Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HulluUkkoMetsästä
profiilit
HulluUkkoMetsästä
HulluUkkoMetsästä
Vapaa kuvaus
Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.
Aloituksia
10
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lopettakaa+se+ininä+ja+tehkää+jotain,+ottakaa+vittu+tuomio+tai+vihat+päällenne.+Ette+te+paljoo+häviä+jos+ees+yritätte+ottaa+naisen+tunnot+huomioon+ku+lähestytte.+Totta+helvetissä+saa+katsoa,+jos+nainen+pahastuu+siitä+niin+en+jää+tuijottaan+mutten+rupee+huonookaan+oloo+poteemaan.+Ei+kaikki+teistä+johtuva+mielipaha+oo+aina+yksin+teidän+syytä.
17.07.2019 16:08
Tota+noin...+jos+oot+uudellamaalla+niin+voitas+tavata.+Mä+olen+vähintäänkin+normaalivartaloinen,+ja+tykkään+naisista+jotka+on+kotonaan+oman+ulkokuorensa+kanssa,+ja+lyhyttukkaset+sellaset+on+yleensä+hot.+Taidat+olla+vähän+nuorempi+kun+on+tuollaisia+ajatuksia+niin+ehkä+sun+pitäs+löytää+joku+mua+nuorempi,+oon+35.+Ja+siis+oon+ihan+hetero+yleensä+eikä+anaali+kiinnosta,+kokeiltu+on+puolin+ja+toisin.+Ja+en+oo+mikään+vikisijä+vaikka+otanki+muut+huomioon+ja+kunnioitan.
Mutta+joo+jos+haluat+löytää+itelles+hyvän+miehen+niin+oo+EHDOTTOMASTI+sellanen+ku+susta+tuntuu+hyvältä.+Muuten+menee+ihan+vituiks.+Toki+muiden+mukana+pitää+elää+jos+haluu+pysyviä+ja+hyviä+ihmissuhteita,+muttei+itteensä+saa+kadottaa.+Mee+vaikka+pyöriin+saleille+ja+kato+löytyykö+sopivan+olosta+miestä,+joku+semmonen+saliketju+millä+on+monta+salia+ympäri+Suomea+niinku+fitness247+tai+fressi+tai+elixia+niin+ei+tarvi+maksaa+joka+salista+erikseen.+Oon+tosin+huomannu+että+siellä+ne+jätkät+joilla+näyttää+nupissa+olevan+kaikki+kunnossa+on+varattu+ja+ne+muut...+noh...+kyllä+niistäkin+voi+saada+hyviä+yksilöitä+muttei+kannata+mennä+sillä+oletuksella+että+varmasti+löytyy.
17.07.2019 16:04
Ja+jos+ruumis+merkkaa+sulle+noin+paljon,+merkkaahan+se+mullekin+mutta+mä+voin+elää+sen+kanssa+helpommin+kuin+luonteenvikojen+kanssa.+Paljon+helpommin.+Et+oo+tainnu+koskaan+saada+naista+jolla+on+täydellinen+vartalo+ja+kauniit+kasvot+mutta+jonka+kanssa+ei+muuten+mee+ihan+yksiin.+Mä+oon.+Se+ei+oo+niin+hienoo+miltä+kuulostaa.+Mutta+joo,+ihmiset+on+kyllä+erilaisia+tietty...+mutta+silti.
Joku+50kg+170cm+nainen+ei+oo+mitään+muuta+ku+vähän+rasvaa+ja+luuta,+siinähän+pelkää+että+rikkoo+sen+jos+ei+käsittele+hellästi.+Ja+treenatuilla+ihmisillä+on+enemmän+painoa,+vaan+kauniimmassa+muodossa,+se+on+pääpointti+miksi+edes+ulkonäkökeskeisen+ei+pitäisi+keskittyä+siihen+vaa'an+numeroon.++En+muutenkaan+tajua+miksi+ihmiset+ihannoi+jotain+borderline+anorektikkoja,+nehän+kuolee+nälkään+jos+unohdat+ruokkia+ne.
17.07.2019 15:05
En+puhuis+ylipainosta+ollenkaan,+se+on+väärä+sana.+Iso+maha+tms,+niin+vois+sanoo+pikemminki,+tai+sitten+treenattu+tai+normaali+vartalo.+Ihan+sama+paljon+sitä+painoo+on,+ei+sillä+tiedolla+tee+mitään+muuta+kuin+että+jaksatko+kantaa+naisen+ja+kestääkö+hissi+ja+auton+jousitus+ääritapauksissa.
