Ystävä etuisuuksilla haluaisit olla 2024?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
74
780
Vastaukset
- Anonyymi
Jasun 🤌
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18180609C
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Haaveilija slurp
- Anonyymi
Yhden
varakkaan arkkitehdin kanssa. Muttta hänei huoli työmiestä
>simiti< Jospa tuo pujottelija jaksaisi minua vielä neljännen vuoden.. jääp nähtäväksi...
- Anonyymi
Vaadimme parempia palstalaistarinoita.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Eiköhän me vielä jakseta, ja jatketa, ihana halinalleni
Onpas nurmivasara hempeänä:)
Anonyymi kirjoitti:
Onpas nurmivasara hempeänä:)
Ei kai tässä nyt vaan olis kateutta havaittavissa tuossa kommentissa jos ei ite pääsekään oleen hempeä.😀.
pujotteIija kirjoitti:
Oi armaani. Jatkamme ja jaksamme. Oma pieni suuri palstan rakkaustarinamme.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Käytättekö pirpanan kanssa jo liukastetta?
Anonyymi kirjoitti:
Käytättekö pirpanan kanssa jo liukastetta?
Luomuna mennään vielä toistaiseksi. Liukaste otetaan käyttöön heti kun tarvetta ilmenee. Älä huoli. Vaikka kärsinkin jo vaihdevuosista, ei seksistä tarvitse luopua.. emmekä luovu.
Kiva kun joku tuollain huolehtii. Tosiaan asiahan ei oikeastaan anonyymille trollolle kuulu, mutta minähän olen luonteeltani avoin.. myös seksiin liittyvissä asioissa.
Tuliko nyt uteliaisuutesi tyydytettyä vai tarvitsetko lisää yksityiskohtia seksielämästämme ..?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Luomuna mennään vielä toistaiseksi. Liukaste otetaan käyttöön heti kun tarvetta ilmenee. Älä huoli. Vaikka kärsinkin jo vaihdevuosista, ei seksistä tarvitse luopua.. emmekä luovu.
Kiva kun joku tuollain huolehtii. Tosiaan asiahan ei oikeastaan anonyymille trollolle kuulu, mutta minähän olen luonteeltani avoin.. myös seksiin liittyvissä asioissa.
Tuliko nyt uteliaisuutesi tyydytettyä vai tarvitsetko lisää yksityiskohtia seksielämästämme ..?Kysymys oli pujikselle.
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys oli pujikselle.
Niin.. mutta tiedät hyvin, ettei pujottelija alennu sinun tasollesi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. mutta tiedät hyvin, ettei pujottelija alennu sinun tasollesi.
Mutta sinun tasollesi hän alentuu, kaikesta päätellen?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinun tasollesi hän alentuu, kaikesta päätellen?
Kyllä.. ihme ja kumma. Oppinut jopa rakastamaan minua. Niin hyvä mies kuin onkin.
Aito, hellä ja .. hyvin varusteltu mies kun on.
Ja oikea k&k mies. Siinäpä on minulla ollutkin ihmettelemistä...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuliko nyt uteliaisuutesi tyydytettyä vai tarvitsetko lisää yksityiskohtia seksielämästämme ..?Ei sun ja pujiksen välillä ole muuta kuin seksiä mistä rakkauden siihen vetäsit.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun ja pujiksen välillä ole muuta kuin seksiä mistä rakkauden siihen vetäsit.
Kyllä tosiasia on, että rakastan pujottelijaa. Siitä vetäisin sen rakkauden..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä tosiasia on, että rakastan pujottelijaa. Siitä vetäisin sen rakkauden..
Äläpä lutka valehtele sanoit että sinun ja pujiksen välillä ei ole muuta kuin seksiä. Käytätte toisianne hyväksi et osaa rakastaa.
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä lutka valehtele sanoit että sinun ja pujiksen välillä ei ole muuta kuin seksiä. Käytätte toisianne hyväksi et osaa rakastaa.
Hmm.. paloko käpy?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hmm.. paloko käpy?
