Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    32
  2. Tekniikka kehittyy nopeasti

😷 🕶 👜 Robotit ovat jo arkipäivää jenkkien ruokakaupoissa. On jopa kuljetusrobotteja, jotka kuljettavat kauppakassin a
    Ikävä
    0
    32
  3. Jotkut haaveilevat

😊👓👜täällä lähikontakteista ja jopa yhteisistä öistä. Itse olen senverran varovainen lähestymisessä, etten uskalla enn
    Ikävä
    0
    31
  4. Naisille taitaa miehiä herkemmin

😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    31
  5. Kiellot ja rajoitukset

😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva
    Ikävä
    1
    31
  6. Mitävarten vain kesällä

😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi
    Ikävä
    0
    31
  7. Suomalaiset kun loppui

😃👓👜niin ruåttalaiset auttaa ikävään. Hyvä omena parempi mieli. Yllättäen löytyi eilen sittarista frida ruåttalainen o
    Ikävä
    1
    30
  8. Minkä taakseen jättää

☺👜👓sen edestään löytää. Sanonta tuli taas todeksi kun mökille tullessa löytyi kahvinkeittimestä homehtunut suodatinpus
    Ikävä
    1
    30
  9. Naisille taitaa miehiä herkemmin

😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    30
  10. Jäävettä ja pelkkien jääpalasten

😊👓 👜 imeskelyä suosittelen lämpimästi muillekin helteestä kärsiville. On vähän levoton tämä palsta nyt. Meinasin ens
    Ikävä
    1
    30
  11. Eri puolilla Suomea

😯👓👜 on erilaisia tapoja ja erilainen huumori tai ei huumoria ollenkaan. Jos toista ihmistä ei ymmärrä niin se ei tar
    Ikävä
    3
    30
  12. Voi polle raukkaa

😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Tunteet
    0
    30
  13. Aurinko nousi 9:02 ja laskee 15:09

🤶🌲👍lyhyt on valoisa aika, mutta onneksi tätä pimeyttä ei kestä kauaa. Uutta passia hommaan toiveikkaana jotta olen
    Tunteet
    0
    30
  14. Rekisteröidyn nimimerkin

😕👓👜ansiosta kaikki 100 rekisteröitymisen aikana saamaani kommenttia ovat minulle näkyvissä yhtenä listana. Myös ne yl
    Ikävä
    1
    29
  15. Hyvää vappuaattoa palstalaisille

🤗 👓🧶 juhlavalmisteluni alkoivat siitä, kun kaivoin melko tyhjästä pakastimesta vuoden 2018 hernekeiton lounaaksi 😋.
    Tunteet
    1
    29
  16. Hävisi kuin pieru Saharaan

😅👓👜 palstakielellä kirjoitettuna eilinen aloitukseni. Sepä ei mitään miksikään muuta. Naiselta miehelle kehä kolmen
    Ikävä
    0
    28
  17. Pitää tehdä testialoitus

😕👓👜 että näkee mikä on etusivu täällä ikävässä. Ennen oli sivunumerot alimmaisena aloituslistalla.
    Ikävä
    0
    28
  18. Outo olotila tälläine

😊👓👜kun olen saanut nukkua ilman nukkumispäiväkirjan pitämistä. Eihän yksi vähän paremmin nukuttu yö kaikkea korjaa, m
    Ikävä
    0
    27
  19. Vastoinkäymisille voi välillä

😕 👓👜 antaa periksi. Sitä voi olla ihan hyvä ihminen, vaikka ei koko ajan yritä tehdä parhaansa. Nyt särkee polvea nii
    Ikävä
    0
    27
  20. Internetistä on muodostunut

🙂 🕶 👜 tosi hyödyllinen pelkästän shoppailuunkin. Siellä
    Ikävä
    1
    27