ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Sukunimen tulee kuvata SUKUA ja pappeus on Jumalan säätämä.
- Myönnätkö nyt ettet tiedäkään vaan puhuit pahansuopaisuuttasi, että heille maksetaan kohtuuttomasti?
- Ei mitään kauheeta vaan nimeä muutama tälläinen suomalainen mies.
” Tilaustyöhän tuo oli ja varmasti juuri monien äärikristillisten "miesten " mieleen ja vaikka nyt sitten joutuivat sen vetämään markkinoilta, koska pelkäävät naisäänestäjien loukkaantuneen ( eli ei mennyt ihan putkeen :d ) niin tietty mainosarvohan silti jää . Vaaliuurnilla nuo nyhveröt sitten muistavat julkaisun, äänestävät kiltisti persuja kuten saarnaajat kehoittaneet tekemään . Parasta on sitten se, että jos tulisi vaaleissa tappio voi siitäkin syyttää veemäisiä ämmiä .” - Sinulla jäi ylempänä vastaamatta minulle.
” Nimeä muutama äärikristillinen mies niin tiedän tarkistaa pitääkö väitteesi paikkansa.”
Eikö olisi uskottavaa ensin vastata entiset huutosi, ennen kuin jatkat muita höpinöitäsi? - Saanko heidän nimensä ja heidän telemänsä vääryydet henkilöltä jolta niitä pyysin, kiitos.
- Nimeä muutama äärikristillinen mies niin tiedän tarkistaa pitääkö väitteesi paikkansa.
- Sinä olet vain Anonyyminä huuteleva trolli. Ei jatkoon.......
- Ei Repe, minä olen vain uskovainen.
- Miksi sitten väität, että ne ovat kohtuuttoman suuria? Taidat olla pelkkä mustamaalaaja ja solvaaja.
- Aivan ja samoin yksittäisiä esimerkkejä yksilöiden kastamisesta.
- Kannatat siis sitä, että uskovat eivät nauttisi lainsuojaa kuten muut kansalaiset?
- Eikö sinulla ollutkaan mitään Patmoksen palkkatoetoja vaikka olit tietävinäsi niiden olevan suhteettoman suuria muihin nähden?
- Ja monta muuta missä kastetaan perhekuntia.
Mutta kerro jo itsestäsi, alkaa kyllästyttää tuo saman postaamisesi. - Oletko sinä valinnut itse sukunimesi?
- Suosittelen sinullekin.
- Sinäkö olit paikalla?
- Tässä sinulle vähän apua kun etsit palkkatietoja.
https://www.patmos.fi/keita-olemme/henkilokunta/ - Kerro nyt sitten muutaman nimikkeen palkka ja verrataan niitä vastaaviin.
- Jos epäilet laittomuksia niin ilmoita poliisille!
- Tässä sinulle suora linkki jos et osaa.
https://www.patmos.fi/