Kateus sitä vaan korventaa ja ääretön vitutus siitä kun toisilla on jotain mitä iteltä puuttuu vaikka sitä todellisuudessa niin epätoivoisesti kaipaa vaikka ei sitä pysty myöntämään edes itelleen ja siksi tahtois että kaikki muutkin on yhtä onnettomia ja surkeita kuin ite.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kateus sitä vaan korventaa ja ääretön vitutus siitä kun toisilla on jotain mitä iteltä puuttuu vaikka sitä todellisuudessa niin epätoivoisesti kaipaa vaikka ei sitä pysty myöntämään edes itelleen ja siksi tahtois että kaikki muutkin on yhtä onnettomia ja surkeita kuin ite.😊.
Nooh.. se on varmaankin se sama perskärpänen joka minulla on ollut jo pitkään..
Tämä meidän suhteemme pujottelijan kanssa hiertää sitä. Hiertäköön.
En oikeasti välitä hänen haukkumisistaan ja joskus lähden jopa tangoamaan hänen kanssaan. Kuten tuossa toisessa ketjussa.
Tuolla ei ole kaikki muumit laaksossa, se on tullut selväksi. Ja sitäpaitsi, ei ole palstalainen, eikä mikään, jos ei ole perskärpästä. Sullakin on omasi.
Oma mokani on vain tuo, että vaikka tiedän perskärpäseni olevan mielenvikainen, lähden silti tanssiin mukaan.. säälimätöntä ja julmaa minulta.
En vain voi itselleni mitään. En aina. Mutta yritän parantaa tapani.Pikku-pirpana kirjoitti:
En oikeasti välitä hänen haukkumisistaan ja joskus lähden jopa tangoamaan hänen kanssaan. Kuten tuossa toisessa ketjussa.
Tuolla ei ole kaikki muumit laaksossa, se on tullut selväksi. Ja sitäpaitsi, ei ole palstalainen, eikä mikään, jos ei ole perskärpästä. Sullakin on omasi.
Oma mokani on vain tuo, että vaikka tiedän perskärpäseni olevan mielenvikainen, lähden silti tanssiin mukaan.. säälimätöntä ja julmaa minulta.
En vain voi itselleni mitään. En aina. Mutta yritän parantaa tapani.Mullakin oli yhteen aikaan perässähiihtäjä S24:ssä, joka aina välillä kommentoi mulle, että hei äiti terveisin kuutti. Alussa otin sen huumorilla, mutta ajan saatossa se rupes ärsyttämään. Ja on senkin jälkeen joku tai jotkut joskus vetänyt jotain huumoria tosta mun nimimerkistä, esim. jotain pulleasta kivellä makoilevasta norpasta (osuu kyllä saimaannorppaan ja hylkeisiin, mutta ei muhun, ei ainakaan toi pullea =D ).
Norppa83 kirjoitti:
Mullakin oli yhteen aikaan perässähiihtäjä S24:ssä, joka aina välillä kommentoi mulle, että hei äiti terveisin kuutti. Alussa otin sen huumorilla, mutta ajan saatossa se rupes ärsyttämään. Ja on senkin jälkeen joku tai jotkut joskus vetänyt jotain huumoria tosta mun nimimerkistä, esim. jotain pulleasta kivellä makoilevasta norpasta (osuu kyllä saimaannorppaan ja hylkeisiin, mutta ei muhun, ei ainakaan toi pullea =D ).
Kaikki tunnistettavat palstalaiset saavat vinoilua osakseen.
Se kuuluu asiaan.
Hieman eri asia kuitenkin että haukutaan pulleaksi kuin huoraksi.
Mutta joskus on ikävää seurata vierestä kun jotakin kiusataan. Viimeisimpänä tämä Mustasuden keissi joka ei ota loppuakseen.
Me kaikki suhtaudutaan niin eri tavalla näihin perkärpäsiin. Jotkut niistä ovat selvästi ihan seinähulluja, kuten Randen Fleda.
Mulle ne ei ole koskaan mennyt ihon alle, mutta monia surullisia tapauksia on palstalla ollut. Mä tuppaan laittamaan homman läskiksi, mikä on opeteltu tapa.
Aikanaan nuorena olin pilasoittosarjan uhri. Sain aina sunnuntaiaamuisin pilasoittoja. Se loppui vasta kun löin lekkeriksi. Toimii.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kaikki tunnistettavat palstalaiset saavat vinoilua osakseen.
