lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se155Loppiaisaamun kurja herätys
😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt255Hui sentään
😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko355- 655
Yleensä en seiska-lehden juttuja lue
😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A255Hyvää Vappua
🙂 👓 👜 klaaratkaa Vappuna. Tänään pitää hakea silliä kaupasta huomista aamiaista varten. Simaa myös niille, joilla054Huomenta tänne
☺👓👜kuluuhan se hellepäivä näinkin, kun herää näin myöhään raatamisen aiheuttaman väsymyksen takia. Täällä kun ei ulkon854Kauhea minkälaista
😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta1054Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan
👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei154Apua nyt tätä uutta!
😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e054Ollaan kavereita tuon
😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuum454Yksityisyyttäni on taas
😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv054En nyt lounastele
😷👓👜 Sellossa kun siellä näyttää käyvän koronaihmisiä. Olisipa muuallakin tieto ajankohdista milloin tartuttajat on vi054Olipa kerran mies ja nainen
😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.1154Eipä haittaa minua jos
😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.954Se on taas lounasaika
😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä1454Outo tunne, tuntuu kuin
🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja054Tänään olisi pitänyt ottaa
😷👓 👜 maski mukaan koiralenkille. Paleli aivan kamalasti, kun kylmä viima puhalsi, eikä ollut käsineitä eikä pipoa. M454Tänään on valon ja ilonpäivä
🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin254Olipas positiivinen yllätys
😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.354