Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Palstalla on helppoa kehittää itseään ja pitää välivuosi(a), mutta palsta ei ole elämä. Opit täällä palstalla erilaisuutta ja nyt olet se mikä sinun on tarkoitettukin olevaksi.
Se, mitä vaistoan sinusta on seesteinen rauha ja tyytyväisyys, mitä en ole sinusta aikaisemmin tuntenut.
Mustalaiseukko minussa joskus vaan tietää asioita. Tai no.. luulee tietävänsä.
Sinun on hyvä olla ja se on hyvä se.
27.12.2023 15:22
Sä olet niin ihanan pose. Ja hyvän tuulen lähettiläs. Pysy aina tuollaisena kuin nyt oot.
27.12.2023 15:15
Sinäkö? Räsynukke? Marionetti?
No en niin hyvin sinua vielä tunne, mutta olen saanut hieman erilaisen kuvan.
Sinä olet kuitenkin hieman kuin saippuapala, joka luiskahtaa kädestä.
27.12.2023 15:06
Niin.. nikistä voi tulla ihmeellisiä mielleyhtymiä. Useimmilla kuitenkin nikki on vaan jotakin mikä sattui osumaan siihen rekisteröitymishetkeen.
Ilman sen suurempaa taustaa.
Tämä havainto olikin minulle iso yllätys. Että monelle nikki ei ole sen enempää.
27.12.2023 15:02
Vai niin. Aika marginaalisesti täällä on väkeä, joten tunnistettavuus on kyseenalaista. Mutta jokainen tyylillään. Anonyyminä voi olla kanssa. Ei täällä ole rekisteröitymispakkoa. Ainakaan vielä.
27.12.2023 14:59
Okei.. hepreaa. Mutta ehkä joku ymmärtää.
27.12.2023 14:56
Hei onneksi olkoon.. sä olet toivonut ja halunnut tätä leikkausta pitkään.
Hittolainen minuakin.. onnitella nyt leikkauksesta..
Parane pian ja hyvin. Tsemiä!
27.12.2023 12:42
Minä sain lahjaksi sakset ja pyyhkeen. Tonttukynttilän ja suklaata.
Annoin lahjaksi pellavapyyhkeen, suklaata, veitsisetin, villasukat, tönärin ja pelituolin.
Itselleni ostin lahjaksi uuden petauspatjan, paistinpannun, kasarin, takin, repun, rukkaset, pipon ja lattianlakaisuharjan. Verhot, wc setin, suihkuverhon, kylpytakin, käsipyyhkeitä, keittiöpyyhkeet ja kylpypyyhkeen.
Lisäksi pientä tarvetta kodin laittamiseksi, kuten kaakelitarroja ja muita koristeita.
Eli sain paljon mieluisia lahjoja.
27.12.2023 12:31
Hyvä juttu. Ja se todella heijastuu. Olet mukavaa seuraa ja asiallinen.. jopa häröillessäsi.
Häröilysi on leikkimielistä kiusoittelua ja sehän toki sallitaan.
Iloinen olen kun olet palstalainen. Olet pohjimmiltasi todella hyvä ihminen. Se, ettet ollut kondiksessa .. sekin kyllä näkyi.
Joo.. tuo palstakamu tosiaan sopii sinulle.
27.12.2023 12:18
Niin syyksi riittää vähempikin. Täällä palstoilla.
27.12.2023 12:13
No.. en ole ken ja en tiedä.
27.12.2023 12:12
Ja mä luulen että ihan ansaitusti. Karma maksaa velkansa. Niin hyvässä kuin pahassakin.
Tosi kiva kuulla, että olet onnellinen. Aidosti.
27.12.2023 12:11
Sinulle sellainen kromattu nyrkkiveistos.. :D
27.12.2023 08:27
On. Monta ihmistä on sellaista joissa on mennyt moni asia pieleen.. Putin yksi. Ja hänellä on valtaa.
27.12.2023 08:24
Niin. Voipi olla totta. Ja miksipä ei olisi.
En ole mies, niin en tiedä mitä on olla mies miesten maailmassa.
On vain ikävää nähdä ja kuulla sitä kipuilua.
Varsinkin läheltä. Minä opetin pojalleni pienestä pitäen, että saa olla kuin on. Ja se ei tehnyt hänen elämästään yhtään helpompaa.
On vaikea tie kulkea muotin ulkopuolella oli sitten nainen tai mies. Mutta ajat muuttuvat, väistämättä. Tai ainakin toivon niin.
27.12.2023 07:40
Ihminen on aina enemmän kuin vain joku yksittäinen merkki tai asia. Ihminen on kokonaisuus. Yhtälö.
27.12.2023 07:35
Onnea rakkaudessa, että rahapeleissä? Hyvä, hyvä.
27.12.2023 07:33
Miniatyyri.. :D
27.12.2023 07:31
Hyvää jatkoa Juha! Toivottavasti jumitus loppuu pian.
27.12.2023 07:27
Ooh muistin väärin. Nouseva merkkini on leijona.
Tässä Astron kuvaus
"Sinun nouseva merkkisi on Leijona
Leijonanousuisena olet eläinradan rakastetuin ja ehdottomasti turvallisin ihminen, jonka lähellä kaikkien muiden on hyvä olla. Sinulla on kyky nähdä toisen ihmisen parhaat puolet ja osaat myös kannustaa käyttämään niitä. Itsevarmana ja ulospäin suuntautuneena tyyppinä pystyt unohtamaan itsesi ja antamaan aina positiivista palautetta toisen osoittamasta yritteliäisyydestä. Kaikki tämä on mitä todellisinta sinua, eikä se vaadi muuta kuin nousumerkillesi tyypillisten ominaisuuksien tiedostettua käyttöön ottoa. Nousumerkkitulkinta kertoo millaisista ominaisuuksista on kysymys."
27.12.2023 07:24
300 / 806