Se kuuluu asiaan.
Hieman eri asia kuitenkin että haukutaan pulleaksi kuin huoraksi.
Mutta joskus on ikävää seurata vierestä kun jotakin kiusataan. Viimeisimpänä tämä Mustasuden keissi joka ei ota loppuakseen.
Me kaikki suhtaudutaan niin eri tavalla näihin perkärpäsiin. Jotkut niistä ovat selvästi ihan seinähulluja, kuten Randen Fleda.
Mulle ne ei ole koskaan mennyt ihon alle, mutta monia surullisia tapauksia on palstalla ollut. Mä tuppaan laittamaan homman läskiksi, mikä on opeteltu tapa.
Aikanaan nuorena olin pilasoittosarjan uhri. Sain aina sunnuntaiaamuisin pilasoittoja. Se loppui vasta kun löin lekkeriksi. Toimii.Jatkuvaa kiusaamista on tosiaan hirvittävää katsella vierestä, vaikka pahinta se on tietenkin itse kohteelle.
Minäkin näen randen ja mustasuden tapaukset yksinä ikävimmistä palstalla. - Mikkis suhtautuu omaan härnäämiseensä jotenkin niin hyvin. Se valuu kuin vesi hanhen selästä. 👍 - Toki nuo ovat kaikki omanlaisiaan kiusaamistapauksia ja niihin ei toimi samat keinot.
Minäkin aikanaan lähdin ML:stä erään tapauksen vuoksi. - En niinkään itseeni kohdistuneena, mutta pelkäsin lasteni puolesta. - Nyt jälkikasvu on jo omillaan ja asuvat pois kotoa, niin minäkin voin taas huolettomin mielin tohloilla täällä . 🙂Xena-183 kirjoitti:
Jatkuvaa kiusaamista on tosiaan hirvittävää katsella vierestä, vaikka pahinta se on tietenkin itse kohteelle.
Minäkin näen randen ja mustasuden tapaukset yksinä ikävimmistä palstalla. - Mikkis suhtautuu omaan härnäämiseensä jotenkin niin hyvin. Se valuu kuin vesi hanhen selästä. 👍 - Toki nuo ovat kaikki omanlaisiaan kiusaamistapauksia ja niihin ei toimi samat keinot.
Minäkin aikanaan lähdin ML:stä erään tapauksen vuoksi. - En niinkään itseeni kohdistuneena, mutta pelkäsin lasteni puolesta. - Nyt jälkikasvu on jo omillaan ja asuvat pois kotoa, niin minäkin voin taas huolettomin mielin tohloilla täällä . 🙂Randen ja vaikka Huitaleen ( mitä kaikkia nimimerkkejä hänellä ollutkaan ajan saatossa, mutta Huitale muistaakseni viimeisin) kiusaamistapaukset ovat yhtiä ikävimmistä.
Itse suhtaudun yleensä huumorilla, mutta joskus en ole kyennyt siihen. Mutta usein huumori on paras keino.Norppa83 kirjoitti:
Randen ja vaikka Huitaleen ( mitä kaikkia nimimerkkejä hänellä ollutkaan ajan saatossa, mutta Huitale muistaakseni viimeisin) kiusaamistapaukset ovat yhtiä ikävimmistä.
Itse suhtaudun yleensä huumorilla, mutta joskus en ole kyennyt siihen. Mutta usein huumori on paras keino.Niin se varmaan onkin paras keino.
Ja totta. Huitaleen jahti oli myös tosi kurjaa. Lieneekö kiusaaja nyt tyytyväinen siihen, että palsta on ollut hiljainen ja tylsä, mm. ilman Huitaletta ja välillä Randeakin. 😒Xena-183 kirjoitti:
Jatkuvaa kiusaamista on tosiaan hirvittävää katsella vierestä, vaikka pahinta se on tietenkin itse kohteelle.
Minäkin aikanaan lähdin ML:stä erään tapauksen vuoksi. - En niinkään itseeni kohdistuneena, mutta pelkäsin lasteni puolesta. - Nyt jälkikasvu on jo omillaan ja asuvat pois kotoa, niin minäkin voin taas huolettomin mielin tohloilla täällä . 🙂Me ollaan täällä nykyään aika yhteisöllisiä ja uskalletaan puuttua kiusaamiseen.
