Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai ai.. mistäs tiedät millainen moukarinheittäjä olen.. ? Tai siis kirveenlinkoaja..
06.02.2024 21:48
Heh.. sitä ollaan vitsikkäällä päällä. Mutta mitäpä sitä tosiasioita kieltämään.. =D
06.02.2024 21:46
En pahastunut. En tietenkään.
Dissen tarina oli mainio.
06.02.2024 20:22
Juu.. tuon uskon. Kuka lie anonyymi voi tuommoisestakin saada kiksinsä.
06.02.2024 20:20
No mulle tuli sama heti mieleen.. käytän keittiöjakkaraa..
Olen hukkapätkä ja se on totinen tosi. En tosiaan loukkaannu.
06.02.2024 19:34
Hyvä pointti.
06.02.2024 19:31
Hei mulle tulee itelleni hyvä fiilis kun saan antaa aitoja kehuja. En koskaan kehu kehumisen takia.
Ja jos siitä tulee hyvä mieli jollekin, niin sen parempi. Negaa ja shittiä saa meistä jokainen ihan tarpeeksi.
Ja kiitos.. nyt minulle tuli hyvä mieli. ❤️
06.02.2024 19:17
Kyllä moni kaunis nainen kuvittelee saavansa kaiken vain ulkonäöllään. Oikeutuksen toisten huonoon kohteluun.
Mitä oikeasti ulkonäöllä on tekemistä minkään kanssa? Ei mitään. Se on vain kuori minuudelle.
Silti sitä ihannoidaan ja se antaa jotain hiton gloriaa.. pintakiiltoa. Ei mitään muuta.
Meitä ihmisiä on niin monenmoisia ja silti jotkut stereotypiat vaan jyllää vuodesta toiseen. Ja ulkonäkökeskeisyys lisääntyy.. imago on tärkeämpää kuin aito hyvinvointi.
No, tässä pitää huomioida, että on myös ihmisiä jotka voivat hyvin vain liitäessään pinnalla. Ei sitäkään pidä tuomita.
06.02.2024 19:12
Ei hitto.. älä ala jännäksi. Olet sellainen lämpimän sydämen ja järjen omaava immeinen,että jännyys vain pilaisi sinut.
Jänniä on tusinassa tiu, mutta aitoja on vähän.
06.02.2024 19:02
Joo.. moni luo sellaisen pintakiiltoisen kuvan itsestään ulkopuolisille ja perään sit yrittävät todistella sen olevan totta.. myös itselleen.
Jos joku kehtaa epäillä tai kyseenalaistaa tuon imagon, ne defenssit hyppii silmille.
06.02.2024 18:56
Profiilikuva on hyvin sievistelty kuva minusta. Tekoälykuva noin kolme vuotta vanhasta kuvasta muutettuna animeksi. Minua ei kyllä onnekseni voi tunnistaa tuosta kuvasta.
Itse en välitä siitä, jos joku esiintyy jonakin muuna kuin on. Jätän moiset asiat sivuseikaksi. Mutta jos asiaa tarkemmin miettii, niin kyllä se valheellisuus kyllä paistaa läpi.
Onhan täällä mielestäni paljonkin naisia. En sinällään ole palstaillut sinkkujen ulkopuolella, mutta ymmärtääkseni siellä tuo feikkaaminen on yleisempää.
06.02.2024 18:53
"Kun löytää oikeasti itsensä, ymmärtää ja hyväksyy itsensä, sen puolustaminenkin menettää merkityksen. Sitä on mitä on ja muut tykkää mitä tykkää. Ei se muutu siitä miksikään, jos muut jotain muuta sanoo, sinä itsehän tiedät mitä olet. 😊"
Totinen tosi.
Itse en pelkää esiintyä omana itsenäni niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Olen mitä olen ja jos joku ei tykkää, niin olkoonkin tykkäämättä. Ei maailmani kaadu siihen.
