Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1228

Kommenttia

5608

1. Viime jouluna joulukalenterista

🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.
    Tunteet
    8
    41
  2. Evakot kun levittäytyivät

😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema
    Ikävä
    2
    41
  3. Tarinaa sohvasta

🥰🛋🐕‍🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re
    Ikävä
    0
    40
  4. Tosi rakkaudelle ei ole viimeistä

🙂 👓 👜 käyttöpäivää, mutta kun tyhjentelen pakastinta niin löysin piirakkataikinaa, jonka käyttöpäivä on jo mennyt.
    Ikävä
    0
    40
  5. Tiivistys otsikko

😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii
    Tunteet
    8
    40
  6. Taasen on perjantai

🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska
    Tunteet
    0
    40
  7. Tätä ei tarvitse

😷👓👜lukea, jos luulee mua mieheksi. Tai muuten ärsyttää tälläinen kirjoitustyyli. Ylen puolella näyttää välimatkasuos
    Ikävä
    7
    40
  8. Täällä on nyt ruuhkaa

😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste
    Ikävä
    3
    40
  9. Valoa putken päässä

😷👓🌞 alkuviikolla pitäisi auringon pilkahdella pilvien lomasta . Valoisampaa kohti ollaan menossa kun aurinko laskee v
    Ikävä
    0
    40
  10. Jotkut asiat ovat

😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven
    Ikävä
    0
    40
  11. Hyvää kesäkuun

😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv
    Ikävä
    0
    40
  12. Palmusunnuntaina mittarissa 7,7

🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass
    Ikävä
    3
    39
  13. Taidanpa antaa periksi

😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost
    Ikävä
    3
    39
  14. Hyvää Pääsiäistä

😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan
    Ikävä
    0
    39
  15. Huomenta,päivää, hyvää yötä

😴 👓🧶 ja näkemiin. Onpa ollut tasapainoinen päivä, kun en ole käynyt palstalla. Kohta pitää alkaa pukemaan päälle joht
    Tunteet
    8
    39
  16. Vanhalla tiellä

😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop
    Ikävä
    0
    39
  17. Perjantaikatsauksen aika

😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu
    Ikävä
    0
    39
  18. Perjantaikatsaus

😷👓👜 olo on kuin herran kukkarossa täällä pää pensaassa. Uutiset alkaa olla kovin yksitoikkoisia -pelkkää koronaa. Muu
    Ikävä
    0
    39
  19. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    39
  20. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm
    Ikävä
    1
    39