Itse koen, että jokainen saa olla oma itsensä täällä sinkkuloissa ja erilaisuutta siedetään hyvin.
Jasua kiusattiin ihan hirveästi juurikin siksi että häneltä paloi ennen pitkää käämit. Sitä oli tuskallista seurata vierestä. Mutta kun Jasukaan ei antanut piiruakaan, niin ei siihen väliinkään voinut mennä. Kun kaksi vihaista koiraa tappelee, ei ulkopuolinen voi mennä väliin satuttamatta itseään. Varsinkin kun nuo koirat ovat raivohulluuden piinaamia.
Sanoin tuosta Jasulle itselleenkin, mutta liekkö ymmärtänyt mitä tarkoitin. Mut juu..
Nyt Mustasuden tulisi noudattaa teidän viisaampien neuvoa ja jättää se imbesilli joka vainoaa häntä noteeraamatta. Eipä siihen muu oikeastaan auta.
Minä pärjään huorittelijani kanssa. Ymmärtääkseni hän ei ole ihan järjissään hänkään. Joten minun pitäisi olla laupeampi häntä kohtaan. Henkilökohtaisen kasvun paikka minulla itselläni.Norppa83 kirjoitti:
Randen ja vaikka Huitaleen ( mitä kaikkia nimimerkkejä hänellä ollutkaan ajan saatossa, mutta Huitale muistaakseni viimeisin) kiusaamistapaukset ovat yhtiä ikävimmistä.
Itse suhtaudun yleensä huumorilla, mutta joskus en ole kyennyt siihen. Mutta usein huumori on paras keino.Juuri vastasin tuossa Xenalle ja nostin myös Huitaleen eli Jasun keissiä esiin. Jasun painostaminen oli suunitelmallista ja perin ikävää.
Samoin minä .. suhtaudun huumorilla ja lyön lekkeriksi. Asenteesta se on kiinni.- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Niin se varmaan onkin paras keino.
Ja totta. Huitaleen jahti oli myös tosi kurjaa. Lieneekö kiusaaja nyt tyytyväinen siihen, että palsta on ollut hiljainen ja tylsä, mm. ilman Huitaletta ja välillä Randeakin. 😒En ole kiusaaja, mutta valittelin tuossa palstan tylsyyttä.
Molempien jutut, Randen että Huitaleen jutut olivat/ovat tylsiä kun verrataan todellisiin johtotähtiin ajalta ennen maitopartoja. Ensimmäisenä tulevat mieleeni nimimerkit MarttyyriMallari-Ttt ja gekko.
Oli paljon muitakin hyviä. Pikku-pirpana kirjoitti:
Me ollaan täällä nykyään aika yhteisöllisiä ja uskalletaan puuttua kiusaamiseen.
Itse koen, että jokainen saa olla oma itsensä täällä sinkkuloissa ja erilaisuutta siedetään hyvin.
Jasua kiusattiin ihan hirveästi juurikin siksi että häneltä paloi ennen pitkää käämit. Sitä oli tuskallista seurata vierestä. Mutta kun Jasukaan ei antanut piiruakaan, niin ei siihen väliinkään voinut mennä. Kun kaksi vihaista koiraa tappelee, ei ulkopuolinen voi mennä väliin satuttamatta itseään. Varsinkin kun nuo koirat ovat raivohulluuden piinaamia.
Sanoin tuosta Jasulle itselleenkin, mutta liekkö ymmärtänyt mitä tarkoitin. Mut juu..
Nyt Mustasuden tulisi noudattaa teidän viisaampien neuvoa ja jättää se imbesilli joka vainoaa häntä noteeraamatta. Eipä siihen muu oikeastaan auta.
Minä pärjään huorittelijani kanssa. Ymmärtääkseni hän ei ole ihan järjissään hänkään. Joten minun pitäisi olla laupeampi häntä kohtaan. Henkilökohtaisen kasvun paikka minulla itselläni.No huorittelua ei kyllä tarvitse ottaa vastaan koskaan eikä keneltäkään..