06.02.2024 18:42
Mä tuossa leikin kans vähän tekoälykuvilla ja otin itsestäni selfien ihan meikittömänä ja tein sellaisen AI-videon.. siitä tuli ihan hyvä. Mä voisin oikeastaan laittaa sen sullekin ..
Ja toi mun uusi profiilikuva on kans tekoälyllä tehty animekuva siitä sulle talteen lähettämästäni kuvasta. Todella sievistelty kuva minusta.
Mähän en kuulu instaan ja en oikein ymmärrä sitä että ollaan koko ajan esillä. Miksi? Oikeasti, miksi pitäisi? Minä en ehkä omaa kovin kummoista omanarvontuntoa, mutta jos se on itsensä korostamista ja korotramista, niin mä jätän suosiolla väliin.
Sellainen feikkaaminen on .. no .. pepusta.
06.02.2024 18:31
Voi hyvä ihminen..
Minä ymmärrän sinua hyvinkin.. pojallani on diagnosoitu asperger jo lapsuudessa. Ymmärrän masennuksen ja sen erilaisuuden tunteen. Ymmärrän että tiedostat erottuvasi massasta. Mut hei, sä olet sinä. Oma, arvokas itsesi.
Minä olen varmasti palstan viimeisimpiä ihmisiä, joka sinua alkaisi tuomitsemaan. Olet mielestäni enemmän kuin tervetullut juttelemaan omana itsenäsi.
Ja kuten jo aiemmin kirjoitit, kun alkaa kierrokset käymään liian kovalla niin otat vähän etäisyyttä. Se on hyvä se.
Mielenkiinnon kohteita pitää elämässä olla. Sinulla yksi sellainen on lätkä. Eihän tuo nyt ole hullumpi juttu ollenkaan.
Minä itse en ole analyyttinen, kuten olen kertonutkin. Se tarkoittaa, että sinä saat olla ja minä en väheksy sinua.
Muistat vain tänne kirjoitellessasi ottaa etäisyyttä jos kuormitut liikaa. Saat vain suotta pääsi kipeäksi, ja sitä emme halua.
Liikakuormitus saa ensin ajatuksen sakkaamaan ja sit tulee paha mieli.
Pojalleni tulee kova päänsärky liiasta kuormituksesta. Ja se ei ole mukavaa.
Mutta kaiken kaikkiaan .. olet ihan hyvä lisä palstalle. Olisin kiitollinen jos allekirjoittaisit viestisi, ettet sekoitu muihin anonyymeihin. Sillä sinä olet erityisyytesi takia tärkeä. Merkityksellinen.
06.02.2024 18:21
Ja loistava tarina. Kiitos. Siis aito,lämmin kiitos. Sai nauraa.
06.02.2024 17:51
No toi egoistinen minä, minä ja minä. Eihän siinä ole puutteita. Tienkään. Vika on aina jossakin muualla asiassa kuin asiassa.
Jos ei kykene itselleen rehellisesti myöntämään, et nyt kusahti ja oma syy, niin ei ole itselleen rehellinen.
Tai jos ei uskalla toteuttaa itseään kun vaikka tekisi mieli.
Tekosyitä. Ei muuta. Itselleen valehteleminen on meillä kaikilla sisäsyntyistä. Siten kestää tätä elämää.
06.02.2024 17:49
En ole jännäpalstalainen. Olen tylsimys .. myös palstalla.. :D
06.02.2024 17:41
Minä olen kiitollinen exälleni. Vaikean elämän alkutaipaleen jälkeen hän sai minut ymmärtämään, että menneessä eläminen ja katkeruus ei auta ketään.. vähiten minua itseäni ja rakkaimpiani.
Hän sai minut tajuamaan, että elämä on tässä ja nyt. Olen ikuisesti kiitollinen hänen ystävyydestään niin suhteemme aikana kuin sen jälkeenkin.
06.02.2024 17:39
Itselleen rehellisyys on kaikista vaikein rehellisyyden muoto. Se peiliin kattominen kun koetaan niin vaikeaksi ja jopa turhaksi.
06.02.2024 17:32
No voihan vitalis..
06.02.2024 05:27
283 / 806