ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Ei tietenkään, mutta sinua näyttää ärsyttävän ne asiat joista he ovat kanssasi eri mieltä.
- Ei ole omahyväisyyttä olla Jeesuksen oma. Se ei ole keneltäkään pois ja kaikille tarjolla.
- Uskovilla on ihan samanlainen oikeus osallistua demokraattisen yhteiskunnan asioihin omien arvojensa mukaisesti kuin teillä ateisteillakin.
- ” Häntä kiehtoi Raamattu ja etenkin kertomus Abrahamista, joka uhrasi ainoan poikansa. ”
Ilmeisesti ei osannut lukea vaan keksi tuon jutun ihan itse. Raamatussa sitä ei ole. - Anteeksi, mutta mitä pahaa sinä näet siinä, että kirkkojen ja seurakuntien johtajat keskustelevat keskenään yhteiskunnalliisista asioista?
Ekumenia on opillinen asia. - Ei ole perustuslakiin kuuluvaa olla tottelematta virkavallan poistumiskäskyjä.
- Pätevyys näkyy ihmisen CV:ssä ja työkokemuksessa.
- Ihan sama pätee myös Suomessa.
- Hänen CV:nsä on vastaus.
- Loppu on aina jonkun uuden alku ja sitä uutta me odotamme.
- Useissa tapauksissa niin onkin ja useissa ei ole.
Mutta Kulmunilla ei ollut pätevyyttä tehtäväänsä. - Niin mikä sinusta on negatiivista odotusta?
- Trump on uskovainen siinä kuin kuka tahansa kristitty esim. Sauli Niinistö.
Amerikassa kulttuuri on vain myönteisempi kristinuskolle kuin Suomessa, eikä siellä ole mitään kummallista pitää Raamattua esillä. - Kulmuni oli kaikella tavalla epäpätevä tehtäväänsä ja sai lähteä.
- Kumiluodit on mellakoijille. Et kai väitä, että normaalisti kadulla liikkujia olisi ammuttu?
- Trump on maailman tutkituin syytön mies.
- Mitä syntiä sinä itse et ole rikkonut?
- Se on maailmanlaajuisesti hyvä kannatus demokraattisessa maassa.
- Olen samaa mieltä.
- Käsitä ihan miten haluat, mutta älä taas kiihdy.