Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Siitä huolimatta

    😷👓👜 että alan olemaan yhtä tylsä kuin koronaa jatkuvasti hokevat uutiset, niin päivän aloitukseni putkahtaa esiin. Ki
    Ikävä
    0
    49
  2. Voi polle raukkaa

    😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Ikävä
    1
    49
  3. Pieni pala taivasta

    🤔🏢🌇 näkyy kerrostalojen välistä. Ei se superkuu olisi viime yönä näkynyt, vaikka sitä olisi yrittänyt katsoa. Myös
    Ikävä
    8
    49
  4. Ikävä perhosia vatsassa

    🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja
    Ikävä
    2
    49
  5. Rakas päiväkirja

    🙂 👓 👜 Elämä se soljuu eteenpäin teki jotakin tai ei. Tämä aamu alkoi veren juoksutuksella. Neljä törpöllistä verta
    Ikävä
    4
    48
  6. Sade ropisee rauhoittavasti

    🙂 👓 👜 kerrostaloikkunan alareunan peltiin. Se toimii myös äänimerkkinä aamulenkille. Ennenkuin ropina hiljenee on t
    Tunteet
    0
    48
  7. Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)

    😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.
    Ikävä
    2
    48
  8. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

    😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    48
  9. Huomenta,päivää, hyvää yötä

    😴 👓🧶 ja näkemiin. Onpa ollut tasapainoinen päivä, kun en ole käynyt palstalla. Kohta pitää alkaa pukemaan päälle joht
    Tunteet
    8
    48
  10. Aamukaste ruohikolla

    😊👓☕ pesaisee kivasti varpaat. Se alkaa olla melko viileätä tähän aikaan vuodesta! Olisipa hän täällä lämmittämässä va
    Ikävä
    3
    48
  11. Mitenkähän sen ilmaisisi

    😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par
    Suhteet
    0
    48
  12. Kuumalla säällä on

    🥵☀️🦟 epämiellyttävää nihkeä iho, joka kutisee hyttysten pistoista. Apukädet olisi hyvät kuljettamaan jääpalasia kutise
    Ikävä
    5
    48
  13. Miehet on sitä varten

    🥵⛈🐕 että ne on järkeviä kun naiset hössää ja hätäilee kaikkea turhaa. Suomalainen kuolee salamaniskuihin joka toinen v
    Ikävä
    1
    48
  14. Virkisty lounaasta

    😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis
    Ikävä
    0
    48
  15. Ikinä ennen ei oo mua hierottu

    🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j
    Ikävä
    0
    47
  16. Minä olen liian hyvä

    😐👓👜miettimään mitä kaikkea voi tapahtua. Kouliinnuin siihen vuosien mittaan töissäni. Nyt, kun pitää miettiä mihin ka
    Tunteet
    0
    47
  17. Hyvää palstataukoa

    🙂 👓 👜 niin kauan kun se nyt kestääkään. Ajatukset hänestä ei tauotu!
    Ikävä
    5
    47
  18. Perhe on yksikkö

    😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis
    Ikävä
    0
    47
  19. Onko jotakin vielä

    😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen
    Ikävä
    11
    47
  20. Mulla on hampaat

    😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    47