Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
aurinkolippa
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=aurinkolippa
13.08.2019 09:39
no+hyvä+että+siitä+on+ollut+sit+ihan+oikeesti+hyötyä,
ite+oon+lenkkeilly+vaan+perinteisesti+ulkona,+
paljasjalkajuoksusta+kiinnostuneena+ostin+kirppikseltä+jotku+(avanto-)+uintikengät,+ku+varsinaiset+"paljasjalkakengät"+on+niin+kalliita,+eikä+ihan+avojaloin+uskalla+lähtä+lenkille+ku+lasinpalasia+voi+olla+missä+vaan..
toissa+syksynä+ku+ekoja+kertoja+kokeilin+tota"+paljasjalkajuoksua"+(sillon+pelkät+paksut+sukat+jalassa)+tuli+pohkeet+niin+kipiäksi+etten+pystyny+pariin+päivään+edes+kunnolla+kävelemään,+sittemmin+opin+et+ei+kannata+ahnehtia+ja+käyn+lyhempiä+lenkkejä+enimmäkseen+kävellen,+vain+pieniä+pätkiä+hölkäten
02.08.2019 22:12
kui?
silleen+sitä+sujuu+hommat+paljo+reippaammin+ku+on+kivaa+musiikkia+taustalla,
ja+ku+toistaseks+vielä+oon+kuntoutustöitä+vailla+oleva+puolihullutaiteilijakotirouva
ja+jos+meinaa+taiteilla+nii+pittää+olla+siistiä,+ettei+villakoirat+tartu+taiteeseen,
02.08.2019 21:57
nii+sulla+on+jo+juoksumatto?+hitto+mää+oon+niin+kade!+(tosin+tiedän+jo+varmasti+et+mulla+siitä+tulis+juurikin+se+pyykinkuivausteline,+mulla+on+joitain+kotikuntoiluvälineitä+nimittäin+jo+joskus+ollu..+:D+)
mut+tanssittua+tulee+kyllä+muutenki,+jos+on+hyvät+musiikit+vaikka+kotitöitä+tehdessä,
02.08.2019 21:15
joo+mää+luulen+et+kannattais+lähimmät+seinät+pehmustaa+kaiken+varalle
vaikka+näenkin+itseni+tekemässä+moonwalkia+tai+vähintäänkin+astelemassa+yhtä+coolisti+kui+Flake+Rammsteinista
https://www.youtube.com/watch?v=IxuEtL7gxoM
jotenki+mää+en+näkis+omia+kissoja+yhtä+aktiivisina+kui+tossa+sun+videolla,+tai+niinku+yhtäjaksosesti+aktiivisina..+ne+joko+juoksee+pitkin+seiniä+tai+sit+ne+makaa+puolikoomassa+kuka+missäkin,
02.08.2019 20:25
Juoksumaton!
pääsisin+vihdoin+kokeileen+kaikenlaisia+tanssiliikkeitä+ja+muita+temppuiluja+sillä,
missä+kyllä+hyvin+tod.+näk.+päätyisin+loukkaamaan+itseni
mut+voisin+sit+ainakin+sanoa+et+tulipahan+testattua,
myöhemmin+siitä+tulisi+hyvä+pyykinkuivatusteline
02.08.2019 19:32
No+sitä+vaaraa+ei+oo,+viimeks+ku+kävin+kampaajalla+tasottamassa+latvoja,+kampaaja+sano+et+mullon+kolmen+ihmisen+edestä+tukkaa..
Mut+kaikki+kivat+kampaus-+ja+hiustenlaitto-ohjeet+joutuu+kyllä+unohtaan,+ei+pysy+ku+ehkä+pikaliimalla.
25.07.2019 21:08
hmm,+hammasharja+maksaa+mitä?+pari+euroa..
jos+hammasharjaa+on+käytetty+edes+kerran,+siihen+jää+bakteereja+suusta+(se+tavallisin,+eli+vesihanan+alla+huuhtelu+ei+niitä+poista),+säilytyksestä+riippuen+siihen+voi+myös+tarttua+bakteereja+muualta+(esim.+jos+harja+on+vessassa+lavuaarin+reunalla+vessanpöntön+vieressä..)
harjaisitko+sinä+hampaasi+vuoden+muhineella+hammasharjalla?
25.07.2019 19:46
siinähän+nuo+mukana+roikkuu,+näyttää+kivalta+pesun+jälkeen+vielä+kosteina,+mut+kuivuttuaan+ovat+taas+samaa+itsepäistä+pöheikköä,+enkä+jaksa+noudattaa+mitään+"curly+girl"+-metodeja,+olkoot+sit+pörhevät+ja+takkuiset+jos+niin+haluavat.
