Vapaa kuvaus

⊢⊤T⊥†⟛⍕⫟
~=≔≡⊧⊨⊬⊭≅=≤:≐≠:=≜≝
⊂⊃∪U∩𝕌⍝∈⊄⊅⊇⊆⋐
◅∨⨇∧≪∀⟨⟩Δ<>≫⍱≺ <•▻
𝕬 𝕭 𝕮 𝕯 𝕰 𝕱 𝕲 𝕳 𝕴 𝕵 𝕶 𝕷 𝕸 𝕹 𝕺 𝕻 𝕼 𝕽 𝕾 𝕿 𝖀 𝖁 𝖂 𝖃 𝖄 𝖅 

Aloituksia

12

Kommenttia

265

1. Hah,+amatöörit+*laskee+bensarätin*.+Oon+heittäny+kolaa,+kristallimetaa+ja+texiä+samalla+värkillä+ennen+työpäivää,+2c-b:tä+ja+kristallia+tauolla,+eroteltua+kofeiinia+ja+nikotiinia+mukaan+vetoihin,+tolettomana+42mg++klonatsepaamia,+lyrikaa+ja+texiä+menettämättä+muistia,+kuolematta+bentsokänneissä+mönkijällä+80km/h+sellasessa+kuosissa,+että+ratti+näkyy+kahtena,+kuosailua+klorofoamilla+nukahtamatta,+resilarilla+ilman+ripulia,+käsidesillä+ilman+pahoinvointia+ja+kärpässieniä+vetämällä,+seikkaillut+deliriumissa,+maniassa+ja+erilaisissa+refloissa,+käyttänyt+10+000e++vuodessa+douppiin,+jotenkin+helvetin+hyvällä+tuurilla+selvinnyt+hengissä+parista+aivoverenvuodosta+toista+edes+huomaamatta,+selvinnyt+kahdesti+verenmyrkytyksestä,+useista+övereistä+ja+kaikista+hengenvaarallisista+seteistä+kuolematta+hengityslamaan,+liikenteestä+missä+en+ole+koskaan+ollut+selvinpäin,+kehnosta+yrityksestä+tehdä+itsemurha+feikkejä+bentsoja+käyttäneenä,+murtanut+7++luuta,+kallon+kahdesti+sekä+nenän+ja+vastaanottanut+metallilevyn+jalkaterään.+Käteen+jäi+arpia,+kirjaimellisesti+ilmakupla+aivoissa,+helvetin+paha+riippuvuus+ja+jokaisena+hetkenä+riski+kuolla+kouristelukohtaukseen+esimerkiksi+portaissa,+tai+vaan+asfaltilla+pahasti+kaatuen.+Nyt+olin+2vk+kuivilla,+mutta+viime+yönä+ajattelin+tulevani+hulluksi+ja+piikitin+tänään+pari+Suomispeedballia.+Pari+kertaa+refloissa+nukuin+valot+päällä+pelkotilojen+takia+sen+tunnin,+olin+koko+2vk+ajan+kipeä,+kouristelin+tupakalla+ja+heräsin+sairaalassa,+oli+koko+ajan+kylmä+ja+levoton+olo,+lopussa+alkoi+olla+aika+sekavaa,+tuntui+etten+ole+elossa,+selostin+maanisena+itselleni+jotain+enkä+saanut+pelottavia+pakkoajatuksia+pois.+Mikään+ei+huvita,+vatsa+sekaisin,+kipu+tuntuu+kovemmalta+ja+ahdistunut+olo.+En+pelkää+oikeastaan+mitään+muuta+kuin+noissa+pelkotiloissa+jotain+hirviöitä.
