Shampoon ylikäyttö hiuksissa.

Anonyymi

Meneeköhän tytöillä monta litraa shampoota hiuksiin vuorokaudessa?

Minulla ei nyt mene, kohta alkaa taas menemään, kun leikkasin 9mm kokonaan hiukset, kasvaa ja sitten siitäkin tulee kuluerä ja ärsyttää, nyt on raikas olo kun hiukset eivät kutittele korvissa.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei, lapset käyttää pullollisen kerralla joten en pese kummemmin hiuksiani. Vesipesulla mennää.

      • Anonyymi

        Pullollionrn kerralla ohhoh, mutta kun itse leikkasin, monestikin trimaan 15mm tai niin kokonaan kutittelevat hiukset pois kuten nytkin tein 9mm nyt trimmasin: kasvaa sitten taas kutittelemaan korvia, aika raikas olo on kyllä kun leikattu hiukset sitten lyhyeksi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pullollionrn kerralla ohhoh, mutta kun itse leikkasin, monestikin trimaan 15mm tai niin kokonaan kutittelevat hiukset pois kuten nytkin tein 9mm nyt trimmasin: kasvaa sitten taas kutittelemaan korvia, aika raikas olo on kyllä kun leikattu hiukset sitten lyhyeksi :)

        Juuh. Olemme lopettaneet shampoon oston sit nestesaippualla mennää.
        Isommat ottaa alas ja pienemmät tyhjentää.
        Turvallisuuden nimessä pesen hygieniset paikat hiuksiani sen verta paljon joten eivä kerkeä edes rasvottuu,taitaa vaan voida paremmin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juuh. Olemme lopettaneet shampoon oston sit nestesaippualla mennää.
        Isommat ottaa alas ja pienemmät tyhjentää.
        Turvallisuuden nimessä pesen hygieniset paikat hiuksiani sen verta paljon joten eivä kerkeä edes rasvottuu,taitaa vaan voida paremmin.

        Joo silloin pitäisi vähän "kouluttaa" niitä lapsia jos ilmapatjojakin jo puhkovat, mutta ei piiskata, vaan opettaa että sitten ei niitä tule uusia kuin joku ihmeellinen supersankari toisi niitä uusia sitten.... eli sitten ollaan ilman, MUTTA; niin tuollainen sukellusjutut, snorkkelit ja räpylät, niitä ei saa rikki helposti ja voisi olla lapsille mukavaa katsella mille näyttää veden alla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo silloin pitäisi vähän "kouluttaa" niitä lapsia jos ilmapatjojakin jo puhkovat, mutta ei piiskata, vaan opettaa että sitten ei niitä tule uusia kuin joku ihmeellinen supersankari toisi niitä uusia sitten.... eli sitten ollaan ilman, MUTTA; niin tuollainen sukellusjutut, snorkkelit ja räpylät, niitä ei saa rikki helposti ja voisi olla lapsille mukavaa katsella mille näyttää veden alla.

        Se oli kuule vieläkin kumivene minkä 4 vuotias puhkas ei mikään ilmapatja..

        Ei kuule oon kouluttanut mutta aina ne kerkee ennen minua pienet sellaisia ne lapset on ja isommat vain unohtaa ne alas.😁 minäkin ole hajamielinen joten en voi lapsia hirveästi moiti mikä on ihan oire.

        Ei tervettä olla varpailla.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se oli kuule vieläkin kumivene minkä 4 vuotias puhkas ei mikään ilmapatja..

        Ei kuule oon kouluttanut mutta aina ne kerkee ennen minua pienet sellaisia ne lapset on ja isommat vain unohtaa ne alas.😁 minäkin ole hajamielinen joten en voi lapsia hirveästi moiti mikä on ihan oire.

        Ei tervettä olla varpailla.

        Mutta eikös olisi hyvä idea ottaa niille sellaisia snorkkeli-juttuja, joilla voi vähän sukellellakin sitten: kalojakin voi nähdä, kuten jos tuulastaa yöllä ja katsoo valolla: kalat ovat nukkumassa paikoillaan nekin silloin, atraimella vain päähän sitten.

        Ja muitakin juttuja mitä on veden alla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös olisi hyvä idea ottaa niille sellaisia snorkkeli-juttuja, joilla voi vähän sukellellakin sitten: kalojakin voi nähdä, kuten jos tuulastaa yöllä ja katsoo valolla: kalat ovat nukkumassa paikoillaan nekin silloin, atraimella vain päähän sitten.

