Vapaa kuvaus

Ex-koditon, eronnut psykoosidiagnoosin saanut normijätkä.

Aloituksia

10

Kommenttia

208

1. Tota+noin...+jos+oot+uudellamaalla+niin+voitas+tavata.+Mä+olen+vähintäänkin+normaalivartaloinen,+ja+tykkään+naisista+jotka+on+kotonaan+oman+ulkokuorensa+kanssa,+ja+lyhyttukkaset+sellaset+on+yleensä+hot.+Taidat+olla+vähän+nuorempi+kun+on+tuollaisia+ajatuksia+niin+ehkä+sun+pitäs+löytää+joku+mua+nuorempi,+oon+35.+Ja+siis+oon+ihan+hetero+yleensä+eikä+anaali+kiinnosta,+kokeiltu+on+puolin+ja+toisin.+Ja+en+oo+mikään+vikisijä+vaikka+otanki+muut+huomioon+ja+kunnioitan.Mutta+joo+jos+haluat+löytää+itelles+hyvän+miehen+niin+oo+EHDOTTOMASTI+sellanen+ku+susta+tuntuu+hyvältä.+Muuten+menee+ihan+vituiks.+Toki+muiden+mukana+pitää+elää+jos+haluu+pysyviä+ja+hyviä+ihmissuhteita,+muttei+itteensä+saa+kadottaa.+Mee+vaikka+pyöriin+saleille+ja+kato+löytyykö+sopivan+olosta+miestä,+joku+semmonen+saliketju+millä+on+monta+salia+ympäri+Suomea+niinku+fitness247+tai+fressi+tai+elixia+niin+ei+tarvi+maksaa+joka+salista+erikseen.+Oon+tosin+huomannu+että+siellä+ne+jätkät+joilla+näyttää+nupissa+olevan+kaikki+kunnossa+on+varattu+ja+ne+muut...+noh...+kyllä+niistäkin+voi+saada+hyviä+yksilöitä+muttei+kannata+mennä+sillä+oletuksella+että+varmasti+löytyy.
  2. Kaupunkilainen,+mutta+sen+verta+paljon+luontoo+tarpeeks+hyvien+yhteyksien+varrella+että+pääsee+pakoon+aina.+Kaupungissa+on+helvetin+mukava+asua+jos+ei+oo+liian+tiheeseen+asuttu,+mutta+emmä+kyllä+haluu+elää+ilman+säännöllistä+luonnossa+oloa.+Sitäpaitsi+tuore,+vasta+tapettu+ruoka+on+ihan+parasta,+sekä+maultaan+että+terveysvaikutuksiltaan.+Joku+särkikin+mikä+on+roskakala+maistuu+paremmalta+kuin+luxuslohi+kun+se+on+just+napattu.+Jos+pitää+valita+täys+metsä-erämaa+tai+täys+kaupunki,+niin+aika+varmasti+meen+metsään.