Vapaa kuvaus

Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.

Aloituksia

10

Kommenttia

208

1. Myyttinen+taruolento+jonka+on+sanottu+kulkeneen+maan+päällä+joskus+kun+Gaia+oli+vielä+läsnä+ihmisissä.+Nykyään+tämä+olento+on+enää+niiden+harvojen+mielissä,+joiden+suvussa+tarinat+puolijumalolennoista+vielä+kulkevat.+Varjele+salaisuutta+sillä+uusi+maailmanjärjestys+etsii+näitä+taruolentoja+ja+tulee+käyttämään+heitä+jumalaisen+tekoälykoneen+luomiseen,+ja+tässä+koneessa+mielemme+ja+sielumme+tulevat+elämään+tietämättämme.+Itse+asiassa,+mistä+tiedät+ettemme+jo+elä+siinä...
  2. Joo,+en+tiedä+onko+niillä+ihmisillä+kyse+kivun+kestämisestä+vai+enemmänkin+siitä+ettei+nää+muuta+ulospääsyä+eikä+ole+mitään+toivoa+paremmasta.+Varmasti+vaihtelee.+Mä+en+ikinä+yrittäis+itsaria+vaikka+elämä+ois+kuinka+rankkaa,+mutta+yritin+kyllä+kun+luulin+että+mut+tultas+tappamaan+hitaasti+ja+ihan+helvetin+tuskallisesti.++Olet+oikeassa+ettei+se+vaadi+rohkeutta+jos+tiedossa+on+tuskallisempi+kuolema+eikä+mitään+muuta,+se+on+enemmänkin+kiinni+näköalattomuudesta+ja+siitä+uskooko+voivansa+vielä+loppumetreillä+tajuta+jotain+mikä+jäi+huomaamatta+joka+voisi+mullistaa+asioita+tarpeeksi,+tai+jotain.+Mä+olen+aina+ollut+helvetinmoinen+optimisti,+mutta+siinä+vaiheessa+kun+aivoissas+"tiedät"+että+ei+oo+enää+mitään+muuta+odotettavissa+kuin+pitkä+ja+tuskallinen+kidutuskuolema+niin+tekee+mieli+mennä+ottamaan+nirri+itseltään+vaikka+olisi+mikä+mentaliteetti.+Ja+pakoajatuksista+sen+verta+että+en+halunnut+että+mun+"vainoojat"+lähtisi+mun+läheisten+perään+ja+heitä+oli+mun+päässä+koko+lauma,+joten+heidän+hoiteleminen+ei+ollut+siinäkään+mielessä+vaihtoehto.+Kävin+kyllä+kaikki+muut+vaihtoehdot+läpi+ennen+itsaria+niin+hyvin+kun+pystyin+mutta+ei+ollut+mitään+muuta.+Tietty+oli+mutten+tajunnut.Kivustakin+sen+verta+että+se+ei+ole+välttämättä+paha+asia.+Kipua+kestää+paljon+paremmin+kun+ei+turruta+itseään+vaan+rentoutuu+ja+herkistyy,+ja+"päästää+sitä+ulos"+vaikka+uloshengityksessä.+Ja+ihmistä+on+muutenkin+aivan+saatanan+vaikea+tappaa+jos+on+aito+yhteys+tapettavaan.+Se+on+vähän+kuin+koittaisit+tappaa+itselles+maailman+tärkeintä+ihmistä,+ainoaa+ihmistä+joka+on+ikinä+ottanut+sut+vastaan+juuri+sellaisena+kuin+oot.+Me+tarvitaan+aitoja+yhteyksiä.
  3. Lainaan+aloittajaa:"Useimmat+ihmiset+eivät+ole+henkisesti+riittävän+kypsiä+kasvattamaan+lapsia,+koska+heidän+oma+kasvu+on+kesken."Tämä.+Omalla+kohdallani+olen+tullut+siihen+tulokseen+että+mulla+ei+ole+mitään+asiaa+tehdä+lapsia+koska+on+vielä+sellaisia+asioita+mitkä+mun+pitää+käsitellä+loppuun+ennenkuin+rupean+katselemaan+pysyvämpää+kumppania+saati+lapsia.+Ja+ylikansoitus+josta+seuraava+luonnon+tuho+on+ihan+helvetin+hyvä+syy+myös.+Kaikilla+on+kuitenkin+oma+tahto,+ei+vain+ihmisillä.+Ihmiset+ei+tunnu+tajuavan+että+vaikka+miten+koitat+kasvattaa+lapsen+niin+se+tekee+silti+loppupeleissä+omat+juttunsa,+ihan+vaan+siksikin+että+lapsi+ei+tarhaiästä+asti+tule+viettämään+kaikkea+aikaa+vanhempien+kanssa+ja+muut+tulee+kasvattamaan+lapsensa+miten+sattuu+ja+tarhan+tädit+on+mitä+sattuu+luonteeltaan,+yhtä+rikkinäisiä+sisältä+kuin+kaikki+muutkin+ja+se+nähdään+normaalina+koska+99%+ihmisistä+on+sellaisia.+Ja+oikea+vastaus+ei+ole+eristäytyminen.Nykyään+on+niin+paljon+asioita+joihin+voi+jäädä+koukkuun+eikä+ne+ole+ongelma,+vaan+se+ettei+kasvateta+hakemaan+nautintoa+sellaisista+asioista+mistä+lapsi+itse+nauttisi+ja+jotka+tekisivät+myös+hyvää+lapselle,+vaan+on+se+vanhemman+valitsema+harrastus+ja+sitä+ei+saa+jättää+kesken+koska+ei+näytä+hyvältä,+tai+kaverien+suunnalta+painetta+koska+haluaa+kuulua+joukkoon+ja+siinä+ei+ole+yhtään+mitään+väärää.+Pitää+vaan+opettaa+lapselle+että+nykyään+ihmisiä+löytyy+ihan+mistä+vaan+harrastuksesta.+Jos+tyttö+haluaa+harrastaa+vapaaottelua+tai+poika+kaunoluistelua+niin+parempi+tukea+vaikka+itestä+tuntuis+väärältä+ja+tutkia+itseään+mikä+siinä+tuntuu+väärältä+eikä+ulkoistaa+sitä+tunnetta+omaan+lapseen.Varmaan+adoptoin+joskus+lapsen+jos+saan+ensin+elämäntilanteen+siihen+kuntoon+ja+ehkä+kumppanin,+en+tiedä+annetaanko+sinkkujen+adoptoida+lapsia+mutta+miksei+kun+kasvattaahan+yh:tkin+lapsia.+Ei+tarvitsisi+olla+siinä+vaipparumbassa+ja+päivystämässä+24/7+lapsen+ehdoilla+100%+ja+enhän+mä+vois+ees+imettää+pitäis+ostaa+jatkuvasti+äidinmaitoakin.+Ja+adoptoidessa+maailmaan+ei+tule+lisää+ylikansoitusta+ja+samalla+lapsi+saa+todennäköisesti+paremman+kodin+kuin+miksi+niitä+taas+kutsuttiin+missä+on+monta+lasta+ja+valvojat...+lastenkoti?