        Ja muitakin juttuja mitä on veden alla.

        Ne on kovia sukeltajia kaikki niillä on uimalasit joka kesä ollut😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ne on kovia sukeltajia kaikki niillä on uimalasit joka kesä ollut😁

        Mutta niin paremmat eli tuollaiset snorkkelit ja jutut niille sitten :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin paremmat eli tuollaiset snorkkelit ja jutut niille sitten :D

        Koen vain isona riskinä, joten en ole ostanut. Suojelen lapsia hyvin paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta niin paremmat eli tuollaiset snorkkelit ja jutut niille sitten :D

        Katsotaan jos ensi kesänä esikoinen voisi kokeilla sitä pintasukellusta😁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Katsotaan jos ensi kesänä esikoinen voisi kokeilla sitä pintasukellusta😁

        Kuin 007 Pallosalama -elokuvassakin.'


    • Anonyymi

      Oikeasti niin tuollaiset ihmiset mihin minäkin saatan kuulua; eli jos sanot väärän sanan niin kallosi on halki rekkakusilta jos edes häiritsee asioita sanomalla sanaakin, niin helposti kallo halkeaa ;D

    • Anonyymi

      Ei mee. Palashampoo kestää pitkään, eikä oma kuontalo myöskään tarvitse päivittäistä pesua tai siitä tykkää.

    • no eipä,
      viime aikoina oon käyttäny hiusten pesuun shampoon sijaan lactoline-nestesaippuaa, minkä vielä lantraan vedellä (levittyy ja vaahtoaa paremmin), enkä silläkään pese hiuksia kui n. kerran viikossa, muulloin joko hoitoaineella tai pelkällä vedellä.
      joskus oon myös tehny ruisjauhoista shampoota, joku 2dl vettä ja n. 3-4rkl ruissihtijauhoja (arvioita koska en mittaa), pesee hyvin mut hankala levittää ja hiustoa saa huuhtoa sit tovin jos toisenkin et kaikki jauhotöhnä varmasti lähtee.

      montako litraa sulla meni si ennen ku leikkasit tukan?

      • Anonyymi

        Kyllä sitä ennen vanhaan laitettiin jauhot piirakkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä ennen vanhaan laitettiin jauhot piirakkaan.

        ja hiukset pestiin pääsääntöisesti pelkällä vedellä ennen vanhaan, shamppoot ja hoitoaineet on melko tuoreita keksintöjä kuitenki..


      • Anonyymi

        Ei liity rakas m-wurst naisten juttuihin, kun olen mies ja trimmasin vain 9mm-pituiseksi kaikki hiukset kokonaan.

        Mutta mitähän ruokajuttuja.... ehkä norjalaisten kaloista kalakeittoa, on niitä, pakkasesta jos otan, kuumaa kalakeittoa.

        Niin naisille hiusten leikkaaminen voi olla vaikeampaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity rakas m-wurst naisten juttuihin, kun olen mies ja trimmasin vain 9mm-pituiseksi kaikki hiukset kokonaan.

        Mutta mitähän ruokajuttuja.... ehkä norjalaisten kaloista kalakeittoa, on niitä, pakkasesta jos otan, kuumaa kalakeittoa.

        Niin naisille hiusten leikkaaminen voi olla vaikeampaa.

        ei se sen vaikeempaa ole, yhtälailla ne saa saksilla tai trimmerillä poikki :D

        ite ajelin muutama vuosi sitten viimeksi pään kaljuksi ja hyvin on kasvanu takasi..


    • Anonyymi

      Ei todellakaan mene. Pesen hiukset kerran viikkoon, enkä silloinkaan perinteisellä shampoolla. Silloin menee parin teelusikallisen verran hiushuuhdetta. Pesen sillä vain hiuspohjan. Pituuksia en koskaan pese muulla kun vedellä, sillä en halua kuivattaa kauniita kiharoitani. Niin ja huikseni ovat märkinä vyötäröpituiset. Kuivina ovat sitten kiharassa tuonne lapaluiden korkeudelle.

    • Anonyymi

      Tuossakin olisi vähän hassuhko sanonta: "Ylishampoo", ruiskauttaa pään yli vahingossa shampoota, ajatuskin menee jo yli pään kun shampoo ruiskauttaen lentää pään yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2247
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      174
      1339
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1057
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1031
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      85
      1016
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      995
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      902
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      880
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      61
      786
    Aihe