  2. Nykynen+UI+on+mun+mielestä+aika+kehno.+Ja+AP+vois+tehä+niitä+lankoja+ite+kans.+Oon+katkolla+viikon+enkö+aio+poistua+huoneesta.Monet+käyttäjät+tullu+ja+löhteny+mut+mä+välil+käyn+yhä+kirjottelee.+Kuitenki+nuoret+tajuun+dopamiiniaddiktion+vitun+hyvi+mut+aata+jos+luurista+dopamiiinin+ettimisen+takia+nielette+ei+trvi+koko+elämää+skippaa.+Samal+tulee+realismii+ku+ei+mee+oman+filtterin+ja+somekuplan+läpi+tieto.+Sit+ku+parannut+ni+näät+mtn+absurdia,+hulvatonta+ja+mielettömän+typerää+on+ku+muija+vetää+luurin+filtterin,+koirafiltterin+somen+editoris,+kunnon+meikkifiltterin,+feikki+iho',+ripset,+hiukset,+jopa+silmänvärit(jos+piilareita+käyttää+vapaaehtosesti)+tai+lasit+ilman+tarvetta+:D+korut+merkkivaatteet+lävidtykset+jne+statussymbolina.+1.2k+setit+synttärirahoilla+ja+sekunnis+levii+tieto+koska+1.5k+setit+ainaki+täytyy.+Mut+eka+täydelline+asento,+vika+filtteri+-+metsäs+vaik+poikkis+joutu+kantaa+muurahaiste+takii+koska+hashtag+luonto+uus+juttu,+sit+pää+vinoo,+kädet+luonnollisesti+kiveen+nojailevas+asennos+vatsan+päällä,+valkaistuil+hampail+täydelline+hymy,+tekonauruu+kunnes+50.+Kuva+käy.+Kuva+on+suunniteltu+raketoimaan+Melaniaen+suosio.+Hön+maksoi+1kuvan+koulutuksen+ammattihuomionkerääjältä.+Nykyinen+uusi+trendi+täytyy+hyödyntää+ja+en+teksti+tavoittaa+suuremman+yleisön.+Somevalmentaja+ei+ollut+paikalla+viel+mut+Melaniae+osaa+en+hän+on+yli+oppilaas+melkeen,+medianhallintaa+puol+vuotta+ja+feminismistä+taidetta+vuoden+ja+lopulta+ilmiö+havannoitsijan+alalla+mennyt+3v.Hyivittuvittyvittu+kuuluu+metäst+ja+nopee+2h+kuvavalmistelut+kestäny+urakka+päätökseen,+insta:#luonto_tyty+#notLikeOtherGirls+#savePlanet+#like4IPlant1Tree+++<am+not+like+oter+girl.🤗🤗+Iove+forest+protecct.+Read+book+aboth+like+importtant+pages+love+also+do.🤔🤗😘😆+I+help+syrjäytynyt+=+poor,+degenereted+every+boddy+with+someti+wron'+with+them+😛😛😜😝exmpl.retard;tooOld;amd+like+that+:)+also+take+cere+of+own+old+man+n+oter+old+men+love+take+good+care+old+men!+Hobbies:read,scool,help+regenerete(wrong+kind+of+pp😕😞😧😕l),handle+old+men+in+those+placec.+Am+not+perferect+but+brobably+top+99.8percentg🤔🤔🤨🥰(cause+i+help+n+i+have+also+model+buy+friend+saved+him+into+streets+we+"eve+each+other+i+save+him+hes"+no+street+🤢bad+ppl+😎i+giwe+him+everry+thing+n+he+just+gives+hand+some+time+r+help+oter+wey+not+painful+no+worry+lolfz+n+boy+lets"+😀😀film+himself+wen+i+put+right+clote+;)+for+pic+then+boy+to+position+n+shoot+only+20m.+Some+time+spesials+shoot🤗🤗,+wit+good+men+older+1h+shoot+harder+to+old+men+to+stay+position😑+but+wen+finish+party!!🤩🤩KOMMENT🙈UPVOTE!!🤣MONEY!🤣SENDED+ME🤣N+IM+DO+MOREGOOD!!!🤣~~~Get+to+me+pic*~~~*no+if+disable,body+disfigure,color+unfit,yong,girl+big+tit"s"n+ass,+5%max+fat,male+big+not+big+muscel,+must+let+me+dress+u+shave+put+hairs+n+makeup+n+solarioum+maby+cancer+risky+but+ok+fr+u,face+no+pinpmles+wrinkels+etc,+u+acept+if+has+to+syrgery+bone+frm+leg+to+czhin,note+walk+difficulty.male+if+has+18cm+n+visible+deck+bonus+in+pics!"b't,'w(ñ',o,'p€{a;'[y'.']#m₩e¥€n£t$!!+WOW!"
