Minä sain isältäni perinteisen läjän arpoja. Kerran voitin 70€ muuten on ollut hiljaisempaa. Pitäisiköhän. Kohta raaputtaa joku arpa.
>simiti<
Mitä lahjoja sait/annoit?
24
353
Vastaukset
Arpoja tuli veljen poppoolta itellekin ja niistä 3/5 oli voitto ja summa oli yhteensä jopa 8€ mutta veikkaus lahjotti siihen päälle lotossa ystävällisesti 60€.😊.
Ohhoh! Sehän oli lotosta ihan kiva voitto! Onnittelut👏 En muista olenko saanut koskaan lotosta juuri kymppiä enempää. 🙂
Pikku-pirpana kirjoitti:
Onnea rakkaudessa, että rahapeleissä? Hyvä, hyvä.
Oon viime aikoina tuntenu itteni kyllä todellakin onnelliseksi ja onnekkaaksi.😊.
Xena-183 kirjoitti:
Ohhoh! Sehän oli lotosta ihan kiva voitto! Onnittelut👏 En muista olenko saanut koskaan lotosta juuri kymppiä enempää. 🙂
Kiitos paljon...kyllähän se ihan kiva lisä budjettiin on. Tänä vuonna isoin voitto taitaa olla 100€ flaksiarvasta minkä oon saanu. On ollu tapana joka viikko tehdä 6 riviä lottoo plussilla ilman jokereita ja lomatonnia se maksaa 9€ sekä ostaa 5e flaksiarpa. Nyt taitaa olla jonkun 150€ arvosta voittoafpoja tallessa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Oon viime aikoina tuntenu itteni kyllä todellakin onnelliseksi ja onnekkaaksi.😊.
Ja mä luulen että ihan ansaitusti. Karma maksaa velkansa. Niin hyvässä kuin pahassakin.
Tosi kiva kuulla, että olet onnellinen. Aidosti.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja mä luulen että ihan ansaitusti. Karma maksaa velkansa. Niin hyvässä kuin pahassakin.
Tosi kiva kuulla, että olet onnellinen. Aidosti.Kiitos paljon...juu karmaan mäkin uskon tai siihen että kun teet hyviä asioita, kohtelet muita hyvin ja autat ja tuet kun se vain on mahdollista ja levität ympärillesi hyvää mieltä, positiivisuutta, rakkautta ja onnellisuutta niin myös niitä saat takaisin ja kohtaat omassa elämässäsi. Ainakin suurimmaksi osaksi kun eihän se elämä aina todellakaan oo pelkkää ruusuilla tanssimista kokoaikaa mutta noin niin kuin yleisesti ottaen ja jos vaan osaat asennoitua oikein asioihin ja osaat nähdä elämässä ne pienetkin hyvät ja onnelliset asiat ja hetket mistä se iso kokonaisuus koostuu.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos paljon...juu karmaan mäkin uskon tai siihen että kun teet hyviä asioita, kohtelet muita hyvin ja autat ja tuet kun se vain on mahdollista ja levität ympärillesi hyvää mieltä, positiivisuutta, rakkautta ja onnellisuutta niin myös niitä saat takaisin ja kohtaat omassa elämässäsi. Ainakin suurimmaksi osaksi kun eihän se elämä aina todellakaan oo pelkkää ruusuilla tanssimista kokoaikaa mutta noin niin kuin yleisesti ottaen ja jos vaan osaat asennoitua oikein asioihin ja osaat nähdä elämässä ne pienetkin hyvät ja onnelliset asiat ja hetket mistä se iso kokonaisuus koostuu.😊.
Sä olet niin ihanan pose. Ja hyvän tuulen lähettiläs. Pysy aina tuollaisena kuin nyt oot.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä olet niin ihanan pose. Ja hyvän tuulen lähettiläs. Pysy aina tuollaisena kuin nyt oot.
Elämä on opettanut miten siihen ja asioihin kannattaa suhtautua ja omana itsenään on helppo ja hyvä olla ja pysyä varsinkin kun pitää kovasti siitä ihmisestä mikä nykyään on.😊.
Myyttisiä mielikuvitus olentoja ne on ainakin kun kovasti jotkut niistä tuntuu höpäjävän mutta missään niitä ei ikinä ole. Ite en ainakaan oo ikinä sellaseen törmänny tai edes tiedä missä sellasia edes vois olla.😄.
- Anonyymi
Salaisuuksia. Eiköhän se selviä jos on selvitäkseen, ja kellon
Annoin mm. UMK konserttilipun, Fiskars Hard Face 20cm paistinpannun, Van Gogh -seinäkalenterin, lahjakortin parturiin, henkselit, kampaajan valitsemat hiusten pesu- ja hoitoaine, S-ryhmän lahjakortteja, yksittäispainettuja tyynyliinoja, dekkarin, Pähkinänsärkijä -koristefiguurin, alkoholia ja suklaata. - Ainakin jotakin tuollaisia.
