ilkimyksen.enovainaa

Olen määrittelemättömän ikäinen enkä kunnioita mitään enkä ketään, ellei syystä tai toisesta ole aihetta. Harvoin on.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 264 kommenttia
- Jumala on kretuille myös väline, joka kretun kieroutuneessa todellisuudentajussa oikeuttaa kretun toimimaan nykyisten moraalisääntöjen vastaisesti.
- Voi sentään, Jyrpäle, etkös muista että sota-aikana (johon tuo Kotilieden lämpöä-draamasarja siis on sijoitettu) vallitsee sota-ajan kreationistinen moraali - koti, uskonto ja isänmaa ovat sota-ajan pyhän kolminaisuuden avainsanat, ja Jumalan aullahan Suomikin kuulemma Neuvostoliiton voitti.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/11/24/lastenkirjat-syottavat-lapsille-aikansa-ideologiaa-sotapropagandasta - Pääasia lieneekin taas Jyrin ilmeinen mieltymys homosteluun.
Aloitus on täältäkin ilmoitettu poistoon; eihän sillä ole tekemistä kreationisminkaan kanssa. - Harhoilla ja uskonnollisilla argumenteilla ei ole juurikaan eroa.
- ROT, miten määrittelet käsitteen "laji"?
- Aivan. Eikä kreationisti voi ottaa kantaa myöskään ateismiin.
- Klaatu barada nikto.
- Jyri on pikemminkin vanhuudenhöperö.
- Entäs ne Elian tulivaunut?
- Kaveriparka yrittänee pitää itseään ja uskoaan edes jotenkin jaloillaan.
- Tämä näkyy taas olevan niitä, joihin on pakko vastata "ehdottomasti ehkä".
- Totuus on että sinä häirikkö tahdot selitellä asiat toisenlaisiksi, joka on kyllä selkeesti osoitettavissa. Ei suinkaan ensimmäinen kerta kuten on jo osoitettu. Valheita aina pyritään puolustelemaan toisilla valheilla ja uskotteluilla.. asian voi todeta mistä tahansa sinun ja Yurki1000js:n kirjoituksesta.
- Taidat lähtökohtaisesti pitää kaikkia paitsi itseäsi epärehellisinä...
Kerropas varsin, mikset itse kehtaa rekisteröidä nimimerkkiäsi! - Toinen juttu on kysymys, kuinka kauan pakaste tosiasiassa säilyy. Tuhansien vuosien arviot ovat vain arvioita enkä itse perustaisi arkistoa sen varaan.
Jos olisi rajattomasti tilaa, parhaiten säilyisivät kai korroosionkestäviin metallilevyihin kaiverretut kuvat ja tekstit. Latinalainen kirjaimisto tuskin jää koskaan pois käytöstä. - Kuinka moni tämän palstan keskustelijoista olettaa tai uskoo, että ydinjätteitä pitää säilyttää kymmeniä tai satoja tuhansia vuosia?
Minä nimittäin en usko ja syy on hyvin yksinkertainen kun sen kerran oivaltaa. - Etkö itse uskalla rekisteröidä nimimerkkiäsi?
- Kreationistien sepustusten lukeminen antaa kuvaa maailmasta, jossa mikään ei toimi samalla tavalla kuin täällä todellisuudessa. :-)
- Ja mitä Mark5:een tulee, voisiko trolli olla n i i n hullu ja omalla nurinpäisellä tavallaan yhtä johdonmukaisen pakko-oireinen ja pakko-oireisen johdonmukainen?
- En oikein usko Yurkia trolliksi jos sillä tarkoitetaan tahallista härnääjää. Minusta hän on ajautunut sellaiselle ymmärryksen sivuraiteelle, että hänen todellisuudentajunsa on vahvasti vinksallaan ja ajatukset jahtaavat maanisesti omaa häntäänsä. Tuon sortin harhainen olisi viisainta jättää rauhaan.
- Kuka on Stephen Hawkin?