Vapaa kuvaus

Täällä vain keskustelemassa tietokoneista ja neuvomassa muita ongelmatilanteissa.

Taustalla IT-alan ammattilainen 15 vuoden työkokemuksella alalta.

Ei minkään käyttöjärjestelmän uskollinen kannattaja. Käytössä debian/kali/win10/macos.

Aloituksia

1

Kommenttia

107

  1. Jos+käytössä+esimerkiksi+OneDrive+tai+mikä+tahansa+muu+ohjelmisto+joka+ottaa+yhteyttä+Microsoftin+pilvipalveluihin+ja+etenkin+Azureen,+käytetään+liikennöintiin+browsercorea+sekä+nativemessaginghostsia.+Microsoftin+uusi+edge-selain+ja+käyttöjärjestelmään+sisäänrakennetut+webbiselainpalikoita+käyttävät+osiot+ovat+chrome+-pohjaisia.
  2. Heh