Toi+että+160cm+ja+80kg+nainen+muka+ylipainoinen...+vittu+sä+oot+nirso+paska.+Oikeesti.+Mä+olin+joskus+150kg+170cm+naisen+kanssa,+hänkin+pystyi+liikkumaan+ihan+hyvin+pitkiä+matkoja+ja+seksi+suju+ihan+hyvin.+Pysty+käymään+kävelyllä+ja+kaupassa+jne.+Siinä+oli+muut+asiat+mitkä+ei+sopinu+yhteen+mutta+kyllä+mä+lähtisin+vähän+muita+kriteereitä+nostamaan+kuin+jotain+vaa'an+numeroa.
17.07.2019 15:01
Oikeesti?+Ei+ykskään+mies?+Mä+viestittelin+varmaan+50++naiselle,+joku+10+vastas,+en+kertaakaan+laittanu+vähänkään+hämäävää+kuvaa+enkä+kertonu+mitään+hämäävää+itestäni.+Jotain+mätää+tässä+on,+ihan+varmasti+en+oo+ainoo+tällanen+mies.
17.07.2019 14:57
Valehdella+voi+kuka+tahansa,+ei+siihen+narsistia+tarvita.+Juopoille+tyypillistä+on+vihaongelmat+kuten+raivoaminen,+koska+alkoholi+rasittaa+maksaa+ja+maksa+on+yhteydessä+vihaan.+En+tunne+narsismia,+mutta+mitä+juttuja+oon+kuullu+niin+aina+se+menee+niin+ettei+narsistia+tunnista+narsistiks+ennenku+vasta+vuoden+päästä+aikasintaan+tms.
17.07.2019 14:55
Jos+haluatte+laihtua+niin+vesi-merisuolapaasto.+Voi+olla+hengenvaarallista+jos+on+diabetes+1,+kannattaa+eka+kysyä+lääkäriltä+ja+tarkistaa+oma+terveydentila+että+onko+diabetes+1+tms.+Kannattaa+hankkia+enemmän+kuin+yhden+lääkärin+mielipide,+ja+siis+sellaisten+lääkäreiden+jotka+osaavat+kertoa+eri+asioita+kuin+toiset,+vaikka+olisivatkin+samaa+mieltä+siitä+mitä+kannattaa+tehdä.
Tämä+siis+jos+haluatte+laihtua.
17.07.2019 13:06
Ylenkatsottavan?+Ylenkatsominen+kertoo+AINA+enemmän+ylenkatsojasta+kuin+katsottavasta...+ihmiset+tykkää+vaan+ulkoistaa+pään+sisäisiä+asioita.
17.07.2019 13:03
Kuule...+jos+oisit+mun+exä+ja+tekisit+noin...¨
Naurasin+vaan+itekseni+ja+kiittäsin+sua.+Sukulaiset+näkee+että+sulla+on+ongelmia+ja+tajuu+jättää+sut+rauhaan+ja+mun+ei+tarvi+ite+mennä+kertoon+niille+fetisseistäni+ja+kohdata+sitä+"mitä+vittua"+reaktiota+kun+ne+kerkee+prosessoida+asian.+Pisteet+sulle.
Ja+jos+kukaan+ghostais+mua+fetissieni+takia,+ei+haittaa.+Täällä+on+niin+paljon+ihmisiä+ettei+parin+menetys+elämää+kaada.+Siinä+on+jotain+muutakin+pielessä+jos+on+fetissejä+ja+päästää+lähelleen+ihmisiä+jotka+ei+siedä+niitä.
15.07.2019 22:44
En+tunnistanu+mutta+vastataan+silti.
Moi.
15.07.2019 16:35
Ei+lihavuus+ole+naisella+mikään+este,+voi+vaan+rajoittaa+potentiaalisten+kumppanien+määrää+kun+useemmat+taitaa+tykätä+normivartaloisen+ja+salikissan+väliltä.+Mut+siis+ethän+sä+oo+lihava+jos+ei+oo+ihan+tajuton+rasvaprosentti+sen+ylipainon+lisäks,+mahan+koko+ratkasee+eikä+paljoko+sä+painat.
15.07.2019 16:24
Olen+harrastanu,+ihan+ok+voi+olla.
15.07.2019 16:21
Niimpä+eli.+Oli+rankka+elämä.+Kunnes+alko+muuttuun+paremmaks,+vaikkei+ollu+rakasta+naista+koskaan.+Ja+sai+kuunnella+aina+ku+perheelliset+valitti+miten+on+rankkaa+ja+vituttaa+ja+muksut+ei+jätä+rauhaan+ja+rahat+menee+ja+ei+kiinnosta+enää+olla+vaimon+kanssa+mutta+lasten+takia...+jepjep.
Valintansa+kullakin.
