  4. Kevät keikkuen tulevi

    😷🌞 🌹 ja kukkapenkeistä alkaa nousta narsissit, tulppaanit, hyasintit ja maskintit! Lumen alta paljastuneet maskit ov
    Ikävä
    4
    57
  5. Lounaaksi eilen kaupasta

    😷 🍽 👍 haetut kreikkalaiset lihapullat (oli muuten kaupan viimeinen tölkki). Hänen annoksensa meni parempaan kitaan. M
    Ikävä
    0
    57
  6. Perunan viljely on helppoa!

    😎👍🌱 laittaa vaan idätetyt potut maahan ja odottaa satoa. Onnsituu myös tassuilla 🐕. Sen huomasin kerran kun keskel
    Ikävä
    6
    57
  7. Mitähän sille mun

    😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt
    Ikävä
    1
    57
  8. Nyt ei säällä hemmotella!

    🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la
    Ikävä
    1
    57
  9. Sanokaa mitä sanotte

    🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää
    Ikävä
    1
    56
  10. Minä vokaalinainen

    🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar
    Tunteet
    2
    56
  11. Liian hyvin pidetty

    😊👓👜kännykkäni 📱tarvitsi uudet kuoret. Eilen löysin uudemman mallin suojakuoret kahdella eurolla. Takakannen mikki ja
    Ikävä
    7
    56
  12. Mulla ei ole mitään

    😍👓👜tarvetta käydä millään treffipalstalla saati jossain ihmeen tinderissä. Mähän olen jo aikoja sitten löytänyt hänet
    Ikävä
    3
    56
  13. Täällä minä katselen

    Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.
    Ikävä
    3
    56
  14. Kaikenlaisia keksintöjä

    😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko
    Ikävä
    7
    56
  15. Mun kirjoitukset

    😍🎶👍 kestää mielestäni päivänvalon 😇. Voin hyvin tunnustaa tutuilleni ja hänelle, että tuhertelen täällä ikävissäni.
    Ikävä
    2
    56
  16. Se on sitten amerikkalaisten

    🤔🚑🧊 surullinen muistopäivä tänään. Siitäkin on jo aikaa, kun pojan kanssa käytiin WTC raunioilla ihmettelemässä. Nii
    Ikävä
    2
    56
  17. Lahjabuumin lähestyessä

    tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa
    Ikävä
    0
    56
  18. Harvinaisuudet on parhautta

    🤔👍☕ ruoanlaitossa. Pompiakin on harvinainen sardinialainen sitrushedelmä. Se on niin hapan, että kestää tuntikausia s
    Ikävä
    10
    56
  19. No nyt en muutamaan päivään

    🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷
    Ikävä
    17
    56
  20. Itse kullekin ja autolle

    😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha
    Tunteet
    18
    55