Ja tiedän mitä tarkoitat. Joku saa nimenomaan siitä nautintonsa kun saa toisen oikein suuttumaan.
- Minulla on itseäni 5 vuotta vanhempi isoveli. Tiedän mistä puhun. 🙂
Minun perusluonteeni on niin laiska, että en oikein jaksa välittää mahdollisesti itseeni kohdistuvasta kiusanteosta. Enkä ainakaan jaksa olla pitkävihainen, jos joku olisi päässytkin ihon alle. - Mutta toisiin kohdistuvaa jatkuvaa kiusantekoa en voi katsella. - Aina en osaa silti puuttua, kun en ole varma siitä, kokeeko vaikka joku mies nolona senkin, että nainen alkaa häntä puolustaa. Että haluaako hän vain itse "nitistää" kiusantekijän.
- En nyt kehuisi, että tässä erityisesti viisaampi olisin kuin joku toinen. - Ehkä vain kokenut paljon.Anonyymi kirjoitti:
En ole kiusaaja, mutta valittelin tuossa palstan tylsyyttä.
Molempien jutut, Randen että Huitaleen jutut olivat/ovat tylsiä kun verrataan todellisiin johtotähtiin ajalta ennen maitopartoja. Ensimmäisenä tulevat mieleeni nimimerkit MarttyyriMallari-Ttt ja gekko.
Oli paljon muitakin hyviä.Tylsätkin jutut ovat parempia kuin se, että palstalla ei pariin tuntiin kukaan kommentoi mitään..
Itse asiassa, kumpikin noista mainitsemistasi nimimerkeistä ovat kyllä minulle tuttuja, mutta siitä on yli 10 vuotta aikaa, kun olen lukenut heidän tekstejään, niin muistijälki on valitettavasti hieman haalentunut.Xena-183 kirjoitti:
No huorittelua ei kyllä tarvitse ottaa vastaan koskaan eikä keneltäkään..
Ja tiedän mitä tarkoitat. Joku saa nimenomaan siitä nautintonsa kun saa toisen oikein suuttumaan.
Minun perusluonteeni on niin laiska, että en oikein jaksa välittää mahdollisesti itseeni kohdistuvasta kiusanteosta. Enkä ainakaan jaksa olla pitkävihainen, jos joku olisi päässytkin ihon alle. - Mutta toisiin kohdistuvaa jatkuvaa kiusantekoa en voi katsella. - Aina en osaa silti puuttua, kun en ole varma siitä, kokeeko vaikka joku mies nolona senkin, että nainen alkaa häntä puolustaa. Että haluaako hän vain itse "nitistää" kiusantekijän.
- En nyt kehuisi, että tässä erityisesti viisaampi olisin kuin joku toinen. - Ehkä vain kokenut paljon.No ei sun tarvitse kehuskella. Ihan fiksu ja asiallinen olet aina. Mä voin kehua sinua sen puolesta. Niin ei ala haisemaan.. :D
Pikku-pirpana kirjoitti:
No ei sun tarvitse kehuskella. Ihan fiksu ja asiallinen olet aina. Mä voin kehua sinua sen puolesta. Niin ei ala haisemaan.. :D
Kiitos Pikku-pirpana 🤗 Sinun juttujasi on myös aina kiva lukea, jos olet ollut palstalla ja vaikka itselläni olisikin sellainen aika, etten ehdi tai jaksa kommentoida mitään. 👍
Kirjoitat sillä tavalla hirveän maanläheisesti ja aidosti, mikä vetoaa minuun. Ja ilmeisesti muutamaan muuhunkin. 😉Xena-183 kirjoitti:
Kiitos Pikku-pirpana 🤗 Sinun juttujasi on myös aina kiva lukea, jos olet ollut palstalla ja vaikka itselläni olisikin sellainen aika, etten ehdi tai jaksa kommentoida mitään. 👍
Kirjoitat sillä tavalla hirveän maanläheisesti ja aidosti, mikä vetoaa minuun. Ja ilmeisesti muutamaan muuhunkin. 😉Voi kiitti. Mä laitan tuossa jossakin vaiheessa aloituksen ja toivoisin kovasti, että pääsisit vastaamaan siihen.. mut ny naapuriin ruokkimaan perhe.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Voi kiitti. Mä laitan tuossa jossakin vaiheessa aloituksen ja toivoisin kovasti, että pääsisit vastaamaan siihen.. mut ny naapuriin ruokkimaan perhe.
Olen kyllä koko viikon vapailla, joten enköhän.. 😄
Pikku-pirpana kirjoitti:
En vain voi itselleni mitään. En aina. Mutta yritän parantaa tapani.Juu noitahan kyllä aina välillä tosiaan riittää ja samasn virheeseen tulee itekin syyllistyttyä aina silloin tällöin kun ei jaksa olla niin fiksu ja viisas.😀😊.
Xena-183 kirjoitti:
No huorittelua ei kyllä tarvitse ottaa vastaan koskaan eikä keneltäkään..
- En nyt kehuisi, että tässä erityisesti viisaampi olisin kuin joku toinen. - Ehkä vain kokenut paljon.Siitä en tykkää, kun täällä on haukuttu naisia (yleensä 25-30 -vuotiaista lähtien, mutta etenkin 30+ ikäisistä kurpiksi tai mummoutuneiksi) ja ylipäätään haukuttu naisia. Joskus miehiäkin haukuttu, mutta enemmän naisia.
Xena-183 kirjoitti:
Niin se varmaan onkin paras keino.
Ja totta. Huitaleen jahti oli myös tosi kurjaa. Lieneekö kiusaaja nyt tyytyväinen siihen, että palsta on ollut hiljainen ja tylsä, mm. ilman Huitaletta ja välillä Randeakin. 😒Rande ja Huitale ovat olleet yhtiä palstan väripilkkuja. No myös esim. Simiti ja Buddylovekin ovat musta ja Mikkojuhan.
Norppa83 kirjoitti:
Rande ja Huitale ovat olleet yhtiä palstan väripilkkuja. No myös esim. Simiti ja Buddylovekin ovat musta ja Mikkojuhan.
Toki. Kuten sinä itsekin. 🤗
Xena-183 kirjoitti:
Toki. Kuten sinä itsekin. 🤗
Kiitos =) Ja sinäkin olet yksi kiva henkilö palstalla.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Rande ja Huitale ovat olleet yhtiä palstan väripilkkuja. No myös esim. Simiti ja Buddylovekin ovat musta ja Mikkojuhan.
Mustasusi on varsinainen väriläiskä 😄
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiusaaja, mutta valittelin tuossa palstan tylsyyttä.
Oli paljon muitakin hyviä.Kaipaan Liskoa edelleen joka päivä.
8 ja puoli vuotta jo.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oi armaani. Jatkamme ja jaksamme. Oma pieni suuri palstan rakkaustarinamme.
Pikkuinen pirpana ja pujottelija syöksähtelee siinä ympärillä. On se varmasti hauska näky.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Pikkuinen pirpana ja pujottelija syöksähtelee siinä ympärillä. On se varmasti hauska näky.
>simiti<Juu. Pujis ei ole ihan pieni. Olen häntä alle olkapäähän. Kokoeromme on huomattava.
Mutta ei se mitään.. hyvin homma toimii.
- Anonyymi
Riippuu niin paljon etuisuuksista. Ilmainen matkustusoikeus julkisilla ja Neste liikenneaseman ikuinen bensaetu -35 cent/litra, niin kyllä voin olla ihan kenen ystävä vaan 😊
- Anonyymi
Sanna Marin & Co, se ei toimi palstalla:)
AV
- Anonyymi
Mikkojuhanin <3
T. Pullea Kaveripoika Useallekin vain ystävä ilman mitään odotuksia, vaatimuksia tai etuisuuksia.
Juuri näin. Olet oikeassa. 😊👍
Haluan olla palstalla ystävä, joka kanssa voi reilusti keskustella ilman mitään odotuksia ja vaatimuksia.
Vaihdan mielelläni ajatuksia ja mielipiteitä. Samalla opin myös jotain uutta ja mielenkiintoista. Opin katsomaan asioita eri näkökulmista ja laajennan omaa tajunnanvirtaani.