15.07.2019 16:17
Toi+on+toiminu+mullakin+muissa+riippuvuuksissa,+mutta+nettiriippuvuus+on+itellä+niin+helvetin+syvälle+juurtunu+jostain+syystä...+ihan+3v:stä+asti+muistan+kattelleeni+ruutua,+siitä+se+lähti.+Onhan+se+paljon+parempi+terveydelle+ku+alkoholi+mutta+vittu+ku+ei+pääse+eroon
15.07.2019 00:06
Joo,+komppaan+että+nykyään+ei+nuoret+PÄÄSE+JÄÄMÄÄN+SAMAAN+PAIKKAAN+pitkäksi+aikaa,+vaikka+kuinka+haluaisi.+Näin+se+on+tosi+monelle+mun+tuntemalle.+Ja+on+sit+näitä+pohjamutahommia+joihin+otetaan+käytännössä+kuka+vaan+pätevyyden+puolesta,+vaikka+vittu+apina,+niihin+kyllä+voi+jäädä+jos+tyytyy.
Ite+vaihdan+alaa+kutsumuksen+takia,+otan+riskin+elää+loppuelämä+minimituloilla+että+saan+tehdä+sitä+mikä+tuntuu+itelle+oikealta,+ja+annan+sillä+maailmalle+varmasti+enemmän+kuin+millään+muulla.
13.07.2019 20:31
Wau...+paha+toisii+ihmisii+on+mennä+muuttamaan.+Luulen+että+vaikka+alottaja+alkais+viiltelemään+ranteitaan+syvälle+äitinsä+edessä+ja+paljon+verta+tulis+jne,+äiti+vaan+sanois+että+ootko+sä+niin+heikko+paska+ettet+muka+jaksa+enää?+Kuole+pois+sitte,+hyvä+että+pääsee+sustaki+eroon.+Tai+sitte+ei+sanois+mitään,+vaan+hymyilis+ivallisesti+ja+kävelis+pois.
Ehkä+ei,+mutten+yllättys+jos+menis+noin.+Kannattaa+muuttaa+omilleen+heti+kun+mahdollista+ja+keskittyä+omaan+elämään+100%,+ja+sit+alkaa+käymään+psykologilla+tai+hankkii+joku+hyvä+ystävä+jolle+voi+puhuu+näistä,+varmaan+psykologi+ois+parempi.+Amikseen+tai+amislukioon+ja+sit+heti+duuniin+ihan+mihin+vaan+mitä+kestää+jotenkin,+ja+omilleen.+Jos+pomo+kohtelis+noin+ja+ois+todistajia,+ei+ois+enää+pomo.
13.07.2019 19:41
Merkkaahan+pituus+joo,+muttei+kyllä+paljon+jos+sulla+on+päässä+kaikki+kunnossa.+Pahintahan+erimittasuudessa+on+että+on+vaikeempi+pussata+toista+seisaaltaan.+Siinäkin+nainen+voi+vähän+taivuttaa+polvia+ja+mies+nousta+varpailleen+niin+ei+haittaa+niin+paljon,+vaatii+vähän+pohjetreeniä+ja+tasapainoa+mieheltä+jos+haluaa+olla+siinä+asennossa+vähän+pidempään,+ja+viehän+se+keskittymistä+pois+tärkeemmistä+asioista+siinä+hetkessä.+Mutta+joo...
Kyllä+mä+ymmärrän+muutenkin,+itekin+mielummin+oisin+naisen+kanssa+jolla+ois+muodokas,+isohko+ja+sopivan+kiinteä+perse.+Ei+se+kuitenkaan+ole+mikään+elinehto.+Koko+paketti+ratkasee.
13.07.2019 19:35
Ei+sulla+mitään+kristallipalloo+oo.+Katotaan+eka+tuleeks+tänne+mitään+muslimi-invaasiota+vai+ei,+ja+kuinka+kauan+muslimikulttuuri+yleensäkään+säilyy+sortavana+ja+välinpitämättömänä.+On+paljon+merkkejä+muutoksesta+parempaan+niiden+kulttuurissa,+nuorten+keskuudessa.
13.07.2019 19:17
Kaupunkilainen,+mutta+sen+verta+paljon+luontoo+tarpeeks+hyvien+yhteyksien+varrella+että+pääsee+pakoon+aina.+Kaupungissa+on+helvetin+mukava+asua+jos+ei+oo+liian+tiheeseen+asuttu,+mutta+emmä+kyllä+haluu+elää+ilman+säännöllistä+luonnossa+oloa.+Sitäpaitsi+tuore,+vasta+tapettu+ruoka+on+ihan+parasta,+sekä+maultaan+että+terveysvaikutuksiltaan.+Joku+särkikin+mikä+on+roskakala+maistuu+paremmalta+kuin+luxuslohi+kun+se+on+just+napattu.+Jos+pitää+valita+täys+metsä-erämaa+tai+täys+kaupunki,+niin+aika+varmasti+meen+metsään.
13.07.2019 19:15
Kiitos+kommentista,+kiva+kuulla+miten+homma+edes+vähän+toimii.+Ei+siitä+mullekaan+varmaan+harrastusta+tule+mutta+kyllä+kerran+meinaan+kokeilla.
13.07.2019 19:08
4 / 11