25.07.2019 19:20
en+jaksa+aina+olla+se+joka+ottaa+yhteyttä+ja+pitää+yhteyttä,+ku+jostain+syystä+kaikki+vanhat+ja+uudemmatkin+kaverit+on+aina+jäänyt+sen+varaan..+ja+sit+jos+otankin+yhteyttä+johonkuhun,+ollaan+et+olis+kiva+nähdä+joo,+mut+taaskaan+ei+siltä+puolelta+saada+tikkua+ristiin+sen+eteen+että+joskus+oikeesti+tapahtuisikin+jotain,+haikaillaan+ja+haaveillaan+vaan.+en+jaksa.
enkä+viihdy+vieraiden+ihmisten+seurassa+niin+paljon+et+tarkoituksella+sellaiseen+hakeutuisin,
25.07.2019 19:14
jos+kanalassa+ei+ole+kukkoa,+joku+kanoista+(yleensä+vanhin+ja/tai+vahvin)+on+nokkimisjärjestyksen+ylimmäisenä+eli+johtajana.
23.07.2019 09:14
muu+eläinkunta+ei+tunne+pahuuden+käsitettä,
ja+hirveen+moni+ihmiseläinten+pahuus+on+tehty+"hyvissä+aikeissa"..
eikä+nyt+välttämättä+edes+varsinaisesti+pahuus,+on+vaan+kuviteltu+et+joku+tai+jokin+tarvitsee+(toisen)+ihmisen+sekaantumista+ja+"apua",+ja+saatu+siten+asiat+huonommalle+tolalle+kui+mitä+ne+olivatkaan.
et+sikäli+se+sivistyskään+ei+ole+aina+vain+hyvästä.
13.07.2019 19:41
muita+eläinlajejahan+ei+ohjaile+mikään+"jännyys"+tahi+muu+inhimillisyys,+vaan+silkat+elossapysymisvaistot.
valitettava+tapaus+toki,+mut+jos+ei+kyseessä+olisi+ollut+kameralla+seurattava+pesä,+niin+ei+kukaan+tietäisi+tosta+mitään,+eikä+ketään+kiinnostaisi..
ja+sikäli+surkuhupaisaa,+kuten+partakaverikin+tuossa+totesi,+että+ihmisetkin+syövät+muiden+eläinten+poikasia+(mut+ilmeisesti+sitä+muoviin+pakattua,+valmiiksi+suikaloitua+eläimen+poikasta+ei+koske+samat+inhimillistämisen+ja+surkuttelun+lait,+kuin+joitain+nettikamerassa+nähtyjä+söpöjä+untuvapalleroita..)
samoin+kui+sekin+on+surkuhupaisaa,+et+teiden+varsilla+pötköttää+kuolleena+jos+minkäkin+lajista+poikasta+ja+aikuista,+eikä+niitäkään+olla+erikseen+surkuttelemassa+eikä+uutisoimassa,+vaikka+varmasti+kyseessä+on+turhemmat+kuolemat+mitä+tässä+kanahaukka+vs.+kalasääksi+tapauksessa.
samaisesta+linkistä+löytyi+sit+vielä+tämä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2284f7e5-49a0-4949-912d-bc56d1eace5c
voisiko+nyt+mitenkään+aikuiset+ihmislajin+edustajat+takoa+jälkikasvulleen+päähän,+et+mitään+elollista+EI+saa+rääkätä!
13.07.2019 13:40
mun+nähdäkseni+tuo+johtuu+siitä,+et+useat+suomalaiset+arvostavat+mukavuuden+ja+käytännöllisyyden+ulkonäön+edelle.
ja+suurin+osa+naisellisiksi+mielletyistä+vaatteista,+asusteista,+ym.+ulkoisista+seikoista+ei+valitettavasti+ole+kovin+käytännöllisiä+eikä+mukavia.
mut+miks+kaikki+ei-naisellinen+täytyisi+sit+mieltää+maskuliiniseksi?
uskoisin+et+jos+joku+mies+pukisi+minun+vaatteet+ylleen,+hän+ei+näyttäisi+kovin+miehekkäältä,+vaikkeivät+nämä+kuteet+kovin+naisellisetkaan+ole+(perinteisen+naisellisuuden+käsityksen+mukaisesti).
