Riippu_tissi

![]()
Kukkuu
Aloituksia
165
Kommenttia
1056
- 195
- 2092
Turvakoti pian täynnä
No nii poijat on taas se aika vuodesta kun pääsette ajamaan perheenne ”lumihankeen” ja sen jälkeen tulee perinteinen pii1491Kriisikunta
No olisiko aika liittyä mahtavaan ja kauniiseen seinäjokeen. Tai lopetatte sen valtion rahojen kuppaamisen2190Käykö asuntokauppa hyvin
Edelleen samat tuvat myynnissä kuin vuonna 2018 🤣🥳 hyvä Lapua missä veto voima2490Keski suomen alueella
Mikä tämä pariskunta on joka myy halvalla koijattua tavaraa086- 084
- 1283
Taas käsi ojossa vikistään
On varmaan kiva leikkiä viljelijää ja lypsää tuki euroja. Mitä jos vaikka menisitte kunnon töihin ja maksaisitte veroja2973Hassua vai mitä
Tämä yksi kylä on tuupannut niin paljon paskaa musiikkia Suomeen että. Totta on sanonta Pori on perseestä ja ihmiset myö873Hyvät ihmiset !!
Kertokaa ny ihmeessä mikä lapualla on pielessä. Eikä ainaasta marinaa, onhan sielä ennenki pärijätty. Ei se elämä täällä1269Kasperin kivi puisto
Miten nämä herrat voivat istua keskellä päivää ja kitata keppanaa. Asuvatko he vielä äitinsä luona vai miten rahat riitt468Kuka idiootti pitää baaria auki
Ei taida paljoa henki maksaa kun on pakko pitää auki euron kuvat silmissä. Todella vastuutonta367- 1766
Rakenna itse perä aukko
tee itse anus Tarvikkeet : - Pringles perunalastupurkki - Kortsu (Yankee on paras) - 8 kpl niitä leveitä kumilenkkejä -564Eikö kauppa käy
Edelleen samat tuvat myynnissä kuin vuonna 2018 Huhuu missä uudet asukit ja eikö mamut viihdy landella163Sateenkaari uimala
Miksi nämä samat herrat oli taas lauteiden alla ja mitä ne teki. No kysyin näiltä herrasmiehiltä ja kuulemma makusteleva061- 1261
Hyi mikä järvi
Olimme perheen kanssa mökkeilemässä ja kävimme teidän likaisessa ja oksettavassa järvessä uimassa. Vaimo ja lapset sai660No tietenkin
Olin mökkejä katsomassa ja yllätys home hais kaikissa ja jorpakko hais virtsalle359