Paloma.se01

Julkinen kirjasivuni löytyy Facebookista nimellä Lempeät tuulet Gentle Winds. Siellä kerron kirjoistani, kirjoittamisesta, kirjatapaamisistani.
Tulikärpästen polku-julkistamistilaisuus 7/05, klo 12:00 Kulttuurikulmassa, Liisankatu 19, Helsinki. Tervetuloa!
Boomerien juttuklubihttps://www.facebook.com/groups/863479157651489suljettu keskusteluryhmä "ilman sarvia ja hampaita"Kirjablogini;https://taruajatotta01.blogspot.com/https://taruajatotta01.blogspot.com/2023/10/ensimmainen-blogiarvostelu.html
Valkohaikara on saanut erinomaisia arvosteluja (kulttuurijulkaisu Liekissä, kirjablogissa ja lukijoilta)
Viimeisin:
"Kun pyysin sunnuntaina kirjoittajakurssilaisilta kirjasuosituksia, sai Valkohaikara-kirjasi suuret kehut ja kuvauksen sisällöstä: maagisuus, värikkyys, monipuolisuus, eksotiikka ...."
Puumerkkini valkoinen kyyhky, jos kirjoitan tabletiltani ilman kirjautumista.
Aloituksia
202
Kommenttia
6071
Olen lukenut kaksi kirjaa
pitkästä listastani; molemmat valottaa suomalaisen nykyhistoriaa ja elämää kahdessa täysin erilaisessa ympäristössä: Lau4548Olen käännytetty!
Saitte minut pyörtämään puheeni ja aloittamaan uuden eloonjäämisstrategian. Eilen lähetin perusterveen, itseäni 10 kk. n4748Uusi päivä, uusi huolenaihe
tai siis tää ei ole uusi vaan Amazonia on palanut varmaan jo kolmatta viikkoa ja savupilvet yltävät Sao Pauloon, Paragua10344Rauhattomuutta maailmalla
Tuli vain mieleen tämänkin aamun jutuista kun kaverien kaverit lähtee Australiaan Hong Kongin kautta tai Galapagos-saari2944Kevät tuli lumi suli puro sanoi puli puli
Mikä sinusta, hyvä palstalainen, tuntuu positiiviselta, mukavalta, viihdyttävältä ja rakentavalta nyt kun mihinkään ei p3544Maata voi rakastaa vaikka se ei olisikaan synnyinmaa
(Teen nyt uuden aloituksen kommentista jonka kirjoitin edelliseen ketjuuni, jonka toivon jatkuvan edelleenkin E-Amerikka12441Paras hallitus mitä koskaan
Suomessa ollut (netistä luettua): kaikki ovat saaneet mitä eniten halusivat; persut rajat kiinni, vihreät lentokoneet ma1641Löytyykö vastaavaa meiltä?
Suomesta tai Ruotsista? Luin juuri uutisen vuodelta 2018 joka sai minut suorastaan liikuttumaan. Nebraskalaisen Davidin038Nyt lähden paussille
tarkoituksenani on pitää noin kuukauden mittainen paussi palstalta. Olen luvannut englanninkielisen version kirjastani j1637Kuusi, kinkku ja jouluhauki
ja paljon muutakin hyvää saivat presidentti ja rouva Jenni Haukio joulutervehdyksenä yhdistyksiltä ja laitoksilta; kats2337Virtuaaliklinikoilla asioinnista
Suomessa on varmaan aivan yhtä yleistä kuin täällä että yhä useammat ottavat yhteyttä "nettitohtoriin" sen sijaan että m1737Muuten, olen sitä mieltä
että Kartago on hävitettävä " lopetti roomalainen senaattori Cato vanhempi aina puheenvuoronsa siihen saakka kun sai tah2435Jalkapallosta
Nyt on tullut katsottua taas paljon jalkapalloa tv:stä. On naisten, nuorten VM ja Copa Americaa. Vain muutama huomio: n1233mites ne pääsiäisnoidat
kun muutama sata vuotta sitten ne oli Sielunvihollisen rakastajattaria ja lensi tuli "persiessä" Kyöpelinvuoren taa ila233Kello kymmenen aamulla
ja päivän hommat hanskassa. Kesäkurpitsat ryöpätty ja jäähtymässä pakastettaviksi, mustikat perattu ja pakastettu, tiski1832Pohjoisessa kuulemaani
Lupasin tiedustella Perämeren lohen sairaudesta ja kertoivat sen olevan tiamiinin puutetta, mistä se johtunee, eivät tie331Marjapensaat ja pihakeinut uusi normaali
Täällä meilläpäin on kova puutarhanhoito/pihanrakennus/ ulkoisen miljöön viihtyvyyden parantamisbuumi menossa. Kaikki ra1030Sadepilvet peittävät taivaan
ja viileää ilmaa vyörynyt roikkumaan tänne Daljoen alajuoksulle. Hieman on satanutkin yön aikana ja minun tarvi ottaa pi4529Odotellaan
Kevät on ikäänkuin täyttymättömien toiveiden aikaa. Minä toivoisin että nettiyhtyteni palstalle normalisoituisi. Nyt vpi1528Päivän paras på svenska
Krossa Jantelagen Föreställ dig att Titanic sjönk i nutid. Kaptenen säger: - Kvinnor och barn först till livbåtarna! Kv128