lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1228
Kommenttia
5608
Viime jouluna joulukalenterista
🤶❤🎅 puuttui yksi joulupukki, että olisin saanut sen pääpotin! Oli huonoa tuuria.841Evakot kun levittäytyivät
😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema241Tarinaa sohvasta
🥰🛋🐕🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re040Tosi rakkaudelle ei ole viimeistä
🙂 👓 👜 käyttöpäivää, mutta kun tyhjentelen pakastinta niin löysin piirakkataikinaa, jonka käyttöpäivä on jo mennyt.040Tiivistys otsikko
😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii840Taasen on perjantai
🙂👓 👜 aika kuluu äkkiä. Tänään ajattelin kirjoittaa rekisteröidyn tunnuksen käytöstä. Joskus en jaksa kirjautua, koska040Tätä ei tarvitse
😷👓👜lukea, jos luulee mua mieheksi. Tai muuten ärsyttää tälläinen kirjoitustyyli. Ylen puolella näyttää välimatkasuos740Täällä on nyt ruuhkaa
😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste340Valoa putken päässä
😷👓🌞 alkuviikolla pitäisi auringon pilkahdella pilvien lomasta . Valoisampaa kohti ollaan menossa kun aurinko laskee v040Jotkut asiat ovat
😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven040Hyvää kesäkuun
😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv040Palmusunnuntaina mittarissa 7,7
🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass339Taidanpa antaa periksi
😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost339Hyvää Pääsiäistä
😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan039Huomenta,päivää, hyvää yötä
😴 👓🧶 ja näkemiin. Onpa ollut tasapainoinen päivä, kun en ole käynyt palstalla. Kohta pitää alkaa pukemaan päälle joht839Vanhalla tiellä
😍 👓👜 aamulla ajaessani mietin, että ajaako 🚗 hän samaa kaunista aaltoilevaa tietä pitkin töihin, vai käyttääkö nop039Perjantaikatsauksen aika
😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu039Perjantaikatsaus
😷👓👜 olo on kuin herran kukkarossa täällä pää pensaassa. Uutiset alkaa olla kovin yksitoikkoisia -pelkkää koronaa. Muu039Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei139Hyvää Itsenäisyyspäivää!
🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm139