Naisilla on seksuaalinen ylivalta

Anonyymi

Ja miehet syrjäytyy kovaa vauhtia. nuoret ei enää edes halua töihin koska tietävät etteivät saa koskaan naista ja perhettä joten ei ole mitään järkeä maksaa veroja. Laasanen on oikeassa. Miehillä on enemmän emptia kykyä vaikka docventuresissa väitettiin että naiset on empatia kykyisempiä.

99

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehet kokee että pitää maksaa naiselle jotta nainen tykää ja haluaa seurustella miehen kanssa. Naiset voivat vaikuttaa miesten käyttäytymiseen hallitsemalla miesten seksin saantia, sillä saadakseen seksiä miesten on ”maksettava” siitä jotenkin. Seksi on voimavara, jota nainen voi tarjota tai jonka tarjoamisesta nainen voi pidättäytyä.

      • Anonyymi

        Itse en oo koskaan saanut ilmaiseksi suomalaiselta naiselta. Nuorempana oli aina tarjottava jotakin. Drinkit, autokyyti, ruinattu lahja, illallinen, leffa tarjoiluineen, erilaiset reissut kuluineen, ulkomaan matkat... lista on loputon.
        Alkoi jo mennä siihet että pitäisi saada asunto, huonekalut, auto ja sen sellaista.
        Kun lopetin tarjoilemisen loppui juttu aina hyvin nopeasti. Jos joskus ehdotin että toinen osapuoli tarjoaa, olin silloin sovinisti sika?
        Ostin kyllä asunnon , auton yms. mutta omalle firmalle joten niitä en voi menettää erotapauksessakaan. Ulkomaan matkat ja erilaiset tarjoitus myös firman nimissä joten firman piikkiin ei voi tarjota toimintaan liittymättömälle.
        Jossain vaiheessa huomasin että halvemmalla pääsee kun maksaa reilusti rahalla seuralaiselle.


      • Anonyymi

        Vain nuoren ja kauniin naisen seksi on voimavara ja sitäkin saa pikkurahalla. Vanha nainen taas joutuu maksmaan miehille päin, että joku suostuu panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oo koskaan saanut ilmaiseksi suomalaiselta naiselta. Nuorempana oli aina tarjottava jotakin. Drinkit, autokyyti, ruinattu lahja, illallinen, leffa tarjoiluineen, erilaiset reissut kuluineen, ulkomaan matkat... lista on loputon.
        Alkoi jo mennä siihet että pitäisi saada asunto, huonekalut, auto ja sen sellaista.
        Kun lopetin tarjoilemisen loppui juttu aina hyvin nopeasti. Jos joskus ehdotin että toinen osapuoli tarjoaa, olin silloin sovinisti sika?
        Ostin kyllä asunnon , auton yms. mutta omalle firmalle joten niitä en voi menettää erotapauksessakaan. Ulkomaan matkat ja erilaiset tarjoitus myös firman nimissä joten firman piikkiin ei voi tarjota toimintaan liittymättömälle.
        Jossain vaiheessa huomasin että halvemmalla pääsee kun maksaa reilusti rahalla seuralaiselle.

        Niin se vaan menee suomalaisen kanssa. Onneksi on ulkomainen helmi rengastettu. Tietää hyvin mistä paskasta jää paitsi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oo koskaan saanut ilmaiseksi suomalaiselta naiselta. Nuorempana oli aina tarjottava jotakin. Drinkit, autokyyti, ruinattu lahja, illallinen, leffa tarjoiluineen, erilaiset reissut kuluineen, ulkomaan matkat... lista on loputon.
        Alkoi jo mennä siihet että pitäisi saada asunto, huonekalut, auto ja sen sellaista.
        Kun lopetin tarjoilemisen loppui juttu aina hyvin nopeasti. Jos joskus ehdotin että toinen osapuoli tarjoaa, olin silloin sovinisti sika?
        Ostin kyllä asunnon , auton yms. mutta omalle firmalle joten niitä en voi menettää erotapauksessakaan. Ulkomaan matkat ja erilaiset tarjoitus myös firman nimissä joten firman piikkiin ei voi tarjota toimintaan liittymättömälle.
        Jossain vaiheessa huomasin että halvemmalla pääsee kun maksaa reilusti rahalla seuralaiselle.

        Keksittyä juttua.

        Toinen vaihtoehto tietysti on, että olet etsimällä etsinyt siipeilijöitä seuraksesi, eivätkä kunnon naiset ole kelvanneet.


    • Anonyymi

      Eih 🤦🤦🤦🤦🤦 Mitä ihme spekulaatiota tää nyt on ja tekosyy jättää verot maksamatta. Toki maksetaan niitä tuistakin, mutt kierrätystähän se vaan on xD

    • Anonyymi

      Docventuresissa asiantuntija nainen sanoi että varakas mies saa parisuhteen, työtön tai huonosti tienaava duunarimies ei saa parisuhdetta. Kannattaa nyt alkaa miettiä että olet yksin loppuelämäsi koska todennäköisesti et ole naisten silmissä haluttava.

      • Anonyymi

        Minä esittäisin miljonäärinäkin tavista/köyhää, viimeinen mihin koskisin on rahan perusteella miehensä valitseva nainen. Jos raha ratkaisee, on kyseessä mielestäni h*ora. Ja valitettavasti sellaisiahan suurin osa naisista on. Minä haluan naisen joka on kiinnostunut minusta, ei rahoistani.


      • Anonyymi

        Ja duunari tai miljonäärimies halua parisuhteen syystä että? Eikö aikuinen mies oli oppinut olemaan"yksin"

        Ja jos se miljonääri haluaa pallon jalkaansa niin tuskin rumasta ja iäkkäästä naisesta vaan nuoresta ja kauniista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä esittäisin miljonäärinäkin tavista/köyhää, viimeinen mihin koskisin on rahan perusteella miehensä valitseva nainen. Jos raha ratkaisee, on kyseessä mielestäni h*ora. Ja valitettavasti sellaisiahan suurin osa naisista on. Minä haluan naisen joka on kiinnostunut minusta, ei rahoistani.

        Samaa minäkin olen aina esittänyt ja samasta syystä. Siksipä olen vieläkin sinkku. Ikääkin on jo 76 vuotta, joten mitä opimme tästä?
        Emme mitään.
        Emme yhtään mitään.
        Ne pers'aukiset lurjukset ne naista saa, emme me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa minäkin olen aina esittänyt ja samasta syystä. Siksipä olen vieläkin sinkku. Ikääkin on jo 76 vuotta, joten mitä opimme tästä?
        Emme mitään.
        Emme yhtään mitään.
        Ne pers'aukiset lurjukset ne naista saa, emme me.

        Minäkin olen suht varakas mutta en halua tuoda asiaa julki kuin korkeintaan varovasti rivien välistä joten en varmasti tule koskaan olemaan parisuhteessa tai harrastamaan seksiä ellen sitten käy rehellisissä huorissa.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ei miehet empatiaan kykene. Jos kykenisivät ei maailmassa olisi sotia.

      • Anonyymi

        Jos kerran jo sanoo ja neuvottelupöydässä on joku kkk-ihminen, ei toiminut, sitten se toimii kun se kkk-ihminen ampuu aivot pihalle siltä neuvottelijalta.

        ... sitten jatketassn, neuvotteluja...


      • Anonyymi

        Sellaisia asioita, kuin vaikka sotatilan päättävissä elimissä on yhtälailla naisia, tiedän asian oikein hyvin. Sen lisäksi naiset ovat omien havaintojeni mukaan huomattavasti empatiakyvyttömämpiä kuin miehet.

        Naisen luonne on usein jopa hyvin lähellä psykopaattia, varsinkin toisia naisia kohtaan. Siihen päälle vielä katkeruus miehiä kohtaan, niin naisesta tulee kaikkia kohtaan miltei sadistisesti käyttäytyvä eläin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia asioita, kuin vaikka sotatilan päättävissä elimissä on yhtälailla naisia, tiedän asian oikein hyvin. Sen lisäksi naiset ovat omien havaintojeni mukaan huomattavasti empatiakyvyttömämpiä kuin miehet.

        Naisen luonne on usein jopa hyvin lähellä psykopaattia, varsinkin toisia naisia kohtaan. Siihen päälle vielä katkeruus miehiä kohtaan, niin naisesta tulee kaikkia kohtaan miltei sadistisesti käyttäytyvä eläin.

        Kyllä naiset vieläkin vähemmistönä sodista päättävissä elimissä ovat. Miehet saavat edelleen kunnian niiden aloittamisista.

        Miehet ovat siis empatiakykyisempiä kuin naiset, silti he tekevät ylivoimaisesti suurimman osan lasten hyväksikäytöistä ja muista väkivaltarikoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset vieläkin vähemmistönä sodista päättävissä elimissä ovat. Miehet saavat edelleen kunnian niiden aloittamisista.

        Miehet ovat siis empatiakykyisempiä kuin naiset, silti he tekevät ylivoimaisesti suurimman osan lasten hyväksikäytöistä ja muista väkivaltarikoksista.

        entä hilary clinton tai kuoleman enkeli suvi linden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia asioita, kuin vaikka sotatilan päättävissä elimissä on yhtälailla naisia, tiedän asian oikein hyvin. Sen lisäksi naiset ovat omien havaintojeni mukaan huomattavasti empatiakyvyttömämpiä kuin miehet.

        Naisen luonne on usein jopa hyvin lähellä psykopaattia, varsinkin toisia naisia kohtaan. Siihen päälle vielä katkeruus miehiä kohtaan, niin naisesta tulee kaikkia kohtaan miltei sadistisesti käyttäytyvä eläin.

        "Ei miehet empatiaan kykene. Jos kykenisivät ei maailmassa olisi sotia."

        Ei muutama diktaattori tee koko maailman miehistä empatiakyvyttömiä. Joka ei tätä ymmärrä on täysi idiootti tai elää jossain omassa pienessä kuplassa.

        KilttiMies89


    • Seksuaalinen ylivalta naisilla? Tulevat ja raiskaavat jos haluavat seksiä?

      Enpä ole lukenut tästä paljoa ennakkotapauksia, toisinpäin kylläkin...

      Jos taas aloittaja väittää, että se ettei naisista jokunen halua seksi hänen kanssaan ja se olisi seksuaalista ylivaltaa, on väärinkäsitys.... se on vain haluttavuuskysymys. Ei kaikki halua seksiä kaikkien kanssa... jokaisella on oikeus olla harrastamatta seksiä, eikä se ole mitää vallankäyttöä.

      Enkä koekaan mitään empatiaa tuollatavalla ajattelevaa kohtaan...

      • Anonyymi

        Tuollainen että joo varmasti avaavat tulen jos olet vihamielinen ollenkaan heitä kohtaan, järeillä pistoililla autoistakin, hirvestäjiä voivat laittomasti tuhota nämä kkk.

        Mutta tuon tiedän näistä, mutta suosittaisin persikan syömistä jos ei puolukkaa ole pakasteessa, hyviä vitamiineja tulee.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä . Lisäksi sosiaalisilla ongelmilla on taipumus kasautua. Työttömyys, päihderiippuvuudet, mielenterveysongelmat johtavat miesten kohdalla naisettomuuteen. Syrjäytyneet miehet saattavat olla ongelmiensa takia riski naiselle. Miesten vaatimukset liian suuria, haluavat itseään paremman näköisiä, fiksumpia, kunnollisempia naisia ollenkaan kyseenalaistamatta omaa tasoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä . Lisäksi sosiaalisilla ongelmilla on taipumus kasautua. Työttömyys, päihderiippuvuudet, mielenterveysongelmat johtavat miesten kohdalla naisettomuuteen. Syrjäytyneet miehet saattavat olla ongelmiensa takia riski naiselle. Miesten vaatimukset liian suuria, haluavat itseään paremman näköisiä, fiksumpia, kunnollisempia naisia ollenkaan kyseenalaistamatta omaa tasoaan.

        Se on tosiasia, että rikollisilla, alkoholisteilla ja muilla syrjäytyneillä harvemmin naista löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä . Lisäksi sosiaalisilla ongelmilla on taipumus kasautua. Työttömyys, päihderiippuvuudet, mielenterveysongelmat johtavat miesten kohdalla naisettomuuteen. Syrjäytyneet miehet saattavat olla ongelmiensa takia riski naiselle. Miesten vaatimukset liian suuria, haluavat itseään paremman näköisiä, fiksumpia, kunnollisempia naisia ollenkaan kyseenalaistamatta omaa tasoaan.

        No itse en mihinkään tasoihin usko ja tiedän, että monien miesten sosiaaliset taidot ja ihan kaikki elämässä on hyvällä mallilla, mutta ajattelumaailma naisia kohtaan on väärä.

        Ensinnäkin nainen ei ole enää mikään palkinto siitä, että on kiltti ja kohtelias ja huomioi treffeillä. Tai on kova työmies ja käynyt kouluja. Eikä nainen ole mikään liikkuva sukupuoliyhteysmahdollisuus, eikä äidinkorvike, vaan ihminen. Sitä ei tarvitse nostaa jalustalle ja ihmetellä miksi se itkee kun sille huutaa...miksi se haluaa sitä ja miksi tätä...

        Entiset miesten roolimallit kun ei enää toimi, niin nää sankarit on nytten kun vanhat analogiset telkkarit ilman digiboksia... käyntiin lähtee, mutta joka kanavalla samaa lumisadetta....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen että joo varmasti avaavat tulen jos olet vihamielinen ollenkaan heitä kohtaan, järeillä pistoililla autoistakin, hirvestäjiä voivat laittomasti tuhota nämä kkk.

        Mutta tuon tiedän näistä, mutta suosittaisin persikan syömistä jos ei puolukkaa ole pakasteessa, hyviä vitamiineja tulee.

        Joo. Pistele vaan vitamiinipersikat taskuun ja juokse kotiin, ennenkuin kkk tulee.... vetävät vielä parempiin suihin sun persikat....


      • Disse kirjoitti:

        No itse en mihinkään tasoihin usko ja tiedän, että monien miesten sosiaaliset taidot ja ihan kaikki elämässä on hyvällä mallilla, mutta ajattelumaailma naisia kohtaan on väärä.

        Ensinnäkin nainen ei ole enää mikään palkinto siitä, että on kiltti ja kohtelias ja huomioi treffeillä. Tai on kova työmies ja käynyt kouluja. Eikä nainen ole mikään liikkuva sukupuoliyhteysmahdollisuus, eikä äidinkorvike, vaan ihminen. Sitä ei tarvitse nostaa jalustalle ja ihmetellä miksi se itkee kun sille huutaa...miksi se haluaa sitä ja miksi tätä...

        Entiset miesten roolimallit kun ei enää toimi, niin nää sankarit on nytten kun vanhat analogiset telkkarit ilman digiboksia... käyntiin lähtee, mutta joka kanavalla samaa lumisadetta....

        Niinpä, nainenkin on ihminen. Kummankin pitäs tajuta, miehen se että nainen on ihminen siinä missä hänkin ja naisen samoin, mies on ihminen siinä missä hänkin.

        Ongelmat tulee karkeasti siitä, että toisen sukupuoli nähdään jonain muuna kummajaisena, kuin ihmisenä...

        Joku mörkö tai haltija weirdo homma.. 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Niinpä, nainenkin on ihminen. Kummankin pitäs tajuta, miehen se että nainen on ihminen siinä missä hänkin ja naisen samoin, mies on ihminen siinä missä hänkin.

        Ongelmat tulee karkeasti siitä, että toisen sukupuoli nähdään jonain muuna kummajaisena, kuin ihmisenä...

        Joku mörkö tai haltija weirdo homma.. 😜

        Ja vaikka sukupuolten välillä on eroja, eroavaisuuksia niin on samassa sukupuolessakin yksilöiden välisiä eroja. Homogeeninen massa ajattelu on varma susi.... Jo syntyessään.


      • Helmiina kirjoitti:

        Niinpä, nainenkin on ihminen. Kummankin pitäs tajuta, miehen se että nainen on ihminen siinä missä hänkin ja naisen samoin, mies on ihminen siinä missä hänkin.

        Ongelmat tulee karkeasti siitä, että toisen sukupuoli nähdään jonain muuna kummajaisena, kuin ihmisenä...

        Joku mörkö tai haltija weirdo homma.. 😜

        Näinpä hyvinkin... Mä muuten tään linkin jutun kerroin muksuille.... Tuumin sitä, että ei nää jutut ihan tupsahda tuosta vaan....aina näissä on moneltakannalta syynsä... Ja sanoin, että oon huolissaan....

        Meillä täälläpäin on aikas rauhallista.... Täällä oikeesti ollaan kun herran kukkarossa, mutta kun nää munkin hyöpelöt saattaa lähtee jo kohta tuonne isompiin kaupunkeihin opiskelemaan... Niin sit pitää miettiä mitä tekee elämällään... :oO


      • Helmiina kirjoitti:

        Ja vaikka sukupuolten välillä on eroja, eroavaisuuksia niin on samassa sukupuolessakin yksilöiden välisiä eroja. Homogeeninen massa ajattelu on varma susi.... Jo syntyessään.

        Joo, ei voi sanoa vain naiset ja miehet... Yleistäminen on niin hanurista....

        Miehillä se varsinkin tuntuu olevan yleistä...et ole mies jos et ole sellainen ja ajattele näin ja noin.... Just sitä toksista maskuliinisuutta... yök...


      • Disse kirjoitti:

        Näinpä hyvinkin... Mä muuten tään linkin jutun kerroin muksuille.... Tuumin sitä, että ei nää jutut ihan tupsahda tuosta vaan....aina näissä on moneltakannalta syynsä... Ja sanoin, että oon huolissaan....

        Meillä täälläpäin on aikas rauhallista.... Täällä oikeesti ollaan kun herran kukkarossa, mutta kun nää munkin hyöpelöt saattaa lähtee jo kohta tuonne isompiin kaupunkeihin opiskelemaan... Niin sit pitää miettiä mitä tekee elämällään... :oO

        Joo, ihan hyvä elämän vaaranpaikoista on puhua reilusti ja istuttaa ajatuksen siemen päähän. Ja kertoa huolensa.

        Olen itsekin miettinyt näitä ja lapsiani. Vaikkei vielä ole iän puolesta ajankohtaista, mutta pedarit on yksi vaaran paikka aina...

        Nykyään ei eletä enää lintukodossa, missä me elettiin. Kaikki vahti tarkemmin muittenkin pentuja, kun vaan omiaan... Puuttui jos näki jotakin väärää herkemmin. Ajat muuttuu...

        Pitää oppia ottamaan vastuuta itestään, mutta myös muista niin ettei sohlaa muittenkaan elämää läskiksi..


      • Disse kirjoitti:

        Joo, ei voi sanoa vain naiset ja miehet... Yleistäminen on niin hanurista....

        Miehillä se varsinkin tuntuu olevan yleistä...et ole mies jos et ole sellainen ja ajattele näin ja noin.... Just sitä toksista maskuliinisuutta... yök...

        Vanhan liiton miehillä tarkoitat. 😝

        Kasvatettu näkemään miehen rooli tietyllä tapaa, samoin naisen rooli. Me sitten vähän kieroon kasvaneet hiukan rikomme jo niitä perinteisiä rooleja, vaikka olemme vielä osa sitä itsekin...

        Meitä nuoremmat taas onkin jo aikalailla vapautuneempia vanhoista rooleista.. Toki niin kauan kasvatusta ja ajattelumallia siirretään sukupolvelta toiselle, kun voi... Joku omaksuu sitten muualta enemmän kun kotoaan näitä sukupuolirooli juttuja...


      • Helmiina kirjoitti:

        Joo, ihan hyvä elämän vaaranpaikoista on puhua reilusti ja istuttaa ajatuksen siemen päähän. Ja kertoa huolensa.

        Olen itsekin miettinyt näitä ja lapsiani. Vaikkei vielä ole iän puolesta ajankohtaista, mutta pedarit on yksi vaaran paikka aina...

        Nykyään ei eletä enää lintukodossa, missä me elettiin. Kaikki vahti tarkemmin muittenkin pentuja, kun vaan omiaan... Puuttui jos näki jotakin väärää herkemmin. Ajat muuttuu...

        Pitää oppia ottamaan vastuuta itestään, mutta myös muista niin ettei sohlaa muittenkaan elämää läskiksi..

        No se vastuunottaminen ja sen opettaminen...vastuuttaminen on vanhempien tärkeimpiä hommia....

        Aiemmin hommat tosiaan meni toisin, muttaa maailma muuttuu ja siihen pitää osata vastata... :o)

        Sä oot kyllä niiiiin fiksu mamma, että sun nakerot saa niin hyvän huikeet eväät matkaan. :o)


      • Helmiina kirjoitti:

        Vanhan liiton miehillä tarkoitat. 😝

        Kasvatettu näkemään miehen rooli tietyllä tapaa, samoin naisen rooli. Me sitten vähän kieroon kasvaneet hiukan rikomme jo niitä perinteisiä rooleja, vaikka olemme vielä osa sitä itsekin...

        Meitä nuoremmat taas onkin jo aikalailla vapautuneempia vanhoista rooleista.. Toki niin kauan kasvatusta ja ajattelumallia siirretään sukupolvelta toiselle, kun voi... Joku omaksuu sitten muualta enemmän kun kotoaan näitä sukupuolirooli juttuja...

        No monesti kun puhutaan sukupuolirooleista, alkaa ihmiset puhumaan jostain just ruuanlaitosta, renkaanvaihdoista jne... Minusta niistä rooleistakaan ei ole kyse....on kyse paljon isoimmista roolituksista, mitkä vaikka nykyään pitäisi osata purkaa...

        Mutta ajallaan....ja kyllä tässä tuntee olevansa aikalailla sellaisen murroskohdan kohdalla....mun ikäluokan naisetkaan ei kaikki tätä hoksaa.... :o/


      • Disse kirjoitti:

        No se vastuunottaminen ja sen opettaminen...vastuuttaminen on vanhempien tärkeimpiä hommia....

        Aiemmin hommat tosiaan meni toisin, muttaa maailma muuttuu ja siihen pitää osata vastata... :o)

        Sä oot kyllä niiiiin fiksu mamma, että sun nakerot saa niin hyvän huikeet eväät matkaan. :o)

        Fiksuus on todistettu vasta, kun olen onnistunut siinä mitä jakelen eli istuttamaan lasteni päihin itsesuojeluun liittyviä ajatuksia, niin että he todella ottavat onkeensa näitä neuvoja ja ajatuksia pysyäkseen turvassa hölmöilyjen tuomilta murheilta yms.

        Elämää ei saa katsella liian ruusuisten lasien läpi, mutta tiedolla siitä mitä vaaroja ja mahdollisuuksia on, elämästä voi saada aika mukavan silti. 😃

        Itellä on iso rooli siinä hommassa.


      • Disse kirjoitti:

        No monesti kun puhutaan sukupuolirooleista, alkaa ihmiset puhumaan jostain just ruuanlaitosta, renkaanvaihdoista jne... Minusta niistä rooleistakaan ei ole kyse....on kyse paljon isoimmista roolituksista, mitkä vaikka nykyään pitäisi osata purkaa...

        Mutta ajallaan....ja kyllä tässä tuntee olevansa aikalailla sellaisen murroskohdan kohdalla....mun ikäluokan naisetkaan ei kaikki tätä hoksaa.... :o/

        Ehkä se maailmankatsomus asiaan vaikuttaa?

        Perinteet ja opittu?

        Mä oon halunnut aina vähän kyseenalaistaa kaavoja ja asioita, enkä niellä kaikkea semmosenaan. Moon utelias luonne, kaikki uus ei ole pahaa eikä huonoa... 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Ehkä se maailmankatsomus asiaan vaikuttaa?

        Perinteet ja opittu?

        Mä oon halunnut aina vähän kyseenalaistaa kaavoja ja asioita, enkä niellä kaikkea semmosenaan. Moon utelias luonne, kaikki uus ei ole pahaa eikä huonoa... 😜

        No nykyään on purettu niin monia roolituksia, että vain ihan syrjäisimmät mestat jää junnaamaan.....

        No kaikki perinteet ja opitut....eli aikalailla kulttuuri...
        Mutta näissä asioissa ollaan euroopassa ja muualla aikapaljon pitemmällä kuin suomessa....ja kun katsoo, niin joku venäjä taas on taantunut aika kauas... Ja mitä enemmän mennään noihin kehittyviin maihin, niin eikun kauemmas mennään....

        No minä olen kanssa aikaslailla outo, enkä sovi mihkään malliin. :oD


      • Disse kirjoitti:

        No nykyään on purettu niin monia roolituksia, että vain ihan syrjäisimmät mestat jää junnaamaan.....

        No kaikki perinteet ja opitut....eli aikalailla kulttuuri...
        Mutta näissä asioissa ollaan euroopassa ja muualla aikapaljon pitemmällä kuin suomessa....ja kun katsoo, niin joku venäjä taas on taantunut aika kauas... Ja mitä enemmän mennään noihin kehittyviin maihin, niin eikun kauemmas mennään....

        No minä olen kanssa aikaslailla outo, enkä sovi mihkään malliin. :oD

        Tästä tulikin mieleen....

        https://youtu.be/wyx6JDQCslE

        Hitto mikä video... :oD


      • Disse kirjoitti:

        No nykyään on purettu niin monia roolituksia, että vain ihan syrjäisimmät mestat jää junnaamaan.....

        No kaikki perinteet ja opitut....eli aikalailla kulttuuri...
        Mutta näissä asioissa ollaan euroopassa ja muualla aikapaljon pitemmällä kuin suomessa....ja kun katsoo, niin joku venäjä taas on taantunut aika kauas... Ja mitä enemmän mennään noihin kehittyviin maihin, niin eikun kauemmas mennään....

        No minä olen kanssa aikaslailla outo, enkä sovi mihkään malliin. :oD

        Mutta miten riettaaksi maailma muuttuukaan, jos kaikki puretaan?!? 🙄 😂

        Totta, suomi on aika junttila. Venäjä joo, voivoi. Kulisseissa kumminkin tapahtuu..

        Jotain vanhaa, jotain uutta ja jotain lainattua... Niinko morsiammen varutus. Serkku laittoi mulle pinssin joskus rintaan mun ollessavasta 2 v. Pinssissä luki, olen erilainen nuori, olen kommari. 🤣



      • Helmiina kirjoitti:

        Mutta miten riettaaksi maailma muuttuukaan, jos kaikki puretaan?!? 🙄 😂

        Totta, suomi on aika junttila. Venäjä joo, voivoi. Kulisseissa kumminkin tapahtuu..

        Jotain vanhaa, jotain uutta ja jotain lainattua... Niinko morsiammen varutus. Serkku laittoi mulle pinssin joskus rintaan mun ollessavasta 2 v. Pinssissä luki, olen erilainen nuori, olen kommari. 🤣

        No en mä tiedä muuttuuko maailma huonommaksi ja riettaaksi... tuskin... Äärihöpertäjät jokakohdassa vaan tunkee vähän esille enempi, mutta minusta se mikä ennen meni jonkin opin ja uskonnon mukaan, niin nyt se menee paremmin, kun ihminen saa käyttää itse aivojaan... :o)

        Mietippäs vaikka sellaista juttua.... 80-90 luvun juhannukset ja uudet vuodet..... Montako kuollutta? Entäs nytten tänä vuonna... ? Ihan huikea kehitys... Puhutaan jo ihan kuin erilaisesta kulttuurista....ennen vedettiin viinaa kaksinkäsin ja se oli ainoa oikea vaihtoehto... Siis jos katsoo missä vaan tätä maailmanmenoa 20-40 vuotta taaksepäin, alkaa tajuta miten tää meneekään eteenpäin kaikessa. :o)

        Heheh....Kommari....
        Miksi kärpäsellä on punaiset silmät?
        Se on kauheesta kankkusesta kärsivä kommari kärpänen. :oD



      • Disse kirjoitti:

        No en mä tiedä muuttuuko maailma huonommaksi ja riettaaksi... tuskin... Äärihöpertäjät jokakohdassa vaan tunkee vähän esille enempi, mutta minusta se mikä ennen meni jonkin opin ja uskonnon mukaan, niin nyt se menee paremmin, kun ihminen saa käyttää itse aivojaan... :o)

        Mietippäs vaikka sellaista juttua.... 80-90 luvun juhannukset ja uudet vuodet..... Montako kuollutta? Entäs nytten tänä vuonna... ? Ihan huikea kehitys... Puhutaan jo ihan kuin erilaisesta kulttuurista....ennen vedettiin viinaa kaksinkäsin ja se oli ainoa oikea vaihtoehto... Siis jos katsoo missä vaan tätä maailmanmenoa 20-40 vuotta taaksepäin, alkaa tajuta miten tää meneekään eteenpäin kaikessa. :o)

        Heheh....Kommari....
        Miksi kärpäsellä on punaiset silmät?
        Se on kauheesta kankkusesta kärsivä kommari kärpänen. :oD

        Juu ja tieto lisää myös tuskaa. Ennen ihmiset otti propagandan totena, nykyään on väyliä löytää tietoa ja seuloa se tieto sieltä. Silti tuntuu, että ihmiset on onnettomampia... Turtuneita. 😕

        Mikää ei tunnu miltää... Toki kehitys on hyvääkin, mutta nään huonoakin. Ihmiset on yksinäisempiä... Paha olo näkyy.

        Tuntuu.

        Paskakärpänen se on. Hajusta punaset silmät, verestäähän ne.. 😝


      • Helmiina kirjoitti:

        Juu ja tieto lisää myös tuskaa. Ennen ihmiset otti propagandan totena, nykyään on väyliä löytää tietoa ja seuloa se tieto sieltä. Silti tuntuu, että ihmiset on onnettomampia... Turtuneita. 😕

        Mikää ei tunnu miltää... Toki kehitys on hyvääkin, mutta nään huonoakin. Ihmiset on yksinäisempiä... Paha olo näkyy.

        Tuntuu.

        Paskakärpänen se on. Hajusta punaset silmät, verestäähän ne.. 😝

        No mä luulen, että kaikki tulee maailmassa nopeammin, kuin ihmiset sisäistää varsinaisen asian. Mä mietin, että se on niinkuin autoissakin on käynyt....turvallisuus on kasvanut, mutta silti kuolemia tapahtuu, koska ihminen ajaa vaan kovemmin..... Eihän se fysiikan laki mihinkään muutu vaikka ois mitkä espit ja apsit....

        Sama koskee vähän kaikkea täällä....nyt jos on kodinkoneita, niin silti ollaan vähemmän keskenään....koska sitten kerkee kaikkee muutakin touhuta.... Ei se ole silti tullut yhteiseeen aikaan se vapaa-aika.... :o/

        Kummelista toi vitsi....spiidi ja saku koulussa.... :oD


      • Disse kirjoitti:

        No mä luulen, että kaikki tulee maailmassa nopeammin, kuin ihmiset sisäistää varsinaisen asian. Mä mietin, että se on niinkuin autoissakin on käynyt....turvallisuus on kasvanut, mutta silti kuolemia tapahtuu, koska ihminen ajaa vaan kovemmin..... Eihän se fysiikan laki mihinkään muutu vaikka ois mitkä espit ja apsit....

        Sama koskee vähän kaikkea täällä....nyt jos on kodinkoneita, niin silti ollaan vähemmän keskenään....koska sitten kerkee kaikkee muutakin touhuta.... Ei se ole silti tullut yhteiseeen aikaan se vapaa-aika.... :o/

        Kummelista toi vitsi....spiidi ja saku koulussa.... :oD

        No näehän se on.

        Mä jo torkahdin.. 😜

        Kait mun tarttee kömpiä oikeen lailles nukkumaan. 😃

        Persu teema vielä.


        https://youtu.be/9vl9Sdj_XxE
        Hyvää työyötä. 💤😊


      • Helmiina kirjoitti:

        No näehän se on.

        Mä jo torkahdin.. 😜

        Kait mun tarttee kömpiä oikeen lailles nukkumaan. 😃

        Persu teema vielä.


        https://youtu.be/9vl9Sdj_XxE
        Hyvää työyötä. 💤😊

        No onneks mun työtkin on kohta taputeltu... :o)

        Möngihän nukkumaan.... :oD Hassu....

        Hyvä käsitys näillä Teuvosta! :oD

        Hyvää yötä! :oD


      • Disse kirjoitti:

        No onneks mun työtkin on kohta taputeltu... :o)

        Möngihän nukkumaan.... :oD Hassu....

        Hyvä käsitys näillä Teuvosta! :oD

        Hyvää yötä! :oD

        Eiiiiiii helevettilääne!!!!

        https://youtu.be/zrhavr5czNA

        Nyt nimittäin nauratti oikeesti....

        Aamuks sulle hupia... :oD


      • Disse kirjoitti:

        Eiiiiiii helevettilääne!!!!

        https://youtu.be/zrhavr5czNA

        Nyt nimittäin nauratti oikeesti....

        Aamuks sulle hupia... :oD

        Huomenia! Radio Milleniumin huumori puree. 😝👍


      • Helmiina kirjoitti:

        Huomenia! Radio Milleniumin huumori puree. 😝👍

        *facepalm* ah, ah, ah, ah, no voi rähmän rähmä....😬


    • Anonyymi

      Jenni hauki on ainakin tuo persexdin puoliso ruma kuin elefantin pieru ja Vapmuu..

      • Anonyymi

        Niinistö on paljon rumempi ja vanhempi. Lisäksi tyhmempikin.


    • Anonyymi

      Joo niin on ja niillä useempi aadamikin.

    • Anonyymi

      Saan seksiä mutta aika moni mies ei saa ja syrjäytyvät. Suomessa kun syrjäytyy niin se voi kestää kymmenii vuosia koska nainen ei ymmärrä millaista miehen on olla ja elää yksin ilman että sais edes halata naista.

    • Jo kauan ennen Laasasta on sekä biologiassa, että sosiologiassa tiedetty, että koiras/mies voi vain esittäytyä, mutta naaras/nainen tekee valinnan.

      Nainen etsii harvinaista parempaa parittelukumppania, miehelle kelpaa laajempi ryhmä naisia. Ero johtuu siitä, että nainen voi olla vain pienehkön lapsijoukon äiti, mies moninkertaisen.

      Naiselle on evolutiivisesti edullista paritella vain laatumiehen kanssa, miehelle edullisinta paritella mahdollismman monen naisen kanssa.Syntyy kysynnän ja tarjonnan epätasapaino, joka siis on valikoitunut perintögeeneihimme.

      Naisen ja miehen tarpeiden ero on evoluution välttämätön ehto, conditio sine qua non.

    • Anonyymi

      Ihmisparat. Kyllä pitää sanoa että miehuus todella heikoissa kantimissa jos ja kun se roikkuu siellä haarojen välissä! Ei hyvääpäivää!
      Ja nämä sitten vaativat ja olettavat että heillä on "oikeus" naiseen ja naisella ei ole oikeutta valita ja kieltäytyä! Juoskaa kuulkaa mutkia.
      Onneksi on vielä tervepäisiä normaaleita miehiä joista valita.

    • Anonyymi

      Aika epätyydyttäviä asuja oli hallituksen naisilla; yhdelläkin palloja ja valkoinen mekko, toisellä järkyttävän vihreä juttu ;D

    • Anonyymi

      Haluan kiittää kaikkia naisia jotka pönkittääkseen omaa egoaan, dissaavat esim. tässä ketjussa miehiä. Olette suurenmoisia.

      Se saa minut muistamaan, kuinka onnekas olenkaan, kun minulla on ihana rakastamisen taidon omaava nainen.

      Hän on erittäin kaunis, älykäs, hauska, empaattinen, korkeasti koulutettu, arvostetussa asemassa, varakas.
      Minä taas en ole komea, enkä korkeasti koulutettu. Ihan duunari, mut tykkään työstäni.

      Jos palstalaisia on uskominen emme voisi olla yhdessä, eikä ainakaan onnellisia.
      Haluankin pyytää kaikilta kauheesti anteeksi, ettemme voi elää normienne mukaan.

      • Anonyymi

        ....ja sitten heräsit. Yksin kolkossa yksiössäsi.
        No, onhan sentään oma nyrkki aina saatavilla. Tai vaihteeksi vaikka sukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....ja sitten heräsit. Yksin kolkossa yksiössäsi.
        No, onhan sentään oma nyrkki aina saatavilla. Tai vaihteeksi vaikka sukka.

        Kiitos kommentistasi.
        Kyllä 5 huonetta vielä näyttäis olevan, omassa kodissani. Toki pahoillani puolestasi siitäkin.


      • Mahtavaa olet löytänyt ihanan naisen😁💕


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Mahtavaa olet löytänyt ihanan naisen😁💕

        Minä en usko häntä. Asetelmassa on jotain outoa: henkilö sättii vastakkaista sukupuolta mutta samaan hengenvetoon korostaa oman puolisonsa ylivertaisuutta.

        Oikeasti rakastuneella ihmisellä ei riittäisi tuota määrää katkeruutta vastakkaisen sukupuolen muita edustajia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en usko häntä. Asetelmassa on jotain outoa: henkilö sättii vastakkaista sukupuolta mutta samaan hengenvetoon korostaa oman puolisonsa ylivertaisuutta.

        Oikeasti rakastuneella ihmisellä ei riittäisi tuota määrää katkeruutta vastakkaisen sukupuolen muita edustajia kohtaan.

        Samaan asiaan kiinnitin huomiota.


    • Anonyymi

      "Ja miehet syrjäytyy kovaa vauhtia. nuoret ei enää edes halua töihin koska tietävät etteivät saa koskaan naista ja perhettä joten ei ole mitään järkeä maksaa veroja. Laasanen on oikeassa. Miehillä on enemmän emptia kykyä vaikka docventuresissa väitettiin että naiset on empatia kykyisempiä."

      No just näin. Älkää vaan menkö töihin tai opiskelkaa... ihan turhaa, kyllä yhteiskunta elättää turhautuneet nuoret miehet.
      Pitäiskö pienipalkkaisten naisten elättää laiskottelevat itsesäälissä rypeevät kollit?

      Älkää unta nähkö; jos ei ole yritystäkään elättää edes itsensä; niin kuka sellaisen laiskan pulskean äijän kanssa perheen perustaa?
      Vai ei meillä naisilla ole empatiaa... ottaa siis elättiä itsellemme ja hankkia vielä lapsiakin velttoilijan kanssa.
      Pakko myöntää ett tosi valjua/keljua porukkaa me naiset ollaan... muutama muksu ja äijä passattavana, käytännössä siis vaimo pyörittäisi kokonaan sitä arkea. Niinkö?

      Kyllä mä vielä työttömyyden nykyaikana ymmärrän ja vähävaraisuuden, mutt luovuttaminen menee jo yli mun käsityskykyni.
      Missä hiivatissa teidän lapatossujen ja isi Laasasen kuuluisa suomalainen SISU on?

      On tässä maassa ennenkin ollut; Suo, JUSSI ja Kuokka ... seitsemän x seitsemän koetellut on koura kohtalon ... ja silti aina noussut on; SISU suunnaton!
      (tai jotenkin noin sanat meni Spedenkin elokuvassa; se laulu, muistaakseni)
      trollikka

      • Kauheeta toksisen maskuliinisuuden perään huutelua. Miksi heilua kuokan kanssa, jos leipää ja soijarouhetta saa kaupasta?

        Kas kun naiset ei ole (enää) miehille mikään palkinto. Kaiken kivan saa, jos on saadakseen, ihan ilmaiseksi ja kovasta työstä saa palkinnoksi vielä lisää työtä. Eikö perhe ole jonkinlainen työleiri miehille?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Kauheeta toksisen maskuliinisuuden perään huutelua. Miksi heilua kuokan kanssa, jos leipää ja soijarouhetta saa kaupasta?

        Kas kun naiset ei ole (enää) miehille mikään palkinto. Kaiken kivan saa, jos on saadakseen, ihan ilmaiseksi ja kovasta työstä saa palkinnoksi vielä lisää työtä. Eikö perhe ole jonkinlainen työleiri miehille?

        Mojens Harmis... ei kun tarkoitin Sergei!
        Myrkyllistä tai ei... aina ei jaksa ohittaa näitä itkun aiheita -> naiset on syyllisiä. =((

        Mä olin viime yön yökkönä, eikä syy ollut kenenkään muun kuin minun. Veetutti se silti.
        Yökkö oli vain yhden yön ja pyysi vapautusta toisesta yöstä; kun vanha äitinsä oli sairastunut flunssaan ja tarvitsi apua. Omasta kokemuksesta mä ymmärsin asian hyvin ja lupasin sen vapaan->( jonka korvaa myöhemmin sitten)
        Mä lupasin hakea tilalle jonkun toisen yököksi, ja autuaasti unohdin koko asian.

        Iltavuorolainen sitt soitti ettei yökkö ole vieläkään tullut, eikä vastaa kännyynsäkään, ett mitä nyt pitäisi tehdä? - Pitääkö hänen jäädä yövuoroon... kun ei millään jaksaisi!
        Sanoin suoraan ett odota 5 min. mä tulen itse yövuoroon, koska mä olen nyt itse tyrinytkin koko asian... unohtamalla lupaukseni työvuoron vaihdoksesta.

        Eikä tähänkään mokaan liity yksikään mies, (...mutt ihan kivaa olis ollut oksentaa se äijien niskaan, olivat sitt syyllisiä tai ei, ...ja pitää oma tonttini puhtaana)

        "Eikö perhe ole jonkinlainen työleiri miehille?"
        -Onhan se sitä kummallekin vanhemmalle, eteenkin jos perheeseen kuuluu lapsia.
        Vastuu perheen hyvin voinnista on kummallakin, hetkellisiä vapauksia lukuunottamatta.

        Eikä syyksi vapautuksiin riitä velttous ja oman edun tavoittelu.
        Sitä minä tarkoitin; suo kuokka ja Jussilla! Elämä ei aina ole helppoa ja nautinnollista.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mojens Harmis... ei kun tarkoitin Sergei!
        Myrkyllistä tai ei... aina ei jaksa ohittaa näitä itkun aiheita -> naiset on syyllisiä. =((

        Mä olin viime yön yökkönä, eikä syy ollut kenenkään muun kuin minun. Veetutti se silti.
        Yökkö oli vain yhden yön ja pyysi vapautusta toisesta yöstä; kun vanha äitinsä oli sairastunut flunssaan ja tarvitsi apua. Omasta kokemuksesta mä ymmärsin asian hyvin ja lupasin sen vapaan->( jonka korvaa myöhemmin sitten)
        Mä lupasin hakea tilalle jonkun toisen yököksi, ja autuaasti unohdin koko asian.

        Iltavuorolainen sitt soitti ettei yökkö ole vieläkään tullut, eikä vastaa kännyynsäkään, ett mitä nyt pitäisi tehdä? - Pitääkö hänen jäädä yövuoroon... kun ei millään jaksaisi!
        Sanoin suoraan ett odota 5 min. mä tulen itse yövuoroon, koska mä olen nyt itse tyrinytkin koko asian... unohtamalla lupaukseni työvuoron vaihdoksesta.

        Eikä tähänkään mokaan liity yksikään mies, (...mutt ihan kivaa olis ollut oksentaa se äijien niskaan, olivat sitt syyllisiä tai ei, ...ja pitää oma tonttini puhtaana)

        "Eikö perhe ole jonkinlainen työleiri miehille?"
        -Onhan se sitä kummallekin vanhemmalle, eteenkin jos perheeseen kuuluu lapsia.
        Vastuu perheen hyvin voinnista on kummallakin, hetkellisiä vapauksia lukuunottamatta.

        Eikä syyksi vapautuksiin riitä velttous ja oman edun tavoittelu.
        Sitä minä tarkoitin; suo kuokka ja Jussilla! Elämä ei aina ole helppoa ja nautinnollista.
        trollikka

        "Onhan se sitä kummallekin vanhemmalle, eteenkin jos perheeseen kuuluu lapsia.
        Vastuu perheen hyvin voinnista on kummallakin, hetkellisiä vapauksia lukuunottamatta."

        Maailma muuttuu ja on muuttunut. Perhesuunnittelu ja etenkin onnistunut sellainen on aika uusi juttu. Ei niin kovin kauan sitten perheisiin kuului lapsia, koska niitä syntyi, koska ihmiset harrasti seksiä, koska himot ovat olleet samanlaisia aina. Seksin saaminen oli varsin tiukasti yhteydessä perheen perustamiseen. Nykyään samanlaista yhteyttä ei ole.

        Tuo aloitus on enemmän toteamus kuin syytös. Ei tietenkään kukaan ole henkilökohtaisesti vastuussa maailman tilasta.

        Koskelan Jussilla oli jo Almansa ja konkreettinen motiivi kuokkia suota ja ruokkia lapsensa. Kyllä miehet on ennenkin sisun lisäksi tarvinneet motiivin.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "Onhan se sitä kummallekin vanhemmalle, eteenkin jos perheeseen kuuluu lapsia.
        Vastuu perheen hyvin voinnista on kummallakin, hetkellisiä vapauksia lukuunottamatta."

        Maailma muuttuu ja on muuttunut. Perhesuunnittelu ja etenkin onnistunut sellainen on aika uusi juttu. Ei niin kovin kauan sitten perheisiin kuului lapsia, koska niitä syntyi, koska ihmiset harrasti seksiä, koska himot ovat olleet samanlaisia aina. Seksin saaminen oli varsin tiukasti yhteydessä perheen perustamiseen. Nykyään samanlaista yhteyttä ei ole.

        Tuo aloitus on enemmän toteamus kuin syytös. Ei tietenkään kukaan ole henkilökohtaisesti vastuussa maailman tilasta.

        Koskelan Jussilla oli jo Almansa ja konkreettinen motiivi kuokkia suota ja ruokkia lapsensa. Kyllä miehet on ennenkin sisun lisäksi tarvinneet motiivin.

        "Kyllä miehet on ennenkin sisun lisäksi tarvinneet motiivin."
        Sama asia pätee minunkin kohdalla, tarvitsen minäkin motiivin, silloin kun asiat ei mene ihan kuin Strömsössä.
        "Vastuu perheen hyvin voinnista on kummallakin, hetkellisiä vapauksia lukuunottamatta."
        Vastuu vapaus; en kyllä tarkoita tällä "kolmatta pyörää" suuhteessa elävälle.
        Eikä elämä (edes kihlatun)koko kylän siemenligon kanssa vois vähempää minua kiinnostaa.
        Kantakoon mies vastuunsa siellä missä paremmin häntä tarvitaan.

        "Tuo aloitus on enemmän toteamus kuin syytös. Ei tietenkään kukaan ole henkilökohtaisesti vastuussa maailman tilasta."
        Seli seli... Minä olin tehnyt pitkää päivää, enkä alkanut miettimään mahdollisuuksia; "mitä mahtoi tarkoittaa?"

        Tosi väsyneenä kiukkuni purkautui... enkä kadu sanomaani.
        *Sen selittelyn jälkeen miks ei työt kiinnosta*.. Sinkku se olen minäkin ja painan "niska limassa" töitä... niin miesten kuin naistenkin ja toisten tekemien lastenkin takia.
        Ui, ui ja voi voi... yhyy ja nyyh lisäksi pari tuhmaa sanaa! Se on moro, huomiseen.

        Hyvää yötä joka ainoalle palstalaiselle, sukupuoleen katsomatta!
        Mä menen nukkumaan, jotta jaksan nousta huomen aamulla... töihin!
        trollikka


    • Anonyymi

      Naisten seksuaalinen ylivalta ja älyllinen taantuma.
      Yhdistelmä, joka on johtanut syntyvyyden laskuun nyt jo.
      Yhdistelmä, joka käytännössä tuhoaa koko yhteiskunnan.
      Seuraus siitä mitä kävi kun naisille annettiin yliote.
      Kaikella oli tarkoituksensa, järjestyksen sekoittaminen johti katastrofiin.

      • Anonyymi

        No, niin ... tähän sitä päästiin taas; naisten vika. Tule tänne vaan syy parka, täällä sun kotisi aina on ollut, asetu taloksi.
        Jospa minäkin ripustan rukkaset naulaan, enkä tee yövuorona hoitohommia hiljaa, vaikka yökkönä olenkin taas vuorostani.

        Ai niin, mutt eihän se käy, mä olen nainen ja mun kuuluukin tehdä hoitamiset ja olla hyvin hiljaa; ei vastaan väittämisiä... Kuunnella kaikki pas kapuheet, joita luomakuntamme kruunut ulos kurkustaan saa. Mä en jouda nyt nyt suurempaan kinaan isä Laasasen opetuslasten kanssa... kattos kun jonkun on työtäkin tehtävä... muuten teidän katastrofi maailmanne sekoaa vaan lisää. Sen kun jäätte surkuttelemaan omaa kohtaloanne... mä en jouda.
        tollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, niin ... tähän sitä päästiin taas; naisten vika. Tule tänne vaan syy parka, täällä sun kotisi aina on ollut, asetu taloksi.
        Jospa minäkin ripustan rukkaset naulaan, enkä tee yövuorona hoitohommia hiljaa, vaikka yökkönä olenkin taas vuorostani.

        Ai niin, mutt eihän se käy, mä olen nainen ja mun kuuluukin tehdä hoitamiset ja olla hyvin hiljaa; ei vastaan väittämisiä... Kuunnella kaikki pas kapuheet, joita luomakuntamme kruunut ulos kurkustaan saa. Mä en jouda nyt nyt suurempaan kinaan isä Laasasen opetuslasten kanssa... kattos kun jonkun on työtäkin tehtävä... muuten teidän katastrofi maailmanne sekoaa vaan lisää. Sen kun jäätte surkuttelemaan omaa kohtaloanne... mä en jouda.
        tollikka

        Kyllä, syy on naisten. Onko faktoja niin mahdoton ymmärtää? Noh, tiedetäänhän se että ämmien mielestä syy ei ole koskaan heissä...


    • Anonyymi

      Se mikä minua raivostuttaa vaikka ei kannattaisi provosoitua on tämä yleistäminen että MIEHET ei saa naista ja MIEHET syrjäytyy kun naiset sitä ja tätä ja miten vaikeaa MIEHILLÄ nykymaailmassa on ja plaa plaa...
      Minulla ainakin on työssäkäyvä fiksu normaalin yleissivistyksen omaava koulunsa loppuun vuosi ja luokka käynyt mies joka on tasaveroinen kumppani ja lastemme hyvä ja huolehtiva isä. Mitä ulkonäköön tulee ei ole pitkä eikä yleisen mittapuun mukaan erityisen komea. Kaljuakin alkaa päälaella olla. Olemme olleet yhdessä reilut 13 vuotta ja tehneet työtä oman onnemme eteen. Hankittu yhteinen koti perheellemme ja pitäneet lujasti yhtä niin ylä- kuin alamäissäkin.
      Omat veljeni, kolme kaikkiaan, ovat työssäkäyviä perheellisiä kunnon miehiä. Tuttavapiirissäni ei ole yhtäkän ätmiä. Suurin osa suomalaisistakin miehistä on täysin normaaleihin ihmissuhteisiin kykeneviä, teitä ulisijoita sentään vain pieni mutta sitäkin näkyvämpi osa täällä netissä. Normaaleilla miehillä ei ole tarvetta tulla tänne itkemään, eikä varmasti ole teidän "tukenne" tarpeessa että puhukaa vain ja ainoastaan omasta puolestanne.
      Te onnettomat vaillinaiset sosiaaliset taidot omaavat ja vähemmillä eväillä elämään joutuneet pitäkää mölyt mahassanne ja tehkää jotain sille surkealle elämällenne!
      Mitä te luulette saavuttavanne raivoamisellanne ja oksentamalla kuraanne naisten niskaan? Päin vastoin, teette koko ajan hallaa omalle tilanteellenne rassukat. Elämä on katsokaas kovaa. Heikot sortuu elon tiellä on hyvä vanha sanonta. Asat eivät vain putoa eteen, oman onnensa eteen on tehtävä työtä ja tyydyttävä siihen mitä voi ja on mahdollista saada ja tehdä siitä paras mahdollinen. Tai sitten itkeä ja ulvoa nettipalstolla kuinka naiset.....

      • Pitäisiköhän sun mennä puhumaan vaikka jollekin ammattilaiselle, jos toisten jutut noin alkaa raivostuttamaan. Se on nykyään ihan normaalia. Tunnetko ehkä jonkinlaista turvattomuutta tai voimattomuutta? Ymmärrän että normaaliudessa pysyminen voi olla kovaa työtä. Ja sitten vielä lapset, joista pitäisi pystyä kasvattamaan mielellään vielä vähän normaalimpia. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Pitäisiköhän sun mennä puhumaan vaikka jollekin ammattilaiselle, jos toisten jutut noin alkaa raivostuttamaan. Se on nykyään ihan normaalia. Tunnetko ehkä jonkinlaista turvattomuutta tai voimattomuutta? Ymmärrän että normaaliudessa pysyminen voi olla kovaa työtä. Ja sitten vielä lapset, joista pitäisi pystyä kasvattamaan mielellään vielä vähän normaalimpia. Tsemppiä!

        Teidän ulisijoiden olisi myöskin syytä mennä puhumaan jollekin ammattilaiselle. Tämä palstahan on täynnä miesoletettujen raivoa muitten tekemisistä ja sanomisista.

        Kun se muiden ihmisten elämä kerran niin valtavaa raivoa aiheuttaa, mitä täältä saa jatkuvasti lukea, niin ammattiavun tarpeessa suurin osa palstapojista näyttäisi olevan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teidän ulisijoiden olisi myöskin syytä mennä puhumaan jollekin ammattilaiselle. Tämä palstahan on täynnä miesoletettujen raivoa muitten tekemisistä ja sanomisista.

        Kun se muiden ihmisten elämä kerran niin valtavaa raivoa aiheuttaa, mitä täältä saa jatkuvasti lukea, niin ammattiavun tarpeessa suurin osa palstapojista näyttäisi olevan.

        En mä ulise ja samaa toivoisin myös muilta, naisiltakin. Itse tässä raivosta puhuit, mahtaisiko olla kurpparaivoa?

        Se, että yleensäkin luet palstaa ja se saa tuntemuksia aikaan, osoittaa ettet ole täysin normaali. Ehkä pelkäät, että sinut vaihdetaan nuorempaan ja nätimpään. Ehkä pohdit, mitä oikeasti olisit elämältäsi halunnut kaiken normaalin sijaan.


    • Anonyymi

      Naisilla on seksuaalinen väkivalta hallussaan.

      Onkos se nenäpäivä nyt jotta voi pomppia ylös alas paikoillaan, kuten pelle miljoonan laulussakin: kovaa yrittää mennä eteenpäin, mutta pomppii vain paikoillaan :D

      Pelle-elokuvia, no IT ja Joker ainakin.... on kyllä mahtavia lyriikoita pelle miljoonalla.

    • Anonyymi

      Kun noita juttuja, no pelle miljoonan lyriikkoja, hassisen koneella on myös aika hyviä lyyriä, kerran, Volvolla kerran olimme isolla sellaisella: kuuntelimme meidän tekemiä kitara-juttuja: Volvo-kuski nosti nopeuden hyvin vähän reiluksi 140km/h 80-rajoituksella, ajelimme :D

    • Anonyymi

      kadut ovat täynnä typeryksiä, löysiä kukkoja ja kanoja sekä kakaroita.... pelle miljoonan sanoja... hassisen porakone oli jotain jooh myös aika hyviä sanoituksia.

      Pelle Miljoona sanoittikin niin että persedenttikin on vain kiukutteleva possu kakara :D

    • Anonyymi
    • Uli Uli. Syystä tulikin seuraus.

      Suomalaiset miehet uikuttavat. 70% miehistä on ylipainoisia sama laiskuus ulottuu kouluttautumiseen ja sitä myötä myös työelämään sijoittumiseen.

    • Anonyymi

      Kovaa vauhtia joo... kaatopaikat ovat täynnä persedenttejä kaatopaikoilla, juokse jo henkesi edestä, taivas on täynnä kuumaa sinistä terästä :;D

      Kadut ovat täynnä typeryksiä, säälittäviä häviäjiä, discoissa pitää persettä heiluttaa...

      Nyt on kyllä innostus ostaa pelle miljoona oy, levyjä mitä pitää ostaa heti jos näkee ruokaostoksilla kun on ja levykauppa vieressä :D

    • Anonyymi

      Jos ei saa naista niin on ruma. Seksiä saa maksulliselta naiselta mutta jos ei muuten saa niin ei auta peiliin katsominenkaan. Mies on ruma ja sillä siisti. Aika paljon miehiä on jotka ei saa mitään kontaktia naisiin.

      • Anonyymi

        Miksi nainen sitten saa seksiä AINA, vaikka olisi millainen sysiruma laardipallo?


    • niin, se nyt vain on sula mahdottomuus alkaa parisuhteeseen tai edes harrastaa seksiä Kaikkien sopivan sukupuolen edustajien kanssa.. vaikka kuinka olisivatkin työtätekeviä ja kaikin puolin kilttejä ja kunnollisia.
      onko se seksuaalista ylivaltaa jos yksinkertaisesti ei "viisari värähdä" jokaisen miesoletetun kohdalla? tai se, ettei voi eikä halua tuhlata omaa elämäänsä jonkun edellämainitun kanssa vain säälistä, "ettei sen tarvis olla yksin.."
      ja jos tätä ajatusmallia jatkaa, nii mites sit ne kaikki muut..? ennen pitkää joku alkais nurkumaan et "miks toi on ton kanssa eikä mun?" sit varmaan pitäis jättää se eka ja alkaa tän uuden nurkujan kanssa siihen asti et tulis taas seuraava ja seuraava.. ja sit olis liuta katkeria exiä nurkumassa "naisten hypergamiaa" ja "miks sää tuon kans menit..?" ja...
      ei se ole seksuaalista ylivaltaa, se on vain karu tosiasia. Kaikkia Ei Yksinkertaisesti Voi Miellyttää. Koskaan. ku yhteen suuntaan kumartaa, nii toiseen suuntaan pyllistää.. elämä on,

      ja kuten Disse tuolla jo sanoi; kumppani ja parisuhde ei ole palkinto.
      siihen tarvitaan molempien halu olla ja elää ja sitoutua just sen yhden Ihmisen kanssa. ja kestääkseen se tunne, et vuosien kuluttuakin "toi on Se tyyppi." eikä vaan "kuhanjokuetteitarviollayksinjailmanseksiä....."