  3. Tiedän+kyl+et+toi+on+väärin,+mut+mites+voiko+on-sanaa+väännellä+monessa+tapaluokassa+samaa+aikaa?+Se+1+harvinainen+mis+en+muista+nimiä+potentiaali+ja+toinen+yhessä.+Monet+kyl+kumoo+toisensa.+Seiskaa+asti+hereil+pitää+pysyy+ni+siin+jtn+tekemist.+Valvottu+yö+amphen+(jota+käytin+ku+3+ukkoa+1+kuorsaa+toka+vtn+muslimi+heikko+turha+vanhus+kusi+housuun+ja+makaa+vaipoissa+hahahhaaa+nauti+vtun+neitsyistä+ali+ihminen+loinen.++Ni+vitun+hiekkane.kru.+kuulodtaa+et+tukehtuu+yskii+jtn+ali+ihmisten+ebolaa+vrmaa+kelan+rahoilla+rööki+askia+pv+hidasta+tuskallista+[en+jatka,+em+jaksa+kyttäjuttua]+ja+kuset+paskat+hoitsu+tulee+vaihtaa+ja+voi+voittelee+pikku+palleroa+vittu.+Yks+viel+oksentelee.+Päätin+sit+vetä+pi.riä.+Suom.+Vanhukset+on+tehny+verorahansa,+Minä+valtion+ja+muuta+mut+voin+potentiaalisesti+olla+mitö+vaa.+Ni+tajusitte.+Vittu+tää+naloxone+vierotus+on+perse.estä.+lähen+5pv+tsi+7pv+katkolle+vedän+seinään+mielummk+ku+naloxone+paskaa+vaikutukset+ahdistjd+hypomania+agressiivisuus+ribul+tjsp+vatsaongelmii.+Ja+valvon+koko+yön,+ei+mtn+lääkettö,+ei+vtun+melatoniinia,+ei+mtn+ahdistukseen,+ei+vrmaan+jengi+tajuu+et+voisin+vaikka+ampua+jonku+et+olo+paranis.+Ilman+seurauksia+vaikka+manne+ni+puukolla+hakkaisin+nii+et+omaiset+ei+tunnista+ruumista+[ja+pitänee+sanoo+et+en+tapa+mannea+ku+joku+empatiakyvytön+tai+vaan+täys+idiootti+nettti"poliisi"+tulee+hakee].+Jalkaki+hermot+paskana+istumunen+seisominen+sattunu+vikat+10v.+Nenä+murtunj+joka+yö+tulee+verta.+Nousee+sappinesteet+kurkkuun+vitt.u+oon+yksin+tääl+voin+vaa+puhua+luurille.+Matua+syötetään+otetaaks+suihin+kohta+palvelukseks?+No+postis+duunis+ollu+ja+osa+matuist+tosi+ahkerii+ja+hyvii+jätkii.+Kuhan+arabit+somalit+mannet+hus+pois.+Seinään+imodiumulla+ketipinorilla+viimeeks+lähti+kaula+auki+ja+kahet+överit+vahingossa+siis.+Ei+mtn+muuta+mieles+ku+vetää+piri+subu+vedot+ei+oo+koskaan+haitannu+et+värkit+kerran+köytetyt.+Vk+loppun+kukaan+ei+oo+sanonu+mtn.+Ei+massii+henkkareita+tai+korttii.+No+ei+ku+paperille+kelailee+pisintä+sanaa.
