lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
No nyt en muutamaan päivään
🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷1740Sanokaa mitä sanotte
🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää139Pääsiäinen takana
😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s339Ikinä ennen ei oo mua hierottu
🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j039Joskus sitä sinkkukin miettii
😍👓👜millaista olisi asua toisen ihmisen kanssa. Harmittaisiko häntä se kun minulla on tavarat aina hukassa. Voin olla439- 539
Nastat renkaissa
☺👓👜on kivemmat kuin hampaiden paikalla. Ensimmäisiä tarvitsen jos innostun käymään tyhjentämässä hiirenloukut. Jälkimm139Kyllä sitä nyt ollaan täällä niin
😴 🐶 🐕 väsynyttä koiraa, ettei edes ruoka maistu kun on kiire koisimaan! Väsyttäähän se tuntikausien pelkääminen vanha039Perhe on yksikkö
😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis039Mulle tulikin nyt
😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus039Maapallo jatkaa kulkuaan
😊👓👜omalla kiertoradallaan meistä riippumatta. Heinäkuun puoliväli on jo ylitetty. Ihmisillä lomat loppuu ja syksy läh039Syksyn lähestyessä
😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso239Aamukaste ruohikolla
😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va339Täällä kun on noita millainen olet
🥳🍬👍 kyselyitä, niin kyselen minäkin mikä karkki kuvaa itseäsi parhaiten? Itselläni on kolme vaihtoehtoa sisu, tervale339Hyvää adventtisunnuntain iltaa
🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!139Viime jouluna joulukalenterista
🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.839Nyt olisin kiitollinen
😕👓👜jos olisi ikioma taluttaja. Kun sain kuulla oikean silmän näkökyvyn olevan huono niin muutuin heti näkövammaiseks1838Tuli tuosta
☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset1238Piekkulapsilla kivut
😷👓👜poistuu kun joku puhaltaa kipukohtaan. Myötätunnolla on iso positiivinen merkitys paranemisen kannalta. Olisi sell138Sade ropisee rauhoittavasti
🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t038