    • Juurikin näin

      Mä olen vuodesta toiseen yrittänyt vinkkailla siipalleni, että tämä voisi lisääntyä, eli jakautua.

      Hän vain istuu Veyronissa ja kuuntelee Drakea naputellen rattiin.

      Onko minussa jotain vikaa?

      (Naurua)

      • Niin?

        Olenhan sentään raamikas ja tilanneherkkä mies.

        Ja älykäs.

        (Naurua)


    • Anonyymi

      Kyllä tää koskee myös naisia, ei ole vain miesten ongelma. Masentaa niin helvetisti ettei mitään järkeä. Olen käynyt treffeillä monen miehen kanssa mutta sopivaa ei millään löydy. Yksinäisyys taitaa olla Suomessa ihan yleinen ongelma?

    • Anonyymi

      Miksei kelpaa mies naiselle. En ole alkoholisti tai jännämies. Oon luotettava ja mukava ja osaan kaikenlaista remppahommat osaan ja sellaista. Baareissa en käy ja on harrastuksia. Yksinäisiä naisia on paljon misksei ne halua miestä.

      • Anonyymi

        Alkoholistit ja baariretkut ei käy.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät olevasi ”mukava”?
        Se ei riitä, että itse määrittelet itsesi mukavaksi, myös muiden ihmisten tulisi pitää sinua mukavana. Jos he pitävät, he viihtyvät hyvin seurassasi. No viihtyvätkö ihmiset yleensä sinun seurassasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät olevasi ”mukava”?
        Se ei riitä, että itse määrittelet itsesi mukavaksi, myös muiden ihmisten tulisi pitää sinua mukavana. Jos he pitävät, he viihtyvät hyvin seurassasi. No viihtyvätkö ihmiset yleensä sinun seurassasi?

        Tavis ruma naiset tietää olevansa kauniita


    • Anonyymi

      Naiset ovat ylpistyneet ja kylmenneet, koska tietävät, että heillä on päätösvalta, kuka mies naisen lopulta saa ja naiset tietää, että miehet on naisen pimperon perään, mitäpä muuta nainen voi tarjota, kun mies ei tarvitse naista enää kotitöiden tekemiseen, koska mies osaa ne hommat itsekin.

    • Osittain samaa mieltä; mikäli ei puhuta parinmuodostuksesta vaan seksualisuuteen viittaavasta kielenkäytöstä. Tässä nyt on muutama vuosi toitotettu miten miehet puhuvat kaksimielisyyksiä sekä törkeyksä ja pahimmat jopa viheltelevät. Ihan mututuntumalla veikkaisin että tämä on alkanut purra ja miehet ovat siistineet puheitaan; ainakin naisten läsnäollessa.

      Meidän kahvipöydässä olen ainoa mies ja aika usein naisväelle tulee loppuviikosta sellainen "perjantaivilli." No niinhän se oli taas tänäänkin ja juttelivat että mitenkä johtaja suhtautuisi jos osavuosikatsauksen jälkeen sanoisi että olipa mukava info ja antaisi poskipusun. No seuraava oli jo suukottamassa huulille kun kaatelin heille jälkkärikahvit. Pöytä kyllä hiljeni totaalisesti kun yksi totesi että minä kyllä säästän kunnon kielarit M184:lle. Ei tarvinnut paljon ympärille katsella kun tiesi jo valmiiksi ne minuun naulatut katseet ja piruilevat virneet.

      Vaikea tilanne miehelle, ylemmässä portaassa asiaa vähäteltäisiin ja jos anonyymisti pistäisi henkilöstökyselyyn niin voitte arvata kumpi sukupuoli oletettaisi syylliseksi. Älkää ottako minusta mallia vaan vastaavassa tilanteessa puhukaa te fiksummat tunteistanne sillä itse vanhan liiton miehenä kaivoin toksisuuden pakista eli istahdin rauhassa paikalleni, katsoin ilmoittajaa silmiin ja tokaisin että saatan lunastaa tuon lupauksen joku päivä.

      Mutta siis siinä mielessä ylivalta että jos roolit olisi toisiiinpäin niin kynnys puuttua olisi varmasti matalampi.

      • Anonyymi

        Riippunee taas ympäristöstä. Oon miesvaltaisella alalla missä jutut on päivät pääksytysten roisit, kaikki saa osansa naljailusta. Jos rupeaisin mitään miituu-höpöä näin naisihmisenä pomolle vinkumaan, ni kilometritehdas kutsuisi. Toisaalta ei näihin hommiin yleensä hentoiset lumihiutaleet hakeudukaan.

        Naisvaltaisilla ja 50-50 aloilla toki itsestäänselvää että pitää varoa herneiden nenään kaivautumista. Naiset saa jo keskenäänkin kränää aikaseks, saati et siihen väliin joku mies lähtis läppää heittää... Sitte lähetäänki joukolla uhriutumaan, ku isoäitejä aikoinaan läpsyteltiin pyllyille toimistoilla joten nykymiehet saavat nyt tämän vääryyden nykynaisille korvata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippunee taas ympäristöstä. Oon miesvaltaisella alalla missä jutut on päivät pääksytysten roisit, kaikki saa osansa naljailusta. Jos rupeaisin mitään miituu-höpöä näin naisihmisenä pomolle vinkumaan, ni kilometritehdas kutsuisi. Toisaalta ei näihin hommiin yleensä hentoiset lumihiutaleet hakeudukaan.

        Naisvaltaisilla ja 50-50 aloilla toki itsestäänselvää että pitää varoa herneiden nenään kaivautumista. Naiset saa jo keskenäänkin kränää aikaseks, saati et siihen väliin joku mies lähtis läppää heittää... Sitte lähetäänki joukolla uhriutumaan, ku isoäitejä aikoinaan läpsyteltiin pyllyille toimistoilla joten nykymiehet saavat nyt tämän vääryyden nykynaisille korvata.

        Kyllä, kyllä. Riippuu alasta ja varmaan myös työyhteisöstä joka hitsaantuu yhteen ja tunnetaan paremmin toisensa. Mekin ollaan tunnettu toisemme jo yli kymmenen vuotta ja vaikka jollekin olisi käynyt mielessä että onko tämä sopivaa niin ei se siitä ole muuttunut.

        Hyvä puoli tuossa on se että kun tunnetaan toisemme niin jos oikeasti alkaisi ahdistaa niin kyllä sitten myös minun toiveeni puheiden siistimiseksi varmasti otettaisiin tosissaan.


    • Anonyymi

      "Miksi nainen sitten saa seksiä AINA, vaikka olisi millainen sysiruma laardipallo?"
      Vieläkö ihmettelette miksi jäätte aina yksin?
      Ja toiseksi, miksi sitä seksiä pitäisi sitten saada AINA, miehenkään? Jos oma elämä pyötii vain ja ainoastaan sen haarojen välissä roikkuvan retaleen varassa, todella heikoilla olette. Naisten elämä ei pyöri.

    • Anonyymi

      Olen vaan havainnut että kun alkaa puhuun naisten kansa riittävän syvällisiä niin näyttävät menevän jumiin kun joku, äijän retale moiseen pystyy eikä ole kerjäämässä sitä mistä yleensä. Niin johan sain tässä ihme hiihtäjän leiman jo vuosia sitten, ei mitään. Terveisin Tampereen mies 45v

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaveri valitteli joskus ettei naista saa ja oli todella masentunu ja teki itsarin kun ei jaksanut elää yksin. Vein kaveria laivalle ja baareihin mutta naiset ei kiinnostuneet siitä.

      • Anonyymi

        Voi nyyyyyyyh :(


      • Anonyymi

        Itse koen kohta saman kohtalon vaikka mun kaverit ovat koittaneet muhun valaa uskoa että kyllä se nainen vielä mullekkin löytyy ja kehoittaneet lukemaan jotain itsensäkehittämis opuksia. Paskaa tollanen mun mielestä vaikka en kehtaa sitä ääneen sanoa. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen ja pitäis alkaa väkinäisesti kehittämään itseään tai jotenkin hyväksymään asioiden perimmäinen tila niin ei siitä mitään tule.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Oletko Sinä Kumillinen Nainen, eli kondomit käytössäsi?

    • Anonyymi

      Ongelma on että tavis nainen haluaa komean miehen. Ja suuin osa miehistä ei pääse sitten edes treffeille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2337
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1402
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1138
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      91
      1080
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1025
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      957
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      940
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      67
      865
    Aihe