  4. Tiedän+kyl+et+toi+on+väärin,+mut+mites+voiko+on-sanaa+väännellä+monessa+tapaluokassa+samaa+aikaa?+Se+1+harvinainen+mis+en+muista+nimiä+potentiaali+ja+toinen+yhessä.+Monet+kyl+kumoo+toisensa.+Seiskaa+asti+hereil+pitää+pysyy+ni+siin+jtn+tekemist.+Valvottu+yö+amphen+(jota+käytin+ku+3+ukkoa+1+kuorsaa+toka+vtn+muslimi+heikko+turha+vanhus+kusi+housuun+ja+makaa+vaipoissa+hahahhaaa+nauti+vtun+neitsyistä+ali+ihminen+loinen.++Ni+vitun+hiekkane.kru.+kuulodtaa+et+tukehtuu+yskii+jtn+ali+ihmisten+ebolaa+vrmaa+kelan+rahoilla+rööki+askia+pv+hidasta+tuskallista+[en+jatka,+em+jaksa+kyttäjuttua]+ja+kuset+paskat+hoitsu+tulee+vaihtaa+ja+voi+voittelee+pikku+palleroa+vittu.+Yks+viel+oksentelee.+Päätin+sit+vetä+pi.riä.+Suom.+Vanhukset+on+tehny+verorahansa,+Minä+valtion+ja+muuta+mut+voin+potentiaalisesti+olla+mitö+vaa.+Ni+tajusitte.+Vittu+tää+naloxone+vierotus+on+perse.estä.+lähen+5pv+tsi+7pv+katkolle+vedän+seinään+mielummk+ku+naloxone+paskaa+vaikutukset+ahdistjd+hypomania+agressiivisuus+ribul+tjsp+vatsaongelmii.+Ja+valvon+koko+yön,+ei+mtn+lääkettö,+ei+vtun+melatoniinia,+ei+mtn+ahdistukseen,+ei+vrmaan+jengi+tajuu+et+voisin+vaikka+ampua+jonku+et+olo+paranis.+Ilman+seurauksia+vaikka+manne+ni+puukolla+hakkaisin+nii+et+omaiset+ei+tunnista+ruumista+[ja+pitänee+sanoo+et+en+tapa+mannea+ku+joku+empatiakyvytön+tai+vaan+täys+idiootti+nettti"poliisi"+tulee+hakee].+Jalkaki+hermot+paskana+istumunen+seisominen+sattunu+vikat+10v.+Nenä+murtunj+joka+yö+tulee+verta.+Nousee+sappinesteet+kurkkuun+vitt.u+oon+yksin+tääl+voin+vaa+puhua+luurille.+Matua+syötetään+otetaaks+suihin+kohta+palvelukseks?+No+postis+duunis+ollu+ja+osa+matuist+tosi+ahkerii+ja+hyvii+jätkii.+Kuhan+arabit+somalit+mannet+hus+pois.+Seinään+imodiumulla+ketipinorilla+viimeeks+lähti+kaula+auki+ja+kahet+överit+vahingossa+siis.+Ei+mtn+muuta+mieles+ku+vetää+piri+subu+vedot+ei+oo+koskaan+haitannu+et+värkit+kerran+köytetyt.+Vk+loppun+kukaan+ei+oo+sanonu+mtn.+Ei+massii+henkkareita+tai+korttii.+No+ei+ku+paperille+kelailee+pisintä+sanaa.