Keskustelufoorumin ideologiaa parhaimmillaan.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Juuri näin. Olet oikeassa. 😊👍
Haluan olla palstalla ystävä, joka kanssa voi reilusti keskustella ilman mitään odotuksia ja vaatimuksia.
Vaihdan mielelläni ajatuksia ja mielipiteitä. Samalla opin myös jotain uutta ja mielenkiintoista. Opin katsomaan asioita eri näkökulmista ja laajennan omaa tajunnanvirtaani.
Keskustelufoorumin ideologiaa parhaimmillaan.Entä ne etuisuudet?
Anonyymi kirjoitti:
Entä ne etuisuudet?
Palstakavereiden keskustelut, neuvot ja mukava yhteisöllisyys ovat etuisuuksia, josta voi ammentaa päivittäin täällä(kin) keskustelufoorumilla.
Minkälaista etuisuutta haet/ toivoisit?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Palstakavereiden keskustelut, neuvot ja mukava yhteisöllisyys ovat etuisuuksia, josta voi ammentaa päivittäin täällä(kin) keskustelufoorumilla.
Minkälaista etuisuutta haet/ toivoisit?Syntisiä katseita, riettaita eleitä & kielareita.
Anonyymi kirjoitti:
Syntisiä katseita, riettaita eleitä & kielareita.
Ei tietenkään. Tämä on keskustelufoorumi.
- Anonyymi
Tämä on turha paikka kysellä tällaisia.
Täällä on pelkästään parisuhdehaikailijoita. Pujista ja pirppistä ei enää lasketa, Pirppis hoiti homman kotiin.
Joskus kauan sitten kuuluttelin jalkavaimoa, niin aika hiljaista oli.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Hyvä Pirppis 👍👏 Hän tietää tasan mitä haluaa ja on sen saanutkin.
- Anonyymi
Mitä etuisuuksia itse kullakin olisi tarjolla?
En keksi muita etuisuuksia , kuin varma vastaus, hauskin vastaus, asiallinen vastaus, tai musiikkia vastauksena. - Anonyymi
En kenenkään. Olen aseksuaali nykyään 95%, joten ei minulla olis mitään kellekkään. 😊
Mutta kivan biisin voin teille antaa.
https://youtu.be/Ipu7qI44vhA?si=48UXk0vOV_Zxanmw
Jasu- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinenkin uudelle vuodelle. 🙂
https://youtu.be/X8dHALJGxas?si=wDTTfROEdLfhegHL
JasuNo kolmaskin. Ettei kesken lopu.
https://youtu.be/1T3jgoDCG0k?si=21u-FA8Q7U6_5NCa
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kolmaskin. Ettei kesken lopu.
https://youtu.be/1T3jgoDCG0k?si=21u-FA8Q7U6_5NCa
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. 🙂
Kesää ootellessa..
https://youtu.be/_XkqBLDs2ho?si=IQqjxcxJYF_LVWba
Jasu
- Anonyymi
En yhdenkään palstalaisen ystävä koskaan! Haluan parisuhteen korkeintaan muutamaa vuotta nuoremman kanssa ja hän on rakastettuni ja samalla myös ystäväni!
Ystävä etuisuuksilla??kyllä se ystävyys on pyyteetöntä on 😁
Minä olen aina kaikkien kaveri ja sit jos on jotain mikä kuin kunnioita rajoja. Se on sit mennyttä kaveruutta/ ystävyyttä.- Anonyymi
En halua pelkkää ystävää kenestäkään koskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä varsinkaan sellaisesta joka on tunkenut lähelle tuijottamaan!
Anonyymi kirjoitti:
Noh sitten ei kannata varattujen kanssa, jos et pysty asioita jättää kaveri/ystävä tasolle.
Anonyymi kirjoitti:
Enkä varsinkaan sellaisesta joka on tunkenut lähelle tuijottamaan!
Jooh olen joutunut joskus sellaisten henkilöiden kanssa näkemään joka astui hyvin lähelle. En tiedä mikä ilo siitäkin oli kenellekään, olin hyvin kiusallisessa tilanteessa silloin. . Ahdistunut todella kun ihan ihossa kiinni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816