ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Nykyään kaikki Jumalan sanan vastainen mitä ajetaan naamioidaan ihmisen parhaaksi.
Se on sielunvihollisen juoni ollut jo Aadamin ja Eevan ajasta lähtien. - Se, että kaikkea käytetään väärin -myös kristinuskoa, ei tee kristinuskoa syylliseksi vaan syyllisiä on ne väärinkäyttäjät.
Kannattaa lukea mitä Raamattu sanoo, eikä seurata mitä ihmiset tekee. Nytkin eräät kristinuskon väärinkäyttäjät ja vääristelijät ovat vaatimassa sen nimissä kirkkoa vihkimään samaa sukupuolta olevia. - Sano joku homouteen positiivisesti suhtautuva Raamatunkohta.
- Minä en tiedä, että kristinusko olisi koskaan kehoittakut katkomaan kenenkään päitä.
Kerro sinä jos tiedät. - Kristityt ovat ihan samalla tavalla koulutettuja ja tietomäärältään ihan samalla tasolla kuin te ateistit.
Se, että kristinusko on sama ja alkuperäinen ei mitenkään vaikuta kristityn tietoisuuteen eikä kehitykseen. - Ei kristinusko ole maallistunut. Ihan samaa kristinuskoa me uskovat edelleen tunnustamme kuin uskovat 2000 vuotta sitten.
- Elämäsi on varmaan tylsää kun vietät kaikki aihasi tällä palstalla jauhamassa samoja jankutuksiadi.
- Kuka sitten tekee työt?
- SETAN ja Raijan pitäisi saada tuo tieto.
- Kunpa Seta ja Toiviainen toimisivat noin.
- Minä saisin nolla.
- Et puhunut mitään Roomalaiskirjeestä josta sinulta kysyin.
- Lopeta jo typerä jankutuksesi ja kerro vihdoin mikä Roomalaiskirjeen tärkein anti sinulle on.
- Opeta kuule ihan itseäsi vain.
- Pura kiukkusi ja vihasi muualla. Jos et kykene keskusteluun älä sitten tule tänne kiukutteleen.
- Minä mietin, että mikä tarve sinulla on käydä minun kimppuuni kun et edes lue Raamattua sen vertaa, että pystyisit siitä keskustelemaan.
Älä minua syytä siitä, että suhtaudut uskoviin vihamielisesti. - Älä puhu potaskaa niin ei kirpaise. Kerro nyt jo mikä Roomalaiskirjeen paras anti on sinulle.
- Jos et sitä tiedä, niin suosittelen, että luet Roomalaiskirjeen.
- Mitä? Etkö sinä olekaan lukenut Roomalaiskirjettä?
- Kerrotko nyt mikä sinulle on parasta antia Roomalaiskirjeessä?