  5. Kaikkien+pitäs+tietää+ocd.+Liian+vähä+lääkkeit+ja+sairaimmat/pelottavimmat+kuvat+esim.homosex,elpo,veri+värkis+kuvotti+illan(?)+pakko+tarkistaa+et+vieres+ei+oo+mtn+avaamal+silmät,peilikuva+vääristelee,+hirviö+ryntää+huoneesee,jne+pyörii+pääs.+Sit+oikeesti+refloissa+ku+20+unihalvausta+yö+ja+painajaisia,+ni+myönnän+et+sit+alkaa+pelottaa.+Mulla+on+liianki+hyvä+mielikuvitus+xd+Oon+valot+päällä+nukkunu+tän+takii+kerran,+mut+luuria+on+pakko+käyttää+viemään+ajatukset+pois.+No+ei+tää+ei+oo+hetkeen+ollu+vaivana.+Jtn+rituaalijuttua+oli+lapsena+kans.Ihan+naurettavaa+et+oma+mieli+tekee+tällästä.+Aika+epäreilua+muille+ku+tääl+Jorvis+tarvitaa+paikkoja+mut+mä+makaan,+kävelen+ja+dyykkaan,+piikittelen+vessassa+jne+turhaa.+Safkat+ilmaseks.+2pv+sit+ois+pitäny+päästä,+ei+huomenna.+Arsyttaaa+toi+ku+hoitsu+käy+joku+hiton+minuutti+säätämässä+ja+se+ku+suonet+on+tosi+huonos+kunnos+muiden+piikittelyn+takia.+4+henkilöö+huonees+ja+vanhukset+korisee/kuorsaa/oksentelee/yskii+ni+parempi+vaa+valvoa.+Ei+siis+vanhuksia+vastaam+mtn,+rankkaa+ja+nöyryyttävää+niillä+on.+Katedria+(putki+virtsaputkeen)+käytetään+ja+äsken+ukko+vaipat+täynnä,+mut+liian+paskasss+kunnossa+ni+hoitsut+siivoo.+Sit+viel+kivut,+oisin+ite+jo+eutanasian+tehny.++Kivut+ehkä+menis+mut+jatkuva+makaaminen.+En+kyl+yli+70v+(korkea+ikä+nanolääketeollisuuden+ja+ikääntymisen+kääntämisen+takia)+tiedä+mitä+tääl+enää+tehä.+Nykysel+teknologialla+varmaan+45v+asti,+aivosyöpä+vrmaa+ku+ne+on+ottanu+eniten+damagea.Äsken+keuhkokuume+ja+verenmyrkytys,+samal+näky+kunnon+kallomurtuma+ja+verenvuot,+en+tiennytkää,+nenäki+murtunu+tietty.+Sit+kerran+3+ainetta+kohtuudella,+selvinpäin+nukkuu,+flippasin+yöllä+kouristelin+huutaen,+sit+112+ei+voinu+jeesaa+ku+löin+kaikkialle,+no+ei+muistikuvia+tosta+ja+kytät+selitti+käsiraudoissa+ambulanssissa,+selkä+meni+rikki+jotenki+eikä+lääkkeitä+herunu+kunnes+oksensin+kivusta.+Täs+välis+se+ku+käytin+ketamiinia+ja/tai+dxm-jauhoo,+meni+vähä+yli+ja+puhe/kävely+ei+natsannu+ni+porukat+vei+selviytymisasemalle,+lääkehiilet+vedin,+kävelin+ja+kävin+oluella+—+hiili+noin+3x+nopeutti+aineen+poistumista.Sit+eka+case+mis+mun+ois+pitäny+kuolla+oikeesti,+kiipesin+katolle+ja+sit+teho-osastolle,+neljä+metri+pudotus+mut+tulin+huonosti+alas.+ilman+frendin+nopeeta+112-soittoa+++rationaalista+luonnetta++(selitti+vrmaa+nopee+++muisti+osottee)+oisin+delannu+tai+vammanen.+Jalkaterästä+3-5+solis+lapa+selkä+kallo+taas+kantapää+murtu+ni+2kk+pyörätuolis.+Jalkaterään+metallit+ku+nii+paskana.Ghb,alc/amp/bentso...överit+keskustas,+makoilin+sisäl,hoipertelin,oksensin+jsp.