13.07.2019 09:46
nii+että+uskovaisten+keskuudessako+ei+ole+koskaan+harjoitettu+lasten+hyväksikäyttöä?
lapsiin+ja+eläimiin+sekaantumisista+sietäisikin+rangaista,+muttakun+näillä+jeesustelevilla+moraalinvartijoilla+tuntuu+aina+olevan+ensisijaisesti+mieltään+kaihertamassa+se,+mitä+aikuiset+ihmiset+omasta+vapaasta+tahdostaan+ja+ketään+satuttamatta+keskenään+tekee.+että+jos+ei+ole+avioliittoon+(keskenään)+vihityt+mies+ja+nainen+pimeässä+peiton+alla+silmät+kiinni+ja+isänmaata+ajatellen,+mieluiten+vieläpä+hyvin+harvoin+ja+ehdottomasti+vain+lapsentekotarkoituksissa,
nii+se+o+syntiä+saatana!+siitä+pitää+rankaiseman,+ja+mieluiten+vielä+sitä+naista,+se+se+kuitenki+kunnollisen+ja+hurskaan+miehen+synnin+teille+vietteli..
jumalauta!!1
niinku,
muinaissuomalaiset+muuten+sentään+kunnioittivat+luontoa,
raamatun+oppien+mukaanhan+luonto+ja+muut+eläimet+ovat+ihmisen+(miehen)+omaisuutta.
01.07.2019 20:12
"Jokaiseen+yhteiskunnalliseen+romahdukseen+liittyy+tietenkin+erikoispiirteensä.+Eikä+yksikään+romahdus+selity+vain+yhdellä+tekijällä.+Mutta+siitä+huolimatta+kaatuneissa+dynastioissa+näyttää+olevan+paljon+yhteistä.
Eliitti+irstailee.+Rooman+valtakunnassa+ylimykset+keskittyivät+ajamaan+omaa+etuaan.+Päättäjiä+ei+kiinnostanut+kansan+eikä+isänmaan+hyvinvointi.+Mitä+suurempi+valta,+sitä+enemmän+saattoi+irstailla.+Keisarit+olivat+pahimpia+kaikista.
Samoja+piirteitä+oli+nähtävissä+Neuvostoliitossa,+Silvio+Berlusconin+Italiassa,+George+W.+Bushin+USA:ssa+ja+monissa+kaatuneissa+arabidiktatuureissa.
Kun+ylin+valta+näyttää+esimerkillään,+että+millään+ei+ole+väliä,+ei+millään+myöskään+ole+väliä.+Kansalaiset+keskittyvät+siihen,+mihin+päättäjätkin.+Oman+edun+ajamiseen."
"Mitään+yhtä+syytä+Rooman+hajoamiseen+ei+ole.+Suositut+mielikuvat+ovat+kuitenkin+yhä+voimissaan:+roomalaiset+kaatoi+moraalinen+rappio,+liiallinen+kristillinen+uskonkilvoittelu,+vesijohdoista+levinnyt+lyijymyrkytys+tai+leväperäinen+taloudenpito."
hyviä+linkkejä+joo,+ku+voi+tolleen+kätevästi+poimii+vain+ne+omaan+ajatusmaailmaan+sopivat+kohdat+(vähä+niinku+raamatustaki..)
ja+minkälaisten+arvojen+mittarina+voi+toimia+kirkko,+jonka+sanoma+tuntuu+olevan+se+et;+"rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi,+paitsi..."
eikä+se+ole+kristinusko+Suomenkaan+alkuperäinen+uskonto,+väkivallalla+ja+pakolla+se+on+esi-isille+ja+-äideille+päähän+taottu.
01.07.2019 19:08
niin+no,+mun+puolestahan+Suomessakin+voitais+mennä+siihen+et+virallinen+vihkiminen+suoritettais+vain+maistraatissa,+kukin+voisi+sitten+halutessaan+järjestää+omaan+uskontoonsa/uskomuksiinsa+sopivat+avioliiton+siunaukset+sun+muut+rituaalit+ja+peijaiset..
ku+eipä+siinä+avioliiton+solmimisessa+ny+kirkolla+ja+uskonnolla+muutenkaan+ole+paljon+tekemistä,+ku+riisutaan+vielä+kaikki+romantiikka+ja+prinsessaleikit+sun+muut+hörselöt+sekä+myötä-+ja+vastamäet,+niin+se+on+(vain)+juridinen+sopimus.
mut+edelleenkään+en+ymmärrä+mitä+se+sun+mummos+tekee+niinku+kenen+tahansa+häissä?+kai+siellä+pihtiputaallakin+ny+järjestetään+kaikille+avoimia+jumalanpalveluksia,+virsi-iltamia+sun+muita+messuja+ja+seuroja,+missä+tod.+näk.+ei+"joudu"+todistamaan+esim.+sitä+et+kaksi+sulhasta+sanoo+toisilleen+'tahdon'.
