Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mutta palstakamu on niin sopiva sinulle, etkä ole yhtään niin agressiivinen kuin partakaverina. Olit silloin eri mies.
Olet oikein hyvä palstakamuna. Mielestäni se pukee sinua.
26.12.2023 17:41
Okei.. pitääpä kuunnella tuo tuubista joku päivä. Miksi juuri tuo biisi kolahti sinuun?
26.12.2023 17:38
Minut petti oma äitini ja se .. hmm.. otti kyllä koville. Mutta kun saa tarpeeksi kovaa turpiinsa sitä karaistuu ja oppii arvostamaan eri arvoja.
Minulle myös rehellisyys on tärkeää. Totuus itsessään on objektiivinen käsite, mutta jos osaa olla itselleen rehellinen, on totuudessa helpompi elää.
26.12.2023 17:37
No minä itse olen lyhyt ja nuorena hyvin hoikka ja siro, mutta ei minua ole miehet pitäneet naisellisena. Ennemminkin olen saanut kuulla kuinka olen ainoita naisia jolla on järkeä ja kuinka mulla on pallit jalkojen välissä. Siis henkistä kanttia. Eli minua on pidetty kautta aikain yhtenä jätkistä.
Ei se naisellisuus ole pituudesta tai leveydestä kiinni. Se on luontainen ominaisuus jota toisilla on ja toisilla ei.
26.12.2023 17:31
Sydämesi ei voi olla kovin musta, sillä vaikutat niin kovin mukavalta. Nikkisi ja sinun ulosantisi välillä on kanjonin kokoinen ristiriita. Mielestäni.
26.12.2023 17:24
Nyt meni multa, musiikkia ja populaarikulttuuria tuntemattomalta ohi. Haluatko selventää?
26.12.2023 17:21
Rakastin Xenaa ihan hirveästi pentuna. Minua kiusattiin kun tykkäsin siitä niin kovin. Xena oli niin maskuliininen ja silti naisellinen. Aivan voittamaton ja älykäs. Ei yhtään huono roolimalli.
26.12.2023 17:18
Eli haistatat pitkät muiden ahdasmielisyydelle. No tuon olen ollut huomaavinanikin sinusta.
Se on .. ihanan vapauttavaa.
Olen oppinut olemaan oma itseni ja olen muuttumassa itsekin vanhaksi ja sovinnaiseksi, mikä surettaa minua kovin. Siksipä keinovaginamies on niin ilahduttavan suora ja rehellinen kannanotto.
26.12.2023 17:15
Arvelinkin että jotakin tuollaista voisi olla nikkisi takana.
Minulle nikistäni on tullut osa persoonaa, alter ego. Kuin lempinimi, mikä pirpana on ollut jo ennen palstalle tuloani.
26.12.2023 17:09
Olen. Ihan oikeassa olet. Ja tykkään itsekin keikutella venettä vaikka en olekaan uimataitoinen. Olen lahjakas kelluja.
26.12.2023 17:04
Sä siis osaat uida ja pysyt pinnalla. Mutta oletko ymmärtänyt, että kaikki eivät ole uimataitoisia. Heitä pelottaa jos venettä keikutetaan.
26.12.2023 17:02
Kiitos. Mytologia on siis lähellä sinua. Joten siis..
Haluatko pureutua tuohon totuuden takana seisomiseen? Onko sinua petetty tai huijattuniin pahoin, että uskot totuuteen tai muuta sellaista?
Kiinnitin vain huomioni tuohon
" mytologiasta löytyvä hahmo, jonka merkityksen takana voin seistä" osioon.
26.12.2023 16:59
En nyt sanoisi tuota rohkeaksi. Mutta juu voi se olla sitäkin. Oletko huomannut että sinulla on tapana keikuttaa venettä..?
Voisiko valintasi nikiksesi näin julkisella palstalla olla myös lievä vastalause sovinnaiseen ja hymistelevään yhteiskuntaan?
Nikkisi on röyhkeä ja haistattaa aika lailla asenteella "kiss my ass".
Mut joo.. mä tykkään raadollisesta rehellisyydestäsi.
26.12.2023 16:54
Juu.. sinusta ei tosiaan mulla ole ollutkaan mitään utelemisen aihetta, mutta nyt kiinnostaa, miten uskalsit valita noin röyhkeän nikin?
26.12.2023 16:43
Voi kiitti. Mä laitan tuossa jossakin vaiheessa aloituksen ja toivoisin kovasti, että pääsisit vastaamaan siihen.. mut ny naapuriin ruokkimaan perhe.
26.12.2023 14:42
Mukavaa kun tänne tulee uusia "kasvoja" .
Täällä tosiaan on keskusteluja ja hyvä fiilis, noin mielestäni. Ehkä huumoria saisi olla enemmän, mut kun ollaan tälläisiä vanhoja piimäpartoja lähes kaikki, niin voip olla vaikeaa.
26.12.2023 14:39
Tuo on totta. Mutta uusille voi olla kynnys rekkautua tai muutoin näyttää omaa persoonallisuuttaan. Anonyymien kanssa on mukavaa vaihtaa ajatuksia, mutta he eivät personoidu. Eikä keskustelun jatkumoa synny.
26.12.2023 14:36
Ja luuletko että sitä uutta verta saataisiin..?
Ei varmaankaan sillä, että hullut hyökkää kimppuun kuin sika limppuun kun erehtyy palstalle..
Ite kun tulin palstalle, niin heti yritettiin savustaa ulos. Oli muuten aika rajua.
Nykyään otetaan nuubit mielellään mukaan.
26.12.2023 14:33
No ei sun tarvitse kehuskella. Ihan fiksu ja asiallinen olet aina. Mä voin kehua sinua sen puolesta. Niin ei ala haisemaan.. :D
26.12.2023 14:29
Äläpäs vähättele itseäsi. Jos palsta on tylsä, olet itse osa ongelmaa.. persoonaa kehiin, eikä mitään vinkunaa.
26.12.2023 14:27
303 / 806