Sain mm. itse tehtyä hilloa ja marmeladia, jalkahoitolahjakortin, viiniä, likööriä ja minulle mittojen mukaan tehdyn topin valitsemastani kankaasta. 😀- Anonyymi
Hyvän mielen kun me kaikki sovittiin ettei nyt niitä lahjoja. Ollaan vain kaikkein tärkeimpien kanssa. Se on rakkautta. Hyvä joulu.
- Anonyymi
Toi on aivan ehdottomasti tärkeintä 💛 En itsekään jaksa tälleen kolmekymppisenä sitä lahjarumbaa. Silti sain läheisiltä joulumuistamisia. Mut parasta on läheisten seura, aivan ehdottomasti.
N31
Minä sain lahjaksi sakset ja pyyhkeen. Tonttukynttilän ja suklaata.
Annoin lahjaksi pellavapyyhkeen, suklaata, veitsisetin, villasukat, tönärin ja pelituolin.
Itselleni ostin lahjaksi uuden petauspatjan, paistinpannun, kasarin, takin, repun, rukkaset, pipon ja lattianlakaisuharjan. Verhot, wc setin, suihkuverhon, kylpytakin, käsipyyhkeitä, keittiöpyyhkeet ja kylpypyyhkeen.
Lisäksi pientä tarvetta kodin laittamiseksi, kuten kaakelitarroja ja muita koristeita.
Eli sain paljon mieluisia lahjoja.- Anonyymi
Lapsille annoin leluja ja pelejä. Sukulaisille leivoin ja kukkia. Miehelle pari paitaa ja pyjaman jota ei edes katsonut mitä niissä on. Sain villasukkia, talolyhtyjä, pörrösukat, neulepusero joka ei ole yhtään sellainen että pitäisin sekä rahaa sekä suklaata.
- Anonyymi
Sen voin paljastaa, että annoin enemmän kun sain, samalla koin sitä antamisen iloa, mikä on minusta sitä parhainta iloa.
Sain myös raha-arpoja, kolme erilaista. Olen raaputtanut jo kaikki, voitin 12€🥳🥳
Sain mm. seinäkalenterin, pyjaman, lämpöisiä sukkia, kasvonaamioita ja rahaa.
Itse antamastani lahjoista löytyi mm. suihkusaippuaa, suklaata, kahvia, korvakorut äidille, muki.
Itselleni en ostanut joululahjoja, keskityin vain toisten lahjoihin. Mutta mä haluaisin pyykkikorin, pesusienen ja tehosekoittimen 😁- Anonyymi
Osta sillä rahalla, jonka sait lahjaksi noita pyykkikoreja, pesusieni ja tehosekoittimen 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Osta sillä rahalla, jonka sait lahjaksi noita pyykkikoreja, pesusieni ja tehosekoittimen 🤔
Niin voisin tehdä😊 mun tämänhetkinen pyykkikori on sellainen tekstiilinen materiaaliltaan, se on jotenkin ihmeellisesti värjäytynyt ja haisee, kun siihen on mennyt vettä kylpyhuoneessa… haluaisin sellaisen muovisen.
Tällähetkellä mulla on käytössä sellainen pesu”kukka” eli se ei ole pesusieni ollenkaan (se on ollut mulla tosi kauan). Sellainen tavallinen karhea pesusieni puhdistaisikin paremmin.
Tehosekoittimen haluan, jotta voisin tehdä smoothieita ja sosekeittoja yms. sellaisesta haaveillut pitkään jo!🍋🫐🍏🍌🍓🥭🥑🥝🥒🍅🥦🫑🥕
Annoin tänä vuonna lahjaksi huppareita, t-paitoja, sukkia, track suitin, urheiluvarusteita, pleikkapelejä, pelihiiren, pleikkalahjakortteja, nappikuulokkeet, säädettävät käsipainot, kosmetiikkaa, kirjoja, neulepaidan, villatakin, kahvia, suklaata, pyyhkeitä, arvan.. Minulla on iso lähipiiri, joten lahjojakin tulee jonkin verran annettua.
Itse sain kosmetiikkaa, kirjoja, keittiövälineitä, viiniä, kahvia, suklaata, villasukkia. Ihania lahjoja ❤️- Anonyymi
Lahjoja tuli annettua, itse sain yhden tärkeän, joka ei ole aineellista.
AV Me ollaan jo aikaa sitten lopeteltu noi lahjat. Mulla on kyllä sunnitteilla sellasia metallin ja puun liittorakenteella tehtyjä kynttilän jalkoja, että jos saan ens jouluks valmiiks niin sitten annan. mutta toi prototyyppi oli vielä liian kiikkerä. Mulla on siis sekä puusorvi, että metallisorvi. Teille jotka ette vielä tiennyt.
- Anonyymi
Annoin erilaisia (toivottuja) kirjoja, jotain kummallisia värejä, sukkia, rahaa, keikkalipun, leffalippuja, teetä, eteeristä öljyä, juomalaseja, kosmetiikkaa.
Sain kaikenlaista kivaa ja liikaa suklaata. Villasukat on vielä tulossa.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671