lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1239
Kommenttia
5624
Outo tunne, tuntuu kuin
🙄🌭👎 minua olisi huijattu. Kloonit eivät ole koskaan alkuperäisen veroisia. Näyttää aivan samalta, mutta tuoksuu ja050Tänään olisi pitänyt ottaa
😷👓 👜 maski mukaan koiralenkille. Paleli aivan kamalasti, kun kylmä viima puhalsi, eikä ollut käsineitä eikä pipoa. M450Suomalaiset kerrostalokodit voisi
🤔❄⛄rakentaa ilman ikkunoita. Melkein kaikilla on sälekaihtimet kiinni yötä päivää. Varsinkin noilla, joiden ikkunat on2150Jean-Claude van Damme
😊👓👜kertoielämästään kertovassa dokkarissa saaneensa äidiltään hyvän elämänohjeen. Nimittäin, että ihmisen täytettyä 5049- 649
Tänään kaupungilla liikkuessa
😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk249Olipa kerran mies ja nainen
😷 👓 🌞 jotka kohtasivat työpaikan pihalla. Nainen meni pyörälle päästään heti. Eikä toipunut siitä koskaan.1149Se on taas lounasaika
😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä1449Osta kiikari sillä näet nimittäin
🤓🏋️♀️🏊♀️ oon miettinyt kaikenlaisia kivoja uusia harrastuksia ensi vuoden puolelle. Jos olis kiikarit voisi tarkka149Sanokaa mitä sanotte
🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää148Sattuipas hauskasti
🙂 👓 👜 että täällä on adhd kirjoitus juuri samaan aikaan, kuin viikkokirjoitukseni ilmestyvät. Tietenkin vielä niin348Hui sentään
😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko348Hyvää äitienpäivää äideille!
😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k1048Saunavahasta
😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s1048Olen satavarma
😍👓👜 että hänen (miehen) silmissä näkyi auringonpilkkuja, kun koko koneistoni meni sekaisin niihin katsellessa. Tuli m448Tuli mieleen, että
🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä248Lahjabuumin lähestyessä
tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa048Olin palsussa aamupäivällä
😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva148Tuli tuosta
☺👓👜villasukka-aloituksesta mieleeni. Mulla on täällä hänelle varattuna paitsi villasukkia niin myös aidot kotimaiset1247Tuli mieleen
😊👓👜huutokauppakeisaria katsellessa, kun huulet jäi muistuttamaan U kirjainta. Nimittäin jos kääntää vaikka peilin ede047