+Vartija+kuulusteli+mut+mä+en+muistanu+yhtää+mitää+mistää.+Sit+palas+mieleen,doupit+veke+ja+piti+ambulanssil+kävästä+sairaalas.+MD:tä+ja+uudet+kamat.+Yön+jälkee+samanlaine+kuosi,+ostin+50+crack+röökii,+poltan+yhen,+49+katos+jhnki,+raivoon+kadul+ja+vitutuksissa+vedin+kahta+enemmän+kamaa,+ostin+50e+bj+mut+dösäs+taas+överit+mut+kukaa+ei+saanu+hereille+kusin+housuun.+Seuraava+aamu+(lopetin+vedin+subun+seinään)+aloin+ekaa+krtaa+vauvaiän+kunnol+itkee,+no+hakkasin+käsiä+veitsellä+ja+sit+viilsin+kaulaan+2+viiltoa+ku+en+tunteita+oikee+osaa+käsitellä+ilmeisesti.+Sit+bentso-lakka+jne+kouluun+syömään+ja+jossai+vaihees+ostin+texiä+enkä+oo+ton+jälkee+koittanuTäs+verenmyrkytykses+kelasin+kuolevani+ja+pistin+viestii+tolle+frendilleki+ku+kouristelin+ja+tärisin+nii+pahasti.+Samanlaisii+hetkii+inzektio+dxm,+dxm+vahingos+ja+horkat.+Kaikis+pää+jyskytti+nii+et+aivoverenvuoto/sydän+pettää+tjsp.+Horkis+4vrk+hereil+ni+nukuin+sen+ohi.+10m+meni+kääntyy+nukkumisasentoon.+DXM+ton+lisäks+helvetillinen+kipu+kaikkialle+niinku+keho+ois+tulessa.Kerran+pyöräl+vihreist+koval+vauhil+ja+rekka+kans+hirveel+vauhil,+rekan+kohal+katoin+et+ok+nyt+lähti,+mut+ehin+pois+alta+ihan+viidesosasekunnil+tai+alle.+Kerran+kans+kaaduin+pyöräljunaraiteille+vahingos,+arpi+vaa+jäi+mut+opetus+mulle+tosta.+Tosin+hukkasin+molemmat+pyörät.+Komee+arpi+sormessa+hermoon+asti+ku+koitin+veitsel+viinipulloa+avata.+En+tiedä+oliks+täs+mitään+mahollisuuksia+onnistuu+mut+10+feikkiä+rivaa+söin+2pv+tai+aamun+ja+päivän+aikana,+istuin+safkaamas+koulus,+katoin+vaa+ahistuneena+et+mitä+järkee,+viilsin+haarukalla+yhä+näkyvät+arvet,+lähin+pyöräl+raivoten+tiellä,+varastin/ostin+10+kaljaa+1-2+resilaria+tarkotuksena+kuolla+hengityslamaan+alko+bentso+oppari+dxm+(ainakin)+settiin.+No+heräsin+tietty+aamulla+vaan+sekasin,+en+tajunnu+ees+vahvoja+ostaa+:DTää+kaduttaa,+koska+muita+ois+voinj+tulla+vastaan.+Bentsoja+ja+viinaa+paljon+(näin+kahtena+mut+koin+olevani+selvinpäin,+bentsokännit+amatöörillä)+hengasin+yritykses+x+ja+yks+muija+sano+et+75kmh+isommal+tiel+pääsee+mönkijällä.+No+kokeilin+ja+pääsin.+Sit+illal+halusin+80+läpi.+olin+alaikänen,+kortiton,+päihtynyt,+ylinopeutta+ja+vaa+79++pakitin+toista+autoo+päiTost+tuli+mielee+ku+olin+yhen+narkin+kyydis+skootteris(testasin+ite+kans)+kaupungis+jätkä+sano+en+mä+mtn+korttii+koskaa+saanu+tykkään+vaa+kuoseis+ajella+en+noist+säännöist+oikee+tiedä+xdd+vuokrattu+aalla+skootteri+xDd+no+ny+loppu+tila+ja+kello+onki+sopiva+safka+dyykkaus+unet+inzektio+dyykkaus+kooma
  6. Olen+viihde+käyttäjä
  7. All-in+bitcoin.