Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Ihanaa kun täällä

🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan
    Ikävä
    2
    42
  2. Ikävä perhosia vatsassa

🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja
    Ikävä
    2
    42
  3. Näissä aloituksissa on muutos

🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa
    Ikävä
    3
    41
  4. Antaa palaa nyt

🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise
    Ikävä
    9
    41
  5. Ulkona maisema näyttää

😐⛄❄puutarhaihmisen painajaiselta. Pelkkää valkoista mihin vain katsookin. Mielenmaisema on myös tasaisen valkoinen. On
    Tunteet
    1
    41
  6. Olen nyt askeleen edellä

😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    41
  7. Kuumalla säällä on

🥵☀️🦟 epämiellyttävää nihkeä iho, joka kutisee hyttysten pistoista. Apukädet olisi hyvät kuljettamaan jääpalasia kutise
    Ikävä
    5
    41
  8. Pääsiäinen takana

😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s
    Tunteet
    3
    40
  9. Rakas päiväkirja

🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta
    Ikävä
    4
    40
  10. Hyvää palstataukoa

🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
    Ikävä
    5
    40
  11. Sanotaan, että koira muistuttaa

🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    40
  12. Perhe on yksikkö

😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis
    Ikävä
    0
    40
  13. Maapallo jatkaa kulkuaan

😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh
    Ikävä
    0
    40
  14. Elämme jännittäviä aikoja

😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon
    Ikävä
    12
    40
  15. Saunavahasta

😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s
    Ikävä
    10
    40
  16. Yksityisyyttäni on taas

😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv
    Ikävä
    0
    40
  17. Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    40
  18. Mitenkähän sen ilmaisisi

😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par
    Suhteet
    0
    40
  19. Liika on liikaa

😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule
    Ikävä
    14
    40
  20. Yleensä en seiska-lehden juttuja lue

😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A
    Ikävä
    2
    40