01.07.2019 18:25
mitä+nää+"bakkanaalit"+sit+tarkoittaa?
sitäkö+et+muut+ku+heteroparitkin+menee+naimisiin,+jopa+kirkossa?
minen+nyt+jaksais+kauheesti+toistaa+itteeni,+mut+tuolla+ylempänä+jo+mainitsin+et+ei+ne+heterohäätkään+aina+mitään+hurskaita+ja+hartaita,+kirkon+sanomaa+ja+perinteitä+kunnioittavia+siveysjuhlia+ole.
ja+mitä+ihmettä+se+joku+esimerkkimummu+tekee+kenenkään+häissä,+ellei+ole+kutsuttu?+siitäkin+jo+mainitsin,+muttaku+ei!+mummurukan+oikeutta+mennä+kutsumatta+kirkossa+järjestettäviin+yksityistilaisuuksiin+pitää+henkeen+ja+vereen+puolustaa.+ja+mummurukkaa+muutenkin+suojella+ja+varjella+kaikilta+mahdollisilta+muutoksilta+ja+hänen+puolestaan+mieltään+pahoittaa,+edes+varmuuden+vuoksi...
mitä+tää+mummu+edustaa+muuttuvassa+nykymaailmassa?
ettei+vain+olis+vähemmistöä..?+ja+joku+tuolla+ylempänä+taisikin+mainita,+et+miks+enemmistön+pitäis+pitäytyä+tekemästä+jotain+tai+muuttaa+jotain+vähemmistön+vuoksi...
niin?
ja+mua+jaksaa+aina+hämmentää+kuinka+moni+heteroksi+itsensä+mieltävä+ei+pysty+ajattelemaan+juuri+muuta+kui+seksiä,+kun+on+homoista+kyse.
01.07.2019 12:07
alan+olla+sanaton,
en+ole+vaatimassa+ketään+vaihtamaan+kätisyyttään,
eikä+ole+"sateenkaariväki"+vaatimassa+ketään+muuttumaan+"sateenkaariväeksi".
eivätkö+ne+tässä+tapauksessa+ole+ne+kuvitteelliset+mummot+ku+vaatii+muita+sitomaan+kätensä+vyölle,+kun+niin+on+tehty+myös+heidän+lapsuudessaan?
30.06.2019 20:22
voi+voi,
rehellisesti+luulen+ettei+sitä+pihtiputaan+pientä+mummuruista+edes+niin+kauheesti+kiinnosta..+kunhan+saa+elellä+rauhassa,+herätä+viideltä+aamulla+ja+kattoo+joka+päivä+kauniit+ja+rohkeat+ja+ostaa+kaupasta+hiivaleipää+ja+kulutusmaitoa.
mutta+tuota,+jos+ei+maailma+muuttuisi+vähemmistöjen+oikeuksien+osalta,+eikä+olisi+muuttunut..
niin+esimerkiksi,+minä+olen+vasenkätinen.+eikä+siitä+ole+kovinkaan+monta+vuosikymmentä+ku+kaltaiseni+pakotettiin+oikeakätisiksi,+varsinkin+koulussa.+jopa+sidottiin+lapsen+vasen+käsi+vyölle+ettei+hän+voinut+käyttää+sitä.
kannattaa+kokeilla+miltä+tuntuu+kirjoittaa+edes+hiemankaan+pidempään+heikommalla+kädellään..+saati+sit+koko+päivän.
ei+nyt+ehkä+enää+liity+seksuaaliseen+suuntautumiseen+(tosin+ei+nuo+sun+autokauppa-+ja+taksivertauksetkaan+liity..),+paitsi+niiltä+osin+et+kyse+on+synnynnäisestä+ominaisuudesta.
eikö+olis+aika+absurdia+et+mulle+tultais+vieläkin+meuhkaamaan+"vääräkätisyydestä"+ja+joka+paikassa+käskettäis,+ellei+jopa+pakotettais+käyttämään+oikeaa+kättä?+kiellettäisi+olemasta+sellainen,+millaiseksi+olen+sattunut+syntymään,+syytettäisi+"vasenkätisyyspropagandasta"+heti+jos+tavattaisi+julkisesti+kirjoittamassa+vasurilla?+tai+vaadittaisi+esimerkiksi+kaupoista+poistettavaksi+vasenkätisille+muotoillut+sakset+tms..?+ku+"kyllä+pitäis+saatana+samoilla+saksilla+osata+leikata+ku+kaikki+muutki!!1"
30.06.2019 18:48
81 / 98