Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Mun suosikkini

    🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Ikävä
    1
    55
  2. Loppiaisaamun kurja herätys

    😕👎⛄oli kun koko Espoon aurauskalusto jytisti kadulla kukonlaulun aikaan. Jos hän olisi nukkunut vieressä olisin herätt
    Ikävä
    2
    55
  3. Hui sentään

    😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    55
  4. Hyvä otsikko hyvälle yölle

    😷👓👜 toivottavasti ensi yönä nukumme paremmin, kuin viime yönä!
    Ikävä
    6
    55
  5. Yleensä en seiska-lehden juttuja lue

    😷 🕶 👜 Ne on ihan turhaa juoruilua julkkisten ja turhiksien elämästä. Nyt siellä oli kumminkin elämäntapataiteilijan A
    Ikävä
    2
    55
  6. Hyvää Vappua

    🙂 👓 👜 klaaratkaa Vappuna. Tänään pitää hakea silliä kaupasta huomista aamiaista varten. Simaa myös niille, joilla
    Ikävä
    0
    54
  7. Huomenta tänne

    ☺👓👜kuluuhan se hellepäivä näinkin, kun herää näin myöhään raatamisen aiheuttaman väsymyksen takia. Täällä kun ei ulkon
    Ikävä
    8
    54
  8. Kauhea minkälaista

    😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta
    Ikävä
    10
    54
  9. Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan

    👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei
    Ikävä
    1
    54
  10. Apua nyt tätä uutta!

    😨👓👜ilmankos aiheet tuntuivat omituisilta. Kerkesin jo vastaamaan kysymykseen kumpi päättää jääkaapin järjestyksestä e
    Ikävä
    0
    54
  11. Ollaan kavereita tuon

    😍🐕🐾 koiran kanssa vaikka hieroin sitä märällä pyyhkeellä eilen ennen autoon tunkemista. Koko päivän se oli ollut kuum
    Ikävä
    4
    54
  12. Yksityisyyttäni on taas

    😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv
    Ikävä
    0
    54
  13. En nyt lounastele

    😷👓👜 Sellossa kun siellä näyttää käyvän koronaihmisiä. Olisipa muuallakin tieto ajankohdista milloin tartuttajat on vi
    Ikävä
    0
    54
  14. Olipa kerran mies ja nainen

    😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.
    Ikävä
    11
    54
  15. Eipä haittaa minua jos

    😷👓👜 pääkaupunkiseutu laitetaan kiinni. Täällähän on kaikki minulle tärkeimmät henkilöt. Poikani ja Hän 😍.
    Ikävä
    9
    54
  16. Se on taas lounasaika

    😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä
    Ikävä
    14
    54
  17. Outo tunne, tuntuu kuin

    🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja
    Ikävä
    0
    54
  18. Tänään olisi pitänyt ottaa

    😷👓 👜 maski mukaan koiralenkille. Paleli aivan kamalasti, kun kylmä viima puhalsi, eikä ollut käsineitä eikä pipoa. M
    Ikävä
    4
    54
  19. Tänään on valon ja ilonpäivä

    🤔☕❄ mutta miten aamun uutistenlukijalla oli ajamaton parransänki mallia Sipilä. Kun kysymyksessä on julkinen esiintymin
    Tunteet
    2
    54
  20. Olipas positiivinen yllätys

    😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.
    Ikävä
    3
    54